View Full Version : Oooh Richard!
http://auto.marktplaats.nl/chevrolet/127540279-zeer-nette-gmc-typhoon-v6-turbo-intercooler-awd-0-tot-100-5.html?return=eJw1jlsOgjAQRfdiAn9SykspIQZ30kClDS1t2kFR496dJvp3ztx7k%2BGMsrdieRdYQSt2CIL7UXYSwDFCFuvEmhnuF3CacwjZqgnfwB4DGaW4e6sFkLFtMwlGX3bd03QKPdikHGhSXt2GkCNotKGNJ11EaiMB0ks5xHCbwn8Cv4nBYFg3I7waY3tHLRpa1VW0J1pdN%2FX5hLY80GYTazao2EvVjK84t%2FV56vri0H2%2BQqRFaw%3D%3D&thumb_click=1#photo
Pedaalemmer
23-11-2007, 08:06
5 sec dat is fucking rap. Leuk ding
volgens mij heeft deze ook wel eens op Drachten gereden. ik heb hem in ieder geval eerder gezien! gaaf ding!
ben al aan het overleggen met ester.. thanks voor de link
haha dat meen je niet... als ie geen prestaties zou hebben vind ik het 3x niks! Nu maar 2x ;)
we gaan woensdag ff kijken
Berserker
23-11-2007, 14:17
Hmm 1 ding moeten jullie mij uitleggen, waarom als er een snelle auto te koop staat dat jullie altijd t iets voor Richard vinden, ik ken Richard niet buiten dit forum om dusja...
Wat ik wel weet is dat Richard heel erg lang is en zowat iedere tijd van Drachten uit zijn hoofd kent en daar nogal trots op is en veel waarde aan hecht, en daarbij een groene zgn "truttenschudder" had die alles behalve snel zijn en die volgens hem de binnenruimte had waartegenover een Maybach een Isetta leek. Daarvoor had hij een golf 1 cabrio g60, dat in mijn ogen niet meer is dan een truttenschudder zonder dak met een fluitje... :D
Gaarne uitleg iemand? :confused:
Hmm 1 ding moeten jullie mij uitleggen, waarom als er een snelle auto te koop staat dat jullie altijd t iets voor Richard vinden, ik ken Richard niet buiten dit forum om dusja...
Wat ik wel weet is dat Richard heel erg lang is en zowat iedere tijd van Drachten uit zijn hoofd kent en daar nogal trots op is en veel waarde aan hecht, en daarbij een groene zgn "truttenschudder" had die alles behalve snel zijn en die volgens hem de binnenruimte had waartegenover een Maybach een Isetta leek. Daarvoor had hij een golf 1 cabrio g60, dat in mijn ogen niet meer is dan een truttenschudder zonder dak met een fluitje... :D
en hier gaat het al mis...
Berserker
23-11-2007, 14:37
Mwoah afstand Friesland<-> Limburg is toch wel aanzienlijk, en aangezien ik al genoeg penvriendinnen heb... :rolleyes:
waar? :confused:
staat toch een duidelijk verhaal bij...
ik heb hem een paar keer zien rijden hier in de buurt, mooi ding...
foto's zijn zo te zien op Kerketuinen gemaakt tijdens SCN's (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=31241)
maniacmark
23-11-2007, 14:54
maar ook deze Limburger snapt het niet,
Graag uitleg op de post van Berserker
Pedaalemmer
23-11-2007, 15:02
Zweiter bedoelt dat als je Richard niet persoonlijk kent je ook niet snapt dat dit echt iets is voor hem.
Limburg
maar ook deze Limburger snapt het niet,
Graag uitleg op de post van Berserker
:D
Berserker
23-11-2007, 15:13
Stoot onder de gordel, maar aangezien we de enige provincie zijn met enigszins hoogteverschil, is het autorijden hier stukken leuker. ;) ..
Maar het is toch vreemd om steeds een topic te zien met als Titel:"Ooh Richard (ik wil je riiiijjjjeee)", "Richard kijk", "Echt iets voor Richard", "Goh leuke jongen Richard", "Richard poets je tanden", "Richard dit Richard dat"...
Meeste hier vinden snelle auto's leuk of hebben er 1, maar Richard niet dusja, vanwaar de fanclub?
*Registreert domeinnaam: "www.Oooh-Richard.nl"*
breadfan83
23-11-2007, 15:21
Deze Limburger is het ook even kwijt... :confused:
GerardMkIIVR6
23-11-2007, 15:22
Stoot onder de gordel, maar aangezien we de enige provincie zijn met enigszins hoogteverschil, is het autorijden hier stukken leuker. ;) ..
