PDA

View Full Version : vw fox audio vraagjes


spdfrk
02-09-2007, 22:19
Heej Peepz

mijn vriendin heeft dit weekend een vw Fox 2006 1.6 trendline gekocht
maar zitten hier achterin nou wel al de aansluitingen voor speakers ofnie
er zitten wel roostertjes maar geen speaker vroeg me af welke maat speakers dit is en of ik helemaal de draden zelf moet gaan trekken en moet hiervoor echt het hele deurpaneel eruit of kan ik ook gewoon dat roostertje los halen? :confused:

dan een 2de vraag
voor de subwoofer moet moet ik in de achterbak ergens stroom vandaan halen weten jullie ergens een goed punt of moet dit persee van voren komen? :confused:

thnx alvast! :cheers:

Jurgen Santana
02-09-2007, 22:47
De speakerdraden zul jezelf moeten trekken. Geen speakers is ook geen draden bij VW. Het rooster zit zo bevestigd dat je het paneel moet demonteren wil je het roostertje niet slopen tijdens de demontage.

Stroom voor de subwoofer? Ik denk dat je stroom voor de versterker van de subwoofer bedoelt. Die hoor je rechtstreeks (wel gezekerd) op de accu aan te sluiten.

spdfrk
03-09-2007, 11:24
sorry bedoelde het massa punt het is een actieve subwoofer dus sub met versterker erin is er in de achterbak een massa punt of moet ik de massa van de achterlichten gebruiken?

De speakerdraden zul jezelf moeten trekken. Geen speakers is ook geen draden bij VW. Het rooster zit zo bevestigd dat je het paneel moet demonteren wil je het roostertje niet slopen tijdens de demontage.

Stroom voor de subwoofer? Ik denk dat je stroom voor de versterker van de subwoofer bedoelt. Die hoor je rechtstreeks (wel gezekerd) op de accu aan te sluiten.

spdfrk
03-09-2007, 11:25
sorry bedoelde het massa punt het is een actieve subwoofer dus sub met versterker erin is er in de achterbak een massa punt of moet ik de massa van de achterlichten gebruiken? en welke maat van de speakers kan ik gebruiken weet iemand dat ook?

spdfrk
04-09-2007, 13:20
sorry bedoelde het massa punt het is een actieve subwoofer dus sub met versterker erin is er in de achterbak een massa punt of moet ik de massa van de achterlichten gebruiken? en welke maat van de speakers kan ik gebruiken weet iemand dat ook?

weet niemand dit? :( :( :(

GTI-V
12-09-2007, 19:39
Fox 1.6? 1.2 of 1.4 lijkt me aannemelijker :)

stefanebg
13-09-2007, 20:59
zat ik ook al; van te kijken 1.6:)

spdfrk
18-09-2007, 13:05
zat ik ook al; van te kijken 1.6:)

HAHAHA 1.4 idd

trekt trouwens behoorlijk hoor zeker aan te raden !

Erik
18-09-2007, 13:22
Goed massapunt is de achterklepbeugel in het midden. Even schroefjelos, massakabel met kabelschoen eronder schuiven en je hebt een perfecte massa.
Je zou ook op de achterpoot de massa weg kunnen pakken.

Via de achterlamp is niet aan te raden omdat hier de massa meestal slecht of helemaal niet te vinden is.