Log in

View Full Version : Golf MK1 Cabrio VS Corrado


zeno
09-07-2004, 14:09
Hallo iedereen!

Zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Franz-Robert en ik heb me net aangemeld op dit forum. Op het moment rij ik een golf mk3 (1.4 cl).

Ik heb de golf 3 nu ongeveer 2 jaar en ben er een beetje op uit gekeken.. voornamelijk omdat het blokje de auto gewoon heel erg langzaam maakt.

Nu ben ik aan het twijffelen tussen de aanschaf van een corrado ( als het een corrado word, dan absoluut een vr6 ) of de aanschaf van een Golf 1 cabrio ( het liefst eentje uit 1994 met lederen bekleding, quartet set. etc.. )

Het lijkt me logisch dat die corrado vr6 standaard veel sneller is dan zo'n golf 1 cabriotje..

Ik wil eigenlijk jullie meningen weten over deze beide auto's ? kan iemand mij vóór- en nádelen opnoemen van beide modellen?

Hoe snel kan ik een golf 1 cabrio maken ( en dan wel enigzins realiseerbaar.. tuning van een mk1 1.8/gti blok ? ) Etc..

Hoop dat jullie mij een klein steuntje in de rug kunnen geven..

Ik vind een corrado simpelweg een hele stoere mooie coupe .. en een golf 1 cabrio is ook super vet om te zien, lekker vierkant en 'classiek' ;)

Wie o wie?

Alvast bedankt!!!
Grtz! Zeno

Johan Fire and Ice
09-07-2004, 17:09
eeysz Franz Robert ook het volksforum gevonden
spreek je binnekort wel weer en de groeten aan het vrouwtje :wink:

Christiaan
09-07-2004, 18:35
Als eerste, welkom hier!!

Tja, tis wel een persoonlijke keuze. Heb zelf ook een Golf 1 cabrio, met een 72Kw / 90 pk motor. Tis niet super snel, maar, ik vind persoonlijk dat je met een cabrio relaxed moet kunnen cruisen. Open rijden is zooooooooo lekker.....

Corrado VR6 is ook erg leuk, maar ja, ik vind dat dat niet op kan tegen open rijden.

Cabrio is ook vrij "makkelijk" een ander blok in te hangen...1.8 8v motor (DX, 112 pk), maar ook een G60 is zeker mogelijk...

Succes met je keuze...en als je iets wilt weten over een cabrio....laat maar horen :D

Melvin
09-07-2004, 18:38
cabrio's type 1 zijn maar tot 93 gemaakt btw, hoewel sommige later ingeschreven zijn (komt in DLD wel eens voor)

Tjaap
09-07-2004, 18:39
voor mij geen moeilijke keuze aangezien ik Corrado's nooit mooi heb gevonden...
alhoewel de G60 van chris toen wel heerlijk reed

vwleusden
09-07-2004, 18:44
Ik vind de Corrado nog steeds een pooierbak :D

Jeff
09-07-2004, 18:46
Als ik jou was zou ik voor een cabrio gaan.

Christiaan
09-07-2004, 18:48
Zitten er nu alleen cabrio minded mensen op het forum :D

Christiaan
09-07-2004, 18:52
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=2578&mode=normal

VS

http://static.marktplaats.nl/fotos/autos/volkswagen/165856.jpg

vwleusden
09-07-2004, 19:33
Ik zou de embrio nemen !

teknix
09-07-2004, 20:16
Geen twijfel mogelijk,ga voor de cabrio en hang er of een G60 blok in of net als de mijne een getuned 16V KR blok!Kosten blijven dan ook beperkt en open cruisen is zooooooooooooooo relaxed!!!

Marco
09-07-2004, 20:45
Mooie vergelijkende foto's chris !! Cabrio voor mij ...!!

Dennis...

Ik vind de Corrado nog steeds een pooierbak

zou voor jou dan wel een uitkomst zijn zo'n corrado :)

FMA
09-07-2004, 20:49
cabby :biggrin:

Christiaan
09-07-2004, 20:49
Mooie vergelijkende foto's chris !! Cabrio voor mij ...!!

Dennis...



zou voor jou dan wel een uitkomst zijn zo'n corrado :)

@ Marco :wink:
@ Dennis: WHOEHAHAHAHAHAHAHA :tongue:

Jeff
09-07-2004, 20:54
Tadaaaaaaaaaaaaaa!!!

