Log in

View Full Version : Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn.

Pages : 1 [2]

sixpack
11-11-2009, 17:17
Dat er geen complot gesmeed is tegen je als heel veel mensen je strontvervelend noemen,

maar dat je gewoon strontvervelend bent..

lowghia
11-11-2009, 17:23
Dat bij vochtig weer de auto sneller kan omdat er dan meer zuurstof in de luchtfilter komt....

a.busser
11-11-2009, 17:25
Dat een auto van de zaak, jouw auto is...

Tiki Madness
11-11-2009, 17:53
Dat GTI staat voor: Grote Turbo Injectie :rolleyes:
ik dacht voor Gordijnen Trekhaak en Imperiaal. :D (is marokkaans grapje)

Michael

Edward
11-11-2009, 17:54
I hav intrestt in your car. Can it be shipped to england?

and...do you accept check? Please contact my agent :screwy:

GaryVW
11-11-2009, 18:48
ik dacht voor Gordijnen Trekhaak en Imperiaal. :D (is marokkaans grapje)

Michael

haha :D Iheb pas nog een keer een kratje bier gewonnen met een weddenschap om de betekenis van GTI .. en maar vol blijven houden dat er een turbo op een GTI zat :rolleyes:

sixpack
11-11-2009, 18:55
hangt er vanaf welk bj .... :rolleyes:

GaryVW
11-11-2009, 19:07
golf 2 hadden we het toen over ..:D

breadfan83
11-11-2009, 19:08
De GTI diesel, GTD, had er wel eentje. ;)

Oudelut
11-11-2009, 21:48
Dat je meer kans maakt om iets te verkopen en minder onzinnige reacties krijgt als je er niet bij vermeld waar de koopwaar zich bevindt (en ook je lokatie niet in je profiel hebt ingevuld)...

Renegade
11-11-2009, 21:54
Dat GTI staat voor: Grote Turbo Injectie :rolleyes:

Neeneenee, helemaal verkeerd :mad:

het staat voor G-lader Turbo Injectie :lmao:

Roy 1.6
11-11-2009, 23:24
Gasss Trough injection?

1982kameiX1
20-11-2009, 09:37
Dat iets wat veel geld kost automatisch duur is....

als je iets koopt van kutkwaliteit voor veel geld, dan is iets duur.
en anders kost het gewoon geld.

(hoe duur kost dat? :redface: :redface: :shake: )

Pedaalemmer
20-11-2009, 09:41
Dat een auto van de zaak, niet jouw auto is.

1982kameiX1
20-11-2009, 10:25
hoho,
als je je baan kwijt raakt ben je de auto ook kwijt.

als ik mijn baan kwijtraak heb ik de auto('s :D ) nog..

dus een auto van de zaak is geen eigendom..

het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. je werkt er wel voor, maar op papier is hij van de baas/leasemaatschappij.

Pedaalemmer
20-11-2009, 10:28
hoho,
als je je baan kwijt raakt ben je de auto ook kwijt.

als ik mijn baan kwijtraak heb ik de auto('s :D ) nog..

dus een auto van de zaak is geen eigendom..

het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. je werkt er wel voor, maar op papier is hij van de baas/leasemaatschappij.

Hangt van de lease af, als je wisselt van baan kun je je auto gewoon mee nemen. Stop je helemaal met werken neem je hem weer over op prive.

1982kameiX1
20-11-2009, 10:54
maar dan is het toch zo, dat op het moment dat je hem over neemt voor prive er een bepaalt bedrag voor moet betalen? de auto komt dan op jouw naam en is dus van jouw. voor het overschrijven op prive was hij dus niet van jouw.

Dingen als een huis/auto/flatscreen/whatever zijn pas van jouw als het afbetaald is. Mijn huis staat ook op mijn naam. maar reken maar dat hij gewoon van de ABN is (en een beetje van wouter bos:))

Pedaalemmer
20-11-2009, 11:08
maar dan is het toch zo, dat op het moment dat je hem over neemt voor prive er een bepaalt bedrag voor moet betalen? de auto komt dan op jouw naam en is dus van jouw. voor het overschrijven op prive was hij dus niet van jouw.

Dingen als een huis/auto/flatscreen/whatever zijn pas van jouw als het afbetaald is. Mijn huis staat ook op mijn naam. maar reken maar dat hij gewoon van de ABN is (en een beetje van wouter bos:))

Nee hoor huis is wel van jou het is alleen onderpand voor de hypotheek het word pas eigendom van de ABN als je de schuld niet meer kan opbrengen. Als het huis van de ABN was hadden ze er wel reclame borden opgezet.

Het overzetten naar prive is gewoon een constructie voor de belastingdienst, stat in weze los van het eigendom.

1982kameiX1
20-11-2009, 11:29
Nee hoor huis is wel van jou het is alleen onderpand voor de hypotheek het word pas eigendom van de ABN als je de schuld niet meer kan opbrengen. Als het huis van de ABN was hadden ze er wel reclame borden opgezet.

Goed punt, ben ik uiteraard met je eens. maar zo dwalen we lekker af :)

nog 1 dan: als ik een deurwaarder aan de deur krijg, dan kan hij wel mijn huis innemen en dan blijf ik met de hyptoheek zitten, maar mijn lease auto kan hij niet meenemen. dus, auto is niet van mij.

Pedaalemmer
20-11-2009, 12:03
Goed punt, ben ik uiteraard met je eens. maar zo dwalen we lekker af :)

nog 1 dan: als ik een deurwaarder aan de deur krijg, dan kan hij wel mijn huis innemen en dan blijf ik met de hyptoheek zitten, maar mijn lease auto kan hij niet meenemen. dus, auto is niet van mij.

Kan wel hangt van de lease af, stel je hebt een eenmanszaak met een lease op een bedrijfsauto kan ook die meegenomen worden.
Het is een ouderwetse gedachte te denken dat iets van jou is als je het hebt betaald of op naam hebt staan.
Het zijn puur constructies om bepaalde voordelen te halen zoals het zelf niet hoeven voorfinancieren van een auto of er een bepaald belastingvoordeel meehalen met zoals je hebt met hypotheek aftrek.

Het ouderwetse zelf sparen en dan pas kopen is ook mijnvoorkeur maar in Nederland is schuld hebben nu eenmaal voordeliger.

eentje ontopic dan:

Volksforum beter is dan het VWforum

a.busser
20-11-2009, 12:08
Bovenstaande gaat alleen op als ook de zaak van jouw is, kortom je bent dan eigenaar van de zaak en alle bezitingen van de zaak.
Werk je voor een baas, en rijdt je in een lease auto, dan is deze dus niet van jouw maar van je baas.
Als de baas uit welk oogpunt dan ook zegt dat jij hem in moet leveren dan ben je hem gewoon kwijt!

1982kameiX1
20-11-2009, 12:11
Als de baas uit welk oogpunt dan ook zegt dat jij hem in moet leveren dan ben je hem gewoon kwijt!

juist!

eentje ontopic dan:

Volksforum beter is dan het VWforum

http://blog.pharmalive.com/wp-content/uploads/2008/06/o_rly.jpg

Mice
20-11-2009, 12:13
dat er mensen zijn die eenden aan elkaar plakken met het alom geprezen Ducktape :lmao: :lmao:

Pedaalemmer
20-11-2009, 12:30
Bovenstaande gaat alleen op als ook de zaak van jouw is, kortom je bent dan eigenaar van de zaak en alle bezitingen van de zaak.
Werk je voor een baas, en rijdt je in een lease auto, dan is deze dus niet van jouw maar van je baas.

