PDA

View Full Version : foto´s Summer Edition GCH online


RK
29-06-2004, 15:41
AutoMaxx Summer Edition / Zomermeeting GCH, 25-27 juni 2004 Six Flags

bekijk de foto´s op: http://www.gticlub-holland.nl/meetings/zomer2004.html

Tjaap
29-06-2004, 15:46
jezus, das echt de leegste camping ooit

Tommy
29-06-2004, 15:59
sja.. volgende keer misschien minder van het f*cking grote terein gebruiken.... Want druk was het op zich wel... maar het was haast onmogelijk het hele terein wat beschikbaar was vol te krijgen na mijn mening.

(terein waar we met Speed op stonden was wat gezelliger gevuld vond ik zelf.)

vwleusden
29-06-2004, 17:00
Was ook erg luidruchtig Tommy :p

Tommy
29-06-2004, 17:17
dat ook... het is de combinatie heh... :D

Was wel erg vermoeiend... constante oorbelasting...

vwleusden
29-06-2004, 18:23
en toch het terrein proberen te verwarmen :p

http://www.vw-speed.nl/automaxxsummeredition2004/images/siksfleks%20275.jpg

http://www.vw-speed.nl/automaxxsummeredition2004/images/siksfleks%20277.jpg

Heleen
29-06-2004, 19:09
Wij staan niet eens op de foto's van de GTI club... terwijl we toch de grootste stand (55 auto's) met alléén maar VW hadden (okee, één trabantje erbij... :) ) Maar ja, als je dus niet op het VW terrein staat hoor je er al niet meer bij... :rolleyes:

Brock B5
29-06-2004, 19:11
dat is nu de gti club

Tommy
29-06-2004, 19:34
viel mij ook op Heleen... Maar boeie.. zo gezellig was het daar niet...!

vwleusden
29-06-2004, 20:08
Wij staan niet eens op de foto's van de GTI club... terwijl we toch de grootste stand (55 auto's) met alléén maar VW hadden (okee, één trabantje erbij... :) ) Maar ja, als je dus niet op het VW terrein staat hoor je er al niet meer bij... :rolleyes:

Mijn gebakje staat er wel op :rolleyes:

Tommy
29-06-2004, 20:10
heb ook nog foto van de jouwe... hij is wel super Dennis.. Die velgen zijn zooooooooooo wreeed!

Heleen
29-06-2004, 20:11
Ja omdat je toevallig net over het GTI terrein reed :cool: Naja, boeiuh.. gelukkig hebben we zelf ruim 300 foto's op de site staan :D

vwleusden
29-06-2004, 20:12
Had hem voor de stand geparkeerd...1e de beste parkeerplek om met Alvin naar de parkeerplaats te wandelen.

Heleen
29-06-2004, 20:13
Jouw auto is minstens zo mooi mr. T. .... niet om te slijmen maar hij heeft gewoon iets (de auto dus :p )

Tommy
29-06-2004, 20:15
jah... my car is to sexy for me... Helaas...

mijn auto heeft het wel wat ik niet heb... mamaaaaa! :o hehehe :p

Heleen
29-06-2004, 20:17
Zou ik nog niet te snel zeggen... maar ja als ik hier nu zeg dat jij ook zeker iets hebt dan is het weer zo heel erg obvious :p

Tommy
29-06-2004, 20:21
whehehe... streel men ego ff... ;) :D

Heleen
29-06-2004, 20:25
Hahaha, nou ik vond het wel gezellig, niet dat ik je echt gesproken heb daar maar de zaterdagavond was gezellig en funny... mede dankzij jou. Zo goed? ;)

Tommy
29-06-2004, 20:28
jah... spreken is niet mijn sterkste... kijk altijd even de kat uit de boom... maja.. een slokje wil wel eens helpen... :rolleyes:

volgende keer ben ik vast wat spraakzamer hoor...

RK
29-06-2004, 20:34
Wij staan niet eens op de foto's van de GTI club... terwijl we toch de grootste stand (55 auto's) met alléén maar VW hadden (okee, één trabantje erbij... :) ) Maar ja, als je dus niet op het VW terrein staat hoor je er al niet meer bij... :rolleyes:


...lekker simpel zeg! Overigens heb ik vooraf nog met Chris (VW Speed) kontakt gehad en het gehad over waarom VW Speed niet op het VW terrein kwam staan. Dus zeg nou niet als je niet VW terrein staat hoor je er niet bij. Trouwens op de site van VW Speed vind je ook geen foto´s van onze stand en hoor je mij daarover? Wel vind ik het vreemd dat je als VW fanaten tussen al dat tupperware gaat staan, maar dat is mijn mening. Ook op ons ´veldje´was het beregezellig en ongedwongen.

RK
29-06-2004, 20:38
dat is nu de gti club

?????????????

Tommy
29-06-2004, 20:39
Het feit dat Speed op het VW terein mocht staan zegt niks over het feit dat je buiten het terein er niet bij zou horen... In hoeverre dat zo is laat ik in het midden... We hadden met Speed een mooie plaats vond ik... stonden mooie auto's op "het" VW terein... en daarbuiten ook... tupperware is ook een smaak...

prima vermaakt, en bere gezellig...

