View Full Version : Golf II '84 diesel. (PROJECT!)
Ik had heel enthousiast een Golf II diesel van 84 gekocht.
Bijna belastingvrij, en weer een VW, ipv mijn Ibiza.(inmiddels verkocht)
Ik wist dat er wat werk aan zou zitten, maar eenmaal begonnen gaat het me te ver.... Ik heb er de tijd niet meer voor. Ik heb nog maar 2 maand een garage. En het gaat mij buiten mijn budget.
Ik rijd nu in de Vento die ik als donor voor de motor had gekocht. (Tdi met 200.000 km)
Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken, anders druk ik hem de sloop op binnenkort.
Ik hoef er dus ook geen dik geld voor.
Laswerk:
- paravaanplaat(onderhoeken voorruit)
- onderhoekjes van de zijruiten.
- hoekje in het dak
- beide kanten een stuk in de dorpel
Auto is verder wel compleet. Zit een keiharde strakke deur bij, omdat de ene deur dus ook slecht is.
Als iemand interesse heeft, dan hoor ik het graag!
Kan hem eventueel vervoeren.(mits niet door het hele land)
foto's volgen
http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/132965686-golf-ii-84-diesel-project-bijna-belst-vrij.html
een paar vraagjes
is hij technisch in orde?
nog apk?
wat is de prijs?
evilnyntje
20-11-2007, 12:34
Prijs is verplicht Tom :)
ow sorry, de prijs... nah, bod onder de 500 euro ;)
APK t/m maart geloof ik, maar kon best eens langer zijn.(wordt vervolgd)
motor ligt er momenteel uit, de ramen zijn er ook uit. schermen eraf... alles ligt los.
http://www.volksforum.com/albums/files/7/7/DSC00209.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/7/7/DSC00208.JPG
APK t/m 20 Maart
up!
300 euro, 250 euro, 200 euro.... minder? zeg et maar! tis gewoon zonde om em op de sloop te duwen, maar ik kan er zo niks meer mee!
Pedaalemmer
27-11-2007, 14:05
Wta zit er allemaal bij? een moter?
jah, ik heb hem rijdend gekocht, en naar huis gereden... dus alles is er bij!
ps. met een 5 versnl.bak!
Ik heb wel interesse in de achterbumper, de rest van de auto heb ik niet nodig.
Mogelijk dat wij een dealtje kunnen sluiten voor alleen de bumper?
300 euro, krijg je de auto er bij.... ;)
(Wat is er zo bijzonder aan deze achterbumper? :? )
Dat die er zo te zien redelijk uitziet en chrome biesen heeft.
Ik weet alleen niet of er nou een trekhaak onder zit of niet, dat is te onduidelijk voor mij op de foto.
chris_vw89
03-12-2007, 17:08
heej tommy, in welke staat verkeerd het interieur?
als die goed is wil ik er wel een foto van:P
en heb ik dr wel belang bij
groetjes
chris_vw89
03-12-2007, 17:09
en in welke staat verkeerd de bestuurders deur en motorkap:P
interieur heb ik er trouwens niet meer bij.... goed punt...
kap en deur zijn goed! maar andere kleur. ook 300 euro, krijg je de auto er bij, en kun je de bumper aan Dexter verkopen. ;)
chris_vw89
03-12-2007, 17:22
ghehe..jah klinkt leuk, maar ik zocht de kap en deur in polarsilver..ghehe..dan gaat het helaas over..maar veel succes met de verkoop van dit project, ik zou hem ergens stallen als ik jouw was, anders krijg je er misschien spijt van..anders koop je die jetta die oane te koop heeft staan:P
Ik heb een auto... Dat is het probleem niet. Ik heb geen ruimte om deze te stallen. En Ik had niet gerekend op zoveel werk. Ik wist een paar plekjes, maar dit is niet meer even snel op te lossen. En wou er een TDI in hangen, omdat ik meer als 30.000 per jaar rijd. Al met al zou me dit een veel te dure auto gaan worden dan, en zonde om er dan zoveel mee te rijden.
Wel heel goedkoop op de weg te houden.
chris_vw89
03-12-2007, 17:33
dat is waar..dan wordt die zo langzamerhand wel duur.. ik heb nu ook precies dezelfde, uit 1986 met een 1300 blokje..heb ik nu geschorst..kleine plekjes bijwerken, ander interieur ingooien, verlagen, velgen en nieuwe koppeling..en cruisen maar:P
kan je betere foto's maken van de slechte stukken?
Ben eigenlijk een diesel nodig vanwege de lange afstanden die ik nu maak(170km/ dag met een jetta 1 JB)
als je interesse hebt moet je even komen kijken. :)
Je moet er sowieso aan lassen, voor- en zijruiten liggen er uit, zijruiten krijg je er wel weer in... voorruit niet.
als je interesse hebt moet je even komen kijken. :)
Je moet er sowieso aan lassen, voor- en zijruiten liggen er uit, zijruiten krijg je er wel weer in... voorruit niet.
ik ken niet lassen maar is misschien voor iemand hier opt forum niet moeilijk om te maken. kan de motor er zo weer in btw? niet dat ik ook nog ergens onderdelen moet gaan zoeken?
is al niet meer nodig, krijg autow v.d. zaak :D
Evenwel bedaank :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.