Nee dat was een voorbeeld, je hebt duidelijk een verkeert beeld van leasing.
"De baas" kan zoveel zeggen maar als het vastgelegd is in je secundaire arbeidsvoorwaarde is de auto net zo vast als je salaris. En nogmaals je hebt veel vormen van leasing dus je kunt ze niet allemaal over 1 kam (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lease_(overeenkomst)) scheren.

a.busser
20-11-2009, 12:33
Als je op straat komt te staan, ben je je salaris ook kwijt...

bugs
21-11-2009, 18:40
als je verteld dat je 2 weken naar de VS op vakantie gaat, en ze vragen of je met de auto gaat :screwy:

Arnaud
21-11-2009, 19:09
als je verteld dat je 2 weken naar de VS op vakantie gaat, en ze vragen of je met de auto gaat :screwy:

Dat zijn dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn?;)

bugs
21-11-2009, 19:26
Dat zijn dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn?;)

niet iedereen gelukkig. niet goed gelezen, zal wel door de thinner komen van vandaag :crackpipe

Zollie
22-11-2009, 00:22

Is de Beringzee alweer dichtgevroren? :)

volksfahrer.nl
22-11-2009, 23:19

Heb ik serieus gehad!
Ik vertelde dat ik naar een week vol met vw-meetings ging...
"Gaat je kever dan ook mee?""

WTF!!!!

starsky
23-11-2009, 08:00

Naar schiphol :D

mark041
23-11-2009, 14:51
op de boot.

Ebut
23-11-2009, 14:56
Ja, als autofreak is het toch best aannemelijk dat ze denken dat je de auto meeneemt op de boot?
Lijkt mij wel tof, met eigen auto door de States scheuren. Schrik ik in ieder geval eens niet als ik bij de pomp moet afrekenen :D

1982kameiX1
23-11-2009, 15:13
dat fietsers zonder licht van mij voorrang krijgen op een rotonde.

Misha
23-11-2009, 15:15
Dat fietsen een 165er bandje hebben :)

MeerArosa
23-11-2009, 15:22
Sommige mensen nemen hun auto wel mee op vakantie, ook als er een oceaan tussen zit. Afgelopen zomer zat een Canadees met een VW Jetta met Canadees kenteken in hetzelfde Nederlandse hotel als ik.

bugs
23-11-2009, 19:13
als je een lease-Audi hebt, mag je asociaal rijden, vrachtwagens rechts inhalen als je voorsorteerd, en vervolgens vol gas voor je langs schieten en links blijven rijden.
(niet allemaal, maar toch veel Audi's)

dat je door in de file constant baantje te wisselen sneller bent

joostvw
23-11-2009, 20:12
Quote:
Originally Posted by joostvw
dat jalousiën luxaflex heten

het zit je wel hoog he? zie 1 pag terug. :D

dat ik niet vergeetachtig ben? :screwy: :confused:

:D

Tiki Madness
23-11-2009, 20:49
dat fietsers zonder licht van mij voorrang krijgen op een rotonde.
Met licht ook niet :tongue:

Michael

scumbag
07-12-2009, 23:27
Dat het rijden met een te hoge snelheid, resp. het produceren van grote hoeveelheden decibellen, ongeacht of deze decibellen voortgebracht worden door in- of uitlaatsysteem, dan wel door de audio-installatie, een positieve invloed hebben op het formaat van het geslachtsdeel van de eigenaar van het voertuig.

De Pul
07-12-2009, 23:38
Dat het rijden met een te hoge snelheid, resp. het produceren van grote hoeveelheden decibellen, ongeacht of deze decibellen voortgebracht worden door in- of uitlaatsysteem, dan wel door de audio-installatie, een positieve invloed hebben op het formaat van het geslachtsdeel van de eigenaar van het voertuig.
wist ik veel dat het een negatieve invloed had op je voortplantingsgereedschap :confused:
weer wat geleerd,opletten dus :tongue: :D

Christiaan
07-12-2009, 23:41
Als je op straat komt te staan, ben je je salaris ook kwijt...

Dat ook afhangt van je beroep :tongue:

joostvw
07-12-2009, 23:48

Is dit bewezen? :D

De Pul
07-12-2009, 23:50
Is dit bewezen? :D
schijnt....

Arne
08-12-2009, 20:14
Dat het interessant staat om Amerikaanse termen te gebruiken om aan te geven hoe een auto op zn wielen staat.

Jel Golf 2 GTI
08-12-2009, 20:30
Dat je dashboard eruit moet om de verwarmingsradiator te vervangen in een MK2 :D :D

Het is mss een klote job maar het is te doen :thumbup:

Marcski
09-12-2009, 12:57
dat het veel en klotewerk is om je dashboard te demonteren in een MK2 ;)

Roy-16VT
09-12-2009, 15:08
dat dit topic nerens op slaat :D

OldSkool-II
10-12-2009, 11:57
-Dat als je velgen al een half jaar te koop staan, ze niet te duur zijn, maar de goede persoon nog niet langs is gekomen :tongue:
-Dat een MKII automatisch uniek is als hij laag is met BBS wielen eronder :tongue:
-Dat je het dubbele voor iets kan vragen als je maar zeldzaam, retro, uniek, usa, origineel nl of BBS in de naam zet :tongue:

-Dat ik anti BBS ben :D

Split52
10-12-2009, 12:09
Dat volksforum een leuk forum is...

Misha
10-12-2009, 12:37
Dat volksforum een leuk forum is...
Wie denkt dat dan?

Bas
10-12-2009, 13:25
Dat je alles maar kan typen zolang je er een smiley achter zet

OldSkool-II
10-12-2009, 17:02
Dat je alles maar kan typen zolang je er een smiley achter zet

Je vergeet de smiley :D :D

Dasher
18-12-2009, 09:17
Dat een grote rechterspiegel voor een MK IV duur is en moeilijk te krijgen :screwy:

Net in UK geweest voor mijn werk en een splinternieuwe, verwarmde en electrisch verstelbare spiegel voor de golf 4 gekocht bij een dealer voor omgerekend € 55,- :D

Bij de dealer waren ze erg verbaasd over de bedragen die er hier 2dehands voor worden betaald ;)

1982kameiX1
18-12-2009, 10:03
@dasher:

haha, goed bezig.
de vorige eigenaar van de blauwe golf wil graag een foto van de golf met gemonteerd twingo dakje. wil je dat voor me regelen?

Talstra
18-12-2009, 10:15
Dat suiker in de thee smelt... :shake:

breadfan83
18-12-2009, 12:41
Dat een grote rechterspiegel voor een MK IV duur is en moeilijk te krijgen :screwy:

Net in UK geweest voor mijn werk en een splinternieuwe, verwarmde en electrisch verstelbare spiegel voor de golf 4 gekocht bij een dealer voor omgerekend € 55,- :D

Bij de dealer waren ze erg verbaasd over de bedragen die er hier 2dehands voor worden betaald ;)

Verwarmd spiegelglaasje voor een mk2 kost evenveel als de complete verwarmde elektrische spiegel voor een mk4...? WTF? :screwy:

Dasher
18-12-2009, 14:32
Verwarmd spiegelglaasje voor een mk2 kost evenveel als de complete verwarmde elektrische spiegel voor een mk4...? WTF? :screwy:

Glasje kost in D iets van € 23,-. Vorige week nog 2 besteld voor kennis. Als je eens iets nodig hebt broodliefhebber stuur mij eerst even een pm'etje ;)

Kan veel dingen goedkoper krijgen nieuw dan de meesten het nw bestellen bij cultsociety dingens :screwy: Maar ja dan is het natuurlijk niet goed.......... :rolleyes:

Afdekkapje voor achterwisser 35i kost € 24,- bij hun en bij VW zelf € 10,- en zo kan ik nog wel even doorgaan. :cool:

Arnaud
18-12-2009, 18:51
Glasje kost in D iets van € 23,-. Vorige week nog 2 besteld voor kennis. Als je eens iets nodig hebt broodliefhebber stuur mij eerst even een pm'etje ;)

Kan veel dingen goedkoper krijgen nieuw dan de meesten het nw bestellen bij cultsociety dingens :screwy: Maar ja dan is het natuurlijk niet goed.......... :rolleyes:

Afdekkapje voor achterwisser 35i kost € 24,- bij hun en bij VW zelf € 10,- en zo kan ik nog wel even doorgaan. :cool:

Verschil is volgens mij wel dat die van Cultsociety dicht is en origineel VW zit er toch écht een gat in :cool:

Owja en nog even over de grote rechter spiegels want ik weet dat er op mij gedoeld wordt: bestel je hier zo'n kreng bij de dealer betaal je lekker €145,- voor een nieuwe geprimerde spiegel en mag hij dus nog lekker even in kleur, vergeleken met de nieuwprijzen die hier gelden is €75,- dus niet gek, als je het treft is hij ook meteen nog in de juiste kleur dus zit je meteen goed.

Echt ál-les is goedkoper te krijgen dan waarvoor de grootste gemene deler het aanbiedt, als je maar goed genoeg zoekt. Je vliegt tenslotte niet voor 1 spiegel naar de UK.

Dasher
18-12-2009, 20:11
Verschil is volgens mij wel dat die van Cultsociety dicht is en origineel VW zit er toch écht een gat in :cool:

Owja en nog even over de grote rechter spiegels want ik weet dat er op mij gedoeld wordt: bestel je hier zo'n kreng bij de dealer betaal je lekker €145,- voor een nieuwe geprimerde spiegel en mag hij dus nog lekker even in kleur, vergeleken met de nieuwprijzen die hier gelden is €75,- dus niet gek, als je het treft is hij ook meteen nog in de juiste kleur dus zit je meteen goed.

Echt ál-les is goedkoper te krijgen dan waarvoor de grootste gemene deler het aanbiedt, als je maar goed genoeg zoekt. Je vliegt tenslotte niet voor 1 spiegel naar de UK.

Vw heeft voor de Passat in D ook kapjes die dicht zijn. Zaten op de zgn LKW uitvoeringen van de passat. Soort grijs kenteken uitvoering zonder achterwisser, dichte zijramen en een tussenschot.

En ik doel niet op jou met die spiegels dus reageer niet zo kinderachtig :shake: Op het almachtige marktplaats worden ze voor heel wat meer aangeboden. En als je een zwarte auto hebt en je koopt die zwarte rechterspiegel van jou ben je inderdaad goedkoper uit.

En ik zit vaker in het buitenland voor mijn werk............en wil gerust eens iets meenenem voor deze of gene. Zo bedoelde ik het. Laatst uit Spanje nog spoilerset meegenomen voor een Ibiza :eek: zgn streetfighterkit :wow:

Arnaud
18-12-2009, 20:27
Sorry papa, zal het niet weer doen... :tongue:
Maar goed met die kennis in het achterhoofd had je beter 10 stuks mee kunnen nemen en ze voor €100,- p/st aan kunnen bieden op MP... maar wie ben ik om het beter te weten;)

René
31-12-2009, 18:11
...dat je maar 80km/h mag op een 100km/h weg...
`t wordt met de dag erger....agressie-/ongelukkenuitlokkers.

Roy 1.6
31-12-2009, 19:16
N33 ?

René
31-12-2009, 19:30
N33 ?

in 1x goed

Tiki Madness
31-12-2009, 19:58
...dat je maar 80km/h mag op een 100km/h weg...
`t wordt met de dag erger....agressie-/ongelukkenuitlokkers.
Of dat je 100 km/h MOET rijden op een 100 km/h weg :tongue:

Michael

henkiehenk
31-12-2009, 20:39
Dat als iemand voorzichtig(wegens belading) 80 km/h rijdt op de n33 dat agressie gevoelige mensen zich moeten opfokken en als idiote moeten gaan rijden om een ongeluk uit te lokken waarbij ze anderen in gevaar brengen... :screwy:

B-ram
01-01-2010, 14:23
als het om belading gaat idd wel...maar ik heb ook een hekel aan lui die te langzaam rijden zonder reden!

Zijn vooral vaak oude mensen! En dan weet ik wie het zijn en rijden ze altijd zo.

Toeristen vergeef ik het wel...want dat doe ik zelf ook!

mk1diesel
01-01-2010, 15:48
... dat je altijd moet reageren als je je aangesproken voelt

ook al gaat het niet eens over je :D

mk1diesel
01-01-2010, 16:04
Dat je op de snelweg geen richting aanwijzer hoeft te gebruiken

en dat je auto's die harder dan jezelf rijden de weg mag blokkeren en dan ook nog onnodig links blijven rijden en dat je ook nog mag flikkeren als je ze na een lange tijd pas ruimte geeft

VW_Mannetje
01-01-2010, 16:32
Goedkope PK's
Hoe krijg ik even snel meer Pk's voor niet teveel geld.

Kroeg pk's :D

Roy 1.6
01-01-2010, 23:49
in 1x goed

Klote weg is dat, ik heb al eens moeten uitwijken en in de ankers omdat iemand een truck inhaalde. Man dan giert de adrenaline door je lijf :fingered: .
Jammer dat het hele idee van zo'n weg niet werkt omdat er altijd mensen zijn die te sloom rijden of trucks.

RubenD
02-01-2010, 13:13
Dat je op de snelweg geen richting aanwijzer hoeft te gebruiken

en dat je auto's die harder dan jezelf rijden de weg mag blokkeren en dan ook nog onnodig links blijven rijden en dat je ook nog mag flikkeren als je ze na een lange tijd pas ruimte geeft
Dat tweede punt heb je geen gelijk in.

Je mag in Nederland op de snelweg niet harder als 120 km/u. Als ik dan bijvoorbeeld aan het inhalen ben (rij altijd zo'n 130-135 km/u, mag ook niet, maar doet er nu niet toe). En er komt iemand aan vliegen die nog meer haast heeft, dan moet hij geduld hebben en netjes afstand houden. Anders ga ik even boven op de rem staan.

En harder rijden, zodat die ander sneller door kan doe ik al helemaal niet. Als je hard wilt rijden, prima. Maar dan moet je wel begrijpen dat andere mensen niet harder zullen rijden als volgens de wet mag en je dus meer geduld moet hebben!

