View Full Version : g60 lijsten imitatie, waar te koop?
Waar kan ik voor een golf g60 de wielkuiplijsten kopen en de dunne lijsten voor op de deuren en panelen?
Liefst imitatie omdat het dan betaalbaar nieuw is.
En weet iemand ook prijzen?
jetta mk1 '82
23-09-2007, 12:44
volgens mij verkoopt golfparts in stolwijk ze !
ori randen kosten daar 45 euro per wielboog als ik me niet vergis !?
gr. Martijn
Volgens mij kosten ze bij de dealer 30 ex p/s.
Dat dacht ik dus ook Mel, maar goed. Mocht de karresorie doorgaan dan zal ik even serieus gaan rond bellen bij wat leveranciers op mijn werk.
Ging er vanuit dat iemand hier het ook wel zou weten eigenlijk.
vw dennis
23-09-2007, 16:41
g60 lijsten bij de dealer zijn volgens mij een stukje duurder dan 30 euro...
jurgen santana ...graag uw antwoord
vw dennis
23-09-2007, 17:37
voor €60 en achter €80, iets in die richting. Achter is in elk geval wel duurder
golf mkII 16v
23-09-2007, 18:08
Voor en achter 42 euro pst
Jurgen Santana
23-09-2007, 18:42
Voor en achter 42 euro pst
Laatste keer dat ik keek waren ze achter 68 Euro ex BTW. Voor iets rond de 42 Euro ja.
Ok, maar dan praten we nog niet over de dunnen lijsten op de deuren ( 3drs) en achterpanelen.
Weet iemand daar ook prijzen van origineel.
Black Devil
23-09-2007, 20:47
He Ron,
Als iemand de onderdeelnummers heeft kan ik ff kijken of het de moeite waard is dat ik ze voor je regel via de dealer met korting, tenzij er maar 10% oid dergelijks op zit.
Eventueel heb ik zelf ook wel wat korting daar ;)
Maar we kunnen het altijd proberen, mocht ik er niet uit komen zal ik je even wat nr`s door mailen.
:thumbup:
Jurgen Santana
23-09-2007, 21:32
He Ron,
Als iemand de onderdeelnummers heeft kan ik ff kijken of het de moeite waard is dat ik ze voor je regel via de dealer met korting, tenzij er maar 10% oid dergelijks op zit.
Zit bijna niks op.
Black Devil
23-09-2007, 21:53
dacht ik al ja...helaas
Heb nog wel een andere weg dan de dealer en toch origineel.
Zal hun morgen even bellen als ik er aan toe kom.
Weet iemand de bestel nr`s of kan ze voor mij opzoeken?
Gaat om 4 wielkastlijsten.
de dunne lijsten rondom met gti logo voor een 3drs.
Dan kan ik hun dat morgen zo geven.
Alvast bedankt
Dubweiser
23-09-2007, 23:02
Heb alleen de bestel nummers en prijzen van de wielkastlijsten, heb ze namelijk vorige week ook nog besteld bij de dealer.
Afdekrand voor wielronding links voor : 191 853 717 D Prijs: €44.10 ex BTW
Afdekrand voor wielronding rechts voor : 191 853 718 D Prijs: €44.10 ex BTW
Afdekrand voor wielronding links achter : 191 853 817 D Prijs: €72.10 ex BTW
Afdekrand voor wielronding rechts achter : 191 853 817 D Prijs: €72.10 ex BTW
En na mijn weten zijn de dunne GTI stootlijsten niet meer te verkrijgen bij de dealer, maar ik kan `t mis hebben.
Helemaal top, zal het vandaag even uitzoeken.
Je hebt nu de wiellijsten en de lijstjes op de deuren, maar heb je niet de sideskirts nodig die op de dorpels zitten ??
Ze zijn wel nog te krijgen bij de dealer.
Dubweiser
24-09-2007, 07:56
Je hebt nu de wiellijsten en de lijstjes op de deuren, maar heb je niet de sideskirts nodig die op de dorpels zitten ??
Ze zijn wel nog te krijgen bij de dealer.
Dat klopt, en is wel zo netjes om deze ook meteen te vervangen i.v.m. kleurverschil
Dorpelverbreding links 191 853 851 prijs: 40.70 ex BTW
Dorpelverbreding rechts 191 853 852 prijs: 40.70 ex BTW
ik heb er nu dikke lijsten op zitten en en wil alles na g60 lijsten
past dat gewoon met de gaatjes enzo ik heb al origineel sideskirt maar moet alleen 4wiellijsten en dunne strippen die zijn dus verkrijgbaar bij de vw dealer als ik het goed las allemaal
gr.matijs
Er zit verschil in de voorschermen met G60 schermen. Deze zul je of moeten vervangen of professorisch gaatjes in moeten maken.
Heb geen ervaring met de laatste.
Het is een g60 carresorie..;)
Jurgen Santana
26-09-2007, 14:07
Er zit verschil in de voorschermen met G60 schermen. Deze zul je of moeten vervangen of professorisch gaatjes in moeten maken.
Heb geen ervaring met de laatste.
Als je die gaten gaat maken moet je ook andere binnenschermen. Daar klikken de randen op vast.
Je kunt ze ook vast kitten.
Ik weet niet of je de stoot lijsten tweedehans wil hebben anders kijk eens hier;
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volkswagen/118320685-gti-g60-deur-lijsten-set-dun-golf-2-wolfsburg-editon-1991.html
Het is geen g60 carrosserie volgens my het zit er allemaal standaard op dus maar kan het wel pas maken en vast kitten bijvoorbeeld
golf mkII 16v
26-09-2007, 21:31
Niet kitten[blijft er alleen maar troep achter met gevolg ROEST] gewoon een paar sleufgaten in maken en vast klikken
Niet kitten[blijft er alleen maar troep achter met gevolg ROEST] gewoon een paar sleufgaten in maken en vast klikken
Bedankt voor het avies allemaal
Ik weet dat dit een oude thread is, maar zijn deze lijsten nog bij de dealer te bestellen?
Wielranden zijn alle vier via classic parts te krijgen
Wij kunnen de G60 lijsten ook leveren. De prijs is gelijk als bij classic parts.
Dokter D
18-09-2013, 16:59
Ook de dorpels met plak/klikstrip? Zo ja graag prijs per pm!
Deur lijsten zijn er niet nieuw toch ?, ik ben al lang op zoek naar de lijsten met gti plaatjes erin.
Helaas denken de meeste wel dat het minimaal 150 tot 200 euro waard is ook al zitten er schaafplekken of iets dergelijks op :screwy: dat is nu de enigste reden dat ik ze nog niet heb. Ik vind 100 eu toch echt wel de max , weet iemand niet nog een setje voor een goede prijs voor een 3deurs mk2? Als ze echt nieuw zijn wil ik misschien wel iets meer betalen.
Ook de dorpels met plak/klikstrip? Zo ja graag prijs per pm!
Alleen de rechterkant dorpel €46,- is nog leverbaar.
De steunlijst €21,- p.st.
Deur lijsten zijn er niet nieuw toch ?, ik ben al lang op zoek naar de lijsten met gti plaatjes erin.
Helaas denken de meeste wel dat het minimaal 150 tot 200 euro waard is ook al zitten er schaafplekken of iets dergelijks op :screwy: dat is nu de enigste reden dat ik ze nog niet heb. Ik vind 100 eu toch echt wel de max , weet iemand niet nog een setje voor een goede prijs voor een 3deurs mk2? Als ze echt nieuw zijn wil ik misschien wel iets meer betalen.
De linker en rechter portier lijst is leverbaar €66,- p.st.
De linker en rechter portier lijst is leverbaar €66,- p.st.
Dus als ik het goed begrijp, hebben jullie de G60 wielkuipen
De GTI (dunne) sierstrips met GTI logo (rood) NIEUW verkrijgbaar ? :eek:
In dat geval hou ik je even in de gaten, krijg straks een goede smak geld terug van onze belasting vrienden. en dan bestel ik gelijk de hele smak bij jullie
OakgreenVR6
19-09-2013, 13:07
Een setje nieuwe GTI logo's voor in de dunne zijstrips heb ik ook nog wel voor je eventueel.
Maar dat zijn de strips compleet op de logo's na? Die op de deur zit dus en op de zijkant van de auto zelf? Of is dat per stuk strip en wordt het dan 4 x € 66,- Maar dat bedoel ik dus .....waarom zou ik 250 euro betalen voor 2e hand spul met beschadigingen terwijl de nieuwprijs er niet ver vanaf ligt.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.