PDA

View Full Version : Aparte groep voor poetsen en wassen!


Carclean
17-12-2007, 16:06
Hi All,

Voor ons is het makkelijk, zo kunnen we alle Carclean.nl gerelateerde onderwerpen in 1 oogopslag zien.

Maar ik denk dat het voor jullie ook wel leuk is om een aparte groep te hebben waar alle poetsen en wassen topics in staan, toch?!

Eens?

Groeten,

Tim

golf3freak
17-12-2007, 16:20
ja apart groepje voor ondehoud en poetsen altijd handig

Pedaalemmer
17-12-2007, 16:39
Als jullie producten willen promoten dan kun je dat toch in je eigen adverteerders hokje :confused:

Carclean
17-12-2007, 17:06
:confused: Als jullie producten willen promoten dan kun je dat toch in je eigen adverteerders hokje :confused:

Het gaat niet om promoten. Het gaat erom dat je een aparte groep hebt waar je kan discussieren over poetsen en wassen.

Stel je hebt een vraag:

Mijn kunststof delen zijn verweerd en zien er grijs uit, wat kan ik doen om dat op te lossen?

Dan is het makkelijker en overzichtelijk om dat in een speciale groep te plaatsen, waar dus alle topics bijelkaar staan. Wij kunnen daar dan makkelijker op inhaken en advies geven.

Het is voor ons niet altijd te doen om tussen alle topics de poets en wasvragen te vissen.

Voor ons is dat makkelijker. Ik ben hier niet alleen om aanbiedingen te doen, maar ook om mensen verder te helpen met zijn of haar vragen.

Dat is niet in je opgekomen begrijp ik? :confused:

Groeten,

Tim

Boeie
17-12-2007, 17:12
Zoals ik al zei, goed idee, maar nog een subforum? Stel dan het Carclean subforum open.. Er zijn hier zoveel subfora...

Carclean
17-12-2007, 17:31
Zoals ik al zei, goed idee, maar nog een subforum? Stel dan het Carclean subforum open.. Er zijn hier zoveel subfora...

Tsja :) Ik vind een algemeen topic voor wassen en poetsen wel zinvol.

Check:

http://www.seat-online.nl/index.php/board,56.0.html

Werkt erg prima!

Ciao,

Tim

evilnyntje
17-12-2007, 18:26
Ik ben eigenlijk ook wel voor, een soort howto voor poetsen.

Dirk
17-12-2007, 19:09
Ik ben eigenlijk ook wel voor, een soort howto voor poetsen.

Sprak de poetskampioen.....

evilnyntje
17-12-2007, 19:15
Sprak de poetskampioen.....

Wie ik? Dat ben jij, ik wil best wat leren :)

Carclean
17-12-2007, 19:50
We kunnen tutorials, stappenplannen en dat soort dingen erin plaatsen, ook handig en snel terug te vinden als je er later nog eens naar wilt kijken.

Ciao,

Tim

Berserker
18-12-2007, 09:30
We kunnen tutorials, stappenplannen en dat soort dingen erin plaatsen, ook handig en snel terug te vinden als je er later nog eens naar wilt kijken.

Ciao,

Tim

Ochal poets ik nooit mijn auto's ik vind t een super id, goeie bijdrage aan t forum...

Carclean
18-12-2007, 09:31
Ochal poets ik nooit mijn auto's ik vind t een super id, goeie bijdrage aan t forum...

Dan gaan we jouw auto als demo gebruiken bij een meeting :)

martiepartie
18-12-2007, 10:12
NEIS!

goed plan!

Christiaan
18-12-2007, 18:23
Bij deze, het is aangemaakt!

http://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=153