Log in

View Full Version : oude bekende op mp

Alberto
30-11-2007, 14:00
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volkswagen/129811194-alle-onderdelen-van-een-vw-jetta-2-2-0-16v.html?

oude bekende van het forum op mp
de man weet wel van prijzen :screwy:
dash voor 150,- :dance:
achter as voor 250,- :screwy:

http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding013.jpg

VWJYI
30-11-2007, 14:09
is dat dezelfde auto...????

Alberto
30-11-2007, 15:02
ja ...zelfde auto half jaar later

Gijs
30-11-2007, 15:11
Die is flink afgetrapt, erg jammer..

1982kameiX1
30-11-2007, 15:15
Die is flink afgetrapt, erg jammer..

nou zeg dat wel, goeiemorgen wat ziet dat ding eruit...

Pedaalemmer
30-11-2007, 15:29
is dat een 2.0 ltr?

Alberto
30-11-2007, 15:33
jep een 2,0 16 v 9A motor met toen ik hem had 180 .000 MIJL achter de kiezen
is nu dus echt einde verhaal ...weer een GLI minder

breadfan83
30-11-2007, 15:44
Zonde.
Ik heb de eigenaar afgelopen minimeet in Oss nog gsproken en die had er grote plannen mee. De bedoelng was om er een straatracer van te maken, en hem dus te strippen. De hele auto in onderdelen weg doen vind ik wel een beetje erg radicale manier van strippen... :screwy:

tiefflieger
30-11-2007, 18:43
Doodzonde van deze GLI ...

Gijs
30-11-2007, 18:59
Jetta, straatracer? :screwy:

De motor is op neem ik aan? Dat zou jammer zijn, best een leuke voor in m'n Passat :)

Mister Cool
30-11-2007, 19:20
flink vernaggeld dus... Echt zonde dat zulke lui dergelijke auto's in handen krijgen :(

SlimMasterShady
30-11-2007, 19:57
Motor staat ook nog te koop, voor 750 euri ;) Hij zegt dat het een goed lopende is dus...

Alberto
30-11-2007, 20:29
Motor staat ook nog te koop, voor 750 euri ;) Hij zegt dat het een goed lopende is dus...
tja lopen doet ie wel .... ;)

rickGT
08-12-2007, 13:31
Nou zo goed lopen doet ie niet, als de motor koud is dan wil die eigenlijk niet aanslaan en blijven lopen, als ie warm is loopt ie wel goed(en snel)

Hij is van mijn neef (ik rij nu in zijn oude auto)geweest die hem weg heeft gedaan omdat ie er gek(koud niet goed willen lopen) van werd en eigelijk geen tijd voor had(chauffeur, weinig thuis en net een huis gekocht), toen is naar een vriend van zijn broertje gegaan(die heb je gesproken) en die was van alles van plan, maar hij stond in de weg :screwy:

Vind het ook euwig zonde van een GLI

Maar sommige dingen komen goed terecht, de spiegels gaan naar mij :D

Alberto
08-12-2007, 13:42
Nou zo goed lopen doet ie niet, als de motor koud is dan wil die eigenlijk niet aanslaan en blijven lopen, als ie warm is loopt ie wel goed(en snel)

Hij is van mijn neef (ik rij nu in zijn oude auto)geweest die hem weg heeft gedaan omdat ie er gek(koud niet goed willen lopen) van werd en eigelijk geen tijd voor had(chauffeur, weinig thuis en net een huis gekocht), toen is naar een vriend van zijn broertje gegaan(die heb je gesproken) en die was van alles van plan, maar hij stond in de weg :screwy:

erg jammer zo iets .....

breadfan83
08-12-2007, 14:26

Heb jij dan een Golf 2 milionen editie?

rickGT
08-12-2007, 16:17
nee dat is zijn huidige auto, ik heb zijn oude jetta

breadfan83
08-12-2007, 18:03
Dan heb ik jullie alletwee in Oss gesproken afgelopen maand. ;)

rickGT
08-12-2007, 21:37
nee joh, ik woon in zoetermeer en ben niet in oss geweest

Het lelijke ventje met puisten ;)(rijd in een rat golf 2 mat zwart met wit dak)dat is het broertje van martijn(de ouwe eigenaar van mijn jetta en rijd nu met die milionen golf), waarschijnlijk was er ook een mager wat langer mannetje bij met die GLI(de huidige eigenaar en verkoper van onderdelen van de GLI)

Moeilijk verhaal maar ik was er niet bij :)

Tjaap
09-12-2007, 00:41
heb een sms gestuurd voor de spoiler maar nooit reactie op gehad,,

Alberto
09-12-2007, 09:05
heb een sms gestuurd voor de spoiler maar nooit reactie op gehad,,
klopt jaap ik ook ...maar ik weet inmiddels wel hoe dat komt ....
de spoiler , GLI logo, en de achter bumper liggen in belgie :eek:
de jetta meester was al langs geweest :mad: :D

breadfan83
09-12-2007, 14:15
Ik heb nog wel zo'n spoiler. :)

Alberto
09-12-2007, 16:50
Ik heb nog wel zo'n spoiler. :)
en z'n logo ? kan je 2 mensen blij maken :D

breadfan83
10-12-2007, 00:50
en z'n logo ? kan je 2 mensen blij maken :D

Nee, helaas niet.
Ik kan er wel zó een krijgen voor 40 dollar plus verzenden. :D :screwy:

Ik zal wel eens rondkijken of ik wat voor je vind. ;)

JettaPowerrr
17-12-2007, 13:34
Wel Go%$&&#)_*@&#^%%#$^^&&@^#%me!

Zie je nou wel, ik had hem NOOOOOOOOOOOOOIT weg moeten doen!
Nou is ie helemaal naar de kloten! Wat een DEBIEL! Niet te geloven gewoon.
Sommige mensen snappen er echt HELEMAAL niks van.
En zo kan ik er natuurlijk ook niks meer mee. Ik was hier juist aan het zoeken, of ik hem nog ergens terug kon vinden, maar dit had ik zeker NIET verwacht.
Waardeloos. :(

jettaracing
17-12-2007, 18:47
sjees......... wat een mongolen zijn er op de wereld ! :eek:
Ik dacht dat martijn er wel wat meer gevoel bij had ,maar die heeft m dus ook weer doorverkocht..... :(
Ik heb inderdaad ook deze meneer al eens gemaild voor onderdelen ,maar geen enkele reactie gehad toen.
Maar ik wist toen niet dat het om 'de' Gli ging!
Jammer ,weer een exemplaar minder ,en zo slecht was deze auto niet eens hoor !
Enne Gli dash voor 150 ,en 250 voor de achteras! :screwy:
die moet echt eens nadenken over z'n zonden !

Alberto
17-12-2007, 20:34
sjees.........
Jammer ,en zo slecht was deze auto niet eens hoor !!
nauuuuuuuuuu :redface:

Jurgen Santana
17-12-2007, 21:08
Ondanks dat er staat Bel wat je nodig hebt 06-55***807 had ik ook gemaild voor de spoiler. Heb een zachte spoiler op mijn Jetta en een harde spoiler in de garage liggen maar deze is in de kleur van mijn auto:D En ook een echte US spoiler;)

Maar gezien de vraagprijzen had ik al zo'n idee dat we niet uit de prijs zouden komen. En aangezien mailen gratis is en bellen geld kost :D

rickGT
17-12-2007, 21:33
spoiler was al direct weggeven aan een vriendje

en martijn vond het juist ook zonde om hem weg te doen en of hem ergens neer te zetten en hem weg te laten rotten

maar dit had hij ook niet verwacht, denk ik

en slecht was ie zeker wel(volgens horen zeggen dan he) rot op de meest rare plekken, welke dat waren weet ik ook niet

JettaPowerrr
17-12-2007, 22:07
Rot? Rot?!? De enige slechte plek zat idd op een rare plek, namelijk in de sponning van de linker achterdeur. Dit heb ik destijds ook vermeld. Verder was er niks door geroest aan die wagen. Dus Rick, ik weet niet wie het jou verteld heeft, maar die heeft er dan waarschijnlijk zelf gekke dingen mee gedaan.
Zoals Wytse al zei, deze wagen was zeker niet slecht, hij had WEL onderhoud nodig. De remmen moesten rondom vervangen worden, de voorste wielnaven moesten vervangen worden (wegens afgebroken wielbouten) en nog wat klein werk. Ik vergeet ook wel eens wat. Kortom, kan (en zal) bij elke auto gebeuren.
Ik heb er destijds behoorlijk geld ingestoken voor reparatie en onderhoud, zoals de distributie-riem gelijk nadat ik hem gekocht heb, een gereviseerd bekrachtigd stuurhuis, gereviseerde versnellingsbak, enz, enz.
Op de bumpers na was de auto ook origineel, toen hij bij mij weg ging. Het Recaro-interieur (ZONDER instap-schade) was al gauw geplundert.
Maar laat ik maar ophouden, het was de grootste fout die ik ooit heb kunnen maken, als het op auto's aan komt. Ik had hem nooit moeten verkopen. Dan maar stallen, en ter zijner tijd opknappen. Dan was het nu nog steeds een super wagen geweest.
Dit doet me gewoon verekte veel pijn, om "mijn" GLi zo terug te zien! Ik had verwacht dat hij bij een liefhebber terecht was gekomen. En daarna weer. En zie hoe hij er nu bij staat. Er is niks meer van te maken. :( Om te janken gewoon.

