yal
13-10-2007, 20:42
Was ff naar de sloop, en heb daar oa een kapje voor mn zekeringkast gehaald, blijkt van een Engelse auto te zijn......pas dus niet :(
http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/6/0/DSC01183.JPG
Ook heb ik een dikke luchtinlaat gekocht, zie het verschil in diameter :eek:
http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/6/0/DSC01174.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/6/0/DSC01179.JPG
En de dikke luchtinlaat gemonteerd, onderdeel is van 2005 en ziet eruit als nieuw, en de auto is van eind 2000.
Aansluiting op de turbo is lastig bijkomen, zeker met de tang om de slangenklem te monteren is het een krappe bedoeling!
http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/6/0/DSC01190.JPG
Tot nu gedaan:
-EGR dicht met RVS plaatje 3,0mm
-Inlaat spruitstuk gedemonteerd en brandschoon gemaakt
-Pierburg lucht massa meter
-VDO olietemperatuur meter ingebouwd
-parrot bluetooth carkit
-marter schutz ingebouwd
-Cruise control ingebouwd
-Kat leeg
-JD chip
-Audi TT rubbers voorwielophanging
-Grote luchtinlaat
En zal wel iets vergeten zijn :screwy:
grtn yal
http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/6/0/DSC01183.JPG
Ook heb ik een dikke luchtinlaat gekocht, zie het verschil in diameter :eek:
http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/6/0/DSC01174.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/6/0/DSC01179.JPG
En de dikke luchtinlaat gemonteerd, onderdeel is van 2005 en ziet eruit als nieuw, en de auto is van eind 2000.
Aansluiting op de turbo is lastig bijkomen, zeker met de tang om de slangenklem te monteren is het een krappe bedoeling!
http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/6/0/DSC01190.JPG
Tot nu gedaan:
-EGR dicht met RVS plaatje 3,0mm
-Inlaat spruitstuk gedemonteerd en brandschoon gemaakt
-Pierburg lucht massa meter
-VDO olietemperatuur meter ingebouwd
-parrot bluetooth carkit
-marter schutz ingebouwd
-Cruise control ingebouwd
-Kat leeg
-JD chip
-Audi TT rubbers voorwielophanging
-Grote luchtinlaat
En zal wel iets vergeten zijn :screwy:
grtn yal