View Full Version : Vraagje over het lampje van mijn asbak
tieske_jetta
20-11-2007, 07:39
hallo,
Ik heb een vraagje over het lampje bij mijn asbak van een Jetta MK2 pacific uit '91. ik had gister mijn middenconsole verwijderd en gekeken of er een lampje kapot was en tot mijn verbazing zat er geen lampje en geen aansluiting maar wel een glaasje. Hoort daar orgineel een lampje te zitten of hoe zit dat precies. Want ik moet nu steeds elke dag mijn auto uitzuigen door al het as wat niet in de asbak is gevallen omdat ik die niet zie in het donker tijdens het rijden :tongue: ... Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Gr Thijs
gewoon op de sloop kijken voor een fitting voor er in... niet alle auto's hadden origineel verlichting in de asbak....
ik gebruik mn asbak nooit in mn wagen, gaat zo meuren... (ik heb trouwens niet eens een asbak)
lekker raampie op een kiertje, en de verwarming een tandje hoger :)
tieske_jetta
20-11-2007, 13:09
ik gebruik mn asbak nooit in mn wagen, gaat zo meuren... (ik heb trouwens niet eens een asbak)
lekker raampie op een kiertje, en de verwarming een tandje hoger :)
Ik gebruik mijn asbak alleen voor mijn as en niet voor de overgebleven peuk die ik uitdruk want die gaan echt meuren die gaan wel richting asfalt. :D
hallo,
Ik heb een vraagje over het lampje bij mijn asbak van een Jetta MK2 pacific uit '91. ik had gister mijn middenconsole verwijderd en gekeken of er een lampje kapot was en tot mijn verbazing zat er geen lampje en geen aansluiting maar wel een glaasje. Hoort daar orgineel een lampje te zitten of hoe zit dat precies. Want ik moet nu steeds elke dag mijn auto uitzuigen door al het as wat niet in de asbak is gevallen omdat ik die niet zie in het donker tijdens het rijden :tongue: ... Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Gr Thijs
Als die console gelijk is aan die van Golf mk2 dan zit 't licht aan de aansteker. die straalt vervolgens opzij in dat glaasje en verlicht dan tegelijkertijd de asbak. Als die console gelijk is dan gewoon even een andere aansteker er in want 't lampje krijg je er bijna niet heel uit zonder de fitting te slopen.
Bij mij heb ik de originele trouwens verwijderd en net als in m'n dash blauwe leds achter dat glaasje gezet :)
Succes.
G-eert-40
20-11-2007, 17:50
die gaan wel richting asfalt. :D
dat is altijd lekker ja, als de vonken weer eens over je motorkap heen vliegen :screwy:
deze zit idd op de sigarettenaansteker geschoven met zo'n plastic geval, via de aansteker maakt deze contact.
je kunt het beste bij de dealer zo'n nieuw lampje met voetje bestellen, als je deze er dan op schuift. werkt het weer als het goed is.
ik gebruik de asbak ook alleen voor papietjes enz. maar dat lampje moet het gewoon doen :D
jettaracing
20-11-2007, 19:48
Gewoon niet roken in die auto! :screwy: vieze stinkbende ,en vooral de peuken niet op de weg gooien!!! Vorige week nog zo'n brandende peuk op de motorkap gehad ,die gast had mazzel dat m'n vrouw meewas ,anders had ik m even stoppende gezet :mad:
golf mkII 16v
20-11-2007, 23:24
Is lampje en fitting in een
martijnvanderh
21-11-2007, 00:01
Stoppen met roken!
Is lampje en fitting in een
vandaar dat ik dat ding niet heel uit de fitting kreeg :D
tieske_jetta
21-11-2007, 07:35
alvast bedankt voor jullie reacties :thumbup: !! Ik zal eens op onderzoek uit gaan. Om misverstanden te voorkomen als mijn sigaret op is en er rijd iemand achter me dan gooi ik hem niet brandend weg want daar heb ik ook een hekel aan!! De brandende peuk doe ik alleen als er niemand achter rijd!!!
martijnvanderh
21-11-2007, 08:35
Hee ties! Waar blijven de foto's jongen?
tieske_jetta
21-11-2007, 09:51
Hee ties! Waar blijven de foto's jongen?
ja druk druk druk komt echt als ik tijd heb want... :cool:
gr tieske
je kunt ook gewoon een universele fitting halen... past ook gewoon hoef je alleen je originele aansteker er maar in te steken en dan ben je voor 5 euries klaar....
golf mkII 16v
21-11-2007, 18:54
Fitting van een golf1 nemen [met wat buigwerk gaat het passen]
Die is met een los lampje,en kan je zo vervangen als tie kapot is
G-eert-40
21-11-2007, 19:07
Om misverstanden te voorkomen als mijn sigaret op is en er rijd iemand achter me dan gooi ik hem niet brandend weg want daar heb ik ook een hekel aan!! De brandende peuk doe ik alleen als er niemand achter rijd!!!
oke dan is het goed. heb er zo'n pest hekel aan! rook zelf ook als een ketter, maar er gaat niet 1 sigaret het raam uit! gooi je ze ook uit het raam met 30 graden? leuke bermbrandjes :D
grtz
Carel Ha
22-11-2007, 18:12
ja is nooit prettig een peuk uit het raam, zeker niet als er een motor rijder achter je rijd en die krijgt dat ding in zn muil, worden ze nooit gelukkig van, zou het zelf ook niet echt prettig vinden
Berserker
23-11-2007, 08:30
ja is nooit prettig een peuk uit het raam, zeker niet als er een motor rijder achter je rijd en die krijgt dat ding in zn muil, worden ze nooit gelukkig van, zou het zelf ook niet echt prettig vinden
Ja en denk ook eens aan de oldtimer rijders zoals ik, waarvan nog wel eens een benzinedampje kan ontsnappen :D ...
tieske_jetta
08-03-2010, 14:21
slotje graag
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.