Log in

View Full Version : Weg misbruikers.

M.I.V.W
09-12-2007, 21:15
Ik zat vanavond weg misbruikers te kijken en het was weer zover........
"DE GOLF RIJDER" was weer een hot item.
Ik weet niet of het een bekende is van hier maar hoe stom kan je zijn,door dit soort idiote worden de normale golf rijders voor jan lul van de weg gehaald en bekeurd voor iets wat nergens over gaat want ze kunnen niet effe snel iets vinden maar willen wel zo'n snotaap effe de les lezen,Ik heb het al veel te vaak mee gemaakt hier in de regio.
EN dan ook nog stoer met je maten gaan vertellen dat je de auto zelf gebouwd hebt en er een ander blok ingelepelt hebt ,goedzo eikel!!!
Dat heet slapende honden wakker maken.
SPuit eerst eens je bumpers en je strakke achterklep en ga dan een keer sleutelen.

Ik begin mij bijna te schamen dat ik een golf heb.....................

(sorry ik moet dit effe kwijt)

golf3freak
09-12-2007, 21:20
helemaal mee eens, nu denkt heel nederland dat elke golf rijder zo is

Mister Cool
09-12-2007, 21:31
Ik heb het niet gezien, maar ik kan me het type al voor me zien. En het is jammer dat een ieder onder die groep geplaatst word door dergelijke lui. Ik zie ze hier vaak zat... En de mijne brult ook wel behoorlijk, zonder de scheef geplaatste remus, en dat is voor veel mensen al reden genoeg...

Ralph
09-12-2007, 21:31
helemaal mee eens, nu denkt heel nederland dat elke golf rijder zo is

Dat dachten ze toch al !!

retro hans
09-12-2007, 21:40
Heb het ook gezien.

Inderdaad en dan ook nog met 4 man in de auto Mafkezen.

Ach ja zijn altijd mensen in Nederland die het niet kunnen laten..

En daar moeten wij als liefhebbers voor boeten..erg jammer!

M.I.V.W
09-12-2007, 21:46
Door dit soort eikels worden alle regels die normaal gedoogd werden aangetrokken en kunnen wij straks een godsvermogen betalen aan keuringen .
Tuurlijk het is soms niet goed wat wij technish doen maar als je je motor van 10 hoog in je golf gooit met wat ijzerdraad en dan ook nog een 16v in een 1300 ,dan zijn ze het wel een keer zat bij de KLPD.

Erg jammer dit .

tiefflieger
09-12-2007, 21:47
Laatste keer dat ik met mijn Golf (MK2 TD) werd aangehouden zeiden ze letterlijk tegen mij "ik zet u even aan de kant want u auto viel ons op" ....
Daar sta je dan met je goede gedrag, was net wat met mijn audio bezig toen en had toevallig een radio op de bijrijdersstoel liggen :"en weet u dat zeker dat dat uw radio is, en uw auto maakt ook behoorlijk wat geluid".
SNAP IK met een diesel, die doen dat nou eenmaal.

Dat hebben we dus aan dit soort gasten te danken !

corrado-usa
09-12-2007, 21:48
Of een 5v in een 1600 !

Jurgen Santana
09-12-2007, 22:31
Of een 5v in een 1600 !

Hmmm, 5v in een 1600 is wat weinig. Bij een 1600 altijd 8V gebruiken.

M.I.V.W
09-12-2007, 22:39
Of een 5v in een 1600 !
Ik weet waar je naar toe wilt,deze auto is technish in perfecte en zeer nette staat gebouwd,en rijden hier niet meer mensen met een opgeboorde vr6 met een compressor of een gti met een 1,8T ,normaal kom je hier nog wel eens mee weg maar nu niet meer.
Na een ongeluk zijn wij hier allemaal de lul als het erop aankomt.
In het geval van extra cilinders moet je altijd omkeuren vanwege de wegenbelasting die je minder betaalt en de goedkope verzekering.
Dan loopt de staat centen mis;)

Maar deze kerel vondt het ook nog effe stoer om het effe te vertellen .......
En dan de blik van de agenten als de kap open gaat ................... :screwy:

vw dennis
09-12-2007, 22:49
K had het ook gezien, wat een sucker is die gozer... Even zeggen dat je hem zelf heb gebouwt, en lekker gaan stotteren als ze vragen of er een andere motor inzit... :screwy:

