Log in

View Full Version : minimeet oss

stefanbladel
12-10-2007, 22:23
wij zijn ook weer veilig thuis aangekomen.....geslaagde meet vond het gezellig.
een hoop mensen hebben hun gezicht nog ff laten zien...viel me echt niet tegen..

mzls stefan

Gijs
12-10-2007, 23:01
Inderdaad erg geslaagd! Onder andere Chris (brooddinges) en Misha een keer gesproken. Is Erik ook weer met uitlaat en al thuis aangekomen? :)
Als het aan mij ligt voor herhaling vatbaar :D (jammergenoeg gaan we nu een slechte periode tegemoet qua weer...)

Diegene die foto's hebben gemaakt; is dat nog iets geworden? :)

stefanbladel
12-10-2007, 23:21
ben ook benieuwd naar foto"s

breadfan83
12-10-2007, 23:34
Zo, we zijn weer thuis.
Was een heel leuke gezellige meeting, vooral omdat het wat kleiner was en iedereen even met iedereen heeft gekletst. Leuk om weer wat gezichten bij de forumnamen te kennen.

Volgende maand weer een ronde? :D
Organisatie bedankt, bakkie volgende keer hou ik jullie aan. :tongue:

breadfan83
12-10-2007, 23:36
Inderdaad erg geslaagd! Onder andere Chris (brooddinges) en Misha een keer gesproken. Is Erik ook weer met uitlaat en al thuis aangekomen? :)

Was inderdaad gezellig mekaar even gesproken te hebben. En tsja, die kleine dingetjes (uitlaatje hier, versnellingsbakje daar) zorgen alleen maar voor leuke verhalen achteraf. :D

Als het aan mij ligt voor herhaling vatbaar :D (jammergenoeg gaan we nu een slechte periode tegemoet qua weer...)

Mwah, de meeste auto's zijn laag genoeg om als sneeuwploeg te dienen. Komt wel in orde.

Misha
12-10-2007, 23:52
Bedankt iedereen voor de opkomst, erg geslaagd en boven verwachting!
stonden leuke auto's tussen, aantal kevers, een type3, verschillende golfjes/jetta's mk1 en mk2
ook kwamen er nog een 2tal buggy's aanrijden, van die kever-achtige kitcar dingen

super gezellig, ik ga binnenkort is met Melly praten over de volgende meet!!

jullie zien het verschijnen hier op het forum, BEDANKT!!

Misha
13-10-2007, 00:04
Hier 1 foto van mij, dat is dan meteen de enige die nog een beetje gelukt is..
hij geeft opzich wel een redelijk goed sfeerbeeld en een indruk van de locatie

http://img340.imageshack.us/img340/6172/dsc2181te3.jpg

Ik hoop dat Melvin wat meer en betere foto's heeft!

stefanbladel
13-10-2007, 00:34
:rock: lekker....mooie jetta en erg laag!!!!!! en dat zonder airride :rock:

Melvin
13-10-2007, 11:56
Ik vond het ook echt boven verwachting geslaagd! Super opkomst, erg gezellig, leuke mensen, eindelijk gewoon wat mensen gesproken, dat lukt op normale meetings toch altijd wat minder! Locatie is ook echt goed geschikt gebleken!

Van organisatorische kant: We denken wel dat er een vervolg komt, hoe/wat/wanneer gaan we nog eens overdenken... Iig iedereen bedankt voor de komst!

Ik zal vanavond even kijken of mijn foto's een beetje gelukt zijn, maar ik geloof dat er wel een paar goede tussen zitten!

Edrik
13-10-2007, 14:29
Geslaagde meet!
Kleinere opzet is IMO echt tof! Aardig wat mensen gesproken.

Heenreis was wel een avontuur. 2.5 kilometer voor aankomst besloot de uitlaat afstand te doen van de auto. Lekker knutselen onder de brug met geen gereedschap :rock:
Gelukkig met hulp van Gijs &co en de groene type3 bestuurder (ben je naam kwijt) de uitlaat provisorisch eronder gehangen zodat ik toch op de eindbestemming ben gekomen.

Daarna met martinus naar een garage om de hoek gegaan om dat kreng eens fatsoenlijk vast te zetten, dikke bedankt hiervoor :thumbup:

Vrij weinig (lees 3) foto's gemaakt, die aardig mislukt zijn.

