PDA

View Full Version : 3rd Monthly MiniMeet Oss

Melvin
21-11-2007, 20:26
Bij deze staat de datum vast voor de 3e Monthly MiniMeet in Oss...

Op 14 december 2007 zullen we weer samenkomen op de Woonboulevard in Oss (zie flyer). Het zal deze keer nog kouder zijn als de vorige keren dus neem je jas mee! Plus een muts, handschoenen etc!

Verder blijft het originele idee wederom behouden; een kleinschalige gezellige kletsmeeting. Geen harde muziek, piepende banden, show-n-shine of db-dragcontests.. gewoon je auto netjes in de vakken parkeren en ouwehoeren.

http://farm3.static.flickr.com/2361/2052963777_411d509c7b_o.jpg (http://www.flickr.com/photos/melvr/2052963777/)

Tot dan!

Foto's vorige meeting:
http://farm3.static.flickr.com/2303/1833195823_a940c7451a_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/melvr/sets/72157602859025902/)

En:

http://s208.photobucket.com/albums/bb35/MishaStrik/MMM%2002-11-07/th_DSC_2381.jpg (http://s208.photobucket.com/albums/bb35/MishaStrik/MMM%2002-11-07/)

Erik
21-11-2007, 21:59
Zal nu eens proberen om echt langs te komen!
Staat op de agenda genoteerd.

martijnvanderh
21-11-2007, 22:27
Probeer er natuurlijk ook te zijn, met misschien wel verlaagde kever!

mk2 stoo
21-11-2007, 22:33
Ik probeer ook wel langs te komen, hopelijk wel met nieuw speelgoed :D

breadfan83
21-11-2007, 23:01
Och kijk wat leuk.
Ze geven me een weekje extra om de Golf te repareren. :D :hug:

Melvin
21-11-2007, 23:02
Dat was idd DE reden... suc6 broodfanaat...

Gijs
21-11-2007, 23:19
Komende tijd willen je niet meer zien posten hier op het forum ;)

Ik probeer ook te komen, waarmee weet ik nog niet... net wat er maar zal rijden denk ik :tongue:

breadfan83
22-11-2007, 01:10
Komende tijd willen je niet meer zien posten hier op het forum ;)

De auto staat bijna 200km verderop lieve Gijs. :)

vwmark
22-11-2007, 17:41
dan ben ik natuurlijk ook weer aanwezig!
altijd wel leuk die echte brabantse gezelligheid

G-eert-40
22-11-2007, 17:50
ook van de partij. wordt de derde keer. met een jas :D

SlimMasterShady
22-11-2007, 17:51
Ik ga ook een keertje proberen te komen!

Gijs
22-11-2007, 18:36
De auto staat bijna 200km verderop lieve Gijs. :)
Nou, waar wacht je dan nog op broodfreak :D

Erik
22-11-2007, 18:49
Nou, waar wacht je dan nog op broodfreak :Deen dop .... :redface:

Misha
22-11-2007, 18:51
een dop .... :redface:

kijk is in je onderbroek, daar moet je als het goed is wel een dop vinden :thumbup:

breadfan83
22-11-2007, 22:18
kijk is in je onderbroek, daar moet je als het goed is wel een dop vinden :thumbup:

Die past niet. :redface:

Gijs
22-11-2007, 22:38
Is die te klein?

stefanbladel
22-11-2007, 22:52
haha gaat weer nerges over :D denk dat die dop te klein is :)

ik ben er cker ook weer bij voor de 3de keer. deze keer inderdaad met muts

breadfan83
22-11-2007, 23:03
Is die te klein?

't Is koud!!! :(

Gijs
22-11-2007, 23:10
Aii, dus te klein... misschien ff op de verwarming leggen? Of in een pannetje kokend water?

Pedaalemmer
23-11-2007, 08:18
Gaat dit ook zo op de meeting? :D

Misha
23-11-2007, 08:51
uhm, ja ongeveer :D

breadfan83
23-11-2007, 12:18
Aii, dus te klein... misschien ff op de verwarming leggen? Of in een pannetje kokend water?

Martinus zou vorige keer koffie meenemen, maar daar heb ik niks van gezien. :rolleyes:

Melvin
23-11-2007, 13:21
Koffie heb ik ook niet gezien idd (ben ook geen koffiedrinker zelf maargoed)... Als iemand zich geroepen voelt om te cateren, dat mag altijd natuurlijk :)

En anders je bestelling doorgeven aan Stijn (zwarte passat) die gaat wss wel weer richting de bp :)

Misha
23-11-2007, 13:21
ja die had wel koffie bij, voor hem en zen broer .. dat was het
hij is van origine een friesch he, laten we het niet vergeten!
of val ik met deze uitspraak half het forum aan? :D

Erik
23-11-2007, 16:21
Stijn = grapjas ;)

stefanbladel
23-11-2007, 16:47
ik kan ook wel een gourmetstelletje meenemen? :tongue:

Gijs
23-11-2007, 21:24
ik kan ook wel een gourmetstelletje meenemen? :tongue:
Geen slecht idee, misschien dat broodfreak hier iets mee kan.

