PDA

View Full Version : Cv in de war


arno2000
18-10-2007, 15:48
Hallo,

Sinds een week of twee werkt mijn centrale vergrendeling van mijn golf 4 (4 deurs) niet meer goed.
Als ik de bijrijderskant openmaak met de sleutel gaat alles open behalve de bestuurders kant. Als ik de bestuurderskant open dan blijft de rest dicht. Soms krijg ik dan de bijrijders deur wel van binnen uit open maar soms ook niet. Heb ik zelf iets verkeerd gedaan en hoe krijg ik alles weer goed.

Groeten, Arno

golow
18-10-2007, 18:26
slot linker deur stuk. even laten uitlezen dan heeft de linker deur waarschijnlijk een storing .

arno2000
19-10-2007, 08:16
slot linker deur stuk. even laten uitlezen dan heeft de linker deur waarschijnlijk een storing .


Gisteravond ging mijn binnen verlichting het ook niet meer toen ik de bestuurderskant open deed. Toen ben ik gaan schuiven aan de binnen verlichting tot dat deze het wel weer deed en nu doet hij het wel weer.
Als het nou toch niet goed blijkt te zijn helpt het een keer om de auto spanningsloos te maken ?

gtd-gt
19-10-2007, 10:53
Ik heb te kampen gehad met een soortgelijk probleem.Is na verloop van tijd vanzelf over gegaan :screwy: .
Mocht wel je slot stuk zijn:die kosten iets van 54 euro,dus dat valt allemaal wel mee.Als het op de één of andere manier in je sleutel blijkt te zitten...85 euro.

golow
22-10-2007, 01:06
Gisteravond ging mijn binnen verlichting het ook niet meer toen ik de bestuurderskant open deed. Toen ben ik gaan schuiven aan de binnen verlichting tot dat deze het wel weer deed en nu doet hij het wel weer.
Als het nou toch niet goed blijkt te zijn helpt het een keer om de auto spanningsloos te maken ?

even laten uitlezen dan weet je over welk slot het gaat waarschijnlijk linker.

arno2000
22-10-2007, 06:41
even laten uitlezen dan weet je over welk slot het gaat waarschijnlijk linker.


Zal wel duur zijn denk ik. Ik zal eerst maar eens de accu polen los halen.

ids
06-11-2007, 23:41
waarom accu polen los??

90% dat het een deur slot is nieuwprijs ong. 100 euro

(of oude uitelkaar halen en de soldeeringen op het printplaatje weer vast solderen)

levis
06-10-2015, 15:49
Hallo,

Sinds een week of twee werkt mijn centrale vergrendeling van mijn golf 4 (4 deurs) niet meer goed.
Als ik de bijrijderskant openmaak met de sleutel gaat alles open behalve de bestuurders kant. Als ik de bestuurderskant open dan blijft de rest dicht. Soms krijg ik dan de bijrijders deur wel van binnen uit open maar soms ook niet. Heb ik zelf iets verkeerd gedaan en hoe krijg ik alles weer goed.

Groeten, Arno

ik heb nu precies hetzelfde, hoe is dit toen opgelost?

Joris_MK1
07-10-2015, 18:52
Vortex (http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1542461-MKIV-door-locks-explained-why-you-re-having-problems!!!-()
Dit heb ik toen bij mij gedaan, al 5 jaar geen last meer. Die van mij ging spontaan open en dicht bij het nemen van bochten

The_Rabbit
10-10-2015, 12:43
Ik heb te kampen gehad met een soortgelijk probleem.Is na verloop van tijd vanzelf over gegaan :screwy: .
Mocht wel je slot stuk zijn:die kosten iets van 54 euro,dus dat valt allemaal wel mee.Als het op de één of andere manier in je sleutel blijkt te zitten...85 euro.

Ik zit met het probleem dat wanneer ik het portier aan de bestuurderskant open trek, de rest allemaal terug vastklikt. ik denk dat ik met een breuk in de kabelboom van de deur zit?