Here is your dreamcar!!!!

http://www.kennyscarstyling.fi/B3/Rolle1.JPG

http://www.kennyscarstyling.fi/B3/Rolle3.JPG

vwleusden
09-07-2004, 21:13
@ Marco :wink:
@ Dennis: WHOEHAHAHAHAHAHAHA :tongue:


Oppassen ouwe :p straks ff kijken hoe het de dames vergaat :wink:

MauSeR35
09-07-2004, 21:13
neh doe mij dan maar een corrado cabrio! ;) vast wel een of andere maffe duitser die het al eens gemaakt heeft!

Christiaan
09-07-2004, 21:19
@Jeff, zag je post net ook op het cabrio forum... maar zie toch liever die blauwe cabrio van 1 van onze zuiderburen, alhoewel het blokkie errug nice is!!

Jeff
09-07-2004, 21:24
neh doe mij dan maar een corrado cabrio! ;) vast wel een of andere maffe duitser die het al eens gemaakt heeft!

Karmann zelf heeft ooit een corrado-cabrio prototype gemaakt.

http://www.karmann.de/__C1256DF70051CC3B.nsf/html/Historisch_CorradoRoadster.jpg/$FILE/Historisch_CorradoRoadster.jpg

MauSeR35
09-07-2004, 21:26
[off topic] en rijd dat nog ergens rond of is dat ding al lang in de schreader verdwenen? heeft iemand hier foto's van? [off topic/]

Jeff
09-07-2004, 21:27
Voor de nieuwsgierigen en speciaal voor Christiaan:

http://home.wanadoo.nl/jeff.vandenoort/IM000120res.jpg

Let op de trekhaak!!!!

Jeff
09-07-2004, 21:30
[off topic] en rijd dat nog ergens rond of is dat ding al lang in de schreader verdwenen? heeft iemand hier foto's van? [off topic/]
http://www.cabrionews.de/katalog/vw/scirocco/corr.jpg

Deze staat in het Karmann-museum.

Jeff
09-07-2004, 21:38
Deze is ook niet verkeerd.

http://home.wanadoo.nl/jeff.vandenoort/monat1203-1b.jpg

Christiaan
09-07-2004, 21:43
Die trekhaak, die is geweldig :eek:

En volgens mij staat er ook een cabrio corrado in het volkswagen museum in Wolfsburg. (dus niet in Autostadt, maar het museum buiten autostadt)

chris
09-07-2004, 21:59
weet nog een orginele NL 94er cabrio 1 te koop voor je.

Met 8x16 porsche cup,H&R schroefset ,quartet(clipper) set.

Vraagprijs rond de 5000 euri dacht ik

zeno
09-07-2004, 22:47
Als ik dan toch zo kijk naar dat blauwe cabriotje met die trekhaak (die chris net post) denk ik : DAMN ich wil ein mk1 cabrio!

Die bronze met dat 20vT blokkie erin zou idd mijn droom wagentje wel wezen :P.

overigens voor de mensen die de corrado cabrio willen bekijken:
http://www.vwcorrado.de/t_nav127.html

Als ik een mk1 cabrio koop hoeft die opzich niet supersonisch snel te zijn hoor.. tenminste, het hoeft een C. vr6 niet bij te houden. Maar het moet eigenlijk wel de Honda CRX V-tec van een maatje van me eruit kunnen blazen ;)

Maar bedankt alvast voor de reactie's !
Ik heb tot ongeveer eind deze zomer de tijd om te beslissen ..

grtZ!
Zeno

@johan F&I .. jups :D ik vind alles ;) groetjes aan biebs!
@vwleusden a.k.a dennis : weet je nog? links inhalen?
@chris: foto's ... ? :)

Jeff
09-07-2004, 22:51
overigens voor de mensen die de corrado cabrio willen bekijken:
http://www.vwcorrado.de/t_nav127.html



Dat is een 2-zitter van Zender. Zender deed voor heel veel geld je Corrado ombouwen.

vwleusden
09-07-2004, 22:57
die zender velgen.... polijsten die bende :D

zeno
09-07-2004, 23:10
@ jeff: Heb je nog wat foto's van je eigen cabriotje?

