View Full Version : schroefsetvraag koni
Baricade
05-10-2007, 10:13
wie heeft er ervaring met koni qua schroefset, en dan gaat het me vooral om hoe laag je ermee kunt. Kan er namelijk 1 kopen, maar alssie niet zo laag gaat als bijv supersport, dan laat ik het maar. wil namelijk op de grond. :thumbup:
Te laag zetten is nooit goed.het is belangrijk (bij ieder merk)dat de slag van de schokbreker gelijk is.ingaande en uitgaan de slag.
Mister Cool
05-10-2007, 11:30
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me wel dat het erg goed spul is! Dus als je er geschikt aan kan komen, zou 'k het niet laten :thumbup:
ik meen ergens gelezen te hebben dat schroefsets van koni niet erg laag gaan, meende tot max 60 of 80mm. is op vwforum een topic over ervaringen met schroefsets, dacht dat het daar stond. succes!
Dat zijn TUV waardes die daar allemaal in staan.
KW zou ook maar 75mm gaan, maar je mag naast die van mij komen staan. Het zijn erg grote mm's zo :D
http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8940&highlight=schroefsets
misschien heb je hier wat aan. voor iedereen wel handig, gezien de vele vragen over schroefsets...
jetta mk1 '82
05-10-2007, 12:07
misschien sticky van maken ??
gr. Martijn
Baricade
05-10-2007, 13:13
De link is wel even een handige tip, maar staat geen antwoord in op de vraag of ik de golf ermee op dr grond kan leggen.
Heb aleen een GM set gehad oa en deze kon niet zo laag als supersport, die ik ook heb gehad.wil niet goedkoop aan de set komen om er daarna achter te komen dat ik nog niet kan wat ik wil...en ja ik weet dat je rijcomfort weg is, maar dat maakt mij dus niks uit
KW, laag en toch nog comfort (tov supersport of iets in die trant).
Maar denk dat je met Koni ook wel in die richting komt.
Baricade
05-10-2007, 14:01
denk wel dat ik de gok ga nemen, kan m altijd wel weer doorverkopen...
word nu zo wagenziek van het deinen op de orginele hoogte...
vwbullit
05-10-2007, 18:12
koni kan wel laag en is een van de beteren. alniet de beste
ik heb het set zelf al meer dan 8 jaar.
rij er dagelijks mee.
geen enkel probleem gehad.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.