@Henk/Pedaalemmer; kom je ook met Corry langs? :cool:

breadfan83
24-11-2007, 01:10

Past m'n worstje in een pannetje?

Iv0
24-11-2007, 20:19
Ik ben ook aanwezig met m'n nieuwe aanwinst.. :D

breadfan83
27-11-2007, 00:50
Ivo heeft het topic stuk gemaakt. :(

Gijs
27-11-2007, 10:31
Ja Ivo, nu moet je golf de 14e wel heel mooi zijn om dit goed te maken...

:D

Pedaalemmer
27-11-2007, 14:04

@Henk/Pedaalemmer; kom je ook met Corry langs? :cool:

Als de wintervelgen eronder zitten drop ik even langs met de corrado

tieske_jetta
27-11-2007, 14:09
Ik ben er ook weer bij nu kan ik de jetta wel tussen de andere zetten nu is hij niet meer zo schandalig hoog (en die lelijke Smart fourfour wieldoppen eraf) haha... :tongue: :woowoo:

Misha
27-11-2007, 18:44
go tieske!

ik heb 'm al in de gauwigheid mogen bewonderen, 't ziet er iig al goed uit !

martinus83
27-11-2007, 20:44
ik had wel degelijk koffie mee, uiteraard enkel een beker voor mn eigen, kan moeilijk moeders complete keuken set inlaaien ..

inderdaad, ik had geen koffiekraam dus hoe konden julle dat nou weten :D

en was buiten nie eens koud genoeg voor koffie :D had wel een volle kan over!

breadfan83
27-11-2007, 22:31
inderdaad, ik had geen koffiekraam dus hoe konden julle dat nou weten :D

Ik ben bereid je een herkansing te geven, mits er ook frieten zijn.
Wat jullie, jongens?

stefanbladel
30-11-2007, 02:31
en frikandellen?:)

martinus83
30-11-2007, 21:30
haha juistem, trakteren is wat teveel van het goede maar ik wil best Tedje bellen voor een haffel frikandellen ;)

Erik
05-12-2007, 09:59
Doe dat maar! dan eet ik niet van te voren...

Lexo
05-12-2007, 10:20
Waarom moet er een Breezah-flyer bij deze meeting? Staat zo slordig in mijn ogen..

Melvin
05-12-2007, 10:23
EDIT: Ik hapte net...

Maarm, erg bedankt Lexo, ben je er al eens geweest? En je vond het wel gezellig? Je maakt je iig erg populair!

Erik
05-12-2007, 10:36
*wacht op de flyer die Lexo gemaakt heeft*

Vind hem goed, niet te veel kleurtjes en er staat voldoende info op. Het is maar voor een maandelijkse bijeenkomst.

Lexo
05-12-2007, 12:20
Ghehe, ik kom hier niet om populair te worden hoor. Maar waarom zou je verschillende lettergroottes gaan gebruiken in een woord of zin, dat leest gewoon erg vervelend en roept al snel een breezah-sfeer op. Een dergelijke meeting/bijeenkomst heeft dat niet nodig lijkt me.

Als iemand hier een reply geeft met hoofdletters in de woorden enzo dan krijg je ook reacties van anderen die zich eraan storen. Nu doe ik dat ook en krijg ik ineens kritiek..

Verder is er nix mis met de flyer hoor, ziet er netjes uit, maar ik zou voor een uniforme lettergrootte hebben gekozen. Vanwege de leesbaarheid maar vooral vanwege de uitstraling.

Zeg nou zelf wat vind jij professioneler en duidelijker overkomen:

Woonboulevard of WooNbOuleVarD?

Nou ik weet het wel!

Verder wil ik niemand op zijn teentjes trappen, mijn reactie had misschien wat milder gekund, al vind ik hem nogal meevallen maargoed.

Verder zou ik er best een keer heen willen hoor, maar met een dergelijke flyer ga je je afvragen of daar niet types komen met een dikke gouden ketting, een petje achterstevoren op hun hoofd en de bekende "under construction showcar" sticker op hun bolide. En daar bedank ik voor.

Melvin
05-12-2007, 12:24
Verschillende lettergroottes geef ik je gelijk in, echter is dat lettertype gewoon zo.. Heb er natuurlijk niet letter voor letter een andere grootte opgegeven... Het is dus ook getypt als Woonboulevard...

Als je begrijpt is onze meeting juist gericht op het elkaar niet afkraken maar normaal doen tegen elkaar (zou je een voorbeeld aan kunnen nemen) en je hoeft er niet je ongesoute mening te komen geven. Blijkbaar heb je echt het principe van onze meeting niet door en kijk je niet verder als de letters die toevallig in grootte afwijkend van elkaar zijn!

