View Full Version : Cheap ass velgen 15x6
Mister Cool
02-10-2007, 20:11
Ik zoek dus een setje velgen voor een paar tientjes en misschien nog een paar als ik ze 't waard vind ;) . Liefst natuurlijk zonder randschade. Een beetje is wel acceptabel maar niet te gek graag. Beetje een dicht modelletje, geen halfords style. 15 inch, niet te breed, dus 5,5-6,5j met een gustige et, dus minimaal 30 +. Mag best een heel vaag modelletje zijn. Als je iets hebt liggen, bied maar aan, dan hoor je wel of 't me wat is of niet :D . Ik ben benieuwd :)
15" teardrops! 6x15 ET40!
Mister Cool
02-10-2007, 21:11
@ Split: Hou ik even in 't achterhoofd
Mister Cool
03-10-2007, 20:15
Heeft iemand nog even in de schuur gekeken? :D
:D alu line met 4 dopjes
zelf ontlaken :D
Mister Cool
03-10-2007, 20:56
:D alu line met 4 dopjes
zelf ontlaken :D
Die hebben dan weer een te diep velgbed :D
Waarschijnlijk gaan binnenkort m'n Sebrings in de bingo; 15"x6" ET 35 met 175/55 conti's waarvan één band niet geweldig is.
Echt schadevrij zijn ze niet, wel recht :)
Mister Cool
04-10-2007, 17:25
Waarschijnlijk gaan binnenkort m'n Sebrings in de bingo; 15"x6" ET 35 met 175/55 conti's waarvan één band niet geweldig is.
Echt schadevrij zijn ze niet, wel recht :)
Zou je foto's van de schade willen pm-en en je prijs?? Heb jou net geprobeerd te pb-en, maar je inbox is vol ;)
Zal dit weekend proberen foto's te maken, dan gaan ze toch onder de jetta vandaan :)
Laat het je wel weten. PM box is weer wat leger ;)
Mister Cool
04-10-2007, 17:57
Zal dit weekend proberen foto's te maken, dan gaan ze toch onder de jetta vandaan :)
Laat het je wel weten. PM box is weer wat leger ;)
Ja ik wacht je reactie even af en dan hoor je het wel weer. Doe maar rustig aan, ik heb er ook (nog) geen haast mee :D
Mister Cool
04-10-2007, 21:28
Anders nog mensen?
Mister Cool
05-10-2007, 18:16
Ik ben in principe voorzien van 15 inch staal momenteel, maar wie nog wat heeft liggen mag zeker antwoorden! Let op, het moet wel lekker wazig zijn :D
BobbyEdition1
07-10-2007, 19:38
Heb misschien wel iets liggen
en wil je met de prijs wel tegemoed komen,
maar dat is wel iets meer dan een paar tientjes :)
Velgen staan wel in het verkoop gedeelte.
Heb er maar 1 advertentie staan
dus dat moet te vinden zijn :)
Gr.
Bobby
jettaracing
07-10-2007, 19:53
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34937
Dit topic dus
Leuke wielen Marco ,zal leuk staan onder de golf ! :thumbup:
Ja ik wacht je reactie even af en dan hoor je het wel weer. Doe maar rustig aan, ik heb er ook (nog) geen haast mee :D
Sorry, niet gelukt om foto's te maken... Had nogal werk met het aan de praat krijgen van de Jetta zelf :eek:
BobbyEdition1
07-10-2007, 20:09
Jettaracing,
thanks voor de hulp :thumbup:
Wou nog een linkje plaatsen,
maar was er ff niet aan toe gekomen.
Voor de topicopener...
ik hoor het wel ;)
Mister Cool
07-10-2007, 22:12
@ dr. Bob: Dat is gans meer dan een paar tientjes inderdaad. Ik vind het erg mooie wielen, maar dat word me momenteel net iets te gortig!
@ Gijs: De jetta is belangrijker natuurlijk, zondag moettie wel klaar zijn natuurlijk :D
Verder heb ik deze week 2 sets wielen gekocht. Dus ik weet nog niet precies wat er nu gaat gebeuren. In principe ben ik wel voorzien, maar heb 1 setje waar ik zelfs geen steekmaat van weet, dus even afwachten of dat wel wat is. Anders zwengel ik dit topic weer omhoog :D . Mocht je toch nog wat wazige ouwe wielen hebben liggen waar je niks mee doet of liggen ze je in de weg, mag je natuurlijk wel altijd blijven reageren :D
niet kwijt te raken die teardrops...
BobbyEdition1
11-10-2007, 14:51
niet kwijt te raken die teardrops...
:D
Nee,
loopt hier ook stroef.
Als ik ze niet kwijt raak,
dan polijst ik ze zelf
en rijdt ik er volgend seizoen weer mee.
Zo'n straf is dat ook niet... ;)
http://i183.photobucket.com/albums/x201/albertohylco/_DSC4676country.jpg
wielen van de country niks marco ?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.