Terugweg gelukkig zonder problemen aangekomen, al was thuis de oprit toch wel aardig hoog ;)

Al met al een geslaagde meet! Volgende keer alleen wel een jas meenemen.

Piccie tot slot:
http://www.volksforum.com/albums/files/3/1/4/6/100_0905.jpg

oja, Gijs volgens mij ligt je spanband nog in mn auto

Gijs
13-10-2007, 20:10
Bewaar hem maar voor de volgende keer. Je zult hem met deze rijhoogte zelf eerder nodig dan ik. ;) Ik heb m'n sleepkabel harder nodig :D

Melvin
14-10-2007, 11:23
Oke dan, bij deze mijn foto's, opzich wel geinig maar de volgende keer haal ik ff zo'n mini-statiefje, dan lukt het toch allemaal iets beter:

http://farm3.static.flickr.com/2028/1568061564_495aad62dd.jpg (http://www.flickr.com/photos/melvr/sets/72157602411503382/)
Clickable!

G-eert-40
14-10-2007, 15:40
vond het ook erg gezellig zo'n MiniMeet. omdat je met wat minder bent kun je nogeens een praatje maken. waren zeker wel mooie auto's om te zien. alleen jammer dat het al vrij snel donker en koud was :) mijn polo moet het van het daglicht hebben (mooie paarse kleur). maargoed binnenkort misschien weer een keertje bij elkaar komen, vond het gezellig.

grtz

DeNB3rt
17-10-2007, 23:42
alleen jammer dat het al vrij snel donker en koud was :)

kolen vuurtje en party tent?

Verder leuk initiatief!

breadfan83
17-10-2007, 23:54
kolen vuurtje en party tent?

Verder leuk initiatief!

De politie kwam deze keer al langs. Kunnen blij zijn dat ze ons niet hebben weggestuurd.
Als we daar op de parkeerplaats als een paar hippies een vreugdenvuur gaan aansteken hoeven we waarschijnlijk de eerst komende paar jaar niet meer terug te komen. ;)

Melvin
18-10-2007, 10:01
Owja, over de politie... die vond het allemaal prima als we maar rustig deden en geen overlast bezorgden, ze wensten ons nog veel plezier iig!

breadfan83
18-10-2007, 10:03
Owja, over de politie... die vond het allemaal prima als we maar rustig deden en geen overlast bezorgden, ze wensten ons nog veel plezier iig!

Alleen die auto... echt fout. :rolleyes:

G-eert-40
18-10-2007, 17:03
Als we daar op de parkeerplaats als een paar hippies een vreugdenvuur gaan aansteken

hahaha, zal niet zo'n goed idee zijn, bij een winkelcomplex recht aan die drukke weg daar :) misschien wel een idee om het de volgende keer op een grasveldje ofzo wat verder af gelegen te organiseren.

Gijs
18-10-2007, 17:48
Hehe, ik stem voor op een grasveldje... alleen niet leuk voor de extreem verlaagde auto-eigenaren onder ons (wel weer leuk voor de minder verlaagde auto-eigenaren, zoalas ik :D)
Nadeel is ook wel dat het grasveld zeik en zeik nat zal zijn komende periode...

Melvin
18-10-2007, 17:50
Um, wat is precies het voordeel van een afgelegen grasveld? Dan denk ik dat we eerder weggestuurd zullen dan dat we het gewoon in het openbaar doen. Ik mis echt het voordeel ff :)

Gijs
18-10-2007, 17:53
Voordeel; vermaak voor ons... verder niet ;)
Het zal altijd toch wel een kwestie van kou lijden worden :tongue:

G-eert-40
18-10-2007, 17:53
niet specifiek een grasveld, maar een wat rustiger gelegen gebied. niet dat dit geen mooie locatie was verder. en dat wil verder niet zeggen, dat je daar bijvoorbeeld wel mag gummen, harde muziek of andere zaken kunt gaan beoefenen.

vind het verder een leuk initiatief! mijn vrienden en familie geven niet veel om auto's. dus is dit wel voor herhaling vatbaar om eens vaker onder mekaar te komen als vw liefhebbers. anders heb ik alleen dit prachtige forum en marco natuurlijk :hug: :)

Misha
18-10-2007, 18:07
Ik vind de locatie uitstekend .. als je een vreugdevuur wil aansteken en hallelujah wil zingen ga je maar bij de scouting
wij vinden vw's tof en kunnen wel wat kou hebben, als het echt te koud/nat is dan slaan we toch gewoon een maand over??