Het mooie aan de meeting is dan ook de sfeer die iedereen er als groep creeert, dat ben ik op nog geen andere meeting tegen gekomen. Waar iedereen normaal elkaars auto's kritisch afzeikt wordt hier juist gezocht naar de eigenaar en een praatje gemaakt.

Teentjes trappen doe je er wel mee, als je meteen breezah gaat roepen! Ik denk niet alleen mijn tenen, maar die van iedereen die deze meeting al eens heeft meegemaakt... Als je het dan ook nog over under construction sjons gaat hebben, laat maar :)

Ach, ik maak er teveel woorden aan vuil, kan me eigenlijk ook geen reet interesseren hoe jij erover denkt, het gaat mij om de meeting en ik kan niet wachten tot de 14e! :)

breadfan83
05-12-2007, 12:30
De Golf rijdt nog niet, dus ik moet het deze maand helaas even laten voor wat het is. Volgende maand ben ik er weer bij... ga ik tenmisnte van uit. :D

Erik
05-12-2007, 12:43
Couldn't agree more Melvin!! :thumbup:

Chris, ik heb je een aanbod gedaan hè, zodat je toch erbij kunt zijn.
Dat smoesje gaat dus niet op van die kapotte Golf ;)

breadfan83
05-12-2007, 13:03
Chris, ik heb je een aanbod gedaan hè, zodat je toch erbij kunt zijn.
Dat smoesje gaat dus niet op van die kapotte Golf ;)

Vorige week heb ik de route van hier naar Oss gedaan met de trein.
Voor mij niet meer. :mad:

Lexo
05-12-2007, 13:24
Verschillende lettergroottes geef ik je gelijk in, echter is dat lettertype gewoon zo.. Heb er natuurlijk niet letter voor letter een andere grootte opgegeven... Het is dus ook getypt als Woonboulevard...

Als je begrijpt is onze meeting juist gericht op het elkaar niet afkraken maar normaal doen tegen elkaar (zou je een voorbeeld aan kunnen nemen) en je hoeft er niet je ongesoute mening te komen geven. Blijkbaar heb je echt het principe van onze meeting niet door en kijk je niet verder als de letters die toevallig in grootte afwijkend van elkaar zijn!

Het mooie aan de meeting is dan ook de sfeer die iedereen er als groep creeert, dat ben ik op nog geen andere meeting tegen gekomen. Waar iedereen normaal elkaars auto's kritisch afzeikt wordt hier juist gezocht naar de eigenaar en een praatje gemaakt.

Teentjes trappen doe je er wel mee, als je meteen breezah gaat roepen! Ik denk niet alleen mijn tenen, maar die van iedereen die deze meeting al eens heeft meegemaakt... Als je het dan ook nog over under construction sjons gaat hebben, laat maar :)

Ach, ik maak er teveel woorden aan vuil, kan me eigenlijk ook geen reet interesseren hoe jij erover denkt, het gaat mij om de meeting en ik kan niet wachten tot de 14e! :)

Je hebt mijn reply niet echt goed doorgelezen, dat vind ik jammer. Hoe kun je het principe van een meeting weten aan de hand van alleen een flyer is me eveneens een raadsel..

Verder is een flyer in dit geval het visite-kaartje, dus het gezicht van de meeting, die is dus niet goed afgestemd op het principe van de meeting begrijp ik nu van jou, een gemiste kans dus..

Verder ben ik het alleen maar eens dat het veel leuker is om gewoon wat te babbelen met elkaar in plaats van alleen commentaar geven, dat kom je tegenwoordig niet veel meer tegen op meetings. Dus dat is in mijn ogen alleen maar positief hoor!

Pedaalemmer
05-12-2007, 13:28
Ghehe, ik kom hier niet om populair te worden hoor. Maar waarom zou je verschillende lettergroottes gaan gebruiken in een woord of zin, dat leest gewoon erg vervelend en roept al snel een breezah-sfeer op. Een dergelijke meeting/bijeenkomst heeft dat niet nodig lijkt me.

Als iemand hier een reply geeft met hoofdletters in de woorden enzo dan krijg je ook reacties van anderen die zich eraan storen. Nu doe ik dat ook en krijg ik ineens kritiek..

Verder is er nix mis met de flyer hoor, ziet er netjes uit, maar ik zou voor een uniforme lettergrootte hebben gekozen. Vanwege de leesbaarheid maar vooral vanwege de uitstraling.

Zeg nou zelf wat vind jij professioneler en duidelijker overkomen:

Woonboulevard of WooNbOuleVarD?

Nou ik weet het wel!

Verder wil ik niemand op zijn teentjes trappen, mijn reactie had misschien wat milder gekund, al vind ik hem nogal meevallen maargoed.

Verder zou ik er best een keer heen willen hoor, maar met een dergelijke flyer ga je je afvragen of daar niet types komen met een dikke gouden ketting, een petje achterstevoren op hun hoofd en de bekende "under construction showcar" sticker op hun bolide. En daar bedank ik voor.

