View Full Version : bamboe nummerplaat randje
net effe wat bamboe omgelegd (met dank aan de buurman die zo 'slim' was om het te planten). heb er uiteindelijk toch nog wat leuks mee kunnen maken:
http://www.vwshows.info/weblog/bamboo.jpg
Jasper Ovaal
08-07-2004, 21:02
Kijk als je maar genoeg naar naar "eigen huis en tuin" kijkt, je hebt altijd wel iets waar je hun kennis in kan gebruiken, Goed gedaan Rob. ;)
Top ziet er erg geinig uit,, nu nog een dakrek van bamboe,
binnenkort nog effe eentje maken voor de voorkant.
zag net ook nog een mooi stukkie dat iets dikker is, kan ik misschien over de schakelpook heeb fabrieken. eindelijk toch nog een voordeel van die bamboe plaag (dat spul groet dus als kool en woekert alle kanten op, maar dat vreesden we al toen de buurman het naast zijn vijver zette)
danielle
08-07-2004, 21:03
jij gaat voor de originaliteitsprijs in zijn klasse... het heeft wel wat, ga je nog meer in stijl brengen hiermee?
vwleusden
08-07-2004, 21:22
wat dacht je van een imperiaal maken van Bamboo :D
ja,of bamboelatten voor je huif ....
maak die jongen nou niet gek....straks maakt ie nog bamboe kokerbalken...;)
bamboe voorbank,bamboe binnenspiegelsteuntje,bamboe zonnekleppies,bamboe stuurcover .....
Beetlefreak
08-07-2004, 21:41
Bamboo auto :D
volksfahrer.nl
08-07-2004, 21:47
Dat van dat dakrek is wel heeeeeel erg kicke!
maak die jongen nou niet gek....straks maakt ie nog bamboe kokerbalken...;)
sta je nog gek te kijken hoe sterk dat spul is hoor.... enne... het roest niet..
ik zat zelf te denken aan zijborden voor de pickup, een frame van 5 cm dik bamboe en de rest opvullen met een rietenmat. maar daar moet je dan nog effe op wachten, want zo hard groet dat kl*te spul nou ook weer niet (het komt nu zelfs al in de schuur tussen de tegels doro omhoog)
.:ovaal:.
09-07-2004, 09:14
bamboe is die sheise!! :)
Alexdundee
09-07-2004, 11:17
Bamboo Boy :D
Ploon, beter goed gejat dan slecht bedacht, zullen we maar zeggen (zegt pagina 51 van Hot VW's juni 2004 je iets?)
Bij een vorig project (t2b pickup ratlook) van split hadden we het id gevat om de deurpanelen en bekleding te vervangen door die bamboe strandmatjes, het is helaas niets geworden, maar 't leek mij wel een gaaf id. Voor het achterruit zou dan een vaag vliegergordijn komen (zoiets dat je bij de xenos kunt kopen en voor je deur kunt hangen tegen de vliegen).
Maar ik vind ploons bamboo bombastic!
jeewee je brengt me op een idee!!
ALSTUBLIEFT, Het zou de bomb ook moeten worden zo'n interieur maar ja helaas is het nix geworden dus doe ermee wat je wilt! Ook je vloermat van de cabine kun je er mee bestraten. Ik vind jouw bamoestok om de pook een erg goed id! Ik ben nu naarstig op zoek naar een huifie voor mijn bus. Kan ik net als jouw daar mooi onder pitten... goed bezig dus.
Pedaalemmer
15-08-2004, 21:27
aanhangertje van bamboe :D
mr. horsepower
26-02-2005, 18:14
chasis van bamboe :wink:
Pedaalemmer
26-02-2005, 18:21
vriendin van bamboe :d
Dat maakt een bamboe-bitch :cool:
vwspijlbus
27-02-2005, 20:04
Bamboehoe !
Mister Cool
27-02-2005, 21:58
SLAMboo-bus :p
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.