View Full Version : damn, vandaag stront aan den audiknikker :-)
audi dude
29-09-2007, 16:39
shit seg, vanmorgen wa voorgehad, ben braafkes 120 aant rijden op de autostrade me goe muziekske op en radio viel plots uit, wou em terug opzetten maar sprong ni terug op maar plots vielen de lichten en al uit en de motor ook :shock: ik stop op de pechstrook, en zie plots veel rook onder men kapoo uitkomen, doe em open en zie dat da kabeltje van de - van de batterij naar de motor of wa ist hard aant roken is, kblus da met wa regenwater van ne plas en de mantel is gewoon opgebrand dervan, kheb zo'n vermoeden dak ergens rechtstreekse kortsluitoing heb gehad, batterij is er ook aan denk ek, hij doet nix meer :cry: ben nu aant wachten da ne maat me terugbelt zodat we hem hopelijk vandaag nog van de autostrade kunnen gaan halen :? heb geen zin om em der heel de nacht te laten staan, dan zijn men velgskes misschien weg :? hoop eigenlijk als ik de kortsluiting gevonden heb, als het dat is tenminste dat ik er ander batterij insteek en dat em start, normaal voor de rest geen schade bij kortsluiting rechtstreeks op de kas denk ek (hoop ek) hé?????
greetz
Ronald
audi dude
29-09-2007, 20:32
allé, we zijn em gaan halen, ter plekke ff alle zekeringen gechecked, nix mis mee, de radio van de batterij gehaald en ander batterij gestoken, startte vanzelf en alles werkte, zonder problemen naar huis gereden dus problem solved :D
batterij die derin stak was blijkbaar volledig leeggetrokken, wss door de kortsluiting, ben ze nu aant opladen dus morgen weet ek of ze nog in orde is, alléé ben er weer goe vanaf gekomen :lol: :lol: :wink:
greetz
Ronald
prachtig dat belgie......hoop dat je niet meer schade hebt
breadfan83
29-09-2007, 23:15
prachtig dat belgie......hoop dat je niet meer schade hebt
Jaja, prachtig dat België... laatst werd ik door 'n vriendin gebeld, laat 't 's nachts. Of ik even wilde komen helpen. Ze stond vast in Dortmund omdat d'r vriend benzine in de Polo had getankt. De Polo was dus 'n diesel.
Eerste dat ik dacht: je kunt 't die jongen niet kwalijk nemen, hij is ook maar een Belg. :D
Tsja, dat hele naft en mazout...
Berserker
30-09-2007, 18:00
Gaat dit over een ouder model audi 80 met Pirelli wielen???
Dan heb ik m zien staan met matzwarte motorkap endergelijke???
audi dude
30-09-2007, 18:27
da is em ja, maar staat nu al bij me thuis en alles is in orde :D
stond gisteren ganse dag op E314 vlak na oprit richting Genk van houthalen/helchteren (waar ik woon) ;)
greetz
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.