Roy 1.6
02-01-2010, 13:49
Dat als iemand voorzichtig(wegens belading) 80 km/h rijdt op de n33 dat agressie gevoelige mensen zich moeten opfokken en als idiote moeten gaan rijden om een ongeluk uit te lokken waarbij ze anderen in gevaar brengen... :screwy:

Als jij al zo moet gaan rijden als je beladen bent dan doe je echt iets verkeerd. Het is een auto, geen vracht wagen. ;)

(smiley toegevoegd)

breadfan83
02-01-2010, 20:41
Als jij al zo moet gaan rijden als je beladen bent dan doe je echt iets verkeerd. Het is een auto, geen vracht wagen.

:screwy:

Al eens wat op een dakdrager gehad? Succes als je met je Billy-kast op 't dak 120 over de snelweg gaat.

mk1diesel
02-01-2010, 22:32

Je mag in Nederland op de snelweg niet harder als 120 km/u. Als ik dan bijvoorbeeld aan het inhalen ben (rij altijd zo'n 130-135 km/u, mag ook niet, maar doet er nu niet toe). En er komt iemand aan vliegen die nog meer haast heeft, dan moet hij geduld hebben en netjes afstand houden. Anders ga ik even boven op de rem staan.

En harder rijden, zodat die ander sneller door kan doe ik al helemaal niet. Als je hard wilt rijden, prima. Maar dan moet je wel begrijpen dat andere mensen niet harder zullen rijden als volgens de wet mag en je dus meer geduld moet hebben!

gaat meer over mensen die met 80 ineens achter een vrachtwagen wegschieten zonder knippers te gebruiken terwijl je er met 120 a 130 aan komt en dan ook nog onnodig links blijven rijden

61 RagTop
02-01-2010, 23:44

http://www.volksforum.com/albums/files/1/0/9/3/34.jpg

:D :D :D :D

B-ram
03-01-2010, 12:58
Als jij al zo moet gaan rijden als je beladen bent dan doe je echt iets verkeerd. Het is een auto, geen vracht wagen.

bullshit. Als je een busje hebt met een pallet erin of wat dan ook. Dan moet je toch rustiger rijden. Anders flikkert ie om!

Roy 1.6
03-01-2010, 13:00
Hehe, dan moet je ons eens zien gaan met de movano op 't werk :D ;)

B-ram
03-01-2010, 13:01
dat moeten jullie weten...maar ik heb geen zin om alles los te gaan uitladen als het ook met een heftruck kan!

RubenD
03-01-2010, 13:58
gaat meer over mensen die met 80 ineens achter een vrachtwagen wegschieten zonder knippers te gebruiken terwijl je er met 120 a 130 aan komt en dan ook nog onnodig links blijven rijden
Ok, zo bedoelde je dat. Inderdaad eerst gang maken, dan richting aangeven en dan pas van rijstrook wisselen :thumbup:

henkiehenk
03-01-2010, 15:51
Als jij al zo moet gaan rijden als je beladen bent dan doe je echt iets verkeerd. Het is een auto, geen vracht wagen. ;)

(smiley toegevoegd)

Wat denk je van een golf 1 met 3 motorblokken achterin :screwy: ;)
Heb er niet een vrachtwagen voor nodig!
Toch ga ik dan echt niet harder rijden(70-80km/h) op de n33/n34 als het niet moet :D

VolkswagenRacing
03-01-2010, 16:19

Kom jij met 135 aangereden op de linkerbaan, flikkert er 1 met 120km/u zo z,n auto ervoor.

Heeft hij dan ook gelijk als hij zegt, "je mag maar 120"

Ik vind dat iedereen zelf moet weten hoe hard hij rijd, als je er maar geen andere mee hindert of ingevaar brengt. En dat jij de laatste bent die daar wat van zou mogen zeggen. En als je dat wel vind, moet je je snor laten staan en kijken of jij die pet pas.

Daar heb ik nou echt een hekel aan, aan die "wereld verbeteraars".

Totdat ze een keer iemand in elkaar geslagen zien worden, dan lopen ze met hun neus in de lucht snel door. :screwy:

Roy 1.6
03-01-2010, 16:31
Wat denk je van een golf 1 met 3 motorblokken achterin :screwy: ;)
Heb er niet een vrachtwagen voor nodig!
Toch ga ik dan echt niet harder rijden(70-80km/h) op de n33/n34 als het niet moet :D

Hehe, met 1 motorblok achterin ging ik nog wel met 130 naar huis, maar dat was in een mk2. :D

Roy 1.6
03-01-2010, 16:39

Zulken daar erger ik mij aan. Als je zo'n barrel als ik heb ben je blij als je net 130-140 rijd, stampen en met moeite ben je eindelijk op snelheid :drive: . Dan komen ze snel nog achter een vrachtwagen weg met een dikke 2.5tdi onder de kont die al op de 150 zit als je het gas maar aanraakt, maar nee met 100 gaan ze de truck voorbij. Dan hebben ze bijna een extra VW logo achterop staan. :angry: :D

Niet persoonlijk maar het is gewoon irritant :D

dub35i
05-01-2010, 23:26
Zulken daar erger ik mij aan. Als je zo'n barrel als ik heb ben je blij als je net 130-140 rijd, stampen en met moeite ben je eindelijk op snelheid :drive: . Dan komen ze snel nog achter een vrachtwagen weg met een dikke 2.5tdi onder de kont die al op de 150 zit als je het gas maar aanraakt, maar nee met 100 gaan ze de truck voorbij. Dan hebben ze bijna een extra VW logo achterop staan. :angry: :D

Niet persoonlijk maar het is gewoon irritant :D

Jij wilt in een barrel rijden, en dan moet je ook de barrel gevolgen accepteren... :rolleyes:

Niemand, maar dan ook niemand kan me dwingen harder te gaan dan toegestaan... ook jij dus niet :tongue:

RemyVR6
05-01-2010, 23:45

Over dat laatste: Het punt is half Nederland denkt dat ze gewoon alle rijbanen mogen gebruiken. Normaal gezien is de plaats op de weg RECHTS. INHALEN dient vlot en vloeiend te gebeuren. Ofwel ff een tandje terug en gas erop! Die mensen die dan van zichzelf al weten "ik ga echt niet harder dan toegestaan" -> Blijf dan rechts rijden!! :mad:

Ik kan me daar zo aan irriteren man....

Niet persoonlijk bedoelt hoor ;)

B-ram
06-01-2010, 19:48
neem es een voorbeeld aan duitsers...als je langzaam gaat...doe je dat rechts...als je snel gaat...doe je dat links. Hoe moeilijk kan het zijn!

breadfan83
06-01-2010, 20:06
Precies, zelfs m'n rij-instructeur zei me jaren geleden al dat het voor 't inhalen beter is eventjes harder te rijden dan toegestaan, dan dat je anderhalf uur en 78km achter elkaar op de linker baan blijft hangen.

Rechts rijden, richting aan, versnellen, naar links, inhalen, richting aan, naar rechts, gas terug, klaar.
En niet, naar links zonder knipperen, en daar blijven hangen tot je afslag er aan komt.

