View Full Version : Elektrische hoogteverstelling Hella Golf 2
Een van de 2 koplamp-hoogteverstellingen wil niet functioneren.
Of er is geen spanning of hij is gewoon naar de eeuwige jachtvelden.
Hoe dan ook ben ik op zoek naar een vervangertje om hem te testen/of als reserve.
Heeft iemand er nog eentje liggen die hij wil verkopen voor een appel en ei hoor ik het graag.
Zou helemaal mooi uitkomen als hij ook aanwezig is in Oss de 30ste. :)
Hoor het wel,
Erik
ojah, lokale sloop ben ik al langs geweest ;)
niemand die zo'n ding meer heeft liggen in een hoek van de stal ?
maurice_vr6
24-09-2007, 21:31
als je in mijn loods wilt zoeken mag je em voor niks hebben, maar dan moet je wel ff komen
vw dennis
24-09-2007, 21:51
Zou je niet eerst gewoon even meten of je spanning krijgt? :)
als je in mijn loods wilt zoeken mag je em voor niks hebben, maar dan moet je wel ff komenThnx Maurice, maar weet er momenteel hier in de nabijheid 2 te liggen. Is nogal een stukje voor 2 motortjes richting jou :D. Maar ik zal eraan denken
Zou je niet eerst gewoon even meten of je spanning krijgt? :)Momenteel nog geen tijd gehad, maar ga er wel vanuit dat die er nog is in de stekker. Kijk hier van het weekend nog wel eens naar. :)
OakgreenVR6
28-09-2007, 23:24
Ik zou er nog eentje moeten hebben liggen. Als je interesse hebt hoor ik het graag, dan kijk ik voor je!
Als je eens zou willen kijken Pieter. :)
Ben nog op zoek.
En voor de mensen die het weten. Zit er ook verlichting in de hoogteverstellingsschakelaar?
OakgreenVR6
30-10-2007, 13:10
Ik zal deze week eens voor je kijken Erik. En ik meen dat er ook gewoon verlichting in zit.
Als dat zo het geval is ben ik ook opzoek naar de schakelaar :)
Al vast bedankt Pieter! :hug:
GerardMkIIVR6
30-10-2007, 15:55
Geloof dat ik zo een schakelaar nog wel te liggen heb.
Gerard, heel erg bedankt voor het verzorgen van een schakelaar !! :hug:
OakgreenVR6
31-10-2007, 19:45
Ik zal deze week eens voor je kijken Erik. En ik meen dat er ook gewoon verlichting in zit.
Hoogteverstelling/regelaar gevonden! Stuur me ff een PB om het verder af te handelen.
golf mkII 16v
31-10-2007, 21:51
Als je eens zou willen kijken Pieter. :)
Ben nog op zoek.
En voor de mensen die het weten. Zit er ook verlichting in de hoogteverstellingsschakelaar?
jep zit een lampje in
Dan is die van mij dus duidelijk kapot, maar er is al een nieuwe geregeld dus wel zullen zien. :)
Niemand die er eentje kwijt wil?
OakgreenVR6
08-11-2007, 13:01
Het is maar net hoeveel (of hoe weinig...) je er voor over hebt Erik. ;) Mijn aanbod heb je.
Ik heb nog wel 2 motortjes liggen voor in de koplampen.
Af te halen in Noord holland
Doe je ook aan versturen Ron?
En hoeveel mogen ze kosten....
Deze mag ook dicht.
:lock:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.