PDA

View Full Version : En na Carclean.nl en mijzelf, stel ik mijn auto (R8) op verzoek ook voor :)

Carclean
07-12-2007, 14:15
Hierbij een aantal pics van mijn R8, geen Volkswagen dus :D :

http://www.carclean.nl/r8_3.jpg
http://www.carclean.nl/r8_6.jpg
http://www.carclean.nl/r8_4.jpg
http://www.carclean.nl/r8_20.jpg

bobby-digital
07-12-2007, 14:16
kwijl.... wat een apparaat zeg:) mooie foto op de erasmus trouwens

welkom

Carclean
07-12-2007, 14:17
Thanks! De rest is op de kop van zuid genomen, bij Hotel New York!

Marcski
07-12-2007, 14:22
topic maar ff verplaatst voor je, hoort meer hier thuis denk ik..

Carclean
07-12-2007, 14:23
Thanks, kon het ff niet plaatsen :) Toppie

Erik
07-12-2007, 14:24
De poets-business gaat goed zie ik :)

Carclean
07-12-2007, 14:25
Hahaha, nee hoor. Heb 10 jaar lang samen met mijn broer Informatique gerund en mijn aandelen heb ik verkocht 2 jaar terug. Daar heb ik wat geld aan overgehouden.

Mister Cool
07-12-2007, 17:30
Tering wat een bak! Echt super :thumbup:

Zollie
07-12-2007, 17:46
hmm, stond die wel eens geparkeer nabij Berekuil / BB-staat in Utrecht?

mooi ding hoor!

hajee
07-12-2007, 17:49
ten eerste ook welkom hier!
erg mooi zo'n R8!
verder nog plannen mee? schroefsetje of zo?
;)

MartinGT
07-12-2007, 18:01
Hierbij een aantal pics van mijn R8, geen Volkswagen dus :D :

Nee geen VW, maar hier zijn we ook niet vies van hoor. :D

Mooie auto! :thumbup:

Gijs
07-12-2007, 18:50
erg mooi zo'n R8!
;)
Ja, een schroefsetje van 250 euro op Ebay :D
Coole auto zeg :)

vw dennis
07-12-2007, 18:57
Goede basis, daar is zeker iets moois van te maken!

Larsv5
07-12-2007, 18:58
Mijnj god wat een KANON :eek:

Dit is toch wel een van mijn favorieten droom auto's :tongue:

Lennart
07-12-2007, 19:00
Cool.. had de foto's al een tijdje geleden gezien op DPZ (http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=46652) :)

gtd-gt
07-12-2007, 19:43
Goede basis, daar is zeker iets moois van te maken!:lmao: :lmao: :lmao: :D

Mooie auto :thumbup:Wel even een sticker van volksforum d'r op plakken hè?

rickGT
07-12-2007, 22:29
Hahaha, nee hoor. Heb 10 jaar lang samen met mijn broer Informatique gerund en mijn aandelen heb ik verkocht 2 jaar terug. Daar heb ik wat geld aan overgehouden.

Dat bedrijf in bergschenhoek? Dan rijden/reden jullie ook rally's met golfies IV

Ik heb bij dat poetsbedrijf(je) gewerkt dat bij büchner in zat, en zag jullie auto's wel eens daar rijden

Vette R8

Carclean
08-12-2007, 00:01
hmm, stond die wel eens geparkeer nabij Berekuil / BB-staat in Utrecht?

mooi ding hoor!

Nope, ik denk dat dat de demoauto van Audi Utrecht is?!

Carclean
08-12-2007, 00:02
erg mooi zo'n R8!
;)

Chipje en een Milltek uitlaat, verder laat ik hem lekker met rust ;)

Carclean
08-12-2007, 00:04
Dat bedrijf in bergschenhoek? Dan rijden/reden jullie ook rally's met golfies IV

Ik heb bij dat poetsbedrijf(je) gewerkt dat bij büchner in zat, en zag jullie auto's wel eens daar rijden

Vette R8

Yep, in dit filmpje zie je ons in de EVO6 en komt onze Golf IV kitcar ons voorbij. Qua acceleratie was die veel sneller, maar je ziet dat ik later rem en met de EVO ondanks dat hij zo groot is, sneller door de bochten en chicanes ga:

Golf IV Kitcar haalt ons in (Lancer EVO6) (http://www.xs4all.nl/~bbusch/Videos/Adam2002KP3.wmv)

breadfan83
08-12-2007, 03:28
Welkom!

Die motor en tankdop zouden leuk staan in een Golf 2 denk ik. :)

Dirk
08-12-2007, 06:56
Mooie sportwagen!

Ben wel van mening dat het vermogen icm de prijs en het feit dat het een
pure "exclusieve" sportauto is zwaar tegenvalt.
Een RS4 heeft hetzelfde vermogen en is een kleine 50.000 euro goedkoper.
(moet je natuurlijk wel de begrenzer er nog afhalen) maar in principe zou je met je "normale" productie auto met met gemak een R8 bij kunnen houden. Ergens slaat Audi daar de plank is. Maar goed dit is mijn kijk. Ik dacht dat ze ook bezig waren met een snellere uitvoering (RS8?)