Tommy
29-06-2004, 20:41
en het feit dat je je als club "afscheid" is logisch... anders was je geen club...

geen gezeik... prima verlopen...

RK
29-06-2004, 20:44
Het feit dat Speed op het VW terein mocht staan zegt niks over het feit dat je buiten het terein er niet bij zou horen... In hoeverre dat zo is laat ik in het midden... We hadden met Speed een mooie plaats vond ik... stonden mooie auto's op "het" VW terein... en daarbuiten ook... tupperware is ook een smaak...

prima vermaakt, en bere gezellig...

Daar heb je gelijk in, ik zou niet weten waarom VW Speed er wel of niet bij zou horen. Integendeel. Dat er geen foto´s over en weer zijn gemaakt wordt meteen gezien als iets negatiefs en dat is nou juist waar ik mij kwaad over maak. Zoeken noem ik dat!

Tento
29-06-2004, 21:01
...lekker simpel zeg! Overigens heb ik vooraf nog met Chris (VW Speed) kontakt gehad en het gehad over waarom VW Speed niet op het VW terrein kwam staan. Dus zeg nou niet als je niet VW terrein staat hoor je er niet bij. Trouwens op de site van VW Speed vind je ook geen foto´s van onze stand en hoor je mij daarover? Wel vind ik het vreemd dat je als VW fanaten tussen al dat tupperware gaat staan, maar dat is mijn mening. Ook op ons ´veldje´was het beregezellig en ongedwongen.

Hey, dat van Leentjuh moet je ff met een knipoog lezen..... :wink: hahaha, is geen zoeken, gelukkig niet.......zou wat wezen hé.... :eek:

En over het hoe en waarom heb je ook een mailtje terug gehad..... dat het door de leden besloten was om op het algemene gedeelte te gaan staan.......... en wel o.a. om de volgende "reden": we zijn het hele jaar op VW-treffens en hadden nu de kans om ongedwongen tussen de andere merken te staan en te bieren :D :D :wink: .... hoop dat het ietsje duidelijker is geworden... NHF :cool:

MMgolfnut1
29-06-2004, 21:03
En het was een knallend succes!! MUHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

RK
29-06-2004, 21:11
Hey, dat van Leentjuh moet je ff met een knipoog lezen..... :wink: hahaha, is geen zoeken, gelukkig niet.......zou wat wezen hé.... :eek:

En over het hoe en waarom heb je ook een mailtje terug gehad..... dat het door de leden besloten was om op het algemene gedeelte te gaan staan.......... en wel o.a. om de volgende "reden": we zijn het hele jaar op VW-treffens en hadden nu de kans om ongedwongen tussen de andere merken te staan en te bieren :D :D :wink: .... hoop dat het ietsje duidelijker is geworden... NHF :cool:

ik heb inderdaad netjes antwoord van Chris gehad, nix mis mee.

Tento
29-06-2004, 21:15
ik heb inderdaad netjes antwoord van Chris gehad, nix mis mee.

Maar euh, laat je niet opf#kken door de spieters..... :biggrin: :biggrin: :biggrin: , toen ik rondje mee reed in de F16 van Chris om te filmen hebben we nog geprobeerd je te traceren om ff een babbeltje te maken, weet ook ik wie ik voor me heb :confused: :cool: :cool: :wink: maar is nie gelukt :frown:

RK
29-06-2004, 21:21
Maar euh, laat je niet opf#kken door de spieters..... :biggrin: :biggrin: :biggrin: , toen ik rondje mee reed in de F16 van Chris om te filmen hebben we nog geprobeerd je te traceren om ff een babbeltje te maken, weet ook ik wie ik voor me heb :confused: :cool: :cool: :wink: maar is nie gelukt :frown:

ooit zal het je lukken

Tento
29-06-2004, 21:23
ooit zal het je lukken

heheheh, en dan gelijk een foto voor www.laklikker.nl :D :D ;)

Heleen
29-06-2004, 21:36
Vergeef mij, het zal liggen aan het feit dat ik een superslechte bui heb, maar even het volgende: het is te lezen zoals het er staat. Mensen hoeven geen dingen voor mij goed te praten. Ik zoeken? Ja idd, ik ga nogal eens de discussie aan. Soms heb ik gelijk, soms heb ik ongelijk. Geen reden om gelijk boos te worden dacht ik, maar misschien ligt dat aan mij :rolleyes: Het is gewoon een feit dat jullie feestje niet is gegaan zoals jullie misschien hadden gewild... dat is iedereen duidelijk, maar dat hoef je niet op mij af te reageren als ik ergens aangeef dat ik het raar vind dat wij met zoveel auto's niet één keer op jullie foto's voorkomen. Andersom staan er zeker wel auto's van het GTI terrein op onze foto's, dus wat dat betreft sta ik nog in mijn recht ook :cool: Maar het was helemaal niet mijn bedoeling om zo pietepeuterig te gaan doen, ik vond het alleen maar raar en dat mag dan toch gezegd worden?

sixpack
29-06-2004, 21:54
Ik heb de GCH helemaal niet zien staan .......... en ben het hele terrein wel 3 x rond geschouwd .. :confused:

Johan Fire and Ice
29-06-2004, 21:59
stonden er wel
met kraampje in de grote tent met alle generatie's golf erin

niels_g60-power
29-06-2004, 22:03
Heb ze ook gezien, als je bij GCH het terrein op liep keek je er tegen aan.

