View Full Version : Hoe groot is het verschil tussen FK en KW schroefsetjes?
Joey_G40
07-11-2007, 22:19
Heb een vraag heb een schroefset van fk gevonden Nieuw voor 720 euro en een setje KW's Nieuw voor 960 Euro, Nou is mijn vraag wat is nou echt het verschil tussen die 2 ? Hoop dat jullie me kunnen helpen een keuze te maken :)
Alvast bedankt .Gr Joey.
Edition-Blue
07-11-2007, 22:28
Ik heb een fk schroefset onder mn golf 2.
Ben er zeer tevreden over, niet heel stug !
Maar de verschillen durf ik je niet te zeggen.
Golf-classic
07-11-2007, 22:35
neem die fk maar die ook regelbaar in hardheid zeker
die k gehad heb voor de polo was dat toch
Ik rij nu al meer dan 3 jaar met een kw 2 inox set (onder de vario) en dat rijdt echt super, zit precies op de rand van comfort en stug, ik ben er zeer tevreden mee, met FK heb ik zelf geen ervaring.
Ik weet wel dat veel belgen voor kw kiezen voor het ultra-lage en het comfort.
Jurgen Santana
07-11-2007, 23:01
Mijn FK schroefset kon al vrij snel de prullenbak in, mijn KW set rijd ik zeer tevreden mee rond:D
sander_beer
07-11-2007, 23:26
ik heb eens een 2e hands set van kw gehad maar vond die niet stug genoeg
toen fk gekocht en die is wat stugger
moet wel zeggen die 2e handse waren 2 jaar oud en zagen er wel nog beter uit als 2 jaar oude fk
maar ben toch nog tevreden over fk
Mijn FK schroefset kon al vrij snel de prullenbak in, mijn KW set rijd ik zeer tevreden mee rond:D
zelfde hier. fk is toch niet te vergelijk met kw.
Pedaalemmer
08-11-2007, 08:39
Dus KW is the way to go?
de inoxline van kw. maar de schroefset die ruud fridolin eronder heeft hoor ik ook hele goede verhalen over
KW is wel betere kwaliteit..en daar betaal je ook wat meer voor..
knarfmk1
08-11-2007, 10:07
de inoxline van kw. maar de schroefset die ruud fridolin eronder heeft hoor ik ook hele goede verhalen over
was dat intrax?
ik rij zelf overigens met KW en ben zeer tevreden! Zeer goede wegligging maar toch nog comfortabel