Maar het is toch vreemd om steeds een topic te zien met als Titel:"Ooh Richard (ik wil je riiiijjjjeee)", "Richard kijk", "Echt iets voor Richard", "Goh leuke jongen Richard", "Richard poets je tanden", "Richard dit Richard dat"...
Meest hier vinden snelle auto's leuk of hebben er 1, maar Richard niet dusja, vanwaar de fanclub?
*Registreert domeinnaam: "www.Oooh-Richard.nl"*
gelukkig heeft richard geen last van lange tenen... (gewoon grote voeten :D)
touché..
maar vergeet niet dat ik een geboren hagenees ben die noorderlingen net zo'n apart volk vind als zuiderlingen
Berserker
23-11-2007, 15:44
touché..
maar vergeet niet dat ik een geboren hagenees ben die noorderlingen net zo'n apart volk vind als zuiderlingen
Hagenezen kun je indd goed zien als een doorsnee Nederlander, de standaard van onze maatschappij ;)
Pedaalemmer
23-11-2007, 15:53
Richard geen snelle auto's?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1b/Richard_Hammond.jpg/225px-Richard_Hammond.jpg
Berserker
23-11-2007, 15:56
Richard geen snelle auto's?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1b/Richard_Hammond.jpg/225px-Richard_Hammond.jpg
^2=Friese versie?
Hagenezen kun je indd goed zien als een doorsnee Nederlander, de standaard van onze maatschappij ;)
het zou nederland wel een stuk ongecompliceerder maken :D
een hagenees is altijd te verstaan hoe plat hij ook praat.
Een noorderling of een zuiderling is nooi te verstaan hoe netjes ze ook praten :):)
Berserker
23-11-2007, 16:07
een hagenees is altijd te verstaan hoe plat hij ook praat.
Een noorderling of een zuiderling is nooi te verstaan hoe netjes ze ook praten :):)
Pff jullie spreken je talen niet... ;)
maar ik heb nogaltijd geen antwoord op mijn vraag...
dialect is geen taal ;)
die kan ik ook niet geven, dat moeten de personen die dit soort topics starten doen..
feit blijft wel dat het zin heeft (gehad)
Goh ben ook niet een 1/2 dagje op het forum...
maar goed denk dat de mensen die mij kennen wel genoeg weten. en dat mond ook in de uitingen hierboven zich.
en de truttenschudder was van de vrouw..;)
aldus woensdag weten we of het wat is
jan_gti_16v
23-11-2007, 17:36
ik ben met deze auto meegereden...
is echt niet normaal wat er gebeurt...
zijn gasten die allemaal drag racen doen...
echt niet normaal..
ik ben met deze auto meegereden...
is echt niet normaal wat er gebeurt...
zijn gasten die allemaal drag racen doen...
echt niet normaal..
dat dacht ik dus al. ken jij dit ding niet van Drachten ries? OSL/Explosion?
wow wat een reacties :confused:
idd....zoals zweiter als zegt...als je richard persoonlijk kent, is `t al een heel ander verhaal....
ik heb vaak met richard gepraat over zo`n pick upje etc etc, filmpjes, foto`s, de hele rambam...zodoende dacht ik meteen aan richard bij het zien van die advertentie...
en bij de audi quattro heb ik precies hetzelfde...ik weet dat richard er helemaal weg van is... (net als ik jou (berserker) foto`s doorstuur soms van een oude ford....ook omdat ik weet dat jij er gek van bent....)
en die truttenschudder....wel eens gezien? die was echt super :)
JA JA JA.. laten we daar weer eens over beginnen :D :D :woowoo:
idd.. tis alweer een tijdje terug ;)
volgens mij is het niet aan jou commentaar te geven op iemand met een truttenschudder toch? :confused:
Volgens mij is elk model auto minder truttenschudder qua afmetingen dan je eigen audi 50....(kleinste getal in de audi reeksen toch??)
:D :D :thumbup:
Berserker
23-11-2007, 20:15
volgens mij is het niet aan jou commentaar te geven op iemand met een truttenschudder toch? :confused:
Volgens mij is elk model auto minder truttenschudder qua afmetingen dan je eigen audi 50....(kleinste getal in de audi reeksen toch??)
:D :D :thumbup:
Truttenschudder werd genoemd door Jurgen of VWLeusden geloof ik??
Ik zelf vind kleine auto's leuker dan grote bakken ;) , maar in de tijd van de audi reden vrouwen nog geen auto, die stonden achter t aanrecht, autorijden was toen nog voor echte mannen met snorren en baarden... :D
Berserker
23-11-2007, 20:16
idd.. tis alweer een tijdje terug ;)
*Vult anti-fries bij...*
breadfan83
23-11-2007, 20:17
maar in de tijd van de audi reden vrouwen nog geen auto, die stonden achter t aanrecht, autorijden was toen nog voor echte mannen met snorren en baarden... :D
Dat is nu wel anders. Nu geven ze ieder wijf een Audi 50... :rolleyes:
....and in the right cornerrr: "the punisher" breadfan!
;)
bobby-digital
23-11-2007, 20:33
Bitchfight;)
http://media.canada.com/6c8714d8-471c-4ede-8876-90dda09eae8f/bikini_babes.jpg
Dat is nu wel anders. Nu geven ze ieder wijf een Audi 50... :rolleyes:
Het was toch een Polo?
breadfan83
23-11-2007, 20:38
Het was toch een Polo?
Dan snapt dat wijf d'r helemaal niks meer van. :D :tongue:
maaar richard waneer kom je ff langs in het ding ...
classic-edition
23-11-2007, 22:04
Sow gaat lekker heren.Tis dat we er allemaal om kunnen lachen.
Maar anders.....
hehehehe.. die limbo's...
t gaat erom dat er wekelijks topics verschijnen kijk hier ries, terwijl de helft hiero geen idee heeft wat er aan de hand is:
A wie is Ries
B waarom post rene MP ads voor Ries, heeft hij zelf geen toegang tot de zoekfunctie van MP?
Ik moet zeggen ik ken Richard ook niet, het verbaast mij echter wel keer op keer dat dit soort auto's aan hem worden gelinkt en kennelijk voor hem interessant zijn. Dit zou impliceren dat deze Richard een geschiedenis van dikke wagens heeft of er naarstig naar op zoek is. Echter het enige wat wij (degenen die het niet snappen in het zuiden) zien zijn een aantal leuke autos, als een lupo (mooie bak) en een strakke polo, de link met muscle cars word echter niet gelegd.
De vraag richt zich dus aan richard zelf, verklaar u nader!
breadfan83
24-11-2007, 01:18
hehehehe.. die limbo's...
Jaloers op het zuidelijke klimaat in deze koude maanden zeker... :rolleyes:
Enne, wat Berend zojuist zei. :iamwithst
* Wordt ook net wakker *
In het vuistje lachende:
Richard, bekende van de 'Kleinere auto's' (Lupo, Plo),
Krijgt aangeboden 'Enorme Slee-en'
Folkert, bekend van z'n Audi 50, (klein)
Snapt t niet.
Berendd, bekend van z'n Derby (klein) en zoekzoekie (klein
Snapt 't ook niet helemaal..
No-offence@ Ries, maar ehzm:
* Misschien vind René dat Richard het een-en-ander dient te compenseren, en hebben noch Folkert noch Berendd dat door * :eek:
@ LOL @
'Post-count doesn't compensate dick-size' @ René :D
On-topic:
Leuke patserbak,.. nix voor mij
*kruipt weer onder de wol*
@berendd: heel makkelijk, aangezien Richard een zeer brede interesse,- en veel kennis van auto's heeft, en vervent liefhebber van autosport en sprintwedstrijden is, én zelf privé graag een keer in bezit zou zijn van de door de starter aangeprezen auto..
verder zijn er inderdaad mensen op dit forum, die elkaar ook persoonlijk kennen, ipv alleen de forumnaam, en elkaar op meetings de hand schudden, zonder dat ze elkaar anoniem 3 keer passeren, of naast elkaar staan bij dezelfde auto, en dan 's avonds hier nagenoeg dezelfde foto's posten.
Daardoor is er waarschijnlijk wat meer voorkennis bij de topicstarter over de wensen en geschiedenis van Richard, die verder terug gaat dan een lupo en een polo. En een forum is om te posten, helaas is niet elk onderwerp voor iedereen interessant, dat houd je toch. Maar je hoeft ook niet op alles te reageren of alles te lezen, dat is ieder voor zich.
@berendd: heel makkelijk, aangezien Richard een zeer brede interesse,- en veel kennis van auto's heeft, en vervent liefhebber van autosport en sprintwedstrijden is, én zelf privé graag een keer in bezit zou zijn van de door de starter aangeprezen auto..
verder zijn er inderdaad mensen op dit forum, die elkaar ook persoonlijk kennen, ipv alleen de forumnaam, en elkaar op meetings de hand schudden, zonder dat ze elkaar anoniem 3 keer passeren, of naast elkaar staan bij dezelfde auto, en dan 's avonds hier nagenoeg dezelfde foto's posten.
Daardoor is er waarschijnlijk wat meer voorkennis bij de topicstarter over de wensen en geschiedenis van Richard, die verder terug gaat dan een lupo en een polo. En een forum is om te posten, helaas is niet elk onderwerp voor iedereen interessant, dat houd je toch. Maar je hoeft ook niet op alles te reageren of alles te lezen, dat is ieder voor zich.
zo is het maar net :thumbup:
breadfan83
24-11-2007, 12:29
Maar vandaar dus de vraag van de Limbo's, die Folkert misschien op een wat aparte manier verwoord heeft... Er isch duidelijkheid geschapen, wij danken u. :)
Berserker
24-11-2007, 13:45
Mwoah zolang we de humor erin houden is t toch wel een mooie toevoeging aan het forum, het niveau van deze topic ligt (op Breadfan na) toch wel hoger dan de gemiddelde Bash-topic.. :) , de grens ligt wanneer mensen zich beledigd voelen maar dat is in dit topic niet gebeurd geloof ik...
@Sjampoo ownage^2 :thumbup:
Golf_1_gts
24-11-2007, 15:22
Mwoah zolang we de humor erin houden is t toch wel een mooie toevoeging aan het forum, het niveau van deze topic ligt (op Breadfan na) toch wel hoger dan de gemiddelde Bash-topic.. :) , de grens ligt wanneer mensen zich beledigd voelen maar dat is in dit topic niet gebeurd geloof ik...
@Sjampoo ownage^2 :thumbup:
De grens ligt bij geweld...toch :D?
is ook mooi toch? beetje zeuren met elkaar moet kunnen!..:thumbup:
Even terug on-topic...die auto is dus echt een plaatje he? Zoals Marcsckski al aangaf, het is een bekende uit de Haagse scene (voorzover die bestaat). Op de meetings op Zichtenburg stond ie altijd gebroederlijk naast zijn maatje te glimmen, hoewel, dat was geloof ik een Syclone, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Echt een nette, mooie auto, en dit model is eigenlijk dé ultieme sleeper...weet nog dat dit model geïntroduceerd werd "Sneller van 0 tot 100 dan een Ferrari Testarossa".
Ben alleen benieuwd hoe het zit met de onderdelenvoorziening voor deze wagen (dat je niet drie maanden op een luchtfilter moet wachten dat uit de VS komt, ofzo...)
nog 2 dagen en dan eens kijken..
mijn geschiedenis is heel wat groter dan een aantal vw's..Berserker.
en heb het nu een paar jaar rustig gedaan ( huis boompje beestje, kindje etc) dus nu weer tijd om weer te gaan dragracen.
Sommigen kennen me nog wel van de maasvlakte races, de pre dachten races etc.
en ben al een tijdje op zoek naar of een t1 of een snelle ami.
een snelle T1 dan??
(je kunt de mijne snel overnemen hoor! :D )
nog 2 dagen en dan eens kijken..
en heb het nu een paar jaar rustig gedaan ( huis boompje beestje, kindje etc) dus nu weer tijd om weer te gaan dragracen.
Sommigen kennen me nog wel van de maasvlakte races, de pre dachten races etc.
en ben al een tijdje op zoek naar of een t1 of een snelle ami.
Dan zal jij Dave ook wel kennen(uit Dronten)
Dave kwam wel bij Piet van der Meer ( als je die Dave bedoelt)
Berserker
26-11-2007, 16:25
Als iemand zich nu geroepen moet voelen zich voor te stellen :rolleyes:
geen tijd voor op dit moment. kan af en toe ff 2 minuten bijlezen
Patrick86
27-11-2007, 09:01
een snelle T1 dan??
(je kunt de mijne snel overnemen hoor! :D )
En mij verkoop je hem niet.. :confused: :D
Mocht je hem toch nog willen verkopen graag een PB :cool:
en richard? hoe is dit afgelopen?
En mij verkoop je hem niet.. :confused: :D
Mocht je hem toch nog willen verkopen graag een PB :cool:
:thumbup: ik know, was maar gekheid tov richard..
als ik hem ga verkopen, laat ik het je echt weten.
Big_Mac_Mark
29-11-2007, 12:58
Zeg Ries, al een update?
kunnen het nog niet eens worden over de prijs helaas. maar is wel 100 punten de auto
Big_Mac_Mark
29-11-2007, 15:49
kunnen het nog niet eens worden over de prijs helaas. maar is wel 100 punten de auto
Ai das jammer... Komt dat nog wel dan? Zie btw ook dat de advertentie eraf is... :confused:
Ries zie dit:
http://cgi.ebay.de/BMW-M3-Cecotto-2-5L-Schnitzer-269-PS_W0QQitemZ320204113976QQihZ011QQcategoryZ9837QQtcZphotoQQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
staan hier nu al 2 e30's..:D
zal ze van de week eens maken
staan hier nu al 2 e30's..:D
m3?
Ries zie dit:
http://cgi.ebay.de/BMW-M3-Cecotto-2-5L-Schnitzer-269-PS_W0QQitemZ320204113976QQihZ011QQcategoryZ9837QQtcZphotoQQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
beetje verkracht zeg maar
:(
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.