Dus..... dat chippie en die sportuitlaat zijn een goede keus! Hij klinkt trouwens
zo in het wild ook al best lekker!

Edition-Blue
08-12-2007, 08:09
Hele mooie wagen !!

Tommy
08-12-2007, 09:32
Mooie sportwagen!

(moet je natuurlijk wel de begrenzer er nog afhalen) maar in principe zou je met je "normale" productie auto met met gemak een R8 bij kunnen houden. Ergens slaat Audi daar de plank is. Maar goed dit is mijn kijk. Ik dacht dat ze ook bezig waren met een snellere uitvoering (RS8?)

Dus..... dat chippie en die sportuitlaat zijn een goede keus! Hij klinkt trouwens

Iets zegt mij dat de stroomlijn en rijeigenschappen dusdanig beter zijn bij een R8 dat het wel de moeite waard is..... De looks iig in mijn ogen! (Vergelijk je nu alleen vermogen als ik dit zo lees?)

Erg toffe wagen!

Carclean
08-12-2007, 11:26
Mooie sportwagen!

Qua rij-eigenschappen zijn ze niet met elkaar te vergelijken. De R8 is iets sneller op het rechte stuk dan de RS4, maar op het circuit is de R8 een stuk sneller. De rijbeleving is ook compleet anders!

Het gaat dus niet alleen om motorvermogen vind ik. Het ontwerp en de beveling in die auto is erg bijzonder en dat is ook zijn geld waard. De middenmotor bewijst echt zijn voordeel in de praktijk etc.

En het is eerder een ruime 40.000 dan een krappe 50.000 :) Maar daar krijg je ook genoeg extra voor vind ik. Naast dat de auto exclusiever is, wordt hij ook helemaal met de hand gebouwd. En ik denk niet dat Audi de plank mis heeft geslagen, de auto is zo succesvol dat je inmiddels 1,5 jaar erop mag wachten als je hem bestelt :)

Carclean
08-12-2007, 11:27
Welkom!

Die motor en tankdop zouden leuk staan in een Golf 2 denk ik. :)

Hahhaa

RubenD
08-12-2007, 18:00
beveling beleving?

En tja, het blijft een superbak. Die tankdop, daar heb ik serieus over zitten denken. Mijn initialen zijn RD. Dus die acht iets oplassen en dan uit laten vrezen :D ;)

Maar eerst maar eens mijn eigen bolide weer op de weg krijgen...

Dirk
08-12-2007, 18:08
Qua rij-eigenschappen zijn ze niet met elkaar te vergelijken. De R8 is iets sneller op het rechte stuk dan de RS4, maar op het circuit is de R8 een stuk sneller. De rijbeleving is ook compleet anders!

Het gaat dus niet alleen om motorvermogen vind ik. Het ontwerp en de beveling in die auto is erg bijzonder en dat is ook zijn geld waard. De middenmotor bewijst echt zijn voordeel in de praktijk etc.

En het is eerder een ruime 40.000 dan een krappe 50.000 :) Maar daar krijg je ook genoeg extra voor vind ik. Naast dat de auto exclusiever is, wordt hij ook helemaal met de hand gebouwd. En ik denk niet dat Audi de plank mis heeft geslagen, de auto is zo succesvol dat je inmiddels 1,5 jaar erop mag wachten als je hem bestelt :)

Inderdaad ietjes sneller, dan hebben we het echt over 0,2 seconden in de 0 naar 100 sprint. :) En de rijbeleving is ook anders, heb een maandje of 2 geleden een stuk meegereden in een R8, het is gewoon echt een gave sportauto!!
Ik zeg eigenlijk ook alleen dat ze qua vermogen de plank misslaan,
ik had er wat meer van verwacht voor dat geld en in vergelijking met wat andere Audi's
Maar gelukkig mag iedereen zijn eigen mening hebben. Ik zou trouwens voor de RS4 (liefst RS6) gaan past net wat meer in mijn straatje, iets meer ruimte.

Blijft wel top dat je in de gelegenheid bent om zo'n wagen te kunnen kopen! :thumbup: Is dit dan ook echt je daily?

Melvin
08-12-2007, 18:32
Er komt nog sowieso een R8 leverbaar met de V10 uit de lambo, met natuurlijk net iets minder pk als de lambo, slimme marketing truc is dat...

Verder vind ik het vreemd dat je zegt dat je voor die dikke 40000 euro wel meer terugkrijgt en dan als voornaamste voorbeeld het feit noemt dat hij met de handgebouwd is... Al wordt ie door reintegrerende huismoeders gebouwd, dat moet geen reet uitmaken als de QC maar goed is! (Oke, die zou theoretisch hoger kunnen zijn bij een handgebouwde auto, maar het blijft fabriekswerk)

Richard Black B
08-12-2007, 21:05
Super dikke wagen!!! geweldig! p.s er staat nu toch een wachttijd van ander halfjaar op een r8???

vw dennis
08-12-2007, 21:42
Super dikke wagen!!! geweldig! p.s er staat nu toch een wachttijd van ander halfjaar op een r8???

Klopt ;)