Log in

View Full Version : Gebruik altijd een veiligheids bril.......

mk2 stoo
28-11-2007, 13:11
.......Bij het slijpen, ook al is het de laatste klien stukje wat alles aan elkaar houdt van de volvo die je aan het repareren bent (nieuwe hoek RA) :thumbup:
Want het doet namelijk fuckin veel pijn als je een metaal splinter uit je oog moet laten frezen :(
http://i179.photobucket.com/albums/w282/vr6baby/DSCF0106-1.jpg

redbull
28-11-2007, 13:18
zo eeh,sterkte.
jammer dat je er zo achter moet komen.
weer een goede les geleerd.
jongens zet op die bril.

mk2 stoo
28-11-2007, 13:22
Idd. een troost, de assistentje die dat ding eruit moest halen was wel errug lekker. Toen ze zei "misschien kan je beter gaan liggen", begon Stoo vies gedachten te krijgen :D

RubenD
28-11-2007, 13:29
Haha, heb het een tijd terug gehad. Gelukkig was het maar heel klein en konden ze hem met een boortje/freesje eraf/eruit schrapen. Me oog was er helemala geirriteerd van. Maar ik kreeg gelukkig niet zo'n vette sticker. Alleen een zalfje. Maar mijn vrouwlijke dokter was niet echt mooi ofzo :(

Beterschap ;)

mk2 stoo
28-11-2007, 13:35
Haha, heb het een tijd terug gehad. Gelukkig was het maar heel klein en konden ze hem met een boortje/freesje eraf/eruit schrapen. Me oog was er helemala geirriteerd van. Maar ik kreeg gelukkig niet zo'n vette sticker. Alleen een zalfje. Maar mijn vrouwlijke dokter was niet echt mooi ofzo :(

Beterschap ;)
Dan heb je best wel geluk gehad, ik kon gister bijna niet slapen van de pijn en nu dat ze het eruit gehaald hebben en dat verdoving uitgewerkt is doet het bijna net zoveel pijn als gister avond :( Fuckin amatuer die assistent, moet eigenlijk de tieten laten zien ter compensatie :D

Volkswagenaar
28-11-2007, 13:40
Lijkt me erg pijnlijk, sterkte ermee.
Wat voor Volvo was het?

mk2 stoo
28-11-2007, 13:42
Lijkt me erg pijnlijk, sterkte ermee.
Wat voor Volvo was het?
Een vieze, vuile, rotte, klote volvo :D
Nee, was een 340? race auto :screwy:

Volkswagenaar
28-11-2007, 13:44
Haha, hmm een 340... een drifter misschien?

mk2 stoo
28-11-2007, 13:49
Haha, hmm een 340... een drifter misschien?
Met en 340? ding is niet vooruit te branden lijkt mij.....
Nee, is van een van de buurmans...volgens mij jelmer z'n broertje....

Langedaik
28-11-2007, 14:31
360 is ieder geval prima mee te driften :)

mk2 stoo
28-11-2007, 14:36
360 is ieder geval prima mee te driften :)
Misschien is het ook een 360, ikke niet weet.......
Das waar ook, als ik een 316 op gas dwars kan krijgen :screwy: dan moet het ook met een oude vulva lukken :D

Langedaik
28-11-2007, 14:38
Maat van mij (Knarfmk1) heeft het differentieel vastgelast, en die gaat echt haaks de hoek om met ze 360.

G-eert-40
28-11-2007, 14:39
op je foto te zien ben je toe aan een guinness ;) sterkte ermee, is inderdaad een pijnlijke plaats.

mk2 stoo
28-11-2007, 14:42
op je foto te zien ben je toe aan een guinness ;) sterkte ermee, is inderdaad een pijnlijke plaats.
Dank U :D Ik zal het je niet kwalijk nemen dat je de Schotten en de Ieren in de war hebt, kan je goedmaken met een fles jack daniels op de volgende meeting :thumbup:

mk2 stoo
28-11-2007, 14:47
Maat van mij (Knarfmk1) heeft het differentieel vastgelast, en die gaat echt haaks de hoek om met ze 360.
Hehe, Zo kan het ook :thumbup:

G-eert-40
28-11-2007, 14:47
een fles whiskey of whiskye?

mk2 stoo
28-11-2007, 14:49
een fles whiskey of whiskye?
alle twee niet, whiskey is Ierse en whiskye heb jij net verzonnen :D
Nee, ik ben geen echt schot..Jack Daniels is americaans bourbon, maar zooo lekker met coke.....

carbreaker de autosloper
28-11-2007, 15:45
baby ,,,,pakje dr zo uit met een tandestokertje....wel meteen doen anders zit ie vast... 3 keer in de mnd...bij ons

mk2 stoo
28-11-2007, 17:04
baby ,,,,pakje dr zo uit met een tandestokertje....wel meteen doen anders zit ie vast... 3 keer in de mnd...bij ons
En daarom doet het nu pijn want dan moet ie eruit gefreest worden :redface:

carbreaker de autosloper
28-11-2007, 17:23
oeoeoeoe akelig hee net als je las ogen hebt dat ken je toch ook een beeetjhe beun haas heeft et gehad......maarr beter schap gewenst ik weet er alles van...

