BenLukkie
27-11-2007, 13:08
Na hier een jaartje te hebben rondgeneusd toch ook maar even voorstellen.. :redface:
reallife naam Dennis, bouwjaar '75, geparkeerd in Breda..
Werkzaam als proces engineer voor een grote NL'se lampenfabrikant..
Ooit begonnen met een grijze Golf 2 1.3 uit 86, die is overleden door wateroverlast. (niet rielekst als je in een hoosbui de stad inrijdt, en ineens totaan je koplampen onder water staat...) :eek: helaas geen foto's van..
Daarna een tijdje rondgetuft in een oud renault traffic campertje, 2 kadetts opgereden en een sierra 4x4 station...
Toen kwam ik mn huidige daily tegen.. 1985 1.6 GL ecobak (crappy tel pic)
http://i9.photobucket.com/albums/a56/benlukkie/cars/my%20golf/golf2-1.jpg
Gijs zal de wielen wel herkennen, komen van hem af, Bedankt nog!
Ik weet het, hij moet nog naar beneden, hopelijk heeft de kerstman mn verlanglijstje binnen gehad..
Misschien wordt het ook nodig wat smallere banden erop te leggen, maar deze zijn nog te goed, dus voorlopig blijftie ff zo staan.
Verder wel wat gezeur met die pierburg carb, maar boven de 3k draaitie wel lekker..
Alstie echt problemen gaat geven gaat er een ander motortje in.
Voorlopig eerst ff de winter doorkomen....
andere foto's volgen alstie wat lager staat... :D
reallife naam Dennis, bouwjaar '75, geparkeerd in Breda..
Werkzaam als proces engineer voor een grote NL'se lampenfabrikant..
Ooit begonnen met een grijze Golf 2 1.3 uit 86, die is overleden door wateroverlast. (niet rielekst als je in een hoosbui de stad inrijdt, en ineens totaan je koplampen onder water staat...) :eek: helaas geen foto's van..
Daarna een tijdje rondgetuft in een oud renault traffic campertje, 2 kadetts opgereden en een sierra 4x4 station...
Toen kwam ik mn huidige daily tegen.. 1985 1.6 GL ecobak (crappy tel pic)
http://i9.photobucket.com/albums/a56/benlukkie/cars/my%20golf/golf2-1.jpg
Gijs zal de wielen wel herkennen, komen van hem af, Bedankt nog!
Ik weet het, hij moet nog naar beneden, hopelijk heeft de kerstman mn verlanglijstje binnen gehad..
Misschien wordt het ook nodig wat smallere banden erop te leggen, maar deze zijn nog te goed, dus voorlopig blijftie ff zo staan.
Verder wel wat gezeur met die pierburg carb, maar boven de 3k draaitie wel lekker..
Alstie echt problemen gaat geven gaat er een ander motortje in.
Voorlopig eerst ff de winter doorkomen....
andere foto's volgen alstie wat lager staat... :D