View Full Version : first 1000Km round trip.
Alexdundee
24-06-2004, 10:46
Did my first 1000Km round trip after it got MOTed , short story.
Had a week of work after 2 year restoration needed the van ready for its MOT.
MOT on wednesday, but didn't make it , few holes to cover on the beams and breaks need sorting, re MOT on friday, in the morning chasing the postman for parts send from A H Schofield special delivery, got everything sorted just ready for MOT and PASSED
Left on sunday night to Holland, still sorting interior on the sunday afternoon...anyway, dont want to bore you all.
Here a pic from the campsite Budel VW meeting 2004, It was a great week in the Netherlands and we did a 1000Km round trip from York via Holland and back.
I'm a well happy bloke.:D
http://images.cheshair.homedns.org/getimg.php?img=budelsmall.jpg
Volkswouter
24-06-2004, 10:51
Alex,wat betekent bloke?
Alexdundee
24-06-2004, 10:57
Happy chappy, guy, boy, man, geezer, me, dude, enz enz enz, You are a cool bloke VolksWouter, of moet ik Johnny Knoxville zeggen! :p
gozer (of goza zoals ze dat bij jouw in de buurt denk ik zeggen)
het blijft toch bijna roze :-)
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=5061&mode=fullsize
volksfahrer.nl
24-06-2004, 11:16
Alex,wat betekent bloke?
Woutje, wel je English een beetje bijschaven voor we next year naar the US of fucking A gaan! Hahaha
Volkswouter
24-06-2004, 11:21
In de usa spreken ze amerikaans,dat is haagsengels als het ware,geen problemen mee..:D
yanks is inderdaad een heel andere taal
ik ben er toen geweest met een maat die uit de midlands kwam (hartje england) en ze hadden meer problemen om hem te verstaan dan dat ze mij niet snapte.
mijn engels accent gekoppeld aan amerikaanse zinsbouw/gezegdes was wel iets waar ze helemaal niks van snapten. je zag ze echt denken, waar komt die gozer vandaan
Alexdundee
24-06-2004, 11:35
Ploon , dat heb ik hier ook ,
soms denken mensen dat ik uit Ierland kom of Australia of Denemarken.
Somige Engelse accenten zijn niet te verstaan.
Oh, en nog bedankt voor de Roze verzie van my bussie...NOT
die mannen van londen hebben soms echt moeite om iemand als alan schofield te verstaan. zelf heb ik er geen problemen mee (ja aan het eind van een gezellige avond in de kroeg, dan worden ze iets minder makkelijk te verstaan).
buitenlandse tv met ondertiteling is helemaal zo slecht nog niet. kijk maar naar die duitsers. het valt me op de de laatste 2 jaar er een heleboel duitsers zijn die engelse met je willen praten. hun kennis v/h engels is wel in orde, maar hun uitspraak niet. krijg je er van als naar een duitse versie van het a-team moet kijken
ps : graag gedaan hoor ;)
http://images.cheshair.homedns.org/getimg.php?img=budelsmall.jpg
ik blijf hem gaaf vinden! roze paars lila, whatever, hij is helemaal :cool:
enschuldigung, hatte i nicht gesehen ;-)
enschuldigung, hatte i nicht gesehen ;-)
Well, at least something I could understand :wink:
yup, keep it in english kiddo's...
Volkswouter
25-06-2004, 19:40
Alex,wat betekent bloke?
Ok,sorry! I asked what bloke means...:D
and then about 15 other people didn't read aswell.........
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.