View Full Version : ivm annulering setje velgen
Ivm annulering van een set velgen zit ik met deze set in mijn maag :mad: Was bestemd door iemand van het forum maar die laat niks meer van zich horen...............altijd leuk als je iets voor iemand regeld. :mad: Ik noem geen namen die persoon kom ik nog wel een keer tegen. :D
Maar nu naar het setje. :cool:
16inch stalen velgen van een New mini met splinternieuwe Nankangs NS-2 165/40 R16 73V TW eromheen. Set is nieuw en de alleen de banden zijn al
€ 220,- zonder montage, velgen zitten op € 165,- en dan moeten de banden er nog om.............kortom iedereen weet wel wat zoiets kost dus bieden is vrij zinloos. Uitdraaien naafgat kost ook geld. ;)
Velgen:
breedte: 5,5J
Et-waarde 45
grootte: 16 inch
steek 4x100
naafgat is 57,1mm
Dus nieuw setje banden en velgen voor € 395,- all in.
Foto? (doet wonderen voor de luiaards die niet even kunnen googlen voor 't model)
(en wel fijn dat je de naafgaten zijn uitgedraait, niet uitgedremelt :screwy: )
Naafgat al uitgedraaid of moet dat nog gebeuren?
Het staat er toch echt wel ;) naafgat is 57,1mm. Die persoon wilde een kant en klaar setje velgen hebben..................je besteld en regeld de velgen.........ze liggen nu klaar bij mijn ouders in de garage en dan laten ze niks meer van zich horen.
Gaat om dit model velgen
http://media4.dropshots.com/photos/101339/20070926/075157.jpg
Zondagmorgen uppie..............
Maandaguppie...............des te langer ik met dit setje in mijn maag blijf zitten des te minder het voor de 1e besteller wordt................altijd leuk als je een keer iets goedkoop voor iemand regeld. :nuts: :spank: :stick:
Dus €395,- voor compleet nieuwe set stalen velgen met net gemonteerde Nangkangs 165-40-16's eromheen. voor € 100,- extra kan ik de banden eraf halen, velgen verbreden naar bv 7,5J, en dan de bandjes erweer omheen.
Hele set verzenden is ook geen probleem komt er voor de hele set €24,- overheen.
obimaster
08-10-2007, 17:38
hoe zou dat staan op een golf twee?.
uuuh, tof icm een schroefset :P
hoe zou dat staan op een golf twee?.
Kinky !!!!!! :D :D
obimaster
08-10-2007, 17:51
en op een golf met een vaste verlaging van -4?
met -4 zou het ook wel willen, en als je later schroefset eronder gooit kun je to the floor..............en het lijkt ook best tof............met gewoon naafkapje van vw erop. Naafkapjes gooi ik er gratis bij dan.........doos vol onderhand.
stefanebg
08-10-2007, 18:26
mooie lul dat ie niks meer van hem laat hooren
mooie lul dat ie niks meer van hem laat hooren
Hij zal het wel merken als ik hem een keer tegenkom :D Ben niet gauw boos ( met 1,90mtr en 120kg schoon aan de haak ook beter) maar als ik boos ben op iemand, vooral met zoiets, ben ik gauw geneigd om eens een keer vriendelijk langs te komen. :D
Maar dat komt wel goed :cool:
...met gewoon naafkapje van vw erop. Naafkapjes gooi ik er gratis bij dan.........doos vol onderhand.
:offtopic: Wat voor naafkapjes zijn dat als ik vragen mag? Is dat dezelfde maat als die van Mini?
Hmmm, er lopen er dus nog meer van die figuren rond op dit forum.... :screwy:
Ik had ook wat onderdeeltjes gekocht van.., zal ook geen naam noemen, maar die reageerd ook ineens niet meer..... :mad:
Ik hoop dat je het toch nog aan iemand kwijt kunt; succes kerel :thumbup:
Golf_1_gts
08-10-2007, 22:00
:offtopic: Wat voor naafkapjes zijn dat als ik vragen mag? Is dat dezelfde maat als die van Mini?
Jups naafkapjes klem je tussen bouten in....
Jups naafkapjes klem je tussen bouten in....
Och tuurlijk, me bad. Ik dacht dat het dezelfde kapjes waren als voor alu-mini-velgen...
sorry voor de :offtopic:
En zo zien ze er onder een Golf 2 uit (deze zijn wel verbreed!)
Stijn's Golfje;
http://www.volksforum.com/albums/files/7/Img_5018.jpg
Erg coole steelies. M'n handen jeuken om ze voor de passat ook te kopen ;)
Sorry voor de off-topic, maar wilde met de foto laten zien wat ervan te maken valt :)
dinsdag uppie.
Ik ga vanavond naar de verbreder met een set velgen en deze zouden mee kunnen :D naar 7J en dan de 165-40-16 er weer omheen spannen ;)
Dus nieuw setje velgen en banden voor €395,- en zakken met de prijs gaat helaas niet.............ben geen geldverstrekker.............dit even naar aanleiding van een bod op de velgen en banden ;)
€ 250 :rant:
Dat kosten de velgen normaal per 4 bij de dealer.............is mij verteld.
uppa maar weer voor een nieuw setje velgen met banden voor €395,-
@Gijs :thumbup: danku voor de foto Dat kan ook gelijk natuurlijk; het verbreden en dan de 165'ers er getrokken weer op.
Het staat er toch echt wel ;) naafgat is 57,1mm.[/img]
Ik heb geen idee wat het standaard gat is bij Mini. Ik hed evt interesse maar dan om ze op een Mini te monteren, daarom vroeg ik het. Je had het inderdaad neergezet maar wilde het zeker weten.
Succes met de verkoop
Standaard setje velgen kost € 160,- laat ik het naafgat niet uitdraaien ;)
Uppa maar weer voor het setje.
4x100
et45
5,5J verbreden kan voor €100,- per 4
16inch
57,1 mm naafgat
standaard heeft mini 56mm (zelfde als opel)
Yup..................en even op de draaibank en naafgat is 57,1mm.......is mooier en past beter op een naaf dan het gedremelde gaatje............of vijlen...........hoorde ik laatst van iemand. :eek:
geen foto van de set met de banden eromheen?
dan is goed te zien hoe hoog de wang is etc. ;)
Mahler heeft deze nu om zijn Polo. Zijn alleen 6,5J wanghoogte word dan niet veel anders volgens mij. Velgen liggen bij mijn ouders......en door drukte met de verbouwing hier niet veel tijd om foto's van het setje te maken.
Maar het ziet er dus ongeveer zo uit. Alleen deze velgen zijn zwart.En met deze set zit ik in mijn maag :rant:
http://members.home.nl/j.mahler/auto/staal.JPG
up voor het setje................eerste 'koper' heeft nog niet weer gereageerd jammergenoeg
uppa voor het maagsetje :mad:
Nieuwe velgen en hagelnieuwe banden................0km mee gereden voor €395,-
Nieuwe stalen 16inch stalen velgen
steek: 4x100
naafgat: 57,1mm
grootte: 16inch
et: 45
Banden zijn splinternieuwe Nankang NS-2 165/40 R16 73V TW
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.