PDA

View Full Version : vraag over webwinkel (winparts)

Dirtbag
09-12-2007, 12:40
heeft iemand ervaring met de webwinkel www.winparts.nl ? Ik heb namelijk nieuwe koplampen nodig voor m'n golf2. Het probleem is alleen dat ik geen cent te makken heb op het moment. er staan immitatie lampjes op met E keur.

VGA3001 Koplamp Golf 84-92 H4 imi.E. met E-keur € 10,65

ik kan ook wel een enkele koplamp kopen op de sloop, dan zal ik wel goedkoper uitzijn. alleen dan heb ik twee verschillende "oogjes" iets wat ik liever niet heb :)

kent iemand deze site en heeft er goed/slechte ervaringen mee (ze hebben thuiswinkel waarborg)

en heeft er iemand ervaring met dit soort lampen (niet echt te zien wie ze maakt).

alvast bedankt voor tips etc :)

mvg

db

Stijn
09-12-2007, 13:02
Geen ervaring met de shop, dus daar kan ik je niet mee helpen helaas.

Op de sloop is nog best een optie hoor, er staan daar over het algemeen talloze Golfjes 2 en zo heel veel merken koplampen zijn er niet - kans is vrij groot dat als je zoekt je eenzelfde vindt als je nu hebt.

Iv0
09-12-2007, 13:16
Ik heb er een paar keer onderdelen besteld voor een Citroen AX

Kreeg de onderdelen netjes thuis gestuurd. had 1 knipperlicht besteld toen deze aankwam was er een hoekje van het glas kapot gegaan. na een mailtje heb ik gratis een nieuwe toe gestuurd gekregen. en de kapotte mocht ik houden (kon het binnenwerk waar je het lampje in bevestigt nog gewoon gebruiken)

Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit niet kan tippen aan origineel maar daar is de prijs ook naar..

Ik heb er goede ervaringen mee...

Rinus66
09-12-2007, 14:15
Is voor mij dichtbij, kom er dus weleens. Het assortiment dat ze voeren is van Hartsant en kun je bij elke automaterialenzaak bestellen.

klik (http://www.hartsant.nl/index.php/hartsant_nl/webshop/overview/catalogus/642#VGA3001)

Dirtbag
09-12-2007, 14:33
Geen ervaring met de shop, dus daar kan ik je niet mee helpen helaas.

Op de sloop is nog best een optie hoor, er staan daar over het algemeen talloze Golfjes 2 en zo heel veel merken koplampen zijn er niet - kans is vrij groot dat als je zoekt je eenzelfde vindt als je nu hebt.

Vaak verkleuren ze net op een andere manier, als je er dan een vervangt dan heb je twee verschillende ogen en dat zie ik liever niet :)

mvg

db

Stijn
09-12-2007, 14:36
Afwasmachine doet wonderen ;)

Alberto
09-12-2007, 19:50
Vaak verkleuren ze net op een andere manier, als je er dan een vervangt dan heb je twee verschillende ogen en dat zie ik liever niet :)

mvg

db
zo stijn zegt ....in de afwas er mee ...
en anders neem je er 2 ben je voor 10 € ook klaar ......

berendd
09-12-2007, 19:54
ik heb in mijn daily swiftje ook een setje knipper/stadlichten zitten van 5E per stuk nieuw ook hartsant oid. bevallen prima, lekken niet..

hightower
09-12-2007, 20:16
regelmatig dingen besteld voor t3 en kever van mijn schoonvader. alles is netjes geleverd en het is nog redelijk goed spul voor weinig geld

berendd
09-12-2007, 20:26
btw alleen oppassen met bumpers, die imi dingen vangen geen klap op door de deformeren maar spatten gewoon uit elkaar en vangen dus helemaal niks op. Beter een iets gare ori van de sloop halen dan zoon imi, als je een keer een klapper maakt heb je er niets aan, en de chroom randjes blijven ook niet zitten.

FGizmoS
13-12-2007, 23:40
Zijn er nog van die websites waar je zo'n vw-spul kan bestellen?

Menace
14-12-2007, 00:19
http://www.shop.autoteile-und-autoersatzteile.de/
Deze hebben bijv ook voorschermen voor Jetta mk1...

Arne
15-12-2007, 10:02
www.artaparts.nl