Jeff
09-07-2004, 23:34
http://home.wanadoo.nl/jeff.vandenoort/Velden2004%20jeff.JPG

zeno
09-07-2004, 23:55
hmm :) :D

ruilen tegen een mk3 1.4 ? :P ;)

ziet er goed uit man! :D

Tjaap
10-07-2004, 06:47
denk dat je met een C ook moeite houd tegen een V-tec.... als jij in de begrenzer loopt gaan die krengen nog lekker ff 4000 toeren door

niels_g60-power
10-07-2004, 09:01
Ik vind ze alle twee wel mooi, een corrado moet alleen skirts en een andere bumper hebben en een golfje mk1 heel ver verlagen en super dikke wielen.
Zou het zo gauw ook niet weten, Alle twee dan maar kopen...... :wink: :cool: :biggrin:

MelG60
10-07-2004, 09:42
Check die motorsteun bij die Cabrio 20V. :)

zeno
10-07-2004, 14:05
denk dat je met een C ook moeite houd tegen een V-tec.... als jij in de begrenzer loopt gaan die krengen nog lekker ff 4000 toeren door

Opzich is de C vr6 kwa sprinsnelheid net iets sneller...
Heb in het verleden wel eens met een C vr6 een v-tec eruit gereden.. het scheelt niet veel .. maar lukt net ;)

Overigens.. als ik nadenk ..

een mooie golf 1 cabrio is er rond de 4 á 5 duizend euro ..
een mooie Corrado vr6 is er rondde 6, 7 , 8 duizend euro ..

dus als ik een golf 1 cabrio van 5000 euro koop .. heb ik 2000 euro over voor motor tuning :D (7000-5000)

Maar ja .. motortuning .. moet ik ook weer allerlij andere dingen gaan aanpassen .. remmerij, assen, etc.. :S

DutchDubber
13-07-2004, 12:07
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=2578&mode=normal

VS

http://static.marktplaats.nl/fotos/autos/volkswagen/165856.jpg


dat kan je natuurlijk ook zo doen ;)

http://www.07er-nummer.de/cabriovorg.jpg

VS

http://www.corrado-database.nl/pic/view_img.php?code=rs784yf4rxlpyacl&ext=.jpg


:)

maar als je echt een keuze wil maken, ga dan eerst eens een proefrit rijden met beide autos. Ik verzeker je, een corrado rijd echt super, en vooral het veel frissere ronde dashboard zal je aanspreken. Enige nadeel aan een corrado: ONDERDELEN DUUR!!!

Tjaap
13-07-2004, 12:22
http://www.07er-nummer.de/cabriovorg.jpg

wow, gave Zenders :biggrin:

Marco
13-07-2004, 17:12
Komen me bekend voor :D

vw roadwarrior
13-07-2004, 17:26
ik heb een vraag aan je,is de auto voor dagenlijks gebruik??
zoo ja dan corrado nemen.cabrio ben je heel snel flauw van als dagenlijkse auto.
is echt een mooi weer auto.
combinatie van beide is natuurlijk wel cool.en waarom een corrado vr6?een g60 is beduidend goedkoper.

Richard
13-07-2004, 17:33
nooit een golf cabrio gehad zeker? een golf cabrio kan je echt het hele jaar mee door rijden...en niet alleen een mooi weer auto... of je gaat net zoals ik heb gehad de beiden combineren..

ps. idd mel die motorsteun ligt er kunstig in..

vw roadwarrior
13-07-2004, 17:38
whahaha,heb een jaar golf cabrio gereden en in de winterperiode was ik er scheitziek van.dus weet zeer zeker waar ik over praat.
cabrio is zomer auto.in de winter wil je echt geen cabrio rijden.
maar dit is mijn ervaring ermee.in de zomer was ik er heel erg blij mee

Richard
13-07-2004, 17:42
in de cabrio heb je het winters sneller warm dan in een gewone auto... bewezen in diverse testen doordat de kap beter geisoleerd is... dus ..

heb 5 jaar cabrio gereden...

Jeff
13-07-2004, 17:44
Als je lange afstanden rijd en zeker als je harder rijd dan 120 km/h dan is een cabrio "vermoeiender" om in te rijden. Zeker als de kap dicht is. Een cabrio rijd met de kap open en windscherm veel fijner.

vw roadwarrior
13-07-2004, 17:47
Als je lange afstanden rijd en zeker als je harder rijd dan 120 km/h dan is een cabrio "vermoeiender" om in te rijden. Zeker als de kap open is. Een cabrio rijd met de kap open en windschrem veel fijner.

precies.dankjewel jeff.