Heleen
09-12-2007, 22:59
Hmmm... ze vinden altijd wel iets ja. Grappig dat ik met mijn 16v nog NOOIT aan de kant ben gezet. Ik wil niet zeggen dat het altijd aan jezelf ligt wanneer je wordt aangehouden. Het is ook zo dat agenten ook van een pesterijtje houden (wordt ook wel machtsmisbruik genoemd... Bush kan daar ook wat van bijvoorbeeld ;) ), en het is ook zo dat zij bevooroordeeld zijn. Maar wanneer je op de bon gaat voor iets onzinnigs kun je daar legaal en wettelijk gezien vaak goed op terugkomen, waarop de politie of officier van justitie het dan ook al snel laat afweten, omdat ze weten dat ze eigenlijk geen feiten hebben om hun zaak op te bouwen. Kwestie van een paar advocaten in je vriendenkring ;). Ik heb het idee dat mensen het er zelf al snel bij laten zitten en gewoon maar betalen, maar ondertussen wel lekker klagen, zoals hier in dit topic nu ook gebeurd. Is ieders goed recht, daar niet van. Maar is ook ongeveer hetzelfde als nooit gebruik maken van je stemrecht en vervolgens je hele leven lang klagen over de overheid... Je hebt een mond om mee te praten, en handen om mee te schrijven. Gebruik die dan ook en denk zelf ook niet te snel dat het recht alleen in het handen van de blauwe petten is!

Mister Cool
09-12-2007, 23:06
Laatste keer dat ik met mijn Golf (MK2 TD) werd aangehouden zeiden ze letterlijk tegen mij "ik zet u even aan de kant want u auto viel ons op" ....
Daar sta je dan met je goede gedrag, was net wat met mijn audio bezig toen en had toevallig een radio op de bijrijdersstoel liggen :"en weet u dat zeker dat dat uw radio is, en uw auto maakt ook behoorlijk wat geluid".
SNAP IK met een diesel, die doen dat nou eenmaal.

Dat hebben we dus aan dit soort gasten te danken !

Erg herkenbaar voorval... :(

G-eert-40
09-12-2007, 23:31
heb het ook gezien net. de presentator had het zo ook niet mogen zeggen vind ik. de boel opnaaien heet dat! ik zie vaker SUV's en snelle station auto's in dat programma wat asociaal rijdt als 1 enkele keer dat er een gti'tje staande wordt gehouden.

oke met 4 man in een onverzekerde golf 160 km/h gaan scheuren is ook niet goed.

GerardMkIIVR6
09-12-2007, 23:36
Ik weet waar je naar toe wilt,deze auto is technish in perfecte en zeer nette staat gebouwd,en rijden hier niet meer mensen met een opgeboorde vr6 met een compressor of een gti met een 1,8T ,normaal kom je hier nog wel eens mee weg maar nu niet meer.
Na een ongeluk zijn wij hier allemaal de lul als het erop aankomt.
In het geval van extra cilinders moet je altijd omkeuren vanwege de wegenbelasting die je minder betaalt en de goedkope verzekering.
Dan loopt de staat centen mis;)

Maar deze kerel vondt het ook nog effe stoer om het effe te vertellen .......
En dan de blik van de agenten als de kap open gaat ................... :screwy:

:goodpost: Ben het eens goed met je eens :thumbup:
Je moet je spul gewoon goed hebben.
En dat soort gastjes verprutsen alles voor de echte liefhebber :mad:
Verzekeringen gaan in de hoogte omdat je een golfje rijdt en niet een liefhebbers auto :screwy:
Omdat je wordt vergeleken met die gekken met schijtdempers en ongespoten rommel met petjes op.
Ik baal er ook wel eens goed van(schaam) alleen wat moet je dan een ander merk uitzoeken kan ook niet want je bent liefhebber,dus dan moeten wij maar eens weer het goede voorbeeld zetten.

golf3freak
09-12-2007, 23:49
doodzonde zulke gaste

mk2 stoo
10-12-2007, 00:01
Ik heb het niet gezien, komt er een herhaling?

Matheo
10-12-2007, 00:05
inderdaad.. beetje jammer dat golf rijders weer zo lekker negatief worden neergezet. ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nog nooit last heb gehad van politie die me voor iets onzinnigs aan de kant zet. maar ik heb vaak zat te maken met mensen die denken dat ik een of ander asociaal figuur ben. ik merk het bijvoorbeeld vaak bij zebrapaden of op parkeerplaatsen oid dat mensen me raar aankijken alleen omdat ik stop om ze voor te laten gaan, net of ik elk moment vol op de gas zal gaan.
kortom.. ik (en met mij veel mensen hier) proberen de vooroordelen te ontkrachtigen, en zulk soort prullers verpesten het weer. maar eerlijk is eerlijk, een gti is niet gemaakt om netjes 110 over de snelweg te kachelen, mijn rijgedrag valt iig wel als "sportief" te bestempelen.
ik heb de aflevering trouwens niet gezien, en kan hem op internet nog niet vinden. dus als iemand hem tegenkomt ;) ben benieuwd!