Misha
06-01-2010, 20:41
Als ik inhaal gebeurt dat ook snel en 'te hard' .. zeker nu met die tdi, als ik ergens voorbij moet jank ik 't pedaal naar beneden en dan schiet ik ervoorbij en dan laat ik 'm weer rustig terug zakken als ik er voorbij ben. Dan hinder je zo min mogelijk menschen.

breadfan83
06-01-2010, 20:55
En anders ga je lekker spookrijden, dan haal je iedereen super snel in. :D

De Pul
06-01-2010, 21:11
nou we het hier toch over hebben,iemand weleens in de spits op de A50 thv knooppunt schaarsbergen gereden? elke week als ik uit school kom hetzelfde gelazer,3 banen open,op de spitsstrook word netjes 80 gereden door vrachtauto's,op de rechter plusminus 100 en op de linker komt niemand boven de 80.ik ga altijd wisselend tussen de rechter en de spitsstrook mijn weg,vind het wel goed....

B-ram
06-01-2010, 21:53
ja sommig mensen snappen het echt niet..

ken die a50 wel een beetje...en echt kansloos vinnek dat. Hoe zulke lui hun rijbewijs hebben gehaald?!

andre0511
06-01-2010, 21:59
Dat als je over een kilometer of 5 links af moet je maar beter al vast links kan gaan rijden!
Super irritant!

B-ram
06-01-2010, 22:03
damnit ook al zo herkenbaar...en dan al helemaal als het gwn doodstil is op de weg..

OldSkool-II
07-01-2010, 09:49
Word een beetje een verkeers ergenis topic zo :D

Wat ook erg vervelend is, dat mensen 35/40 gaan rijden omdat er sneeuw NAAST de weg ligt. En de rijbaan dus sneeuw en ijsvrij is!!

Misha
07-01-2010, 09:54
Dat dit een verkeersergernis topic is :D

EditionBlue
07-01-2010, 13:16
- Dat jouw rijstijl automatisch de beste is;
- Dat daarom iedereen zich moet aanpassen aan jouw rijstijl en opvattingen over goed deelnemen aan verkeer.

1982kameiX1
07-01-2010, 13:20
Aanpassen is niet nodig, aan de kant gaan wel :)

martiepartie
07-01-2010, 13:49
Dat het retegaaf is om overal een New Kids sausje over te gieten...

(die groene manta met Ronals is daarentegen wel zo fout dat ie gaaf wordt)

Area51
07-01-2010, 14:06
Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn.

Iedereen denkt dat BBS'sen onder elke (VW) auto goed staan ...

NOT !!

sixpack
07-01-2010, 14:11
Iedereen denkt dat BBS'sen onder elke (VW) auto goed staan ...

NOT !!

die quote is inderdaad niet waar :D

René
07-01-2010, 15:54
neem es een voorbeeld aan duitsers...als je langzaam gaat...doe je dat rechts...als je snel gaat...doe je dat links. Hoe moeilijk kan het zijn!

Bwhaha, nog nooit op de Duitse bahn gereden zeker? Dat gaat daar net zoals in Nederland hoor....

De Pul
07-01-2010, 23:23
Bwhaha, nog nooit op de Duitse bahn gereden zeker? Dat gaat daar net zoals in Nederland hoor....
idd,dat is ook niet alles.... :shake:
ik voel me er nooit echt veilig,en die vracht wagenchauffeurs daar maken er helemaal een potje van :mad:

steven16v
07-01-2010, 23:35
Beetje ontopic please :)

Dat natte sneeuw hetzelfde is als 'gewone' sneeuw...

Sorry heb een paar biertjes op

EelcoB
08-01-2010, 00:35
Sorry heb een paar biertjes op

MONDY
08-01-2010, 00:38
even een luchtfiltertje en je hebt minimaal 20 pk meer :D

Erik_vw
08-01-2010, 19:17
Dat iedereen op de juiste manier afwisselend in zijn handen klapt / in de lucht doet op het nummer "We Will Rock You" van Queen. :D

Pedaalemmer
08-01-2010, 19:21
met winterbanden onder je auto je beter kan autorijden

stufenheckfahrer
08-01-2010, 20:17
met winterbanden onder je auto je beter kan autorijden

Dat winterbanden onzin zijn :tongue:

dub35i
09-01-2010, 15:58
even een luchtfiltertje en je hebt minimaal 20 pk meer :D

Dat je alle voertuigen bezit die in je onderschrift staan :tongue:

B-ram
09-01-2010, 16:29
Dat iedereen op de juiste manier afwisselend in zijn handen klapt / in de lucht doet op het nummer "We Will Rock You" van Queen. :D

ja fantastisch....das zo leuk om te zien/horen:D

Dennis@polo86c.nl
15-01-2010, 14:59
Dat het zin heeft om de rem te blijven staan wanneer staat te wachten op een vlakke weg.

(behalve bij een automaat, of als je de achterste in de rij bent. Dan valt er wat voor te zeggen ivm zichtbaarheid).

Dennis@polo86c.nl
15-01-2010, 15:00
Dat je alle voertuigen bezit die in je onderschrift staan :tongue:

Dat denk ik inderdaad :eek: :D

Martinus
15-01-2010, 16:21
dat zowiezo correct Nederlands is..

steven16v
15-01-2010, 17:27
Dat correct nederlandse spelling een nummer 1 prioriteit is op een Volkswagen forum..

Zollie
15-01-2010, 17:40
dat zowiezo correct Nederlands is..

Of de gezellige variant zo ie zo... :screwy:

Dat een auto in goede staat verkeerd... :rolleyes:

Zollie
15-01-2010, 17:41
Dat correct nederlandse spelling een nummer 1 prioriteit is op een Volkswagen forum..

Dat Nederlandse spelling überhaupt onbelangrijk is.

Misha
15-01-2010, 18:08
:goodpost:

LuukGTI
15-01-2010, 18:53
:goodpost:

Dan moeten jullie de teksten van DUB club jonge(n)! ook maar eens aanpassen ;)

Misha
15-01-2010, 19:02
Volgens mij snap je het topic niet helemaal ;)

Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn.. ofwel, iedereen denkt dat correct Nederlandse spelling prioriteit nr. 1 is op een volkswagen-forum, wat dus niet zo is.. ik zal het nog mooier maken, ik moedig wat lossere taal/'slang' alleen maar aan :)

LuukGTI
15-01-2010, 23:48
Shit, je hebt gelijk... :D

ben zine
16-01-2010, 01:16
ik zal het nog mooier maken, ik moedig wat lossere taal/'slang' alleen maar aan :)

Noem het lossere taal, noem het slang, taalfouten blijven taalfouten.
Probeer eens een agent te overtuigen van het nut van een "lossere" rijstijl als je door rood bent gereden.

sjampoo
16-01-2010, 04:36
Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn zoals eht gebruik van leestakensen het onbtreken van sppellignscontrole datdatdanniet uit maakt wantals ik het kan tijpen dat een anderhetdus we lkan lezen en ook dae moeite zal nemen om hut tu lezen ik bedoel tja taalen leezfouten zijjn toch niet bealgnrijk leestook net zo makkuluk iz ook nietvooor nikx dat er eentopic is met verschcikelzame marketplaatsatvertencies met grove taalvoutwaar ieadereen dubbel omligt

Oftewel: Dat communicatie eenrichtingsverkeer is.

breadfan83
16-01-2010, 09:46
Probeer eens een agent te overtuigen van het nut van een "lossere" rijstijl als je door rood bent gereden.

richard-polo
16-01-2010, 09:53
Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn zoals eht gebruik van leestakensen het onbtreken van sppellignscontrole datdatdanniet uit maakt wantals ik het kan tijpen dat een anderhetdus we lkan lezen en ook dae moeite zal nemen om hut tu lezen ik bedoel tja taalen leezfouten zijjn toch niet bealgnrijk leestook net zo makkuluk iz ook nietvooor nikx dat er eentopic is met verschcikelzame marketplaatsatvertencies met grove taalvoutwaar ieadereen dubbel omligt

Oftewel: Dat communicatie eenrichtingsverkeer is.