Ja, ik ben kwaad ja, en niet zo'n beetje ook. En vooral ook op mezelf, dat ik zo STOM ben geweest deze auto te verkopen. Ik was hier al een hele tijd niet meer op het forum geweest, omdat ik al geruime tijd geen VW meer heb. Ik had beter weg kunnen blijven, in de waan dat het de GLi goed zou gaan. Ik had de stille hoop, hem ooit terug te kopen, maar das nu wel voorbij.

Even ter herinnering, zo zag ie eruit toen ik hem nog had, net nadat Wytze hem verlaagd had. :) Foto's ook met dank aan Wytze. :thumbup:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/edsgli006.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/edsgli007.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/edsgli001.jpg

En een plaatje uit mijn collectie:
http://img54.imageshack.us/img54/2323/dcp04498lt.jpg

jettaracing
17-12-2007, 22:20
Ik had hem toen van je moeten kopen Ed!,heb er toen ook zeker wel over nagedacht ,maar had het geld er toen niet voor liggen ....
Dan had de auto er nu wel anders bij gestaan!
Alberto heeft er toen wel een aantal technische dingen aan gedaan ,en toen hij werd verkocht aan Martijn,was de auto in goede staat!
En voor zover ik weet was de auto niet rot! ik heb er zelfs nog aan mogen werken toen de jetta nog in bezit was van Jettapowerrr.
Tuurlijk had zo'n auto wat aandacht nodig ,maar wat er nu mee is gebeurt..... te triest voor woorden
R.I P. Gli .............

Alberto
17-12-2007, 22:24
en alberto zag het niet zitten ...want anders had alberto hem wel gehouden

jettaracing
17-12-2007, 22:28
Had ik maar meer tijd ,geld en ruimte ..........maar ja dat heb ik niet ,en zal het met mijn drie auto's moeten doen !

Anders had ik graag een paar van deze zeldzame modellen gered van de ondergang !

JettaPowerrr
17-12-2007, 22:33
Ik heb even wat plaatjes geplaatst van hoe is was, in mijn post hierboven.
En ik heb toen al eens tegen je gezegd, Wytze, je mag de rode TD wel inruilen, hoor! :D ;) Maar dat wou je ook niet. :screwy:

:D

rickGT
17-12-2007, 22:36
dit is alleen wat ik te horen heb gekregen, dus niet eigen ervaring
martijn had er wel de zin in maar gewoon de tijd niet voor(jammer)

en zonder(bekende) mensen op hun tenen te trappen, hoe de auto na martijn is behandeld is ERG jammer en idd diep triest
martijn hééft onderhoud gepleegd omdat ie gewoon beroerd liep(zoals ik al eerder verteld heb) toen hij hem weg deed moest dat idd nog steeds opgelost worden, verder hoefde hij alleen nog wat lak "liefde" nodig, poetsen dus

maar dat is achteraf gel*l het is en blijft jammer

R.I.P. GLI

einde topic denk ik?

jettaracing
17-12-2007, 22:40
denk het wel ,einde topic ,deze jetta is niet meer te redden ..........

Jammer maar helaas,nu hopen dat dit voor andere Gli's niet zo gaat eindigen ,want zoveel zijn er niet meer zolangzamerhand !

@ Jettapowerrr, de rode daar blijf ik erg aan gehecht ,die gaat ook niet weg hoor!
die word volgend jaar goed onderhanden genomen ,die mag nog een aantal jaren meedoen in m'n collectie!

JettaPowerrr
17-12-2007, 22:43
Ja, denk het wel. Zet alleen maar kwaad bloed, en je krijgt er een hoop (achteraf) gel*l van, zoals je al aan gaf. Er is nu toch niks meer aan te doen. Al zou ik hem nog zo graag terug willen hebben, de kosten zijn gewoonweg niet te overzien om hem weer origineel en klaar te maken. Alleen al het spoilertje en het nette Recaro-interieur zijn al een klein vermogen waard, laat staan de andere delen, zoals de sidemarkers, e.d.

@ Jettaracing: Ja maar, ja maar, jij pikt alle leuke TD-tjes in! Zo blijft er niks meer over voor een ander! :D ;)

Alberto
17-12-2007, 22:44
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding417.jpg

toen deze bij me kwam

http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding011.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/Afbeelding013.jpg

3 dagen voor ie weg ging ..........inc recaro's er nog in :rolleyes:

mooi einde :lock:

jettaracing
17-12-2007, 22:49
Hou maar op ,krijg het er nog moeilijk mee ,ik vond het een erg leuke auto ,ondanks dat er wat dingetjes aan mankeerden .
Ik weet onderhand heel wat over deze auto ,en ik weet wel wat er nu mee is gebeurt heeft de auto niet verdient !
Maar zo gaat het wel vaker met dit soort auto's ,mensen weten gewoon niet waar ze mee bezig zijn denk ik dan maar .....
Het verhaal van Ed was toen begrijpelijk ,Alberto heeft z;n best ook gedaan , Martijn was er volgens mij ook best blij mee toen hij m kocht ,alleen de eigenaar daarna .......
ja ,het bljft erg jammer !