mk2 stoo
10-12-2007, 00:15
Ik ben trouwens ook nooit aan de kant gezet in twee jaar GTi rijden, en ik heb ze vaak achter me gehad. Ja, wel voor een routine alcohol controle waar de agent opmerkte dat de wolfsburger "een bal herrie" maakte maar verders niks aan de hand........
Oh shit, ben dit aan het schrijven en herinner me net dat ik wel een keer aangehouden was omdat ik 110 reed op een stuk snelweg waar ze de snelheid terug hadden gebracht naar 70 :redface:
En er reed een jaguar voor mij die veel sneller reed maar ze hielden mij aan, waarschijnlijk omdat ik in een GTi reed :screwy:
Maar dat was de enige keer dat ik er last van heb gehad :D

Erik
10-12-2007, 08:15
Vind het een zinloze discussie, als je het echt wilt verbeteren.... word politieagent! :rolleyes:

Pedaalemmer
10-12-2007, 08:24
Vind het een zinloze discussie, als je het echt wilt verbeteren.... word politieagent! :rolleyes:

Of ga de politiek in :D

Ben blij dat ik nog geen corrado voorbij heb zien komen in dat programma..al die aso golf rijders..daar wil ik echt niet bijhoren :tongue:

mk2 stoo
10-12-2007, 10:11
Nee joh, een echte vent wordt geen agent :tongue:
Of ga de politiek in :D

Ben blij dat ik nog geen corrado voorbij heb zien komen in dat programma..al die aso golf rijders..daar wil ik echt niet bijhoren :tongue:
:eek: :chair: :D

Melvin
10-12-2007, 10:28
Ik ergerde me vooral aan iets anders... dat die politieagent alleen door het uiterlijk van de motor zegt: ja, dit is een 16v (duh) dat mag niet he, weet je dat?

Ten 1e: Zal hij toch echt de motorcode moeten lezen/kijken om het zeker te weten, zo'n 16v inlaat kan ik ook bovenop mijn dieselmotor leggen...

Ten 2e: Wie zegt dat hij nu meer als 40% vermogenstoename heeft, heeft die hannes dat ff vlug berekent? Weet hij WELKE 16V motor het is? KR/PL? Weet hij hoeveel kw die heeft?

Ten 3e: Ze werken daar nogal veel met aannames enzo, het is maar goed dat ik niet vaak aan gehouden word want ik wordt er een beetje bijdehand van... Maargoed, die lullo in die golf 2 had natuurlijk ook niet moeten zeggen dat er een ander blok in lag, of hij had zich iig beter moeten inlezen in de materie zodat ie zich ook nog kon verdedigen...

Wat denken al die politielui van tegenwoordig, dat ze er echt verstand van hebben? Mijn auto is zo ook al eens onnodig in beslag genomen (banden zouden te ver uitsteken, en omdat ik bijdehand ging doen en zeggen dat dat WEL mocht, mocht ik mee... uiteindelijk had ik gelijk, maar niemand die zijn excuses aanbied...)

Dexter
10-12-2007, 10:29
En dus daarmee al je tot nu toe opgebouwde waardigheid zo de grond in stampen?

mk2 stoo
10-12-2007, 10:35
Wat denken al die politielui van tegenwoordig, dat ze er echt verstand van hebben? Mijn auto is zo ook al eens onnodig in beslag genomen (banden zouden te ver uitsteken, en omdat ik bijdehand ging doen en zeggen dat dat WEL mocht, mocht ik mee... uiteindelijk had ik gelijk, maar niemand die zijn excuses aanbied...)
Een maat van mij heeft precies hetzelfde mee gemaakt, dat was een golf een met 16v motor een breede velgen/banden. Agent zei ook dat de velgen achter staken te ver uit de wielkasten. Ze hebben dat ding naar politie bureau genomen, en echt drie uur lang (volgens hem) de hele auto nageken, motorische, technische, alles. Wat bleek? Dat alles klopte en dat ze gewoon hun eigen tijd had verspild :D

Alberto
10-12-2007, 10:55
Ik zat vanavond weg misbruikers te kijken en het was weer zover........
"DE GOLF RIJDER" was weer een hot item.
Ik weet niet of het een bekende is van hier maar hoe stom kan je zijn,door dit soort idiote worden de normale golf rijders voor jan lul van de weg gehaald en bekeurd voor iets wat nergens over gaat want ze kunnen niet effe snel iets vinden maar willen wel zo'n snotaap effe de les lezen,Ik heb het al veel te vaak mee gemaakt hier in de regio.
EN dan ook nog stoer met je maten gaan vertellen dat je de auto zelf gebouwd hebt en er een ander blok ingelepelt hebt ,goedzo eikel!!!
Dat heet slapende honden wakker maken.
SPuit eerst eens je bumpers en je strakke achterklep en ga dan een keer sleutelen.

