View Full Version : Teller unit
maartenunplukt
28-08-2007, 13:16
Even een snel teller unit vraagje, ik kon het antwoord zo snel niet vinden in de search.
Ik heb een jetta uit maart '88. En daarin de teller unit met MFA en toerenteller.
Hoeveel aansluitingen heeft deze aan de achterkant? Kan iemand mij dat vertellen zonder dat ik hem er uit moet slopen :)
Even een snel teller unit vraagje, ik kon het antwoord zo snel niet vinden in de search.
Ik heb een jetta uit maart '88. En daarin de teller unit met MFA en toerenteller.
Hoeveel aansluitingen heeft deze aan de achterkant? Kan iemand mij dat vertellen zonder dat ik hem er uit moet slopen :)
Dat hangt er vanaf of het een oud of nieuw type kabelboom is.
Ik durf het niet zo te zeggen, ik had een '86 golf, die had 2 aanslutingen en nu heb ik een '91 golf die heb er maar 1.
Maar als je dat frame loshaalt wat voor je tellerunit zit kan je het zien en volgens mij kan je ook die bak onder je dashbord loshalen en dan kan je het ook zien.
maartenunplukt
28-08-2007, 16:46
Zal ik dan eens bekijken, maar misschien dat iemand het wist vanaf wanneer het veranderd is?
Is er nergens een lijst met veranderingen aan de golf 2? Zoals ook wanneer de dunne naaf dik werd en dat soort geintjes?
Mister Cool
28-08-2007, 17:26
2 aansluitingen
golf mkII 16v
29-08-2007, 16:55
Mijn vrouw heb een golf van 21-11-88 en die heb 2 aansluitingen
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.