PDA

View Full Version : Piep in plasma tellerplaten nogmaal?

kawouter
21-10-2007, 18:56
Jongens ik heb even een vraagje,

Ik heb vandaag mijn nieuwe set plasma tellerplaten ingebouwd. Nu komt er een redelijk eritante harde piep uit de platen. Ik heb de leverancier een mail gestuurd en die zegt dat het heel normaal is. Klopt dat? Ik kan het me niet echt voorstellen namelijk. En als het wel echt zo hoort hebben jullie dan een oplossing om het zo min mogelijk te maken?

Alvast bedankt.

Gr. Wouter

GerardMkIIVR6
21-10-2007, 19:18
Ja is wel een beetje standaard ik had ze 8jaar terug al en die hadden het ook een beetje zal de inverter wel zijn die bouwt meer spanning op omdat dat voor die platen nodig is net zoals starters bij xenon hoor je ook een beetje.

mibo motorsport
21-10-2007, 20:21
Jongens ik heb even een vraagje,

Ik heb vandaag mijn nieuwe set plasma tellerplaten ingebouwd. Nu komt er een redelijk eritante harde piep uit de platen. Ik heb de leverancier een mail gestuurd en die zegt dat het heel normaal is. Klopt dat? Ik kan het me niet echt voorstellen namelijk. En als het wel echt zo hoort hebben jullie dan een oplossing om het zo min mogelijk te maken?

Alvast bedankt.

Gr. Wouter
hoi
ik heb toevallig vandaag ook een setje binnengekregen maar deze is muis stil en kan je ook nog dimmen en op 2 kleuren schakelen dat is mijn ervaring ermee gr mibo ps is wel golf 1

kawouter
21-10-2007, 20:38
Ik denk dat ik hetzelfde setje heb. Ook te dimmen en idd 2 kleuren.

G-eert-40
21-10-2007, 22:37
er zal wel 1 van die hoogspannings-trafo's resoneren. en dan krijg je dat piepen. proberen of je een ander setje krijgt of kijken of je die trafo's kunt modificeren.

Lolobal
11-11-2007, 20:27
ik heb ook zo'n twee-kleurig setje, als ik de blauwe kleur inschakel hoor ik ook duidelijk een soort hoge pieptoon, bij de groene kleur hoor ik niks