Ik begin mij bijna te schamen dat ik een golf heb.....................

(sorry ik moet dit effe kwijt)

:goodpost: Ben het eens goed met je eens :thumbup:
Je moet je spul gewoon goed hebben.
En dat soort gastjes verprutsen alles voor de echte liefhebber :mad:
Verzekeringen gaan in de hoogte omdat je een golfje rijdt en niet een liefhebbers auto :screwy:
Omdat je wordt vergeleken met die gekken met schijtdempers en ongespoten rommel met petjes op.
Ik baal er ook wel eens goed van(schaam) alleen wat moet je dan een ander merk uitzoeken kan ook niet want je bent liefhebber,dus dan moeten wij maar eens weer het goede voorbeeld zetten.

ben het met Emiel en Gerard eens :thumbup:

ik heb het ook gezien ( en ik mag die presentator ook al niet :puke: )

zei ook al daar gaan we weer ......volkswagen Golf GTI avond ... :blahblah:

Jurgen Santana
10-12-2007, 15:10
Ik ergerde me vooral aan iets anders... dat die politieagent alleen door het uiterlijk van de motor zegt: ja, dit is een 16v (duh) dat mag niet he, weet je dat?

Ten 1e: Zal hij toch echt de motorcode moeten lezen/kijken om het zeker te weten, zo'n 16v inlaat kan ik ook bovenop mijn dieselmotor leggen...

Die motorcode kan je ook in je diesel slaan. Valt wel op hoor een niet aangesloten inlaatspruitstuk.

Zweiter
10-12-2007, 15:29
Ik ben met de polo ook wel van de weg gehaald omdat 'mijn auto nogal opviel'. Na een zeer grondige inspectie (controle op verlichting, meer hoornige claxon, vloeistoffen, bandenprofiel, staat van de schroefset, of mijn stoelen wel goed vast zaten, etc.) mocht ik verder rijden met de opmerking 'zo zie je het niet vaak, dit is liefhebberij! houden zo!' in mn achterzak ;)

Agenten zien echt het verschil wel tussen een bij elkaar geraapte prutsbak en een liefhebbers auto (en ook de leek ziet dit wel!). Zorg gewoon zelf dat je alles in orde hebt, dan heb je niks te vrezen...

1982kameiX1
10-12-2007, 15:40
ik werd met de scirocco van de weg gehaald, maakt teveel lawaai.

na de opmerking dat het een standaard demper was (waarheid)
en dat ik bezig was de carb. af te stellen (waarheid)

mocht ik verder met de vraag of ik aub volgende keer een kopie van alle papieren bij me wilde dragen :D

ze gedroeg zichalsof ze toch een-of-andere asociale benny had verwacht....

Berserker
10-12-2007, 15:42
Tjah daarom moet je oldtimer rijden, liefst met veel chroom, dan kijken mensen met zo'n gecharmeerd gezicht naar je terwijl je met joenkende motor en piepende banden door een bocht gaat... :D

Ook laatst door politie ermee aangehouden, kwam ze 2 keer tegen op dezelfde landweg (zat een leuke bocht in) maja ik viel op vanwege dat me platen met ty wraps vastzaten...

bobby-digital
10-12-2007, 15:53
ze komen nog uit mijn woonplaats ook nog.... wat een volk zeg

dat die kerel zowieso durfde te zegge dat de auto net klaar was is op zich al een schande..

VWrijder
10-12-2007, 16:21
ze komen nog uit mijn woonplaats ook nog.... wat een volk zeg

dat die kerel zowieso durfde te zegge dat de auto net klaar was is op zich al een schande..

Ach... net klaar of niet klaar... het scheelt maar een letter. En in dit geval was het eigen schuld dikke bult. Had ie er maar niet over moeten beginnen inderdaad.
:iamwithst

martiepartie
10-12-2007, 17:16
maer eh.. wordt dit nog herhaald? Ik zou wel eens uit de mond van die dwerg willen horen hoe hij de 'gti rijder' omschrijft...

http://ongezouten.files.wordpress.com/2007/08/andrededwerg_04.jpg

1982kameiX1
10-12-2007, 17:20
:D hahahahaha. tof!

dan doe je je werk toch niet meer met plezier, als je elke dag op zo'n kistje moet staan.

" ik ben andre, de side-kick van koos"

hahahaha

corrado-usa
10-12-2007, 17:24
krijgen zo een slechte naam jongens als we gti rijden. :(

Fabian_GTI
10-12-2007, 18:56
Heb me emblemen er al af gehaald

Alberto
10-12-2007, 19:12
http://ongezouten.files.wordpress.com/2007/08/andrededwerg_04.jpg

wie trapt tegen het kistje ....
vond de actie met de brand blusser tegen hem super :thumbup:

Melvin
10-12-2007, 19:40
Die motorcode kan je ook in je diesel slaan. Valt wel op hoor een niet aangesloten inlaatspruitstuk.

Volgens mij begrijp je mijn punt niet echt, als je dat stukje gaat quoten en verbeteren...

Jurgen Santana
10-12-2007, 20:00
Volgens mij begrijp je mijn punt niet echt, als je dat stukje gaat quoten en verbeteren...

Ik begrijp je punt zeker niet, net alsof je niet uit het hoofd kan berekenen dat een 16V (129 of 136 pk) meer dan 40% vermogenstoename heeft tov een 1300 (55pk).

Met 40% vermogenstoename kom ik uit op 77 PK :rolleyes:

En ik denk dat ook de minder slimme agent wel weet dat een GTI echt wel meer in huis heeft :) Ook zonder eerst de verschillen tussen een PL en een KR motor te weten.

Arnaud
10-12-2007, 20:48
Wanneer je je over dergelijke futiliteiten zo druk kunt maken zou ik geen krant meer gaan lezen, geen nieuwsberichten meer gaan luisteren en geen journaal meer kijken...

Het gevaar bestaat dat je het nut niet meer ziet om 's ochtends nog uit bed te komen.

Jurgen Santana
10-12-2007, 22:43
Wanneer je je over dergelijke futiliteiten zo druk kunt maken zou ik geen krant meer gaan lezen, geen nieuwsberichten meer gaan luisteren en geen journaal meer kijken...

Het gevaar bestaat dat je het nut niet meer ziet om 's ochtends nog uit bed te komen.

Vage post, futiliteiten in het nieuws vallen toch wel mee dacht ik. Alhoewel ik het nieuws niet echt volg.

Om het nieuws te volgen zou ik wat eerder mijn bed uit moeten komen en daar zie ik het nut niet van in...

Der Typ Siebzehn
10-12-2007, 23:33
http://i4.tinypic.com/85lg5ds.jpg

:rolleyes: presentator is een Harry Vermeegen rip off... :D

bobby-digital
11-12-2007, 12:43
krijgen zo een slechte naam jongens als we gti rijden. :(

Duhhh :woowoo: die reputatie was er nog niet dan?

René
11-12-2007, 13:13
wou net zeggen....

Matheo
11-12-2007, 18:42
Duhhh :woowoo: die reputatie was er nog niet dan?
tuurlijk was die er al, en die zal er ook wel blijven. maar door een dergelijke uitzending komen de liefhebbers er natuurlijk ook nogal bekaaid af, zo wordt elke golf gti rijder voor asociale golf gti rijder uitgemaakt.
maarja.. lekker boeiend, ik ben blij met mijn gti'tje. laat de rest maar lekker denken dat ik aso ben, en de locale scooter bende vind me nog steeds stoer hoor ;)

VWrijder
12-12-2007, 09:54
tuurlijk was die er al, en die zal er ook wel blijven. maar door een dergelijke uitzending komen de liefhebbers er natuurlijk ook nogal bekaaid af, zo wordt elke golf gti rijder voor asociale golf gti rijder uitgemaakt.
maarja.. lekker boeiend, ik ben blij met mijn gti'tje. laat de rest maar lekker denken dat ik aso ben, en de locale scooter bende vind me nog steeds stoer hoor ;)
Psies... laat ze lekker het heen en weer krijgen :thumbup:

Siem
13-12-2007, 12:25
Heb het ook gezien, vondt dat de presentator de golf rijders in een erg slecht dag licht zette.

Voorbeeld:
Presentator zei: U zult het wel vaak genoeg zien van die gepimpte volkswagen golfjes die razend snel over de snelwegen en wegen scheuren met vaak jongeren erin.

Ik vondt echt dat hij in dit programma de golf rijder in een slecht daglicht zette, net of iedere golf rijder een trapper is of een asociale rijder.

Vond die onbenul van de golf wel een ei, beetje stoer doen maar niet door hebben dat hij zich zelf naait. En de REST van de golf rijders die wel echt liefhebbers zijn!

Ik dank u

GertJan Vento
13-12-2007, 12:33
Ja dat die jongen zichzelf omver lulde heeft iedereen gezien, maar om nu wijs te gaan praten terwijl er meerdere mensen hier rondrijden met meer dan 40% vermogenstoename :screwy: ? Hij had gewoon pech en als hij ontkent had was hij waarschijnlijk als nog in beslag genomen ;) . Met die agenten heeft het geen nut om ze proberen slimmer af te zijn ze nemen bij twijfel de auto gewoon mee voor technisch onderzoek en dan sta je daar. Voordat je dan je tegendeel bewezen hebt :( .

