View Full Version : Kansloos...zou jij hier je auto kopen???
klik hier voor een stukje correct nederlands (http://www.autohandelmvanreeken.myv.nl/)
airbechs
elektriezerame
cd wiselaar
zou ik allemaal erg waarderen.
maar gelukkig dat ze berIJkbaar zijn! zou het een dyslectisch iemand zijn... hmm ik dacht het niet zo haha wat een giller zeg
Roy-16VT
17-09-2007, 19:57
Word afgeleverd met nieuwe apk ook vast iets heel anders dan wij bedoelen zeker.
tiefflieger
17-09-2007, 19:58
grotebuert.ge had dieler aan toon baar.
Te zien bij mij in de grasie.
Laat dan ff iemand anders je adv. maken ofzo, dit is echt te gek...
geheel electrisch te openen bovendak dus ook boven de achterbank door geheel inschuifbaar bovendak radio /cd wiselaar carkit op radio aangesloten dus geluid over de boxen van de radio /cd afneembare trekhaak c.t.v.op afstandsbediening en alarm bumpers in kleur mee gespoten en electrisch bediende buitenspiegels in kleur mee gespoten airco abs bom vol opties leer echt alles voor meer info bel 0653161555 wij zijn berijkbaar op de koekoekstraat 1 in nijmegen
ALLES MAAR DAN OOK ALLES FOUT schrijven en bij de allerlaatste klopt het ineens wel (tblijft bagger geschreven maar veel fouten uit andere ads maakt hij hier ineens niet)
Wat triest zeg. Ik zou me kapot schamen. Ik maak ook wel eens spel en grammatica fouten. Maar tering wat slecht.
Edit: Ik heb dyslexie. Maar dit kan nooit dyslexie zijn. Misschien woordblindheid, dan weet je niet hoe je een woord schrijft en moet je elke keer opnieuw ontdekken hoe je iets spelt. Maar niks tegen mensen van bijvoorbeeld Turkse of Marokaanse afkomst. Ik denk dat het zo iemand is.
Zo heb ik wel eens wat op Marktplaats.nl gekocht van een Turkse man. Die kon helaas ook niet heel erg goed Nederlands. En verkocht een pookknop onder de naam pok. Ben bang dat al zijn advertenties er nog staan.
Patrick86
17-09-2007, 21:12
Die man spelt alles volgens het fonologisch principe.. zo leer je lezen in groep 3. Je schrijft wat je hoort..
Vraag me af of deze man ooit verder is gekomen dan de basisschool.. dit kan toch niet alleen dyslexie zijn!
Ik denk hetzelfde als Ruben, deze man lijkt mij van buitenlandse afkomst. Niks mis mee, maar toch zou ik iemand anders mijn advertenties laten schrijven.
Ik draai nu enkele weken groep 3 op de basisschool.. zie hier veel van terug. De manier waarop bedoel ik dan.
Komt goed heren! Ook zo iemand moet zijn boterham verdienen, voor mij zou het geen reden zijn om niet eens te gaan kijken!
breadfan83
17-09-2007, 21:18
Te bereiken op de koekoekstraat... volgens mij is die straat niet het enige dat daar een beetje koekoek is. :screwy:
gezien de naam van het bedrijf lijkt het me gewoon een 'ollander
Het zou kunnen, oudcollega (net afgelopen week geen contractverlenging gekregen, erg jammer was altijd erg gezellig) heeft het ook. Als hij het logboek bijwerkt duurt dat lang en moet je hem niks vragen. Dan gaat het helemaal mis...
G-eert-40
17-09-2007, 21:56
als ik via internet deze site tegen zou komen en ik zou op zoek zijn naar een auto, zou ik afhaken. het lijkt me een redelijk groot bedrijf met redelijk wat aanbod. als je de goederen op deze manier aanbied, dat kan gewoon niet vind ik. zoals gezegd laat iemand anders dan even de teksten maken.
Stond ook al op GeenStijl.nl, geniaal :)
Dennis@polo86c.nl
17-09-2007, 22:27
"amiriekaanzewiptreler" ... :)
Misschien heeft ie het ook wel met opzet zo gedaan ?
Moet je eens kijken hoeveel aandacht / gratis publiciteit die kerel wel niet krijgt :)
Vind het wel meevallen, ABS, APK en LPG in alle gevallen correct gespeld! :D
Zit er bijna aan te denken om ff te gaan kijken, kwartiertje rijden ;)
GerardMkIIVR6
18-09-2007, 13:40
Panaramadak,airbegs,tegnies,apk ver lopen(ja zonder is ver lopen :) ),navagatie echt lache.
Is wel zo als iemend zo iets heeft zoals woordblindheid is erg maar hallo heb je zo een zaak en doe jet op internet laat het ff door iemand anders dan doen.
over die boot! :D
deze boot ver keert in zeer goede staat met heel veel ekstraas swemvesten bollers anker met amiriekaanzewiptreler leerrenstoelen voor in de nues rondsit achterin bank met zonne dek dieptemeter verstelbaarstuur gewoon teveel om op tenoemen.DEZE BOOT IS 6.METERLANG boot kan u nu zien bij mij in de grasie ook zavens niew dekzeil is er op ge komen wij zijn altijt berijk baar op de koekoekstraat.1 te nijmegen tel.0653161555 de beller is sneller in ruil mogelijk bus of sprinter.op.rij auto
Rallyegolf20vt
18-09-2007, 19:16
Lijkt wel Zuid Afrikaans :confused: :)
breadfan83
18-09-2007, 22:58
Koekoek...
Lijkt wel Zuid Afrikaans :confused: :)
Zelfs voor een zuid afrikaan is dit wel een erg sneu niveau. :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.