Helemaal goed, iedereen pipo weet wat hier staat :thumbup:
Wat nou leestekens.. :D
{zoveul prblemen in de wereld en hier moaken ze zich druk om spelling}

Pedaalemmer
16-01-2010, 11:24
Een vrouw nodig is om gelukkig te zijn in het leven.

Misha
16-01-2010, 12:46
Beetje waardeloze vergelijking.. taalfouten blijven inderdaad taalfouten, de naam zegt het al een beetje. Maar slang is niet altijd fout, iets wat niet abn is hoeft niet perse fout te zijn. Met lossere taal bedoel ik dat het niet zo nou komt of jou nu bv ideeen of ideeën schrijft, iedereen snapt in beide gevallen wat je bedoelt. Met een lossere rijstijl zoals je zelf aangeeft ben je gewoon een gevaar op de weg/kan je niet rijden.

a.busser
16-01-2010, 13:04
Dat een oldtimer ernstig mileu vervuilend is.

ben zine
16-01-2010, 16:47
Beetje waardeloze vergelijking.. .............................................................................................................. Met lossere taal bedoel ik dat het niet zo nou komt of jou nu bv ideeen of ideeën schrijft, iedereen snapt in beide gevallen wat je bedoelt.

Als je in het bovenstaande nauw had getypt ipv nou had ik met één keer lezen kunnen volstaan. Nu moest ik mij erin verdiepen wat je eigenlijk bedoelde. Correct Nederlands proberen te schrijven heeft dus wel degelijk nut.

Misha
16-01-2010, 17:20
Denk dat dat meer aan jou ligt dan aan nauw/nou .. je snapt wat ik bedoel of niet?

Tjaap
16-01-2010, 17:34
Dat iemand met een HBO opleiding van de opleiding afkomt met een fatsoenlijke beheersing van de Nederlandse taal.

ben zine
16-01-2010, 17:36
Denk dat dat meer aan jou ligt dan aan nauw/nou .. je snapt wat ik bedoel of niet?

Je hebt gelijk. Dom van mij. Sorry.

.

Lady_Jetta
16-01-2010, 17:42
Een vrouw nodig is om gelukkig te zijn in het leven.

Een man nodig is om gelukkig te zijn in het leven.

Misha
16-01-2010, 18:18
Dat iemand met een HBO opleiding van de opleiding afkomt met een fatsoenlijke beheersing van de Nederlandse taal.
:rolleyes:

Tjaap
16-01-2010, 18:49
dat iedereen daar zo over denkt.

sixpack
16-01-2010, 18:56
Dat mensen denken ermee weg te komen ongeacht wat ze op internet schrijven

Rallye-VR6t
16-01-2010, 20:33
Dat het "nieuwe rijden" 65-70 km/h is op een 80km weg. :mad:

Dat je bij 1 regendrup op je voorraam 60 km/h moet rijden op een 80km weg. :mad:

Dat je in het donker bij het tegemoet rijden van een tegenligger gas moet los laten als je 65-70 km/h rijdt op een 80km weg. :mad:

Dat je voor iedere minirotonde verplicht moet stilstaan, al komt er niks aan, niet sneller dan stapvoets mag rijden op een minirotonde. :mad:

Dat iedere autorit een zuinigheidswedstrijd is die je moet winnen.
Ongeacht de rij auto's die je achter je hebt stug 65 km/h blijven rijden op die 80km weg. :mad:

Roy 1.6
16-01-2010, 21:58
Dat je vol in de ankers moet voor een lege rotonde

Arnaud
05-02-2010, 18:36
Dat een setje brede wielen een 'breedte set' wordt genoemd...

Mice
05-02-2010, 20:48
Als je fucked up wielen en autos matzwart maakt dat ze dan ineens strak en goed zijn. :screwy:

Ben wel blij met mn mk1 hoor daar niet van :D

Dasher
06-02-2010, 11:27
Dat je trekhaak er altijd af moet :screwy:

Dat een trekhaak een stijlbreuk is :screwy:

sjampoo
06-02-2010, 12:01
Dat je trekhaak er altijd af moet :screwy:

Dat een trekhaak een stijlbreuk is :screwy:

Parkeersensor v1.0!

Waarom heb je anders zo'n bult koppel nodig? Juust'm!

sjampoo
06-02-2010, 12:05
Dat het "nieuwe rijden" 65-70 km/h is op een 80km weg. :mad:

Dat je bij 1 regendrup op je voorraam 60 km/h moet rijden op een 80km weg. :mad:

Dat je in het donker bij het tegemoet rijden van een tegenligger gas moet los laten als je 65-70 km/h rijdt op een 80km weg. :mad:

Dat je voor iedere minirotonde verplicht moet stilstaan, al komt er niks aan, niet sneller dan stapvoets mag rijden op een minirotonde. :mad:

Dat iedere autorit een zuinigheidswedstrijd is die je moet winnen.
Ongeacht de rij auto's die je achter je hebt stug 65 km/h blijven rijden op die 80km weg. :mad:

Hey, reed jij achter mij van de week ofzo? :)

Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn:
Dat een maximum van 80 per uur ook gelijk 't minimum per uur is?! :screwy:

't is niet goed voor je bloeddruk om je zo op te winden, als je er weer eens achter komt dat je niet alleen op de wereld bent. :screwy:

:lmao: boiling point? :)

Misha
12-03-2010, 08:25
Bump!

Toen ik dit las dacht ik aan dit topic .. :)
grote velgen staan altijd beter onder een auto.

martiepartie
12-03-2010, 09:51
Gelukkig zijn er dus nog mensen die geen extra kleine wielen plaatsen om de auto nog lager te leggen. (wat dus gewoon niet uitziet :D :D )

Deze dan ook maar?

Marcski
12-03-2010, 11:17
dat je gehoord wordt als je iets in dit topic post..

bivw 16vg60
14-03-2010, 13:58
dat ronnyabf de ideale vader is :shake:

martijnvanderh
14-03-2010, 17:09
Dat het haar van Misha echt is... en dat hij die mooie foto's zelf maakt...

Misha
14-03-2010, 17:22
Bam :D

Ik ben naar de kapper geweest .. gruwelijk kort verdomme :eek:
Ik bedoel, ik heb mijn pruik niet meer op de laatste tijd :D

dekilo
28-03-2010, 19:26
Op mijn vraag welk merk band het betreft tubeless antwoorden.

Dasher
31-03-2010, 12:02
Dat ik alleen maar zit te wachten op hun pb over een setje steelies.

Even reageren is al teveel werk voor sommigen en dan zal ik moeite doen en de boel gaan klaarmaken voor ze. :headshot:

Dat je voor verbrede steelies bij mij moet zijn :slap: stop er definitief mee.

