View Full Version : keverwielen op jetta?
Weet er hier iemand of keverwielen op een jetta van '85 passen?
Ben van plan om met mijn jetta de ratstyle op te gaan, en denk dat die wielen daar wel best leuk onder zouden staan :D
Christiaan
29-06-2004, 13:51
volgens mij heb je adapters nodig....kevert heeft toch geen 4x100?? Is een kever 5x112 of zit ik er nou naast?
volksfahrer.nl
29-06-2004, 13:56
Kever is 4x130 steek. Past dus niet zonder adapters.
Mischien kun je je trommels/schijven om laten boren?
Christiaan
29-06-2004, 14:34
Kever is 4x130 steek. Past dus niet zonder adapters.
Mischien kun je je trommels/schijven om laten boren?
weer wat geleerd :D
Volkswouter
29-06-2004, 17:47
Dat is het oude type! Word moelijk onder een jetta,tenzij je de trommels eronderzet.
gewoon stalen wielen met chromen kever doppen eronder is toch hetzelfde effect? kzou dat gewoon doen, veel makkelijker, moet alleen een manier vinden om die doppen vast te zetten (klemmetjes oplassen ofzo)
gewoon stalen wielen met chromen kever doppen eronder is toch hetzelfde effect? kzou dat gewoon doen, veel makkelijker, moet alleen een manier vinden om die doppen vast te zetten (klemmetjes oplassen ofzo)
Daar zit het hem juist, wil graag die doppen erop hebben, heb hier doppen liggen, maar natuurlijk past da der weer nie op :frown:
Jeroentjuh
29-06-2004, 19:49
Wat is de ET van die Kever wielen? Anders kun je gewoon adapter laten maken.
Adapters is geen probleem, komt mooi uit.
je zou natuurlijk kunnen proberen om je schijven en naven te boren&tappen in 4x130, weet niet of je naven daar groot genoeg voor zijn..... Lenso? Jij hebt zoiets wel eens gedaan!
Bij paruzzi(.nl)
product nummer : 00002503 categorie : 34
Wieldop bevestigingsklemmen 5 st. »7/65
€ 2.00
staat ook een foto bij, maar daar ken je nie bij (copyright). dus ff naar paruzzi.nl gaan, in de webwinkel. zijn voor keverwieldoppen, op ouwe keverwielen zaten deze klemmetjes los ipv gelast (d8 ik).
succes!
Creatief zijn...
http://www.paruzzi.com/images/2503.gif
sjampoo de internet wizzard!...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.