View Full Version : 61er dubbeldeurs spijlbus
Die sleutel op foto 87 waar is die voor?
Ik heb er ook nog ergens zoeen liggen?
Die sleutel op foto 87 waar is die voor?
Ik heb er ook nog ergens zoeen liggen?
Ik neem aan dat je dat grote ding met dat rond handvat bedoeld :confused:
Die is om de moterklep te openen omdat daar bij de oudere type bussen nog geen echte sleutels op zaten maar deze "sleutels"
Toen hadden ze waarschijnlijk ook nog nooit van dieven gehoord :screwy:
Gr Airhead
steven16v
06-11-2007, 14:22
Na 7 jaar stof happen in mijn schuur en daar voor heeft hij ook nog ergens in een schuur in Frankrijk gestaan. Dus hij moet wel ff goed worden nagezien qua techniek
Hoe zit er een NL sticker op dan?
http://lh5.google.com/hanskevw/RxtpoWBsYnI/AAAAAAAAAD8/HOE9dBnVpz4/CIMG0902.JPG?imgmax=512
Exportcode HO, dus origineel nederlandse auto, leuk!!!
Jens
http://lh5.google.com/hanskevw/RxtpoWBsYnI/AAAAAAAAAD8/HOE9dBnVpz4/CIMG0902.JPG?imgmax=512
Exportcode HO, dus origineel nederlandse auto, leuk!!!
Jens
JA (Jens!) het is een 100% origineel nl auto ik heb er zelfs de papieren bij van het aflever adres van de eerste eigennaar in NEDERLAND. Dus HO of niet hij is en blijft origineel nederlands.(Jens!) Hij is met de eerste eigennaar mee naar Frankrijk verhuist waar hij nog een aantal jaar heeft rond gereden op nederlands kenteken, waarna hij in een schuur is weg gezet. Daar heeft tie nog heel wat jaar staan wachten tot iemand hem kwam redden. Ik heb hem weer van die redder (ook een nederlander Jens!) gekocht en nu staat tie ook al weer een jaar of 7 in mijn schuur (in Tilburg Nederland Jens) stof te happen.
Gr Hans (nederland) :rant:
steven16v
07-11-2007, 11:17
JA (Jens!) het is een 100% origineel nl auto ik heb er zelfs de papieren bij van het aflever adres van de eerste eigennaar in NEDERLAND. Dus HO of niet hij is en blijft origineel nederlands.(Jens!) Hij is met de eerste eigennaar mee naar Frankrijk verhuist waar hij nog een aantal jaar heeft rond gereden op nederlands kenteken, waarna hij in een schuur is weg gezet. Daar heeft tie nog heel wat jaar staan wachten tot iemand hem kwam redden. Ik heb hem weer van die redder (ook een nederlander Jens!) gekocht en nu staat tie ook al weer een jaar of 7 in mijn schuur (in Tilburg Nederland Jens) stof te happen.
Gr Hans (nederland) :rant:
Aah oke, ik snap het. Dacht dat de bus oorspronkelijk uit Frankrijk kwam.
Leuk verhaal erachter trouwens. :)
Aah oke, ik snap het. Dacht dat de bus oorspronkelijk uit Frankrijk kwam.
Leuk verhaal erachter trouwens. :)
Ja vond ik zelf ook wel erg tof.
Ik heb er zelfs ook de foto's bij gekregen, van Frankrijk dat ze hem uit de schuur (van een soort kasteel) aan het halen zijn. Ik mocht hem ook alleen kopen van de voige eigennaar als ik zou hem weer op de weg zou krijgen :redface:
Beetlefreak
07-11-2007, 13:49
ff een beetje opgeschoond, blijft een verkoop topic ;)
MetPeter
19-12-2007, 14:22
Nog niet verkocht Hans??
Nog niet verkocht Hans??
ja toevallig is hij gisteren middag VERKOCHT :screwy: (heb er nu al spijt van)
Jij die van jou al kwijt?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.