Jij haalt hier echt heel de flyer uit zijn proporties...

Lexo, wat zeur je nou...dat lettertype is gewoonweg uber! Hoe kun je nou jou type kunsten van het woord woonboulevard met een normaal font vergelijken, met die van de flyer? Beetje appels met peren ...

Daarbij als dit een sjonnie meeting zou zijn, gok ik dat er behoorlijk een ander auto op gestaan zou hebben...en met behoorlijk bedoel ik compleet de andere kant van de weegschaal. :rolleyes:

Dus Lexo doe je petje af kam je haren laat je bumper kitje spuiten, haal de autostyle stickers eraf en ga eens bij die meeting langs ;)

Lexo
05-12-2007, 13:40
Ghehe, leuke reply! (dat meen ik hoor)

Ik wil nix uit zijn verband trekken, maar wilde eigenlijk vanaf het begin alleen maar aangeven dat je met een flyer gelijk een stempel drukt op de meeting, het is het gezicht van de meeting en je moet er dus goed over nadenken wie je doelgroep is en hoe je die wilt aanspreken. Welke reacties een dergelijke flyer bij die doelgroep oproept.

Nu snap ik ook wel dat ik misschien overdrijf en over kleine puntjes val die helemaal niet intressant zijn.

Als ik niet met een avondje sinterklaas zat zou ik graag komen kijken! Volgende keer ben ik vast van de partij. Een meeting met een gezellige sfeer is altijd de moeite waard!

Melvin
05-12-2007, 13:45
Je hebt mijn reply niet echt goed doorgelezen, dat vind ik jammer. Hoe kun je het principe van een meeting weten aan de hand van alleen een flyer is me eveneens een raadsel..

Verder is een flyer in dit geval het visite-kaartje, dus het gezicht van de meeting, die is dus niet goed afgestemd op het principe van de meeting begrijp ik nu van jou, een gemiste kans dus..

Verder ben ik het alleen maar eens dat het veel leuker is om gewoon wat te babbelen met elkaar in plaats van alleen commentaar geven, dat kom je tegenwoordig niet veel meer tegen op meetings. Dus dat is in mijn ogen alleen maar positief hoor!

Jij hebt de beginpost denk ik niet goed doorgelezen, voor je begint over wat IK niet goed gelezen zou hebben!

Ennem, op 14december sinterklaas vieren komt nogal wat ongeloofwaardig over :rolleyes:

Kortom, ik denk dat als we allebei wat ego laten vallen, dat er dan niks aan de hand is, dat zou beter zijn, en dan kan dit topic ook weer lekker over de meeting gaan! :thumbup:

breadfan83
05-12-2007, 13:49
Ik heb trouwens nog effe wat aan te merken op die flyer...
Weet niet wie die in mekaar geknutseld heeft, maareh... :D

Melvin
05-12-2007, 13:51
haha. oke oke hij is gewoon ruk, ik weet het!

Lexo
05-12-2007, 13:53
Jij hebt de beginpost denk ik niet goed doorgelezen, voor je begint over wat IK niet goed gelezen zou hebben!

Ennem, op 14december sinterklaas vieren komt nogal wat ongeloofwaardig over :rolleyes:

Kortom, ik denk dat als we allebei wat ego laten vallen, dat er dan niks aan de hand is, dat zou beter zijn, en dan kan dit topic ook weer lekker over de meeting gaan! :thumbup:

Je hebt gelijk, ik vergis me een week, as vrijdag heb ik sinterklaas, volgende week vrijdag zit ik op de canarische eilanden... Opmerkzaam van je.

Er is wat mij betrefd nix aan de hand. Volgende keer ben ik er gewoon bij!

breadfan83
05-12-2007, 14:00
haha. oke oke hij is gewoon ruk, ik weet het!

Neuh, ik vind hem eigenlijk wel prima. En volgens mij sta ik als zeikerd bekend hier, dus dat zegt al wat. :D

Melvin
05-12-2007, 14:04
Ok dan! Ja die letters zijn idd wel lelijk als je erop gaat letten :) Ik wilde dat typografie effect maar pakt beetje verkeerd uit dus!

@Lexo: pfff canarische eilanden, dan ben ik liever in oss ;)

@breadfan83: dus vrijdag ga je wel met de trein langs oss? We kunnen je ook oppikken :)

Erik
05-12-2007, 14:08
... en met mij kun je mee naar huis.

Pedaalemmer
05-12-2007, 14:13
Neuh, ik vind hem eigenlijk wel prima. En volgens mij sta ik als zeikerd bekend hier, dus dat zegt al wat. :D

Naja zeiekrd, je bent een zeikerd als je niet komt ;)

breadfan83
05-12-2007, 14:17
@breadfan83: dus vrijdag ga je wel met de trein langs oss? We kunnen je ook oppikken :)

Ik zal eens kijken hoe veel zin in treinen ik dan heb. ;)

@ Henk: Silence, I kill you! :)

Erik
05-12-2007, 15:13
Zeikerd, eerst niet onder die Golf willen kruipen en nu niet in een trein willen zitten ....

;);)

breadfan83
05-12-2007, 15:19
Liever lui dan moe zeg ik altijd. :D

Misha
05-12-2007, 15:34
***edit***

toch bedankt voor je bijdrage.

ik heb er in ieder geval weer veel zin in, een frikandelletje of iets dergelijks zou wel tof zijn.

het was al klaar, de heren hadden het al uitgesproken, laat het dan ook

Erik
05-12-2007, 15:37
ik heb er in ieder geval weer veel zin in, een frikandelletje of iets dergelijks zou wel tof zijn.Daar begon mijn post vanmorgen ook mee :D

Misha
05-12-2007, 15:39
laten we vanaf hier dan weer verder gaan :)

hier overigens, geheel onnodig (maar goed) mijn versie van de flyer :D

http://img369.imageshack.us/img369/5366/flyerdecsx7.jpg

Melvin
05-12-2007, 15:40
ja, goeie post misha!

Jouw flyer is al helemaal 3x niks ;)

Pedaalemmer
05-12-2007, 16:29
Christmas edition? komt iedereen met een kerstboom op zijn auto?":D

Misha
05-12-2007, 16:57
Christmas edition? komt iedereen met een kerstboom op zijn auto?":D

je moet het beestje toch een naam geven, ik had gehoopt op wat slechter weer
niet echt eigenlijk, maar van de ene kant wel ... beetje sneeuw oid om het gevoel erin te krijgen :D

Erik
05-12-2007, 17:05
Jij mag dat Henk ;)
Kom je ook?

breadfan83
05-12-2007, 19:32
laten we vanaf hier dan weer verder gaan :)

hier overigens, geheel onnodig (maar goed) mijn versie van de flyer :D

http://img369.imageshack.us/img369/5366/flyerdecsx7.jpg

Ik vind 't lettertype helemaal niks. Sorry... :screwy:

Misha
05-12-2007, 19:50
ik ook niet, maar het past wel bij het sfeertje .. :D
tis een beetje een flauwe flyer, beetje te cliche enzo

enfin, boeit niet .. worden er nou frikadellen geregeld?

SlimMasterShady
05-12-2007, 22:02
Ik neem de mayo dan wel mee, als iemand voor de frikadelle zorgt:D;)

mk2 stoo
05-12-2007, 22:26
Ik zal eens kijken hoe veel zin in treinen ik dan heb. ;)

Als je wil kan ik je in Nijmegen ophalen Chris, scheelt weer een beetje :thumbup:

breadfan83
05-12-2007, 23:35
Als je wil kan ik je in Nijmegen ophalen Chris, scheelt weer een beetje :thumbup:

Volgens mij is dat om als ik daar met de trein eerst naartoe moet... ik kijk het morgen even na... als ik er aan denk... :D
Thanks in ieder geval alvast. :thumbup:

mk2 stoo
05-12-2007, 23:40
Niet als je vanuit Arnhem komt, moet je eerst door Nijmegen voor je in Oss bent......laat ff weten dan of je mee gaat :D :thumbup:

JurgenEdition
06-12-2007, 01:12
Hallo allemaal!

Mag iedereen met een vw naar die meeting komen?
Heb net sinds een maandje een mk2 gti edition en ben van plan hier nog het een en ander aan te gaan doen.
Natuurlijk kan je bij een meeting goeie ideeën opdoen en tips krijgen dus lijkt mij een goed plan om die kant op te gaan voor mn eerste vw meeting :woowoo:
Kom trouwens uit omgeving Zwolle.

Groeten

Een link naar wat fotos kan je vinden onder jurgenedition bij het "stel je voor" forum.

breadfan83
06-12-2007, 02:01
Hallo allemaal!

Mag iedereen met een vw naar die meeting komen?
Heb net sinds een maandje een mk2 gti edition en ben van plan hier nog het een en ander aan te gaan doen.
Natuurlijk kan je bij een meeting goeie ideeën opdoen en tips krijgen dus lijkt mij een goed plan om die kant op te gaan voor mn eerste vw meeting :woowoo:
Kom trouwens uit omgeving Zwolle.

Groeten

Een link naar wat fotos kan je vinden onder jurgenedition bij het "stel je voor" forum.

Zolang je je aan de regels houdt (geen burnouts en harde muziek en dat soort onzin) is iedereen van harte welkom. :thumbup:

The more the marrier!

Erik
06-12-2007, 08:34
Ja waar blijven die frikaleurussen ?? :D

Pedaalemmer
06-12-2007, 09:27
Jij mag dat Henk ;)
Kom je ook?

Heb gisteren mijn bandjes binnen gekregen dus vanavond of mrgenavond gaat mijn nieuwe winterset eronder en dan hopen dat ik met de huidige verlaging kan blijven rijden...euh ja ik kom ook even kijken.

stefanbladel
10-12-2007, 16:16
:(:(

ik hoop er toch nog bij te kunnen zijn.. maar heb een soort ongelukje gehad.
ik kwam dus van rechts en had voorrang, komt er een leip grote bus aangassen waarvoor ik uit moest wijken...toen kwam ik een vluchtdrempel tegen..daar ben ik overheen gevlogen. die bis is nog gewoon doorgereden ook.

mijn stuur schokt nu ik weet niet precies wat er kappot is..lijkt alsof er een slag in me wiel zit en hoop niet dat er iets met mn ophanging is..

heb vanaf vandaag wel vakantie dus alle tijd op dit op te lossen

Iv0
10-12-2007, 16:58

ik hoop er toch nog bij te kunnen zijn.. maar heb een soort ongelukje gehad.
ik kwam dus van rechts en had voorrang, komt er een leip grote bus aangassen waarvoor ik uit moest wijken...toen kwam ik een vluchtdrempel tegen..daar ben ik overheen gevlogen. die bis is nog gewoon doorgereden ook.

mijn stuur schokt nu ik weet niet precies wat er kappot is..lijkt alsof er een slag in me wiel zit en hoop niet dat er iets met mn ophanging is..

heb vanaf vandaag wel vakantie dus alle tijd op dit op te lossen

:eek: das zuur..!! :S

Hoop voor je dat er niet al te veel beschadigd is..

G-eert-40
10-12-2007, 17:18
die bus is nog gewoon doorgereden ook.

klote zeg! asociaal figuur weer :mad: . laatst ook zo iets, valt een oude mevrouw op d'r smoel midden in de stad. iedereen loopt gewoon door. dus ik en een andere vrouw haar overeind geholpen. mensen voor me liepen met een boog omheen (stelletje leipo's). we hebben tegenwoordig een goede mentaliteit ja :(

ja sorry, als ik dit weer lees word ik erg boos, kan er niks aan doen.

Melvin
10-12-2007, 19:32
@stefanbladel: Dat is balen zeg! Maar opzich wel geluk dat je carrosserie (wss) niks heeft opgelopen, dit is denk ik allemaal nog wel te maken... Het is natuurlijk nog steeds ERG balen zeg, succes man!

Misha
10-12-2007, 19:54
bende weer, ik hoop dat de schade meevalt.. succes ermee Stefan!

Gijs
11-12-2007, 00:09
Aii, inderdaad zuur bij zo'n mooie Jetta :( Ik hoop voor je dat het bij sleutelwerk blijft.

Btw, de weersvoorspellingen zijn voor vrijdag best gunstig (www.hetweer.nl) :)

Pedaalemmer
13-12-2007, 20:07
Fucker de Fuck, auto net weggebracht en is morgen avond pas klaar.

en morgenavond een verjaardag.

2 reden dat ik morgen er niet bij ben :(

Misha
13-12-2007, 22:41
:shake:

Erik
13-12-2007, 22:42
Ik kom toch, met een paar extra theedoeken :tongue:

Misha
13-12-2007, 22:51
met een paar extra theedoeken :tongue:

gezellig, de meeste nemen wat vrienden ofzo mee ... Erik neemt z'n theedoeken mee :rolleyes:

breadfan83
14-12-2007, 02:07
gezellig, de meeste nemen wat vrienden ofzo mee ... Erik neemt z'n theedoeken mee :rolleyes:

Bij gebrek aan't een, dan maar wat van't ander.

Ik kan trouwens maar beter effe m'n mond houden als ik nog wil dat ie me mee terug neemt. Misschien dat ik 't ook nog red. :)

Erik
14-12-2007, 08:19
Je mag mee op het dak, bastards!! :chair: :D

Kachelradiateur maakt mijn ramen lekker vochtig, can't see sh*t. :screwy:

Kevin20v
14-12-2007, 09:05
Dat hok van mij staat bij de garage, zal ander vervoer moeten regelen (ja gijs ik kom wel hoor, anders neem ik wel een leenwagen :D)

old skool MK2
14-12-2007, 10:21
wat een blabla . . .. . gewoon een :thumbup: flyer.
Komt misschien omdat ik ook een grafische achtergrond heb en
daarom anders naar de flyer kijk.

Probeer er ook een keer bij te zijn, helaas zijn we een weekend in Brussel
en kunnen er dus niet bijzijn met de RATJET.

In ieder geval plezier, zal koud worden, maar vast niet minder gezellig.

tot een volgende keer !!

Mark

stefanbladel
14-12-2007, 13:04
vandaag naar mn auto gekeken en ben ik gelukkig tot de conclusie gekomen dat het aan de band lag:) karkas was gewoon helemaal kapot ik ben blij dat het geen klapband veroorzaakt heeft.. hij rijdt nu weer heerlijk op nieuwe vredestijn's. een wereld van verschil..

nu een ander probleem. ik kan er vanavond toch niet bij zijn. we krijgen bezoek hier thuis en daar meot ik ook bij zijn:(

mk2 stoo
14-12-2007, 13:13
Als de Audi het volhoudt naar oss ben ik aanwezig.....
Alleen ik kan er niks aan de herrie doen, heb een lekke middendemper :D

Iv0
14-12-2007, 13:42
Ik weet niet hoelaat de meeste er zullen zijn? Gijs en Ik rijden met z'n 2je naar Oss. Naar verwachting zullen we rond een uurtje of half 9 pas vanuit Rosmalen vertrekken..

Melvin
14-12-2007, 13:45
Ik hoop iig dat we het vanavond eerder kunnen afronden dan vorige keer haha... (klinkt leuk he, als je het zelf organiseert en hoopt dat het snel voorbij is!)

Volgens mij is het straks veel te koud, maar kijk er alweer naar uit!

Erik
14-12-2007, 13:53
Verwacht rond 8 uur daar te zijn.

Muts/handschoenen/sjaal is geen overbodige luxe. :)

mk2 stoo
14-12-2007, 13:55

De muts heeft een verjaardag dus die gaat niet mee :D

Misha
14-12-2007, 14:13

jij hebt toch theedoeken? .. wikkel die om je hoofd/handen/nek
dan kan je iemand die het wat minder heeft verblijden met je winterkledij :D

Erik
14-12-2007, 14:26
Zeker, alleen zal jij daar niet bijhoren :slap: :D

Misha
14-12-2007, 14:30
ben ik even blij dat mijn winteroutfit al geregeld is dan :)

breadfan83
14-12-2007, 14:30
Je mag mee op het dak, bastards!! :chair: :D

Kachelradiateur maakt mijn ramen lekker vochtig, can't see sh*t. :screwy:

'ns Kijken of ik dan morgen nog voor je om 7 uur op sta. :tongue:
Hoe laat ben je ongeveer in Oss?

Erik
14-12-2007, 14:32
ben ik even blij dat mijn winteroutfit al geregeld is dan :):hug:

Chris, lezen! ;)

breadfan83
14-12-2007, 14:44
De muts heeft een verjaardag dus die gaat niet mee :D

breadfan83
14-12-2007, 14:44
Chris, lezen! ;)

:redface:

Ik zal kijken wat ik voormekaar krijg. ;)

stij
14-12-2007, 17:53
Totstraks!

vwmark
14-12-2007, 19:31
ik kom iets later is nog effe wat tussen gekomen maar tot straks!!!!

mk2 stoo
15-12-2007, 00:26
:mad: ben net thuis van een gezellige avond in Oss, rij ik een deuk in de Audi......ietsjes te dichtbij de hek bij ons thuis :stupidme:
Is nu wel donker dus mischien morgen in het licht valt het wel mee....
Ik zal fotos en verder uitleg posten morgen....
Bedankt aan iedereen die aanwezig was in Oss, was leuk om jullie te ontmoeten. En bedankt Melvin en chauffeur voor de begeleiding naar de woon boulevaard :thumbup: :D

Gijs
15-12-2007, 02:16
Ai das zuur :(
Ik vond het gezellig, maar wel errrrugg kkkooudd. Linnie was de enige die het goed had ;)

Gelukkig werd het op de terugweg snel warm in de auto :D

breadfan83
15-12-2007, 03:19
Mijn grote dank aan Erik en Mischa voor de lift(en).

Het was weer gezellig, maar inderdaad erg koud.

@Stu: succes met de Audi, hopelijk valt het inderdaad mee.

breadfan83
15-12-2007, 03:19

:rolleyes:

Jij wel...

Kevin20v
15-12-2007, 09:26
Was inderdaad erg gezellig! Bietje Kald maar verder... :D

Als je richting Wijchen rijd houdt op een gegeven moment de snelweg op en moet je een rotonde over en dan kun je daarna de snelweg richting gemert/venray/venlo opdraaien.

Rij ik eens heeel rustig de rotonde op vanwege de 5 sebrings en intercooler achterin, komt er ineens een rode standaard golf 3 uit het niets met 80 over de rotonde knallen!
Breekt met het erafdraaien z'n achterkant uit, schuurt met de bodem over het stuk betonnen middenberm, klapt terug de weg op en dit houdt ie vervolgens een keer of 10 vol om in de berm tot stilstand te komen :D:D:D

Dat scheelde echt niets of ik had een mk3 in het front gehad :rock:

Iv0
15-12-2007, 11:05
@ Kevin20v :eek: Das mazzel hebben dan ja!

Ik had wel kouwe tenen gisteren (zo als de meeste denk ik) maar was weer een geslaagde meeting als je het mij vraagt.. :cool:

Gijs
15-12-2007, 11:14
Dat is geluk inderdaad. Anders kon die voor de 10e keer naar de spuiter ;)

Zijn er al foto's online? Of is Melvin z'n record van 34 uur achter elkaar werken aan het verbreken :tongue:

Melvin
15-12-2007, 13:33
@Gijs: haha... nee ik ben nu weer op school, moet ook gebeuren! (zeggen ze)

Maargoed, ik zal vanavond wat foto's plaatsen, zoveel heb ik er niet gemaakt en nog minder zijn de moeite ;)

@Iv0: Super golf... mooi dat je bent omgekeerd van cit.... naar VW. ERG strak bakkie is het zeg!

Voor de rest: Het was eigenlijk TE koud, dat is ook niet leuk... hopen dat het in januari beter is!

Chrispy-69
15-12-2007, 17:08
Jongens (en meisjes) ik vond het gisteravond steenkoud, maar ook kei gezellig!
Zal er zeker vaker bij zijn, maaruh moeten wel iets regelen met koffie of zo.

Allemaal wat thermoskannen mee of zo hahahahahaa

gr Chris en Nanja en natuurlijk onze gele golf

Iv0
15-12-2007, 17:29
Jongens (en meisjes) ik vond het gisteravond steenkoud, maar ook kei gezellig!
Zal er zeker vaker bij zijn, maaruh moeten wel iets regelen met koffie of zo.

Allemaal wat thermoskannen mee of zo hahahahahaa

gr Chris en Nanja en natuurlijk onze gele golf

Het is echt een super strakke Golf die jullie hebben! Geweldige kleur dat geel :D!!

Gijs
15-12-2007, 17:31
@ Melly; is die foto van die blauwe frikandel speciaal nog iets geworden? ;)

@ Chris; van die koffie is inderdaad een goed plan :D. Jullie golf was in ieder geval echt netjes! Zuinig op zijn :cool:

Iv0
15-12-2007, 18:00
@Gijs; We hebben gisteren besloten dat die foto's van jou kroket zijn "mislukt" zijn dus verheug je er maar niet te veel op! ;)

SlimMasterShady
15-12-2007, 20:34
hahaha, die waren niet goed gelukt neej:D Twas inderdaad gezellig, maar ow zo koud!
Ben er zeker vaker bij

Misha
15-12-2007, 20:45
het was idd weer gezellig, koud ja .. ach
volgende keer wat extra sokken aan :D

Erik
15-12-2007, 20:53
Gelukkig werd het op de terugweg snel warm in de auto :DJij wel ... :(

Heb het gisteren ook als zéér gezellig ervaren. Weer wat gezichten erbij leren kennen en ook een hoop mooie wagens kunnen bekijken.

Stuard, nog bedankt voor het lenen van het gereedschap om mijn wielrand weer te monteren! En succes met je audi. :hug:

Op de terug weg voor Eindhoven ook net achter op een ongeluk ingereden. Zag er allemaal niet prettig uit, maar we hebben er gelukkig geen last van gehad, behalve wat brokstukken op de rijweg.

René
15-12-2007, 20:56
Hahaha was je wielrand er wéér af gevallen? :D
Zijn er nog foto`s gemaakt?

Misha
15-12-2007, 21:06
Melvin heeft een paar pics, die zullen binnenkort wel online komen..

mk2 stoo
15-12-2007, 21:12
Jij wel ... :(

Heb het gisteren ook als zéér gezellig ervaren. Weer wat gezichten erbij leren kennen en ook een hoop mooie wagens kunnen bekijken.

Stuard, nog bedankt voor het lenen van het gereedschap om mijn wielrand weer te monteren! En succes met je audi. :hug:

Op de terug weg voor Eindhoven ook net achter op een ongeluk ingereden. Zag er allemaal niet prettig uit, maar we hebben er gelukkig geen last van gehad, behalve wat brokstukken op de rijweg.
Geen dank, happy to help :thumbup:
Was blijkbaar niet de enige die last van koude hersens had dan als ik het zo hoor, kevin had ook geluk op de weg naar huis......Schade aan de auw-di valt wel mee, fotos zijn up klikke de klik (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=503118#post503118)

Misha
15-12-2007, 21:13
brr.. nasty shit .. zonde, zal vast wel weer goed komen denkik ;)

Erik
15-12-2007, 21:16
Hahaha was je wielrand er wéér af gevallen? :D
Zijn er nog foto`s gemaakt?Wanneer niet, wanneer niet ..... :( :shame:

Is weer achter een goot blijven hangen.
Maar Stuard heeft me goed geholpen, daarvoor mijn dank :)

LinnieTDI
16-12-2007, 00:06
Ai das zuur :(
Ik vond het gezellig, maar wel errrrugg kkkooudd. Linnie was de enige die het goed had ;)

Ik trek dat weer echt niet :D :D
Heeeerlijk verwarming :clap:

Was verder wel gezellig hoor ! Tot een volgende keer maar weer.