PDA

View Full Version : Besprekingen aangeboden auto's


PeterZ
08-09-2007, 08:12
Zo af en toe gaan we allemaal wel eens naar een auto kijken die achteraf niet de juiste blijkt te zijn. Dat is zonde van je tijd, zeker als je een eind hebt moeten reizen. Wellicht is er al een mede-Volksforummer wezen kijken die informatie over die auto heeft waar je wat aan hebt.

Voorbeeldje : Bespreking Golf I JX-37-DH (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=466284). Dus gewoon dingetjes melden die niet in de advertentie staan.

Ik kan me voorstellen dat iemand het plan heeft naar bovenstaande auto te gaan kijken maar aan de hand van deze informatie besluit dat dat geen zin heeft.

Is het een idee om "aangeboden auto besprekingen" in een aparte sectie te vermelden?

jetta mk1 '82
08-09-2007, 08:19
dit lijkt me een goed idee :thumbup: !!

het kan een mede forumer een hoop tijd schelen !

gr. Martijn

p.s. misschien sticky maken ????

Tommy
08-09-2007, 10:42
Wat voor de een een project lijkt te worden, is voor de ander een zondagklusje. Wat de een een roestbak vindt, vindt de ander een harde wagen, netjes voor zijn leeftijd.

Ik vind het geen goed idee! Ik zou het zeker niet waarderen als men een topic ging wijden aan mijn auto om er meningen over uit te wisselen... Als je interesse hebt ga je kijken, als je nieuwsgierig bent, dan ga je of kijken, of je eigen auto even wassen ofzo als afleiding. Maar ik vind dit echt geen strak plan.


Ik denk dat je een erg vertekent beeld gaat krijgen. En het valt altijd negatief uit... (menselijke eigenschap gevolg)

Stijn
08-09-2007, 10:50
Het idee is goed, maar ik vind het ook een beetje twijfelachtig. Nu gaat het over zomaar een auto op MP, voor je het weet gaat het over koopwaar van iemand hier.
Je zou dus ontzettend objectief moeten blijven, en dat valt niet mee. Iedereen heeft andere opvattingen en ideeen over wat goed is en wat niet, en dan ga je eigenlijk al snel je eigen mening erin verwerken.

Kortom: nogmaals goede bedoeling en idee, maar ik ben bang dat het snel een drama wordt (getrapte tenen etc).

Marcski
08-09-2007, 10:59
Ben het helemaal met Tommy eens, wat voor de een afgetrapt hok is, is voor de ander superinteressant.
Zoals jouw verhaal, erg negatief, maar ik zie een goedkoop hard golfje 1.

Net als verhalen over garagebedrijven blijft het altijd een subjectief verhaal wat erg negatief uitvalt. Als het niet negatief is koop je hem namelijk zelf ;)