Dus als je velgen wilt laten verbreden of 16inch staal wilt hebben in 4x100. :fingered:

bivw 16vg60
31-03-2010, 18:54
patricia paay van binne net zo strak is als van buiten :D

frankvr6
31-03-2010, 19:07
:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Steilheck
31-03-2010, 19:23

Hoe weet jij dat? :eek:

jetta mk1 '82
31-03-2010, 19:43
Hoe weet jij dat? :eek:

niet op reageren ik wil het niet weten!!

bivw 16vg60
31-03-2010, 19:45
niet op reageren ik wil het niet weten!!

uhhh over gedroomd :rolleyes: ............wist ik het maar ken er van 20 die van buiten minder strak zijn :D

Coen
31-03-2010, 19:50
Dat je op dit forum meer gerespecteerd wordt als je zo veel mogelijk post.. :P

EelcoB
31-03-2010, 21:27
Dat je op dit forum meer gerespecteerd wordt als je zo veel mogelijk post.. :P

Haha, goeie!

En dat je naar de tandarts gaat om van je pijn af te komen! :screwy:
Kheb al 5 dagen pijn! Moet morgen weer... :D

Martyn
31-03-2010, 21:53
Dat een passat tdi met r36 logo...neeeee ik hou er over op :D

breadfan83
31-03-2010, 21:55
Dat een passat tdi met r36 logo...neeeee ik hou er over op :D

Diesel met een .:R-logo? Welke ketel doet zoiets nou? Bwahahahahaha!!!

Net zoiets als een 1.3 met een 16v GTI logo d'r op. :screwy:

Martyn
31-03-2010, 22:00
Ja joh en dan ook nog in de kleur wit.....:D

vdWal.
31-03-2010, 22:12
dat new kids on the block gebeure tof is?

Hugolf
10-05-2010, 18:22
Dat je net zo snel op moet trekken als driftige yuppen in te grote leasebakken en vervolgens met 40 km/h op de teller achter de rest van de kudde aan moet sluiten...

EelcoB
10-05-2010, 21:31
Dat bepaalde groep mensen in NL (vooral Dordrecht) denken dat je in elke Mercedes/BMW/of Audi DIESEL stoer bent..

En het liefst met zoveel mogelijk plak chrome :screwy: .

breadfan83
10-05-2010, 21:32
Ja joh en dan ook nog in de kleur wit.....:D

Wat 'n schijtkleur! :screwy:

Hugolf
20-05-2010, 18:29
Dat als je...
- een schroefset van het merk "Made in China" op de laagste stand plaatst onder je auto
- stalen velgen een kleurtje geeft
- een paar stickers op je bolide plakt
...je simpele Golf 2 ineens 2.000,- meer mag opleveren dan de aanschafprijs.

Dat 2e hands Nangkang banden net zoveel opleveren als nieuwe...

Dat een Golf 4 op gekleurde BBS RS velgen en Airride een "dikke auto" is...

Dat de Amerikaanse stijl het he-le-maal is tegenwoordig...

MipMip
20-05-2010, 20:29
Dat iedereen die foto's maakt daar '..... Photography' bij moet zetten. Je foto's worden daar natuurlijk véééééééééééééééél mooier van. ;)

Misha
20-05-2010, 20:53
Jij snapt 't niet helemaal geloof ik ;)

MipMip
20-05-2010, 20:57
Jawel hoor, ik zat nog te twijfelen of ik erbij moest zeggen dat ik niet een bepaald persoon van Dubclub hiermee bedoelde. :)

breadfan83
20-05-2010, 20:59
Oh please do enlighten us. ;)

Misha
20-05-2010, 21:11
Jawel hoor, ik zat nog te twijfelen of ik erbij moest zeggen dat ik niet een bepaald persoon van Dubclub hiermee bedoelde. :)Ik begrijp wel dat je het in het algemeen bedoelt hoor .. maar je zet niet je naam onder een foto omdattie daar mooier van wordt ;)

De Pul
20-05-2010, 22:19
Ik begrijp wel dat je het in het algemeen bedoelt hoor .. maar je zet niet je naam onder een foto omdattie daar mooier van wordt ;)
ehh,waarom wel dan?
;)

nog iets wat niet iedereen denkt,maar wel veel mensen tegenwoordig....
"alles wat je op een paar plofzakken zet is ubervet"
begrijp me niet verkeerd,ik vind air best stoer,maar dan wel op de laagste stand.als ik het er onder zou hebben zou het alleen zijn omdat ik dan niet meer mn knokkels open hoef te halen om de schroefset te verstellen:D:D

frankvr6
20-05-2010, 22:29
ehh,waarom wel dan?
;)

nog iets wat niet iedereen denkt,maar wel veel mensen tegenwoordig....
"alles wat je op een paar plofzakken zet is ubervet"
begrijp me niet verkeerd,ik vind air best stoer,maar dan wel op de laagste stand.als ik het er onder zou hebben zou het alleen zijn omdat ik dan niet meer mn knokkels open hoef te halen om de schroefset te verstellen:D:D

dan moet je gewoon een goeie set kopen die je na een slechte winter nog met de hand kunt draaien :D

Misha
21-05-2010, 18:05
ehh,waarom wel dan?
;) Moet ik dat nou echt serieus uit gaan leggen? Ik doe me de moeite niet eens :rolleyes:

Ik vind trouwens niet alles wat op 'plofzakken' staat vet.. 't is gewoon gruwelijk handig, 't heeft zoveel voordelen.

De Pul
21-05-2010, 18:29
Moet ik dat nou echt serieus uit gaan leggen? Ik doe me de moeite niet eens :rolleyes:

rustig,denk aan je hart......

Misha
21-05-2010, 18:33
Ik ben rustig.. hele week gewerkt, 't is weekend ;)

The Clauw
26-05-2010, 13:00
Dat het echt helpt als je in je marktplaatsadvertentie zet:

Geen bandentrappers,
Geen onzinbiedingen
Onzinbiedingen worden gelijk verwijderd
Alleen reageren als je serieus bent
Geen testpiloten

en nog veel meer onzin opmerkingen!

De mooiste is trouwens:
Eerst geld tellen dan vrouw vertellen en dan pas bellen! :D

The Clauw
26-05-2010, 13:02
Taxatiewaarde ook de echte waarde is :chair:

Benji
26-05-2010, 13:54
Volgens mij begint dit een ergernis topic te worden :rolleyes:

Tuffel
26-05-2010, 21:20
De mooiste is trouwens:
Eerst geld tellen dan vrouw vertellen en dan pas bellen! :D

Staat alleen in de verkeerde volgorde :tongue:

De Pul
11-06-2010, 17:26
niet iedereen denkt het gelukkig,toch lopen er aardig wat figuren rond die denken dat een auto verlagen een kwestie is van andere bumpers monteren....
getuige een advertentie op MP;
Dikke verlagingsbumper voor een golf 4
wrong! je auto verlaag je met andere veren/veerpoten:chair:

Martyn
11-06-2010, 17:32
Of luchtvering :D :tongue:

De Pul
11-06-2010, 17:40
Of luchtvering :D :tongue:
sorry :tongue:

steven16v
21-06-2010, 23:45
Dat Nederland kan voetballen.

Ow ow ow hier voel ik een discussie aankomen... :tongue:

Maak maar een ander topic voor deze discussie aan...

breadfan83
22-06-2010, 00:10
Dat Nederland kan voetballen.

Ow ow ow hier voel ik een discussie aankomen... :tongue:

Maak maar een ander topic voor deze discussie aan...

Spelen d'r ook nog Nederlanders in "ons" elftal dan?

