View Full Version : Bekend hier
Ik heb intresse in beide auto's.
Zijn deze auto's bekend hier op het forum?
http://i41.photobucket.com/albums/e292/dekilo/untitled.jpg
http://i41.photobucket.com/albums/e292/dekilo/Foto-SJZDMA8G.jpg
Van beide is wel iets leuks te maken mijn inziens.
Groetjes
Die bovenste ken ik wel, die is van mij geweest (pre-verkrachting, voor de duidelijkheid).
1.1 LX, 4 deurs. Leuk wagentje (kenteken is KR49VX). 1984 dus. Aparte eraan: op chassisnummer zelfs modeljaar 84!
Ik heb er destijds nieuwe spatbordranden ingelast (is netjes gedaan), was verder best o.k.
de bovenste is van mijn neef, altijd door mij (1e monteur) en hemzelf onderhouden...
verder best ok, jonge APK erop, hij heeft er heel veel km,s mee gereden zonder problemen, en pas een dist. riem en waterpomp vernieuwd!
steven16v
29-11-2007, 12:56
Die bovenste ken ik wel, die is van mij geweest (pre-verkrachting, voor de duidelijkheid).
1.1 LX, 4 deurs. Leuk wagentje (kenteken is KR49VX). 1984 dus. Aparte eraan: op chassisnummer zelfs modeljaar 84!
Ik heb er destijds nieuwe spatbordranden ingelast (is netjes gedaan), was verder best o.k.
Leuk autotje dus wel. Zie je niet veel modeljaar 84.
Volgens mij heb jij ondertussen elke mk1 in Nederland wel eens in je bezit gehad!
Bedankt voor de info.
Ik denk dat ik bij die bovenste eens ga kijken.
De onderste is van Claudia. Een van de leden van VWCaddyforum.nl Als je daar kijkt zie je meer info over deze auto.
Volgens mij moet/wil ze een jongere VAG wagen gaan rijden.
[QUOTE=t3freak]de bovenste is van mijn neef, altijd door mij (1e monteur) en hemzelf onderhouden...
QUOTE]
altijd is een beetje verraderlijk hier... ;)
ok... de laatste tijd dus..... vantevoren heeft stijn m gehad... en heeft de vriendin ven evelnyntje er nog in gereden!
bleubird
05-12-2007, 22:34
hier de neef, eigenaar van de auto dus...
sorry voor de late reactie op je topic, maar ben niet zon actief forum member.
Het is dus mijn auto, heb er dik en jaar plezier van gehad, en hij heeft alles gehad wat hij nodig had...
Bel of mail anders even als je nog vragen hebt,
is altijd makkelijk...
aub geen pm,
Ik hoor het wel bij interrese,
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.