Log in

View Full Version : Gestolen Help Zoeken

Wouter
30-09-2007, 02:54
Zaterdag op zondag nacht rond 02:00uur is mijn picknick mand gestolen van mijn dak!!!!!!

Mijn auto stond bij discotheek locomotion in zoetermeer!
Ben heel verdrietig want deze mand koste me wel helemaal 2,50!
Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er fijn gebruik van kan maken en lekker stikt of zig zelf lekker snijd met de wel hele scherpe messen die erin zaten!

Het was heel waarschijnlijk een blauwe polo! (weet dit omdat: ik keek naar me auto.. alles was in orde mand erop en blauwe polo ernaast.. vervolgens ga ik 5minuten later naar buiten en polo+mand allebei gevlogen)

http://www.volksforum.com/albums/files/4/9/3/7/9originalgolf1treffen01ql1.jpg

LRR
30-09-2007, 06:19
@Wouter: Dikke shit dat ie weg is, maar ik zou persoonlijk mijn auto niet voor een discotheek parkeren met m'n hele hebben en houden op de imperial. Is toch wel een beetje vragen om moeilijkheden.

Melvin
30-09-2007, 08:07
Ja, helaas heet dat tegenwoordig 'uitlokken'... het zou gewoon moeten kunnen natuurlijk (in a perfect world)

hajee
30-09-2007, 08:19
echt zielig als je zo'n dakkoffertje moet jatten. kneuzen!
m'n maat had een keertje houten skies op de golf 1,
hebben ze doormidden gebroken.. ook leuk..

Wouter
30-09-2007, 09:28
Ja het is misschien wel vragen om problemen..l maar tis echt heel lang goed gegaan:) heeft echt overal gestaan midden in rotterdam, denhaag etc... gewoon triest je heb er niks aan:) puur irritaties..

Mister Cool
30-09-2007, 09:54
Tering wat een zielige lui zeg. Maarjah, wees blij dat het bij een picknickmandje bleef, zo moet je dan tegenwoordig maar denken :screwy:

ArjenE
30-09-2007, 10:06
ik zou mijn golfje 1 zowieso niet naast loco zetten :screwy:

Wouter
30-09-2007, 10:21
ja tis gelukkig maar een mandje... zelfde geld heel je auto....

Arjen: kan je dan tegen woordig nergens je auto meer neer zette...... het zou toch gewoon moeten kunnen

Singjalement: hij was van riet en ongeveer 30cm lang! :screwy:

Tokkelboer
30-09-2007, 10:29
mm dat is inderdaad minder. Maar ook ik vind dat dat wel vragen is om problemen. En wie weet was die polo al wel iets eerder weg dan je mand. Is ook een beetje kort door de bocht om hem te beschuldigen ook al staat er misschien :confused: . Ik zeg niet dat die polo eigenaar hem niet heeft maar gelijk beschuldigen is ook weer niet nodig.

Misschien heeft de dader wel gewacht tot die polo weg was. wie zal dat zeggen.

Wouter
30-09-2007, 10:39
Het is misschien wel vragen om problemen.. maar het gaat me gewoon om het idee.
Ja ik wil niemand beschuldigen.. zkeer niet voor een mandje:) maar tis wel heel opvallend dat het binne 10minuten gebeurd terwijl het echt mega rustig was....

SlimMasterShady
30-09-2007, 12:25
Das balen! Beetje jammer dat het tegenwoordig zo moet!
Tis opletten waar en hoe je hem neerzet enz... Der zijn steeds meer mensen die gewoon zomaar je spiegel eraf trappen oid, gewoon triest!!!

Ik hoop dat je de mand nog ooit terug ziet, maar ik hou een oogje in het zeil ;):D
Gewoon ff naar de Xenos gaan daar zullen ze nog wel een mandje hebben :P

hajee
30-09-2007, 12:35
vragen om problemen??
het is inmiddels de omgekeerde wereld..
je kunt je auto mét dakkoffer nergens neerzetten, omdat er van die
losers rondlopen die er niet af kunnen blijven!
:mad: :mad:
:screwy:

Auke
30-09-2007, 12:46
Is altijd jammer dat mensen niet met de poten van ander mans spul af kunnen blijven :mad:

op een mooie dag is in het bos kijken wie weet maken ze er nog gebruik van :D

hajee
30-09-2007, 12:50
ja dan kun je ze er zo weer in stoppen...:drill::lick: :D

jettaracing
30-09-2007, 12:51
Misschien moeten we maar een paar eurocent gaan doneren voor een nieuwe koffer voor Wouter :D

Maar even alle gekheid op een stokje ,het is natuurlijk te zot voor woorden zoiets ,dan vraag je je toch af waar het heen moet met zo'n land ......

Je zou je auto bijna niet eens meer ergens durven neer te zetten as je er iets opvallends aan hebt veranderd ......

Wouter, sterkte met het verlies van je koffer ! ;)

Jazzblue
30-09-2007, 18:11
Hoe zielig ben je als je een mand van iemand zijn dat gaat jatten, echt te erg gewoon:S.