PDA

View Full Version : complete caddy 1 voor onderdelen.

vwmk2driver
10-12-2007, 17:46
hallo,

ik heb een caddy 1 voor weinig overgenomen van een klant welke deze naar de sloop wilde brengen,

reden hiervan is omdat hijerg verrot is, ik heb hem bekeken en dat hij verrot is is een punt wat zeker is.

ik wil hem hier te koop zetten voor mensen die onderdelen zoeken.

de volgende onderdelen zijn al niet meer bruikbaar voor hergebruik.
-deuren,voorschermen,carroserie,interieur.

er zit een special huifje op de bak van plastic met bijbehorende klap deuren. hij is vroeger namelijk van de ptt geweest.

er zit een 1.6 diesel blok in.
en voor de rest is hij vrijgelijk aan andere caddy's.

zoek je wat of heb je intresse in de huif laat het me dan snel weten ik weet namelijk niet hoelang hij hier nog staat.

even wat onderdeeltjes
-de huif met deuren compleet,50 euro
-diesel tank goede staat 45 euro.
-achteras met veerbladen en remmen, 45 euro

Tjaap
10-12-2007, 17:48
maak een lijstje met onderdelen en prijzen aub. adverteren op deze manier is niet toegestaan

ZOAB
10-12-2007, 17:52
Speciaal huifje...hmm... een lage huif ter hoogte van het dak? of een hoge die boven het dak uitsteekt?
Indien de lage... 1e optie graag.
Indien de hoge: geen interesse ;)

vwmk2driver
10-12-2007, 18:10
hoge versie dus steekt boven het dak uit.

vwmk2driver
10-12-2007, 18:12
maak een lijstje met onderdelen en prijzen aub. adverteren op deze manier is niet toegestaan

ik heb niet veel tijd en wil mensen met een caddy helpen heb er bij gezet wat niet meerbruikbaar is de rest mogen ze uitzoeken.

als het niet mag dan blokkeer je hem maar dan houd het op voor de caddy rijders en dan breng ik hem gelijk wel naar de sloop.

Tjaap
10-12-2007, 18:16
als het spul gratis is laat ik hem staan.. dan verplaats ik hem wel naar de gratis thread. ok?

vwmk2driver
10-12-2007, 18:18
als het spul gratis is laat ik hem staan.. dan verplaats ik hem wel naar de gratis thread. ok?

het is niet gratis, ik ga niet 2 uur zitten rommelen om een huifje netjes te demonteren en dan er niks voor krijgen.

ik zal wel wat onderdelen er bij zetten, even snel. komtgoed