View Full Version : scirocco opvoeren
johnscirocco
02-09-2007, 22:19
hallo mensen ik heb pas geleden een scirocco gekocht uit 1984 een 1.8 gtx 8v 90 pk hij is helemaal standaard en is nog niks aangedaan kwa tuning en mis tog wat power wil hem graag voor niet al te veel geld wat meer power geven beetje opvoeren dus wat kan ik daar zon beetje aan gaan doen en wat kost dat ongeveer?
alvast bedankt
vriendelijke groet john
loco-vr6
03-09-2007, 15:53
hallo mensen ik heb pas geleden een scirocco gekocht uit 1984 een 1.8 gtx 8v 90 pk hij is helemaal standaard en is nog niks aangedaan kwa tuning en mis tog wat power wil hem graag voor niet al te veel geld wat meer power geven beetje opvoeren dus wat kan ik daar zon beetje aan gaan doen en wat kost dat ongeveer?
alvast bedankt
vriendelijke groet john
Welkom kerel :D
sparen voor een 16v is het goedkooste ;)
wil je echt pk's gaan winnen gaat het geld kosten, grof geld.
een luchtfilter en sportpijp win je nagenoeg niks mee, als je er al wat mee wint. Alleen een snelle nokkenas ben je er ook niet. dan moet ook je kop geflowed worden en een andere carbureateur, ( of heb je injectie? )
Wat misschien wel kan is een oud blok kopen uit de autocross, maja die zijn meestal ook afgeleefd en toch moet je rekenen op minimaal 500 eurie....
Dus voor weinig Pk's winnen......mocht het je wel lukken om voor 100 eurie 50 pk dr bij te krijgen hoor ik het graag van je :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.