PDA

View Full Version : Dit zat er natuurlijk wel aan te komen...

GTD Special
30-06-2004, 19:19
Na de introductie van Shell V Power in Duitsland heeft ook Nederland z'n eigen (versie van) V Power. Maar dit is blijkbaar nog niet genoeg, in Duitsland is nu ook al Shell V Power Diesel leverbaar, Nederland zal ook wel weer volgen...

http://www-static.shell.com/static/de-de/images/de-de_2004/v-power_diesel_a4_hoch_klein.jpg

http://www.shell.com/home/Framework?siteId=de-de&FC2=/de-de/html/iwgen/news_and_library/press_releases/2004/zzz_lhn.html&FC3=/de-de/html/iwgen/news_and_library/press_releases/2004/v-power_diesel_launch_04062004.html

De introductieprijs in Duitsland is trouwens 99,9 eurocent, op langer termijn zal de prijs ongeveer 5 cent meer bedragen dan de huidige diesel...

Als de prijs in ons land niet te hoog is, dan wordt dit m'n nieuwe brandstof denk ik :biggrin:

niels_g60-power
30-06-2004, 22:10
Aja allemaal geld klopperrij, ik rij gewoon lekker door op de benzine waar ik altijd op rij.

sjampoo
01-07-2004, 07:03
Maar d'r zijn altijd mensen die denken: "Als de prijs in ons land niet te hoog is, dan wordt dit m'n nieuwe brandstof denk ik"

want t zal wel beter zijn..

Ondertussen krijg je dus echt een goede roetmeting met behulp van plantaardige olie in je tank (en das juist goedkoper dan diesel)

MaceNL
01-07-2004, 07:12
Het is dat ik alleen nog maar bij de Total mag tanken van mijn werkgever anders had ik zeker deze diesel gaan tanken.

sjampoo
01-07-2004, 07:47
Ok dan: 't is dat mijn auto een benzine motor heeft, anders had ik zeker deze diesel gaan tanken.

MaceNL
01-07-2004, 07:58
Beetje jammer opmerking

Christiaan
01-07-2004, 08:08
Hmmm...ik mag dus alleen bij de shell tanken met me lease hok....kom maar op, gaat ik wel ff uitproberen!

GTD Special
01-07-2004, 10:40
Maar d'r zijn altijd mensen die denken: "Als de prijs in ons land niet te hoog is, dan wordt dit m'n nieuwe brandstof denk ik"

want t zal wel beter zijn..

Ondertussen krijg je dus echt een goede roetmeting met behulp van plantaardige olie in je tank (en das juist goedkoper dan diesel) Dat was ook meer ironisch bedoeld hoor :frown: :rolleyes: