View Full Version : Xenon H7
Hallo,
In de schuur kwam ik nog een setje xenon H7 tegen, helaas met maar 1 lampje.
Vraagprijs €50-,
(foto's zal ik vanavond even maken)
SpiderClass
03-12-2007, 22:59
Hey, hoeveel K is het setje? Weet je nog evt. waar het setje vandaan komt? (ivm. bestellen nieuw lampje, weet je toevallig ook wat deze kost?) En wat is de afstand van het puntje van het lampje tot einde zitting (de rand waar de lamp stopt)?
Veel vragen, maar als je antwoorden goed zijn dan wil ik graag de eerste optie :)
ben er helaas vanavond niet aan te gekomen om foto's te maken, dus ben ook niet in de schuur geweest.
Morgen een dagje vrij dus zal er dan foto's van nemen en het setje even onder de loep nemen. Waarschijnlijk kan ik dan je vragen beantwoorden.
Groetjes Siem
SpiderClass
04-12-2007, 13:10
Ok dan wacht ik nog even af :D
vwpolo_siem, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Dit gebeurd er wanneer ik een foto wil uploaden.
Dan maar op deze manier:
Bulptype: 35 watt
V in 9-16 volt
V norm 3,2 ampere
I in max 20 ampere
P out 35 watt norm
T case -40 C / + 150 C
Dit is de informatie die ik van de xenon afleest, hoop dat je er wat aan hebt.
Prijs per lampje: Een paar tientjes, precies weet ik het niet. Heb het na gevraagt bij een auto zaak (te vergelijken met brezan). Daar zijden ze hooguit een paar tientjes.
(lamp= stekker + lamp in 1)
Groetjes
Pedaalemmer
04-12-2007, 16:42
vwpolo_siem, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Dit gebeurd er wanneer ik een foto wil uploaden.
Dan maar op deze manier:
Bulptype: 35 watt
V in 9-16 volt
V norm 3,2 ampere
I in max 20 ampere
P out 35 watt norm
T case -40 C / + 150 C
Dit is de informatie die ik van de xenon afleest, hoop dat je er wat aan hebt.
Prijs per lampje: Een paar tientjes, precies weet ik het niet. Heb het na gevraagt bij een auto zaak (te vergelijken met brezan). Daar zijden ze hooguit een paar tientjes.
(lamp= stekker + lamp in 1)
Groetjes
is tijdelijk:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37029
SpiderClass
05-12-2007, 23:01
Sorry, de persoon waar voor ik het ingedachten had heeft al een setje aangeschaft op Essen, helaas..
Bij deze toch een upje voor de verkoop, succes!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.