Sjon
14-12-2007, 20:40
Uitzending wordt momenteel herhaald....is nu reclame....voorstukje van die golf
werd volgens mij net al getoond.....wordt dus zometeen uitgezonden

Christiaan
14-12-2007, 20:42
Uitzending wordt momenteel herhaald....is nu reclame....voorstukje van die golf
werd volgens mij net al getoond.....wordt dus zometeen uitgezonden

Wilde het net posten :D

Ron mk1
14-12-2007, 21:21
Wel een nette ombouw zo op het oog, zit evengoed abs systeem op.
Zal zijn techn. keuring wel doorstaan, denk dat de ombouw wel redelijk serieus gedaan is, met de buitenkant even achterwegen dan.

hajee
14-12-2007, 21:52
lekker handig zeggen:"ik heb hem zelf gebouwd!"

Sjon
14-12-2007, 22:19
Geen slimme jongen: gaf wel erg snel toe dat 't niet meer standaard was.
Als ie daar es helemaal niet over gepraat had, was de kap ook niet open gegaan misschien.

Btw: mompelde die klpd'er niet iets van 55kW? Dan zou 't een 1.6 75pk op kenteken betreffen toch?

Tjaap
14-12-2007, 22:37
ja ik vond het allemaal wel meevallen..

Roy-16VT
14-12-2007, 22:42
Die politie luitjes hadden zelf ook echt wel in de gaten dat deze golf meer dan 55 kw had.

En tsja het feit golf rijders hebben een slechte naam... ik ben meestal snel uitgepraat ja je hebt rijders en je hebt liefhebbers.

VWJYI
16-12-2007, 11:06
jullie werken zelf ook wel mee aan dat beeld..... hoe jullie die mannen beschrijven.... ik heb ook wel eens een petje op...rij wel eens 210.... en hou ook wel van wat stevig rij gedrag... aan de andere kant ben ik 30 rij 210 net over dee grens hier en ik heb 2 kinderstoelen op de achterbank... dus als iedereen met een petje en een golf aso is dan hoor ik daar ook maar bij... en nogmaals ander blok in de auto ga dan gewoon omkeuren... ook al ben je een liefhebber....

Jurgen Santana
16-12-2007, 13:16
.... ik heb ook wel eens een petje op.....

Die pet past ons allemaal ;)

VWJYI
16-12-2007, 13:51
hahahaha ;)

Lieuwe
16-12-2007, 13:54
Zijn de meeste mensen hier allemaal nette weggebruikers oid ? Ik heb mijn Golf1 iig niet om de hele dag normaal te rijden. Als de weg/situatie het toestaat dan beuk ik regelmatig met 7000+ rpm en mooie snelheden over het Friese landschap :tongue: Gewoon lekker rustige weggetjes etc dan moet het kunnen. Ga niet met 100 door een woonwijk scheuren natuurlijk.

Ron mk1
16-12-2007, 15:57
Dat is het hem nou ook met wegmisbruikers, soms zie je beelden van auto`s die te hard rijden maar waar het wel kan.
Dus in mijn ogen niet altijd terecht dat ze aangehouden worden.
Hard rijden kan, mits de weg het toelaat.

Ben zelf absoluut geen heilig boontje, vandaar dat ik sommige reactie`s van die mensen wel kan begrijpen.

Bebouwde kom daar integen vind ik uit den boze om te hard te rijden.

En ook ik rijd met 2 kinderzitjes.

martiepartie
17-12-2007, 12:30
vond het ook allemaal meevallen.

Andre v/d Toorn heeft het niet over golf GTI'tjes gehad; bij zijn aankondiging ging het over "gepimpte bolides"...

Tja, als de bumpers van die golf gespoten waren viel het allemaal wel mee. Hij reed vrij stevig, op een 4-baans weg, die bijna leeg was... Tja, als ik net mijn auto omgebouwd had zou ik hem ook wel ff willen uitproberen. Hij had idd beter even de A73 op kunnen rijden, maar ik vond het geen asociale pauper die de "gti-rijders" een slechte naam bezorgd. Hij stond niet op te scheppen , maar was gewoon eerlijk..

Heb geen kinderzitjes achterin, maar hou er ook wel van om de Keihin carbs lekker te laten brullen.. Daarom zitten ze er op, anders had ik nog wel met de orri configuratie gereden:)

G-eert-40
17-12-2007, 17:57
Hij had idd beter even de A73 op kunnen rijden

wordt niet vaak gecontroleerd, maar let op, ook hier rijden ze soms undercover. en om de zoveel tijd staan ze wel eens te flitsen.

Nas
17-12-2007, 20:09
wordt niet vaak gecontroleerd, maar let op, ook hier rijden ze soms undercover. en om de zoveel tijd staan ze wel eens te flitsen.

Richting Venlo, staan ze meestal achter de brug, achter het bord, afslag grubbenvorst, rij er dagelijks, maar meestal 125/130.. gaat me anders teveel geld kosten :D

arno Derby
17-12-2007, 20:23
Op de A73 controleren ze zeker steeds meer. Laatst wat het ook bij wegmisbruikers dat ze er 1 pakte op de afrit van Malden. Ter hoogte van Cuijk, Haps en boxmeer heb ik ze ook wel eens zien rijden in een donker grijze Touran.

JurjenV
18-12-2007, 19:51
Het probleem van wegmisbruikers is dat het een door Spee enzo gesubsidieerd programma is waar het alleen maar om snelheid draait. Blik op de weg (BodW) geeft daarentegen de feiten veel beter weer vaak, en aangezien deze tegen Spee inging en waardoor Spee samenwerking van politiekorpsen met BodW verbood)

Slechts een klein deel van ongevallen (3%) heeft als hoofdoorzaak snelheid, 19% heeft oorzaak voorrang, maarja, daar kan zo weinig aan worden verdiend heh...

Achja, zit niet voor niks veel op de site uit mijn sig...

Thomas78
18-12-2007, 22:27
Het probleem van wegmisbruikers is dat het een door Spee enzo gesubsidieerd programma is

Spee heeft flink de touwtjes in de handen bij Wegmisbruikers, en die Andre zit ook aan de ketting bij Spee.

vwbullit
18-12-2007, 23:12
en andre is ook geen lieverdje in het verkeer.
En ik weet zeker dan onze koos respectloos ook zekers 160 heeft gereden.
Ze doen net of je een top crimineel bent.

Als je radio gepikt word zeggen ze , wij komen niet vul maar een forulier op internet in.

Ach het is meer een programma geworden om de snelheid van alles de schuld te geven.

Ben blij dat de agenten toch in opspraak komen om die lullige boetes de kop in te drukken.
Want zeg nou zelf je kan iedere dag wel een bekeuring krijgen, er is altijd wel wat.

Maar weer een discussie zonder einde.

JurjenV
19-12-2007, 18:31
en andre is ook geen lieverdje in het verkeer.
En ik weet zeker dan onze koos respectloos ook zekers 160 heeft gereden.
Ze doen net of je een top crimineel bent.

Die Koos is echt zo'n 1 die geen km te snel rijdt hoor, Peter R heeft dat al eens getest...

René
20-12-2007, 06:56
Wat een gezeur ja weer....
Ben ik nou werkelijk de enige die Wegmisbruikers een leuk programma vindt?

Mag graag ff met m`n vriendin er naar kijken :D

Matheo
20-12-2007, 10:34
Wat een gezeur ja weer....
Ben ik nou werkelijk de enige die Wegmisbruikers een leuk programma vindt?

Mag graag ff met m`n vriendin er naar kijken :D
ik weet niet of je de enige bent.. maar ik irriteer me altijd kapot, typisch sensatie programma.
maar ik ben al weer een tijdje vrijgezel, miss dat het daar aan ligt ;)

Lexo
20-12-2007, 10:41
Hier nog een, altijd dat overdreven commentaar, een presentator die nergens iets van af weet en meneer Spee die al helemaal geen verbinding heeft met de realiteit..

De essentie van het programma is leuk, maar de uitvoering belabberd..

Erik
20-12-2007, 10:55
Blikopdeweg, anyone?

1982kameiX1
20-12-2007, 11:10
ja,

blikopdeweg rules.

het verschil in mijn ogen:
bij blik op de weg zijn alle mensen die fouten maken in het verkeer --> onnozel

volgens sbs6 is iedereen die fouten maakt in het verkeer --> crimineel

:D

VWJYI
20-12-2007, 11:27
hahaha maar het blijft leuk om te zien welke fratsen sommige mensen op de weg uithalen.....

René
20-12-2007, 13:13
ach....je moet het programma gewoon kijken en de dingen die er gezegd worden gewoon met wat korreltjes zout nemen...net als het forummen.. ;)

De uitspraken van Koos laten mij koud...hij zal wel gelijk hebben over regeltjes dit en dat, maarja....

Het gaat mij dan ook meer om de filmpjes :D

G-eert-40
20-12-2007, 18:14
hahaha maar het blijft leuk om te zien welke fratsen sommige mensen op de weg uithalen.....

precies.

kijk het ook altijd op zondag. leuk om te kijken naar die fratsen.