jetta mk1 '82
28-11-2007, 17:25
het is idd knap klote als je iets in je oog hebt !

beterschap :thumbup: !!

gr. Martijn

dan leren jullie niet echt snel als het 3 keer in de maand gebeurt ;) ??

mk2 stoo
28-11-2007, 17:33
oeoeoeoe akelig hee net als je las ogen hebt dat ken je toch ook een beeetjhe beun haas heeft et gehad......maarr beter schap gewenst ik weet er alles van...
las ogen heb ik gelukig nooit meegemaakt, doe altijd een bril op :D

dan leren jullie niet echt snel als het 3 keer in de maand gebeurt ;) ??
:lmao: :rock: :thumbup:

Dasher
28-11-2007, 17:57
Dank U :D Ik zal het je niet kwalijk nemen dat je de Schotten en de Ieren in de war hebt, kan je goedmaken met een fles jack daniels op de volgende meeting :thumbup:

En wat zeg ik dan tegen de collega's off-shore? You englisch are all the same :tongue:

mk2 stoo
28-11-2007, 18:00
En wat zeg ik dan tegen de collega's off-shore? You englisch are all the same :tongue:
Jullie duitsers ook :tongue: :D

Dasher
28-11-2007, 18:08
Neem ik dit wel mee naar Burgum als je zo begint :tongue:
http://www.3week.net/bul/other/jack/images/jack_daniels.jpg

breadfan83
28-11-2007, 18:10
Jaja, metaalsplinters.

Je hebt weer te veel naar andere vrouwen gekeken en je vriendin heeft je een poeier op je oog verkocht. :D

mk2 stoo
28-11-2007, 18:19
Neem ik dit wel mee naar Burgum als je zo begint :tongue:
http://www.3week.net/bul/other/jack/images/jack_daniels.jpg
hehe, goed bezig :thumbup:
Jaja, metaalsplinters.

Je hebt weer te veel naar andere vrouwen gekeken en je vriendin heeft je een poeier op je oog verkocht. :D
Shhh, niet doorvertellen. Meid kan een hoek geven zeg, niet normaal :D

Gijs
28-11-2007, 18:58
Blijkbaar heb je aan één oog genoeg gehad om de verpleegster te keuren ;) Komt het wel weer goed met je oog? Klinkt nogal ranzig om met een frees in je oog te poeren..

Btw; Volvo 3xx zijn cool :D

mk2 stoo
28-11-2007, 19:08
Blijkbaar heb je aan één oog genoeg gehad om de verpleegster te keuren ;) Komt het wel weer goed met je oog? Klinkt nogal ranzig om met een frees in je oog te poeren..

Btw; Volvo 3xx zijn cool :D
haha, die voorgevel kon ik niet missen toen ze over me heen ging buigen om in me oog te kijken ;)
De oog komt wel goed, ik voelde eigenlijk vrij wienig van vanwege de verdoving. Alleen nu is de verdoving eruit en de slijmvlies is geirriteerd van dat peuteren :( Ik wil morphine!!! Niet voor de pijn natuurlijk maar gewoon om lekker een paar uur van de kaart te liggen :D :D

JurjenV
28-11-2007, 22:53
Ik heb 2 dagen met die splinter rond gewandeld toen ik wat zag roesten in mijn oog, toch maar eens heen.

Paar druppels erin (relax die pijn :D) en boren maar...

Verder weinig last van, volgens mij stel je je gewoon aan ;):D

mk2 stoo
28-11-2007, 22:59
Ik heb 2 dagen met die splinter rond gewandeld toen ik wat zag roesten in mijn oog, toch maar eens heen.

Paar druppels erin (relax die pijn :D) en boren maar...

Verder weinig last van, volgens mij stel je je gewoon aan ;):D
Misschien :rolleyes: eruit halen had ik idd weinig last van maar ik heb het gevoel dat er nog iets in zit. En dat doet nog steeds pijn, niet zoveel dat het niet te houden is, maar meer gewoon vervelend...ik word er knetterbek van :D

RubenD
28-11-2007, 23:39
Zei die meid niet van, Nee! Omhoog kijken :D

Als je scheel zou kijken was dat in zo'n situatie wel makkelijk, haha!

JurjenV
29-11-2007, 08:02
Misschien :rolleyes: eruit halen had ik idd weinig last van maar ik heb het gevoel dat er nog iets in zit. En dat doet nog steeds pijn, niet zoveel dat het niet te houden is, maar meer gewoon vervelend...ik word er knetterbek van :D

Dan zou er nog wat in zitten denk ik...

martiepartie
29-11-2007, 08:49
heeft er bij mij ook een nacht +dag ingezeten.

Zeer irritant gevoel met knipperen van je ogen; alsof er iemand van binnenuit aan je ooglid zit te krassen.....

Bij de dokter met een soort kraspen geprobeerd het los te krijgen; lukte niet, zat vastgeroest natuurlijk.
Bij het ziekenhuis met de dremel, lukte het wel! Ik heb nog wel altijd een zwart puntje in mijn zichtveld zitten, maar voel niets meer.

Ik zou nog even weer terug gaan naar de dokter, als het nu nog zeer doet.

mk2 stoo
29-11-2007, 17:41
is allemaal weer goedgekomen, vandaag geen last van gehad :D :thumbup: