Mr-X
09-09-2007, 11:28
Hallo mijn is Arnold en ik woon in Stadskanaal.
Ik heb golf 2 1600 (Code: Pn) van '89 Na een tijdje kreeg ik problemen met de carburateur. Is een bekend probleem heb ik gehoord.
Veel op internet rondgekeken, en tot de conclusie gekomen dat ik wel een andere blok erin wou hebben.
Op zoek naar een ander blok, en dit is een gti blok geworden.
1800 16v (Code: Kr) 190d gelopen.
Deze zit er nu helemaal in incl. Benzinepomp onder de auto, en opvoerpomp in de tank.
Maar nu zitten we met de volgende problemen.
1: De onsteking krijgt geen stroom, er is wel een goeie massa. En volgens ons is ook alles goed aangesloten.
Iemand nog tips waar we even naar kunnen kijken?
2: Ik heb via het verkoop topic een kabelboom gevonden voor de opvoerpomp en benzinepomp.
Maar hoort hier nog een relais bij? of een andere aanpassing?
3: Op de oliepomp zit ook een aansluiting voor koelvloeistof.
Heeft een foto van dat deel van het blok waar die leidingen lopen?
Alvast bedankt voor de antwoorden :D :D
Gr.Arnold
Ik heb golf 2 1600 (Code: Pn) van '89 Na een tijdje kreeg ik problemen met de carburateur. Is een bekend probleem heb ik gehoord.
Veel op internet rondgekeken, en tot de conclusie gekomen dat ik wel een andere blok erin wou hebben.
Op zoek naar een ander blok, en dit is een gti blok geworden.
1800 16v (Code: Kr) 190d gelopen.
Deze zit er nu helemaal in incl. Benzinepomp onder de auto, en opvoerpomp in de tank.
Maar nu zitten we met de volgende problemen.
1: De onsteking krijgt geen stroom, er is wel een goeie massa. En volgens ons is ook alles goed aangesloten.
Iemand nog tips waar we even naar kunnen kijken?
2: Ik heb via het verkoop topic een kabelboom gevonden voor de opvoerpomp en benzinepomp.
Maar hoort hier nog een relais bij? of een andere aanpassing?
3: Op de oliepomp zit ook een aansluiting voor koelvloeistof.
Heeft een foto van dat deel van het blok waar die leidingen lopen?
Alvast bedankt voor de antwoorden :D :D
Gr.Arnold