Gijs
18-10-2007, 18:17
als het echt te koud/nat is dan slaan we toch gewoon een maand over??
Oh ja, dat kan ook nog altijd ;)

G-eert-40
18-10-2007, 18:24
als je een vreugdevuur wil aansteken en hallelujah wil zingen ga je maar bij de scouting

haha laat ik nou net mijn pak verkocht hebben ;) :D

Misha
18-10-2007, 18:28
hmm, bestaat er ook zoiets als naturisten-scouting misschien .. ?

Edrik
18-10-2007, 19:05
Vond de plek prima!
Is inderdaad jammer dat het komende tijd waarschijnlijk pokkeweer is.

Kou heb ik persoonlijk niet zo'n probleem mee, ben de 12e ook met raampje naar beneden naar Oss gecruised :rock:

Misha
18-10-2007, 19:44
Vond de plek prima!
Is inderdaad jammer dat het komende tijd waarschijnlijk pokkeweer is.

Kou heb ik persoonlijk niet zo'n probleem mee, ben de 12e ook met raampje naar beneden naar Oss gecruised :rock:

ja, dat is vet .. gewoon rijden ... als je het dan toch koud krijgt kleed je je daar gewoon op!
dan doe je een muts op, handschoenen aan, 2 paar sokken, 3 jassen, 6 broeken, 4 shirts, 6 truien, 3 vesten en 2 jassen

ofzo... kweenie, iig gewoon gaan met die sinaasappel!

breadfan83
18-10-2007, 19:57
als het echt te koud/nat is dan slaan we toch gewoon een maand over??

:screwy:

breadfan83
18-10-2007, 20:00
Um, wat is precies het voordeel van een afgelegen grasveld? Dan denk ik dat we eerder weggestuurd zullen dan dat we het gewoon in het openbaar doen. Ik mis echt het voordeel ff :)

Precies.
Ik vond het wel prima. De politie liet ons in ieder geval lekker daar rondhangen, en de foute figuren waren snel genoeg weg omdat ze niet konden doen waar zij van houden. Op een grasveld zul je veel sneller foute figuren aantrekken dan op een parkeerplaats als deze met een groep als deze.

Vooral sow doowrgaan!

Misha
18-10-2007, 20:00
:screwy:

voor de mensen die echt willen.. ik zet heus geen hek voor het terrein hoor :D
dus als bepaalde mensen toch willen gaan ondanks het mogelijke terror-klimaat..

do you're thang! :D

breadfan83
18-10-2007, 20:04
Yay! :D

G-eert-40
18-10-2007, 20:25
kortom, het maakt me verder ook niks uit hoe of waar. het was maar een ideetje ;) . als iedereen het daar prima vind dan is dat ook goed :thumbup:

Gijs
18-10-2007, 21:44
Voor diegene die graag op gras willen staan; d'r is toch ook een groenstrook langs die weg? Go your gang zou ik zeggen! :tongue:

Melvin
18-10-2007, 21:46
Ik herinner me een zekere mk3 tdi die ook graag op gras wilde staan.... :D

breadfan83
18-10-2007, 21:56
Ik herinner me een zekere mk3 tdi die ook graag op gras wilde staan.... :D

De auto wilde dat eigenlijk niet, de eigenaar scheen daar anders over te denken.
Hoe is 't eigenlijk afgelopen? Schakelt ie alweer?

Gijs
18-10-2007, 22:06
Dit heb ik deels gemist... ik had het gehoord... een golf die niet schakelde, maar het gras gedeelte is mij onbekend :tongue:

stefanbladel
18-10-2007, 23:12
vind het ook een prima plek..mutsje op en in november weer!! of eerder?

Misha
19-10-2007, 08:22
De golf3 TDI van Martinus ja, hij wilde 'm voor het stenen muurtje op het gras zetten om zo wat aandacht te vangen
hij reedt daar dus op het gras, maar hij had niet even gekeken hoe het grasveld/strook erbij lag kwa kuilen etc
nou daar liep dus in principe een kleine sloot doorheen, gevolg: hij stond met zen 2 linkse wielen in die geul/sloot

toen zattie dus vast, hebben we er met z'n 3/4en uitgeduwt.. daarna wilde de auto niet meer in z'n 1
maar de volgende dag was Martinus even naar de doe-het-zelf garage gegaan en was het zo gemaakt
er was namelijk een of ander stangetje een beetje verbogen zodat de schakelmomenten veranderd waren oid