Marco
13-07-2004, 18:15
Als je lange afstanden rijd en zeker als je harder rijd dan 120 km/h dan is een cabrio "vermoeiender" om in te rijden. Zeker als de kap open is. Een cabrio rijd met de kap open en windschrem veel fijner.

Huh?? Iets klopt er niet wat je zegt, lees nog maar eens :) Begrijp het wel, maar staat er niet helemaal juist.

Wat zeker ook een feit is, is dat de kachel van een cabrio VEEL en VEEL sneller heet (let op heet) is dan een normale Golf. Dat ding is echt sambal als ie vol open staat. Als het beetje fris is, kap open, kachel aan... HEERLIJK

Of niet chris :) Ging prima in oostenrijk

Richard
13-07-2004, 18:18
dank je marco...;)

Jeff
13-07-2004, 18:26
@ Marco: Bedankt!!!!! Ik typte weer eens sneller dan mijn schaduw.

vw roadwarrior
13-07-2004, 23:22
mm,als ik een uur in de cabrio zat kwam ik er helemaal gebroken uit.kwerd helemaal debiel van het geklapper aan de kop,en zat van het binnen ijskrabben.
ik heb er wel plezier mee gehad hoor,maar dat was zomers.swinters was het een ergenis

Christiaan
14-07-2004, 07:38
mm,als ik een uur in de cabrio zat kwam ik er helemaal gebroken uit.kwerd helemaal debiel van het geklapper aan de kop,en zat van het binnen ijskrabben.
ik heb er wel plezier mee gehad hoor,maar dat was zomers.swinters was het een ergenis

Dan heeft dat toch echt aan jou cabrio gelegen...bij mij is de kachel echt binnen een paar minuten warm, en daarna snel ERG warm (lees, zweetpoten)

Pedaalemmer
14-07-2004, 07:57
gewoon kiezen wat je het mooist vind...keuze zal je toch zelf moeten maken..en persoonlijk...zou ik voor een golfje gaan...maar waarom perse een carbio?

Richard
14-07-2004, 09:43
Dan heeft dat toch echt aan jou cabrio gelegen...bij mij is de kachel echt binnen een paar minuten warm, en daarna snel ERG warm (lees, zweetpoten)

amen!

vw roadwarrior
14-07-2004, 11:11
Dan heeft dat toch echt aan jou cabrio gelegen...bij mij is de kachel echt binnen een paar minuten warm, en daarna snel ERG warm (lees, zweetpoten)

de kachel word wel warm hoor,maar aangezien het geen diesel is liet ik hem niet warm lopen dus tegen de tijd dat ik op mijn werk was was ie pas warm.dus probleem binnen ijskrabben nog steeds aanwezig. :)

Christiaan
14-07-2004, 11:41
dan sluit je dat dus ook niet fatsoenlijk....ik heb echt geen ijs aan de binnenkant :D

Jeff
14-07-2004, 11:44
Krabben aan de binnenkant van de cabrio??? Dan was jou cabrio zo lek als een mandje. Hoeft niet het dak te zijn.

's Winters zet ik wel altijd een kacheltje in de auto(s) een kwartier voordat ik/of mijn vrouw weg gaat. Hoef ik aan de buitenkant niet te krabben.

Christiaan
14-07-2004, 11:56
lekker binnenzetten in de winter :D

@Jeff, hoeft idd niet het dak te zijn...er kan zoveel lek zijn :D

Pedaalemmer
14-07-2004, 12:01
in de winter heb ik ook weleens ijs aan de binnekant van de ruit...en ik heb geen cabrio :D:D

zeno
15-07-2004, 00:11
Kijk, dit zijn de betere reacties ;)

De auto is voor 'dagelijks gebruik' , hoef er niet meer naa mijn werk ( zit overigens nog op school ;) maar daarvoor heb ik em ook niet nodig. ). Ga wel bijna elke avond een rondje rijden.. vriendin dorpje verderop .. bij vrienden langs. . etc.

Corrado vr6 - omdat dit gewoon de snelste is, en ik een voorliefde heb voor v-motoren :) , ook lijkt me bij een vr6 de kans kleiner dat ie afgetrapt is ..
Daarnaast: g-lader vertrouw ik niet echt ..

golf cabrio? op de vraag.. waarom cabrio? .. Ik vind een dichte golf 1 ook echt wel zijn charmes hebben hoor. Maar ik vind die cabrio's gewoon subliem .. fijner om te zien, en langer doorgebouwd ( oké , in afrika is er nogsteeds de citi golf ;) maar toch ) . Aangezien ik liever niet een oudere auto koop dan dat ik nu heb .. ( '92 ) ..


Ik zie dat het cabrio rijden toch wel zijn verschillende vraagtekens heeft? ik hoor vermoeiender rijden met kap dicht? hoe extreem is dit? valt het wel mee..heb je er pas last van na 200 km achter elkaar rijden? of is het bij 10 km al niet leuk meer?

Overigens .. mijn keuze helt al een heel stuk meer naar de golf cabrio .. :) dan met een leuk 1800 blok .. liefst dan een gti blokje .. en dan een keer helemaal reviseren, en langzaam bij beetje motor-tunen .. ander nokkenasje, snel spruitstuk ... doorsparen voor een kleine turbo :P of een mechanische compressor ..

Waarschijnlijk een classic-line , naar ik begrepen heb toch wel de luxeste uitvoering .. :) .. is er trouwens een site of iets dergelijks met daarop alle uitvoeringen en de specificaties ?

Iniedergeval weer bedankt voor de bruikbare reacties ;)

grtz!
Zeno ..

ps: damn! ik typ te lange - - - verhalen ;)

Richard
15-07-2004, 08:23
http://www.golf-cabrio.com...

zeno
15-07-2004, 09:27
http://www.golf-cabrio.com...

dat had ik natuurlijk zelf ook kunnnen verzinnen :p

zeno
22-07-2004, 14:12
golf-cabrio.com is volgens mij niet helemaal de goede link ? vind hier namelijk niet echt veel nuttige info over alle typen mk1 cabrio's .. of kijk ik ergens overheen ?

wat ik me overigens ook nog afvroeg: hoeveel last heb je nou eigenlijk van geluid in een mk1 cabrio ? ( suisen van wind, etc.. ? ) Bedankt!

Grtz!
Zeno!

Richard
22-07-2004, 14:22
boven de 220 werd ik wel gek.....

Pedaalemmer
22-07-2004, 14:39
boven de 220 werd ik wel gek.....

wahahahhah :D

voor het suisen moet je christiaan ff pm die heeft er eentje en is van plan met zijn cabrio te gaan trouwen...maar ze moet eerst nog wel wat veranderen bv leren recaro`s..:D

Richard
22-07-2004, 14:51
en ik heb er niet eentje gehad???snif..snif...

http://magnonel.guild.net/~coupe/vortex/cars/cabrio%20g60-1.jpg

Richard
22-07-2004, 14:55
maar boven de 220 werd ik wel gek... boven de 200 met het dak eraf moest echt met 2 man...een achter het stuur en 1 om de hoedeplank vast te houden...

Lennart
22-07-2004, 15:01
jij had een polyester kap hè.. linnen doet ook een hoop hoor..

Richard
22-07-2004, 15:03
eerst poly daarna een gloednieuwe sonnenland linnen... dus weet van beide iets af..

Lennart
22-07-2004, 15:04
polyester is kut en linnen is duur.. dat wist ik ook nog wel ;)

Richard
22-07-2004, 15:05
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=43&mode=normal hier met gloednieuw dak... 1740 euro..:(

Steeph
22-07-2004, 15:09
Een MK1 heeft doordat het dak, als het dicht is, wat boven op de raamstijl ligt, natuurlijk wel meer windruis dan een MK3. Dit is niet te vergelijken met een Corrado!
Maar als het dakkie er goed op is gemonteerd, door de heer / mevrouw de dakbedekker, dan sluit de dakrand beter aan zodat de windruis vele malen minder is!!!

Suc6 mocht je nog geen keuze hebben gemaakt!

Grtzzz

Jeff
22-07-2004, 15:50
Ik ben met de cabrio 2 keer naar Zuid-Frankrijk geweest en 1 keer naar Oostenrijk. Alle keren kwam ik zeer vermoeid uit de auto. Maar de fun is zeer groot van deze auto. Elke keer op deze vakantie-bestemmingen veel plezier en bekijks gehad.

Na de vakantie gaat er een spaghetti-spruitstuk onder, de kat verdwijnt en een G60 nokkenas gaat erin. De 2H van 98pk had al een tuningschip en een openluchtfilter. De cabrio zal nog leuker gaan rijden.

