View Full Version : Kenteken gegevens opvragen: maar dan meer dan 3 per uur
Christiaan
02-07-2004, 08:21
Beste allemaal..
Dat kan al lang, via www.a2sp.nl -> kenteken demo -> ff wat nep gegevens in geven, en je kunt 3 kentekens checken.. Daarna een uurtje wachten, en dan weer door..
Cookies weg gooien werkt niet, dus hoe ze 't doen/checken geen idee, maar t werkt niet.
Er zal wel misschien ip logging op zitten.... (hoe vaak van welk ip adres er iets opgevraagd word)
evilnyntje
02-07-2004, 08:22
Kleur blackmagic, chassisnr. wvwzzz86zkw013213, meer kan mijn vriendin er niet van vinden. Ze kan niet zien welk type het is, misschien kun je hier wat mee?
Christiaan
02-07-2004, 08:42
Maar van welke bouwjaren zoek je dan een polo? En moet het een orig. NL auto zijn? (Kunnen wij ook de oogjes voor je openhouden :D )
evilnyntje
02-07-2004, 08:51
wvwzzz86zkw013213 => das een Polo.. maar.. mmm
wvwzzz 86 z = Polo
k = 1990????
w = wolfsburg
+ volgnummer
Die K kan ik niet thuisbrengen.. is dat niet een c?
Waar vind je vriendin dat?! (online?) chassisnummer is bij kenteken is namelijk ook al fantastisch (daar destileer ik vanzelf wel uit of het een polo is of niet)
offuh: werkt je vriendin bij de sterke arm?
Bij VW werkt ze. Moet idd een C zijn, ik dacht dat je Cornelis met een K schreef :)
evilnyntje
02-07-2004, 08:55
Hahaha :-)
Koel.. weet je wat: Ik ga gewoon even PON bellen..
over de exacte datum / kenteken van de eerste polo 2 in nederland..
Wedden dat ze dat niet weten!
Pon is niet zo lief, ik heb mijn vriendin een keer gevraagd om eea uit te zoeken maar Pon is zoals het hoort erg streng, zeker als het gaant op naw gegevens. Ik hoop dat ze je verder helpen. Is dat btw nergen op internet te vinden?
evilnyntje
02-07-2004, 09:10
Beter! Suc6, ik ben benieuwd of je er achter kunt komen of ze ze wegdoen.
OakgreenVR6
02-07-2004, 09:58
www.masterbase.nl => links bovenin
Ha, of die database van hun is minstens 4 jaar oud, of ze hebben geen flauw idee welke motor er in mijn auto ligt :D
Volkswouter
02-07-2004, 11:44
Sjampoo,waarom vraag je geen probeer cd aan? Kun je 30 dagen lang kentekens intikken.
is die wel een beetje op de datum dan??
Volkswouter
02-07-2004, 11:52
Ik denk niet dat ze je de meest up to date trial toe sturen.Kijk naar voor kentekens Sjampoo natrekt,die hoeft niet up to date te zijn...:D
zat meer aan kentekens als de 49-04-DR tedenken! ;) die kentie ook niet!
OakgreenVR6
02-07-2004, 12:14
om uit te zoeken hoeveel audi50'ers er in nederland rond loopt
Dit soort specifieke gegevens kun je opvragen bij de RAI, als ik me niet vergis. Of wellicht de RDW.
Pedaalemmer
02-07-2004, 12:23
tis wel vet wat je probeert hoor sjamp...respect :D
Koen is sleeping
04-07-2004, 15:50
3978 advertenties overal op internet en Opsporing Verzocht en Vermist inschakelen? Hoge beloning voor de verblijfplaats van HH-92-HJ?
hoe heb je hem uiteindelijk gevonden dan?
haha das idd wel HEEEL erg toevallig!!! beter voor je!
Paul VR6
10-09-2004, 10:59
www.spyderweb.nl kun je ook kentekens opvragen
Zestienkleppen
10-09-2004, 12:14
me auto heb opeens abs...
Koen is sleeping
10-09-2004, 16:58
Stom toeval.....
En wie er durft te beweren dat toeval niet bestaat, kom ik eigenvoetig een rotschop verkopen..
Ik was gister opweg naar Neede... Adv. op marktplaats gezien voor een Polotje 2, een blauwe voor 250 euri, 1982'er met kapotte remmen..
Had er al over gebeld en de vader van de eigenaar belde al snel terug: allemaal niet handig 's avonds komen kijken, bla bla postkantoor dicht.. enz enz..
Was dus niet echt een super geweldig voorgevoel waarmee ik opweg was. Gelukkig stuurde de routeplanner die ik in alle haast had uitgeprint mij na m'n werk direct de file in, en omdat Neede niet aan de snelweg ligt ook nog via een gigantische omweg.. Geen kaart in de auto dus eenmaal opweg kon ik niet een alternatieve binnendoor route kiezen..
In iedergeval: Ergens in het schone land tussen Markeloo en Neede komt ie ineens achter me rijden... Ik zie in m'n achteruitkijkspiegel een zilver polo'tje, met koplampsproeiers, platte buitenspiegel en HH-92-HJ !! als kenteken...
Voorbij laten gaan (ze reed verder zowieso al goed door).. en achtervolgt.. km of 15 / 20 (m'n tank ging al richting leeg) laten stopt ze dan eindelijk in een woonwijk.. aangesproken, bla bla en telefoonnummers uitgewisseld..
's avonds nog eens gebeld en ze laat t me weten wanneer ie weg kan..
Beter! Weet je wat pas toeval zou zijn? Als het Thunder's zusje was geweest! :biggrin:
Maarre: foto? Heb je vast al wel geregeld.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.