Alberto
20-12-2007, 18:21
zondag even naar PETER R DE VRIES kijken ....kijen wat de politie fout doet zo al

JurjenV
21-12-2007, 00:00
Inderdaad ja, die Spee heeft al eens gezegd dat mensen die 7km te snel rijden net zo crimineel zijn als moordenaars ed...

Die idioot :screwy:

Typisch sensatieprogramma met veel woorden als snelle, asociale, idiote enzo...
En natuurlijk het spannende muziekje erbij, nou van mij mag ie die gele duim best ergens stoppen waar de zon normaal niet schijnt, schijnheil :mad:

René
21-12-2007, 00:07
Stereotype GTI rijders? :

http://www.youtube.com/watch?v=y3mJy6fXKmM

:tongue:

classic-edition
30-12-2007, 10:43
Gisteren vol verbazing zitten kijken naar een of andere idioot die met dik 200km p/uur over een 80km weg rijdt en vervolgens ook nog een paar keer rood mee pakt.
Bij aanhouding zag ik een jonge gozer in een kampingsmooking

Dus ja zo kijkt nederland dus tegen de golf gti rijder aan als het zo door gaat.

Erg jammer dat er zulke idioten rond rijden en het imago verpesten.

Jezus christus wat een ongelovelijke lul is die gozer. :mad:

Wat mij betreft gelijk zijn rijbewijs voorgoed afnemen en zijn auto de pers is.

Zo sorry voor mijn taalgebruik maar dit moest ik even kwijt

vw dennis
30-12-2007, 11:22
Ja, die gozer wist het gaspedaal wel te vinden... Niet normaal...

Oane
30-12-2007, 12:15
ik heb het ook gezien en ik ben het volkomen eens met marcopolo

zulke lui verpesten het voor ons

1982kameiX1
21-01-2008, 09:49
Deze week waren de polen aan de beurt,

maar is het jullie opgevallen dat bij de pool in de BMW het rijbewijs werd ingenomen,
en bij de pool in opel senator het rijbewijs terug gekocht kon worden voor 530 euro??

zat het verschil dan in snelheid en gevaarlijk rijgedrag ofzo? ik dacht dat innemen ook innemen betekent.

ik snapte er toen niks meer van...

redbull
21-01-2008, 10:48
de pool in de opel was een buitelander kon je ook aan het kenteken zien
die zijn moeilijk voor de rechter te krijgen vandaar die hoge bekeuring.
die pool in die bmw daarintegen die woont in nederland heeft ook een nederlands rijbewijs dus die nemen ze zn rijbewijs in beslag zodat ie verhaal kan komen doen bij de rechter.

1982kameiX1
21-01-2008, 10:55
ow,

dat hij een nederlands rijbewijs had, had ik niet opgepikt.

dat maakt het wel weer logisch inderdaad.

Ferry24
24-01-2008, 15:46
Blikopdeweg, anyone?

ja maar het verschil vind ik ook dat ze bij blik op de weg alles netjes nuanceren. Gewoon nette verhalen maar ook normaal commentaar en dat scheelt....

TTF
24-01-2008, 16:06
blik op de weg is teminste nog een beetje informatief, en geen sensatie zoals wegmisbruikers

Dubweiser
24-01-2008, 16:50
de pool in de opel was een buitelander kon je ook aan het kenteken zien
die zijn moeilijk voor de rechter te krijgen vandaar die hoge bekeuring.
die pool in die bmw daarintegen die woont in nederland heeft ook een nederlands rijbewijs dus die nemen ze zn rijbewijs in beslag zodat ie verhaal kan komen doen bij de rechter.

Dat klopt niet helemaal, het ging erom dat de pool in de Opel naar de grens vertrok een paar kilometer van de plek waar hij staande werd gehouden en zou zich dan niet meer op nederlands grondgebied bevinden. in tegenstelling tot de pool in de BMW die wel in nederland zou verblijven.

Zo was er laats bij ons in de buurt bij Helenaveen ook een pool aangehouden ook met een pools rijbewijs en die werd ook ingetrokken. hij mocht geen meter meer verder rijden terwijl hij ook naar polen zou vertrekken, maar het argument was toen dat hij te ver van de grens verwijderd was en dus teveel over het nederlandse wegennet zou moeten rijden wat dus niet mag als je rijbewijs ingevorderd is.

Erik
24-01-2008, 17:59
ja maar het verschil vind ik ook dat ze bij blik op de weg alles netjes nuanceren. Gewoon nette verhalen maar ook normaal commentaar en dat scheelt....blik op de weg is teminste nog een beetje informatief, en geen sensatie zoals wegmisbruikersDaarom juist. :)