Tjaap
22-06-2010, 00:25
weet niet naar welke wedstrijd jij hebt gekeken???

breadfan83
22-06-2010, 00:39
weet niet naar welke wedstrijd jij hebt gekeken???

Ik kijk al zeker tien jaar geen voetbal meer. Hoor het af en toe op de radio voorbij komen, maar hoor nooit 'n Pietersen of Klaassen scoren.

Wel hoor ik Afellay, Seedorf, Andwele Slory, Maduro, Boulahrouz, Jaliens...

Maakt me ook verder niet uit. De enige die echt laat zien hoeveel vertrouwen ie heeft in het elftal is de Nederlandse Energie Maatschappij, die gratis stroom voor 'n jaar weg geeft als we kampioen worden. :tongue:

Tjaap
22-06-2010, 00:50
3/4 doet niet mee, en dan nog hebben ze allemaal een NL paspoort en gekozen om voor ons land uit te komen in het geval van een dubbele nationaliteit.. ik zie het probleem niet..
selectie is:
Khalid Boulahrouz, Edson Braafheid, John Heitiinga,Joris Mathijssen, André Ooijer, Gregory van der Wiel, Mark van Bommel, Giovanni van Bronckhorst, Nigel de Jong, David Mendes da Silva, Stijn Schaars, Rafael van der Vaart, Demy de Zeeuw, Ryan Babel, Eljero Elia, Klaas-Jan Huntelaar, Dirk Kuyt, Robin van Persie, Arjen Robben

Lijkt mij een mooie afspiegeling van de samenleving qua namen.

(godverdomme, dat ik nou ooit nog voetbal ga lopen verdedigen... ik heb helemaal niks met die sport)

breadfan83
22-06-2010, 00:57
Jaapie, denk je dat ik om twee uur 's nachts serieus ga reageren in een topic als dit? :tongue:

Voetbal boeit me al jaren niks meer, ik kom uit de stad waar Fortuna vandaan komt... dan heb je niet echt wat met voetbal. :D

René
04-07-2010, 09:39
Dat je meteen een fotograaf bent als je een foto kan maken met een digitale spiegelreflex van 1000eu.

Moses
04-07-2010, 10:29
Dat je meteen een fotograaf bent als je een foto kan maken met een digitale spiegelreflex van 1000eu.
HA zo ken ik er nog een paar. Met mijn mobieltje kan ik dat ook hahaha (maar ik blijf een stumper met een camera :D )

Zollie
05-07-2010, 11:23
ik dacht altijd dat 1.6D blokjes met net 2 ton op de klok nieuw zijn... mijne net in de stront gedraaid :(

Misha
05-07-2010, 11:28
Dat opbouwende kritiek geven op een meeting uit den boze is ..

BIEZELWERKS
05-07-2010, 11:46
Dat het in de meeste gevallen de schuld van een ander is, als je
auto stuk gaat op slecht wegdek! :screwy:
Omdat je lager wil zijn dan eigenlijk mogelijk is..! :D

Audilimburg
05-07-2010, 13:57
Dat als je je auto wast op een meeting, dat het dan opeens een showcar is... :shake:

vdWal.
05-07-2010, 14:45
dat de fout altijd bij een ander licht..

tiefflieger
05-07-2010, 14:52
Dat je ligt met ch schrijft ;) .

Zollie
05-07-2010, 14:52
dat de fout altijd bij een ander licht..

nu wel bij jou ;) (ligt?)

vdWal.
05-07-2010, 15:17
:D :redface:

breadfan83
05-07-2010, 18:44
Dat iedereen begrepen heeft hoe de posts horen aan te sluiten op de titel van het topic.

Sommigen zeggen namelijk precies het omgekeerde van wat ze willen zeggen. ;)

Dat opbouwende kritiek geven op een meeting geven nog kan ..

Dat bedoelde je waarschijnlijk. :)

Dat je ligt met ch schrijft ;) .

Licht schrijf je ook met ch, ligt schrijf je met een g. ;)

Misha
05-07-2010, 19:15
Nee hoor ... iedereen denkt dat kritiek geven op 'n meeting uit den boze is > iedereen geeft de organisatie namelijk 100 punten terwijl er verbeterpunten te over zijn. Verder niet inhoudelijk op in gaan maar ik zei precies hetgeen wat ik wil zeggen..

breadfan83
05-07-2010, 20:20
Right, dan heb ik niks gezegd. ;)

Misha
05-07-2010, 20:22
Right, dan heb ik niks gezegd. ;)Eigenlijk net als bij de rest van je reacties ;) :D

breadfan83
05-07-2010, 20:26
Eigenlijk net als bij de rest van je reacties ;) :D

Wat jij wilt. ;)

Het medium bepaalt voor een groot deel de waarde van de boodschap, om de opbouwende kritiek maar op een zo net mogelijke manier te brengen. ;)

Misha
05-07-2010, 20:39
Je moet de batterijen van je sarcasm-detector even vervangen Chris :)

breadfan83
05-07-2010, 20:46
Je moet de batterijen van je sarcasm-detector even vervangen Chris :)

D'r staan toch overal smilies achter. ;)

Misha
05-07-2010, 20:50
Precies.. daarom juist, waarom ga je er dan zo serieus op in?

breadfan83
05-07-2010, 20:51
Doe ik toch niet, ik zet toch ook overal smilies achter. ;)

Misha
05-07-2010, 20:54
Met zo'n zin kan je niet anders als serieus zijn Chris .. daar kan een smilie niks aan veranderen ;)

Het medium bepaalt voor een groot deel de waarde van de boodschap, om de opbouwende kritiek maar op een zo net mogelijke manier te brengen. ;)

breadfan83
05-07-2010, 21:43
Met zo'n zin kan je niet anders als serieus zijn Chris .. daar kan een smilie niks aan veranderen ;)

Wat jij wilt. ;)

;)

En het is "kun" en "niet anders dan". ;)

Tiki Madness
05-07-2010, 21:52
Hey Misha doe ons een plezier en log een jaartje of 3 uit :thumbup:

Michael

breadfan83
05-07-2010, 22:07
:d

Joentje
05-07-2010, 22:41
Hey Misha doe ons een plezier en log een jaartje of 3 uit :thumbup:

Michael

Zo kunnen wij ook wel een paar personen toevoegen.. :)

breadfan83
05-07-2010, 23:04
Zo kunnen wij ook wel een paar personen toevoegen.. :)

Dan log jij toch ook gewoon uit, mij 'n biet. :)

Jullie reageren sowieso al voor elkaar, dus de een zonder de ander in z'n kringspier werkt toch niet.

BIEZELWERKS
06-07-2010, 02:43
Dat als er gereedschap naast je auto ligt, dan ook direct betekent
dat je kan sleutelen...! :D :screwy: :D

Misha
06-07-2010, 08:33
Dan log jij toch ook gewoon uit, mij 'n biet. :)

Jullie reageren sowieso al voor elkaar, dus de een zonder de ander in z'n kringspier werkt toch niet.
Haha.. dit is 'm wel hoor, het hele forum is een wijde anus waar 't gros met tot z'n elleboog diep in zit en dan ga je zo'n opmerking maken richting ons? Je kan veel zeggen maar aan je gevoel voor humor zal 't niet liggen, wat een bak! :clap:

Marcski
06-07-2010, 11:15
het is wel weer goed zo met dit topic, iedereen heeft zijn gal weer kunnen spuwen