Johan Fire and Ice
29-06-2004, 22:04
idd daar ja

Sponze®
29-06-2004, 22:16
....

pirelli
30-06-2004, 11:47
Had hem voor de stand geparkeerd...1e de beste parkeerplek om met Alvin naar de parkeerplaats te wandelen.

:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: ja dat was lache

pirelli
30-06-2004, 11:50
jezus, das echt de leegste camping ooit

jta tis niet meer zo hoe het vroegah was.

bobby-digital
30-06-2004, 12:11
heb niet veel gemist begrijp ik Alvin????

RK
30-06-2004, 18:47
Vergeef mij, het zal liggen aan het feit dat ik een superslechte bui heb, maar even het volgende: het is te lezen zoals het er staat. Mensen hoeven geen dingen voor mij goed te praten. Ik zoeken? Ja idd, ik ga nogal eens de discussie aan. Soms heb ik gelijk, soms heb ik ongelijk. Geen reden om gelijk boos te worden dacht ik, maar misschien ligt dat aan mij :rolleyes: Het is gewoon een feit dat jullie feestje niet is gegaan zoals jullie misschien hadden gewild... dat is iedereen duidelijk, maar dat hoef je niet op mij af te reageren als ik ergens aangeef dat ik het raar vind dat wij met zoveel auto's niet één keer op jullie foto's voorkomen. Andersom staan er zeker wel auto's van het GTI terrein op onze foto's, dus wat dat betreft sta ik nog in mijn recht ook :cool: Maar het was helemaal niet mijn bedoeling om zo pietepeuterig te gaan doen, ik vond het alleen maar raar en dat mag dan toch gezegd worden?

Het zij u vergeven :-)

Maar wij hebben het prima naar ons zin gehad, dus ons ´feestje´ is zeker geslaagd. Maar nog leuker geweest als alle VW clubs bij elkaar hadden gestaan en dat is nou weer mijn mening. Maar ja je kunt niet alles willen...

RK
30-06-2004, 18:49
Ik heb de GCH helemaal niet zien staan .......... en ben het hele terrein wel 3 x rond geschouwd .. :confused:

gaat al dat polijsten nu al z´n tol eisen Peter? :-)

Tommy
30-06-2004, 19:06
"Dus kom een volgende x eens langs"

ghehehe :D

sixpack
30-06-2004, 19:47
sja ruud , opeens heb je het ! je wordt polijster ! :biggrin:

volgende x beter

pirelli
30-06-2004, 21:04
heb niet veel gemist begrijp ik Alvin????

Rebecca en ik waren zondag aan de late kant ik moest eerst ff bijkomen van de TT weekend wij waren er net toen ik je belde maar heel veel mensen gingen al weg. :o

vwleusden
01-07-2004, 16:34
Ik heb je nog gegroet RK ;) nog babbeltje gemaakt met Pieter...

OakgreenVR6
02-07-2004, 09:27
Ik heb je nog gegroet RK ;) nog babbeltje gemaakt met Pieter...

Ja, dat weten we nog wel Dennis! :D

Heleen
02-07-2004, 16:11
Dus die was er ook weer? En niet ff de cd's afgeven he :cool:

OakgreenVR6
02-07-2004, 18:38
Ik ben er 2 dagen geweest! :rolleyes:
Zeg de volgende keer ff dat jij Heleen bent! :p

vwleusden
02-07-2004, 23:40
Ik ben er 2 dagen geweest! :rolleyes:
Zeg de volgende keer ff dat jij Heleen bent! :p

Had je natuurlijk ook aan mij kunnen vragen ;) :p

OakgreenVR6
03-07-2004, 08:43
Was je nog in zodanige staat dat je daar ook een antwoord op had kunnen geven dan? :D ;)

Tento
03-07-2004, 12:50
Was je nog in zodanige staat dat je daar ook een antwoord op had kunnen geven dan? :D ;)

:biggrin: :biggrin: :biggrin: Dennus heb alleen maar ranja gedronken :D :D :D ;)

vwleusden
03-07-2004, 14:37
ben vrijwel het hele weekend nuchter geweest...

Heleen
04-07-2004, 18:57
Haha, nee maakt niet uit maar mocht je gewoon iemand van Speed tegenkomen en je hebt ze toevallig bij je, dan geef ze maar gewoon af, komen ze vanzelf wel bij mij terecht ;) Laat diegene jou ook maar betalen, dat word ook wel geregeld :cool: