View Full Version : Vw jetta 2?
oldscool
22-11-2007, 08:27
kan iemand mij vertellen wie deze wagen nu heeft en in wat voor staat dat die nu is , is een bekende dacht ik effe
http://img443.imageshack.us/img443/310/forummeeting2006zf9.jpg
oldscool
22-11-2007, 09:10
kan iemand mij vertellen wie deze wagen nu heeft en in wat voor staat dat die nu is , is een bekende dacht ik effe
[IMG]http://img443.imageshack.us/img443/310/forummeeting2006zf9.jpg[IMG]
oldscool
22-11-2007, 11:11
iemand info hierover wat voor staat dat die is is al geloof ik 3x interieur veranderd is ie nog in goede staat
Staat ie weer te koop dan?
Daar zeg je het goed Jean, WEER te koop ;)
Oude MIVW wagen als ik me niet vergis, volgens mij weet Jurgen met de Santana hier meer van.
Waar staat hij te koop dan?
hij was eerst van Thomas (bruders) daarna van ProjectX oid van vwforum, ze hebben 'm beide niet echt lang gehouden
ik heb van Thomas gehoord dat het een beetje een prutsauto is, niet echt netjes en ook niet echt in goede staat..
jettaracing
22-11-2007, 16:09
En van tiefflieger ,en van Bruders ,en van Project x, en van............ :( was toen in den beginne (toen hij nog van jurgen was) wel een leuke auto ,maar toen er in één keer een bruin interieur in is gekomen :screwy: jammer........
http://www.volksforum.com/albums/files/2/1/5/IMG_0011.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/1/5/IMG_0012.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/2/1/5/IMG_0016.JPG
jettaracing
22-11-2007, 16:28
The good old days ,of niet Jurgen ............
tiefflieger
22-11-2007, 20:14
Ik heb de auto van Cor gekocht, die hem weer van Jurgen had...
Bruders heeft hem van mij en hierna heeft hij geloof ik nog 3 of 4 eigenaren gehad.
Laatste wat ik gehoord heb is dat hij in de omgeving van Steenbergen rondrijd.
Een prutsauto is het volgens mij zeker niet, ding liep toen heel goed (zeker voor een PN) en alles wat er op zat werkte ook.
Redenen waarom IK hem toen verkocht heb waren dat ik er niet normaal in kon zitten ivm het lage MK3 dash en het feit dat ik me ging irriteren aan de (vele) deukjes en krassen, en echt nette auto is het in elk geval niet...
@ oldscool,uiterlijk haalt hij het lang niet bij jouw blauwe;)
The good old days ,of niet Jurgen ............
of niet inderdaad :D
raam ging niet omlaag, gek heh als er een blok hout onder staat, :screwy:
dakraam lek? stuk benzineleiding ertussen denk!! :rolleyes:
toen hij op 16 inch teledials stond en goed laag lag...(props to the bruders!)...toen wassem dik!
mzzls
jobo1983
16-06-2008, 22:12
Hallo,
ik ben nieuw hier maar heb de jetta voor weinig op de kop getikt en er zijn inderdaad kleine dingen.
er zit leer in, 14" steffan velgjes, hi jis zo laag dat je geen drempel normaal op kan.. maar toch heb ik schik van de auto.
dakraam was WEER lek, maar dat is gefixt, binnekort ga ik hem helemaal nakijken, en waarschijnlijk gaat hij uit elkaar, opgeknapt worden, andere kleur, ander blok en weer in elkaar.
maar eerst een poosje op vakantie!
En er zit mijn oude achterbumper met chrome strips op ... In de tijd van Cor is die erop gegaan.
:D
zo laag dat je geen drempel op kan???? zal wel meevallen denk ik :screwy:
:postpics:
ik had toen van Bruders gehoord dat het dashbord er in was gefrot,
bedrading allemaal super klote gemaakt en niet netjes en niet veilig
maar goed, dat is wat ik gehoord heb.. goede plannen in ieder geval!
Herstel: 'zat erop' aan de foto's te zien :P
jobo1983
16-06-2008, 22:37
zo laag dat je geen drempel op kan???? zal wel meevallen denk ik :screwy:
:postpics:
Als dat zo is zal ik daar wel achter komen.
Tot zover we hem bekeken hebben, geen rotte plekken, wel veel krasjes en kleine putjes, moeten wat raamrubbers vervangen worden enz. maar dat komt toch als hij weer in elkaar gaat. den ktoch dat hij zijn eigen kleur gaat houden, gewoon weer zwart word. maarja met dag verander ik qua kleur.
blok weet ik nog niet precies, dus tips zijn welkom. het 1600 blokje gaat eruit in ieder geval!
owja, ik bedoelde niet letterlijk er niet op komen, maar hier hebben ze drempels liggen waar nog weleens een verlaagde auto op blijft hangen... pas weer een civic aan het balanseren! leuk om te zien.
Jurgen Santana
16-06-2008, 22:40
ik heb nog steeds spijt dat ik die wagen verkocht heb, dit soort lul verhalen zit ik niet op wachten.
Ik heb van Bruders weer dingen over jou gehoord Misha......
Niet echt netjes dat gelul achter elkaars rug. Maar ben het inmiddels wel gewend :thumbup:
jobo1983
16-06-2008, 22:42
ik heb nog steeds spijt dat ik die wagen verkocht heb, dit soort lul verhalen zit ik niet op wachten.
Ik heb van Bruders weer dingen over jou gehoord Misha......
Niet echt netjes dat gelul achter elkaars rug. Maar ben het inmiddels wel gewend :thumbup:
Deze auto is dus een poosje van jou geweest?
Als je me meer over de history kan geven dan zou ik het graag willen weten.
Hoe de auto was in jouw tijd dat je hem had.
jobo1983
16-06-2008, 22:44
Herstel: 'zat erop' aan de foto's te zien :P
Bumpers met chrome lijstjes zitten er dan weer op hoor, lijstjes zijn alleen niet zo netjes.
ik zal kijken of ik wat foto's kan maken en plaatsen in de staat dat hij nu is.
gast, denk je dat ik dat verzin?
ik vond het toen een hele mooie auto zeker op die Teledials
ik heb van Thomas toen een aantal dingen gekocht zoals die voorbumper
hij vertelde me toen over de auto, ik zuig het heus niet uit mijn duim ..
Ik heb het dashboard er met Jurgen samen ingebouwd en dat was geen pruts werk,wat alle andere eigenaren erna mee hebben gedaan is een raadsel.
jettaracing
16-06-2008, 23:02
Nu dan maar hopen dat ie weer in ere word hersteld !
Toen Jurgen hem had vond ik hem iig op z'n mooist ,vooral met dat dash ,en het "style" interieur !
En dat dashboard zat er inderdaad netjes en goed in toen !
Ben benieuwd naar de foto's .....
mijn favo deel van die auto is altijd de spoiler geweest
het is iig leuk dat hij weer terecht is .. hopen dat hij weer een goede staat wordt gebracht!
wat kunnen we elkaar toch lekker afzeiken op zo'n forum he! Heerlijk!!!
Maar goed, laat ik dan ff 1 hand in eigen boezem steken...
die plank onder dat raampje... die is van mij!!! Ik weet het, ik ben een luie donder... Maar Jan ( laagvlieger ) heeft dat uiteraad bij de koop gewoon van mij vernomen...en ik ga er haast van uit dat Jan dat ook gewoon weer bij de verkoop aan de volgende eigenaar heeft verteld.
Maar ja, wat daarna allemaal wel of niet verteld is aan de volgende eigenaren..
ach ja..
Volgens mij is het tijd voor een slotje op dit draadje of een Modje kan het gezeur er wat uit filteren..
tiefflieger
17-06-2008, 20:31
Haha wat een verhaal...
Ik heb inderdaad bij de verkoop uiteraard verteld van het kapotte raam.
Verder heb ik weinig tot niks aan de auto gedaan, behalve er mee rijden.
Vond het qua rijden een erg fijne auto, zelfs de fijnste Jetta die ik tot nu toe heb gehad !
Voor de rest werkte alles, en had ik zeker niet het idee dat het een hobbybob auto was...
Kom op, zo'n gezeur is het niet. Enige wat ik kan vinden is de opmerking over de dashboard bedrading.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.