De link is overigens: www.golfcabrio.com of www.golfcabrio.nl

http://home.wanadoo.nl/jeff.vandenoort/Velden2004%20jeff.JPG

Richard
22-07-2004, 15:55
tikfoutje...sorry hoor....:(

zeno
22-07-2004, 22:47
@ Richard: Kab gebeuren hè
@ jeff : thanks

@iedereen: denk dat de keuze toch wel voor bijna 99% mk1 cabrio word :D

nu opzoek naar een mooitje .. eind van de zomer is mijn streefdatum :P

.. maar eerst is naar die golfcabrio.com site kijken ;)

Cheers!
Zeno!

Jeff
22-07-2004, 23:00
Ok Zeno!!!!!!!!! Goede keus!!!! Koop maar vast een leuke pet. Is ook een aanrader als je cabrio gaat rijden.

Bekijk ook ff op http://www.doppel-wobber.de/ in het menu Golf 1 de geleverde type cabrio uitvoeringen. Daar staat heel wat leuks tussen.
Tip: Een zwarte Sportsline met een Recaro interieur. Dat zit zo lekker.

Beetlefreak
22-07-2004, 23:08
Na de vakantie gaat er een spaghetti-spruitstuk onder, de kat verdwijnt en een G60 nokkenas gaat erin. De 2H van 98pk had al een tuningschip en een openluchtfilter. De cabrio zal nog leuker gaan rijden.
http://home.wanadoo.nl/jeff.vandenoort/Velden2004%20jeff.JPG
Wanneer komen de C2's eronder?? :)

zeno
23-07-2004, 00:10
Ok jeff! :D ghehe .. xal is kijken naar zo'n sportline .. :) Heb jij trouwens een mk3 vr6 onderspoiler aan de voorkant ? (zo ja: dan hou ik die van me zelf nog even appart :D )

Wat ik me nu weer afvraag met dat poly/linnen verhaal... polyester doet me denken aan hard-plastik/spoilers etc.. hoe zit dat dan met een polyesther kap ? .. en ik hoor ook wel is iets van lederen dakjes enzo ? ..

Wat zijn overigens nog belangrijke punten waar ik op moet letten bij de aanschaf ?

Nogmaals bedankt weer!
Zeno!

zeno
23-07-2004, 00:23
én nog meer vragen :P .. op die doppel wobber site .. goede site trouwens :D
staat alleen bij het quartett-model stuurbekrachtiging vermeld ..

de classicline of sportline , hebben die niet ook stuurbekrachtiging ? en de rest ?

Thanks!

Zeno !

Christiaan
23-07-2004, 07:55
check ook www.golfcabrio.com (dus zonder streepje)

Ik ben zelf in mei (net als jeff) met de cabrio naar oostenrijk geweest. Maar ik was dus absoluut niet vermoeid. Heb wel recaro stoelen erin geschroefd i.p.v. het originele meubilair, en dat scheelt best veel.

Classicline en sportsline hebben volgens mij beide stuurbekrachtiging


@Henk, ga ik trouwen?? Dan weet je meer dan ik....

Jeff
23-07-2004, 13:13
Leren dakjes bestaan niet.
PVC kappen worden in de loop van de tijd bros en verkleuren doordat er weekmakers erin verwerkt zitten. De weekmakers worden afgebroken door de UV-straling van de zon. En door het bros worden onstaan er eerder scheuren bij de knikpunten.
Ga dus op zoek naar een cabrio met een stoffendak. Een nieuw stoffendak kost ongeveer 700 euro incl montage.

Ik stap altijd moe uit de cabrio na een hele lange rit. Ik ben 1.95 en zit op staandaard lederen stoelen met stoelverwarming. Binnenkort komt er war anders in. Maar dat is een verrassing.

Ik heb een VR6-spoiler onder de clipperbumper en de standaard spoiler onder de achterbumper.

http://home.wanadoo.nl/jeff.vandenoort/vr6.jpg

http://home.wanadoo.nl/jeff.vandenoort/kontje.jpg

Christiaan
23-07-2004, 13:40
Jeff, die mistlampen aan de voorzijde, zijn die speciaal voor de cabrio gemaakt?

Jeff
23-07-2004, 15:25
@ Christiaan: Nee, dat zijn mistlampen van Sirius. De Autostyle dealer heeft deze. Neem de maten van de gaten in je clipperbumper en ren ermee naar de Autostyle dealer of een andere toko die dit soort dingen verkoopt.

http://www.ns-sirius.com/index.asp