PDA

View Full Version : polo-power


De Limburger
10-10-2007, 18:57
Na lange tijdt (3maanden ongeveer) autoloos te zijn geweest, voorheen had ik een polo 86c2f (R.I.P) heb ik sinds afgelopen zaterdag weer een nieuwe auto gehaald.

Het gaat hier om een Golf 2Gti 8v motorcode EV.
Een echte ratlook auto hij is blauw gerold en lekker laag.

Wat is er aan veranderd?:

verlaagt 80/60mm FK sportfahrwerk
spaghettie van hartmann
verlichtvliegwiel
corradostaal 15" 4*100
zwart intrieur
s-bocht uitlaat
kn-inleg filter
centrale vergrendeling
veerpootbrug (allu)
jetta grill
US smalle bumpers
geen sloten in de klinken

Foto`s volgen nog.

De auto loopt echt super goed is werkelijk een bommetje maar heeft zo zijn gebruiks sporen en daarom ook een goede start om er een leuke auto van de maken, van buiten zal er niet veel aan vernderd worden misschien wat andere lichten ofzo maar meer niet.

Planning:

Ik wil de motor eens grondig onderzoeken hij stinkt namenlijk als hij wat langer met een draaiende motor stilstaat Bijv. bij een stoplicht.
Nu weet ik dat de kleprubbers nog wel eens erg hard willen worden en daardoor niet goed meer afdichten, ook hebben gtitjes wel eens last van wat speling op de klepgeleiders dus dat kan wel eens het stinken veroorzaken.
Dus binnenkort even de kop weg brengen naar de revisieboer en eens lekker laten vernieuwen.

Ook ben ik opzoek naar een mooi setje 15"oldscool wielen.
En wil ik een Supersport Schroefset er op zetten.
En een setje oldscool kuipjes wil ik ook nog bestellen voor er in zonder kopsteun.

Verder ben ik van plan om op het dak een wit/zwart geblokt dak te maken.

En als ik dat allemaal heb gedaan dan zullen me wel weer andere dingen invallen om te doen met de auto hahaha.

Ik bedank Timh voor de fijne verkoop van de auto en dat hij hem voor mij speciaal zolang heeft vast gehouden, het was een fijne forum verkoop .

Gr Ronnie Aka Polo-power.

Dennuz
10-10-2007, 19:29
het geen gti op kenteken....... maar 1300, of heb je dat nu verandert???

De Limburger
10-10-2007, 19:38
Nee inderdaad geen gti op kenteken.
Eerst wil ik de motor en auto helemaal klaarmaken voor zo`n herkeuring en misschien dan wel ook op kenteken laten zetten naar gti.

Gr Ronnie.

JurjenV
10-10-2007, 21:26
Fotooooo's

De Limburger
13-10-2007, 22:35
Foto`s zijn nu zeker nodig, vandaag even heldere rood/witte achterlichten geplaatst ziet toch wat mooier uit, ook heb ik meteen een setje wolfsburg editie matjes er in gelegd aangezien er nog geen matten set in zat.

probleem met de foto`s is alleen dat mijn camera te hoge resolutie foto`s maakt en ze dus hier niet kan plaatsen moet nog ff uit zoeken hoe dat werkt ..

zo spoedig mogenlijk meer...

Tjaap
13-10-2007, 23:08
foto's verkleinen in paint,.. zit op bijna elke comp.

De Limburger
13-10-2007, 23:55
Ik zal morgen even een paar mooie foto`s schieten en dan op de pc zetten en zo op het forum plaatsten moet namenlijk de auto ook eens poetsen haha moet ook geberuen ook als hij mat is.

we zien het morgen wel hoe het gaat gaan met het plaatsen van de foto`s.

Erik
16-10-2007, 10:48
foto ?

timh
18-10-2007, 17:43
heay ronnie hoe is het nou met me oude golfje???
Bevalt ze nog een beetje??
en dat stinken he hoe bedoel je dat??
was me eigenlijk nie opgevallen.
hou me een beetje op de hoogte als je wil.

mvg timh