View Full Version : fucking irritant
jappie86
04-09-2007, 21:06
ik ben het er helemaal mee eens!!
fucking irritant (http://fuckingirritant.nl/)
Ik ook!
Ik zeg der ook vaak wel wat van.. Meestal krijg je wel een vette bek terug..
Ben ik blij dat ik niet met de bus rij......:D
hebben ze tegenwoordig allemaal zo'n speakertje? of enkel sony ericsson?
en waarom heeft iedereen zo'n dure telefoon...
Dure telefoon? Iedereen neemt gewoon een abonnement en daar krijg je er een bij... IEDEREEN heeft gewoon een up-to-date foon, en die kunnen ook allemaal hard muziek spelen...
Ik heb het nut van rondlopen met je muziek ook nooit begrepen, daar zijn immers oordopjes voor... Maar die gasten vinden het gewoon stoer ofzo...
Berserker
05-09-2007, 09:09
IEDEREEN heeft gewoon een up-to-date foon, en die kunnen ook allemaal hard muziek spelen...
Nietus :D
Ik ook niet... ofja, had ik wel, maar nu niet meer :)
Goed initiatief.
Denk toch dat het een leeftijdskwestie is en aan het soort mensen ligt die zoiets doet.
"Wie niet opvalt is tegenwoordig niet meer hip" :) :chair:
Moest je vroeger een kanonnen-installatie in je auto hebben liggen om op te vallen :D
Chr-ome Weber
05-09-2007, 10:42
:goodpost: ben het er helemaal mee eens, ook in de stad loopt soms gewoon een complete discotheek rond :screwy:
steven16v
05-09-2007, 11:56
:goodpost: ben het er helemaal mee eens, ook in de stad loopt soms gewoon een complete discotheek rond :screwy:
Ja inderdaad. Zit je rustig op het terras. Komt er weer zo'n stelletje flapdrollen langslopen. En dan ook iedereen een ander nummer op zijn/haar telefoon. :screwy:
Waar is die goede oude tijd van de Walkman. :)
Sjit, ik wordt oud... :D
jetta mk1 '82
05-09-2007, 15:11
weer een goeie rede om niet met het openbaar vervoer te gaan !!
gr. Martijn
evilnyntje
05-09-2007, 15:13
gr. Martijn
:iamwithst
gr. Martijn
tis gratis voor mij :rolleyes:
Ik heb het nut van rondlopen met je muziek ook nooit begrepen, daar zijn immers oordopjes voor... Maar die gasten vinden het gewoon stoer ofzo...
Datzelfde denk ik dus over die jonge gasten die de muziek knalluid in auto aan hebben en dan door het dorp rijden zodat ieder mee kan luisteren. :screwy:
Dat vind ik ook fucking irritant :mad:
Maar schijnt stoer te zijn :rolleyes:
G-eert-40
05-09-2007, 17:18
mensen staan ook meestal raar te kijken als je met een verlaagde g40 langs rijdt en aero classic rock staat iets te hard aan. komt er geen bonk geluid uit zo'n auto :confused: haha lekker generaliseren :D
... of zo´n oldies jaren 80 nummer :rock:
MrMiljon
05-09-2007, 17:43
Bij ons was er iemand zo stoer om zijn kofferbak open te doen en daar al krakend
"harde" muziek te laten horen. Mijn auto stond erachter dus kofferklep open en radio 4 aan. Komisch moment en de boodschap was duidelijk.
Jurgen Santana
05-09-2007, 17:46
Niet te veel zeuren hoor, nu zijn het mobieltjes, vroeger waren het ghettoblasters of walkmans die je doorgaans ook door de hele bus kon horen.
http://i30.photobucket.com/albums/c317/beenjamin/ghettoblaster.jpg
Rij ook weleens met de autoradio wat harder, maar heb nog nooit iemand horen klagen ;)
breadfan83
05-09-2007, 19:09
... of zo´n oldies jaren 80 nummer :rock:
Master movies gekeken? :D
Rij ook weleens met de autoradio wat harder, maar heb nog nooit iemand horen klagen ;)
Moet je je muziek eens wat zachter zetten. :tongue:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.