View Full Version : gezocht: ervaren lasser
chris_vw89
17-12-2007, 19:12
Beste forummers,
Ik ben op zoek naar ervaren CO2 of mig lasser..waarmee je dus bepaalde roestgaten dichtbakt ( ik heb dr ook geen verstand van :D ) Bij mij is dus een accubak erg gaar , golf II.. Ik zou dus graag hulp willen hebben van een van jullie om die accubak te fixen.. mn auto staat nu geschorst in de schuur, dus dan zou je mijn kant op moeten komen met las apparaat en materiaal. Dit alles natuurlijk tegen vergoeding..prijs komen wij wel over eens..
alvast bedankt
mvg
christiaan
D'r is hier iemand die origineel plaatwerk te koop heeft staan. Het lijkt me verstandig als je dat aanschaft. De delen zijn er namelijk niet in repro (heb ik tenminste niet kunnen vinden).
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35610
Of post anders eens wat foto's. Lassen met Co2 kan ik ook wel, alleen mijn fles is leeg...
chris_vw89
17-12-2007, 19:19
alleen mn accubak is rot..moet stuke plaat werk, of metalen plaatje ingelast worden..maakt niet uit wat..als het gat maar dicht is..ghehe..ik stuur zo ff foto
chris_vw89
17-12-2007, 19:21
http://i206.photobucket.com/albums/bb137/chris_vw89/DSC00952.jpg
dit is dus de rotte accubak..wat voor plaatwerk er in gelast wordt maakt mij niet zo veel uit..desnoods haal ik iets bij de sloop...maar als iemand dit voor mij kan lassen met goed resultaat..liefst mig, schijnt beter te zijn... natuurlijk tegen vergoeding:D
Die plaat is aardig weg inderdaad, onder de kabelboom en rechts dat hele grote gat. Dikke kans dat er onder dat hoekprofieltje waar de accu in klemt ook roest zit. Was bij de mijne wel het geval.
chris_vw89
17-12-2007, 19:28
hoe heb jij dit opgelost ruben..zelf gelast?
Jazeker, kijk mijn projecttopic er maar eens op na.
chris_vw89
17-12-2007, 19:34
ik zal is ff kijken..anders mag je zelfs bij mij doen..ghehe
chris_vw89
17-12-2007, 19:59
je mag het bij mij ook doen..ghehe..goed werk..
Ik zie inderdaad nog maar weinig accubak.. Hoe is de chassisbalk verder?
Raalte - Hardenberg is nog wel te doen. En ik wil dat ook best doen. Alleen tot aan Februari heb ik zeker geen tijd. Einde van het semester en er moet nog veel geleerd en gemaakt worden. Als het dan nog niet gelast is, PB me dan even!
Ik zou in ieder geval beginnen met de kabelboom te verwijderen en alles helemaal schoon te maken en alle roest er uit te slijpen. Niet te wilt natuurlijk, goede plaat kan blijven zitten.
golf mkII 16v
17-12-2007, 20:54
Weet ook nog wel een goede lasser maar dan moet je de auto brengen
Geen probleem om te maken, alleen moet de auto dan wel mijn kant uitkomen.
Groeten.
Pewi Vwteam
17-12-2007, 21:39
als ik het goed begrijp kom je uit hardenberg? of uit raalte? ik kom uit heino naast raalte en ik kan het ook zeker netjes voor je repareren! liefs wel ff brengen! en als je in harden
berg woont vraag stroeve is misschien dat hij het voor je wil dicht maken, maar ik denk dat ie het liever niet doet maar proberen kan altijd.
vwmk2driver
17-12-2007, 22:57
ik denk dat er nog meer te voorschijn komt als alleen de accu bak je chassis balk waar de bak op zit zal ook wel vlink aangetast zijn, en het binnenscherm ook bij de bevestiging aan de accu bak.
chris_vw89
18-12-2007, 18:49
ik heb alles gecheckt..op foto lijkt het erger..binnen scherm is nog gaaf eveneens het chassisbalk..tis net het plekje onder de accus en die rand..die is weggevreten door het accuzuur..niet door vocht oid..dus kwestie van nieuw plaatje lassen..desnoods in stukken of in 1 gheel en dan de bevestigingsbeugel met schroefdraad over lassen..
als iemand dat bij mij kan doen..mijn auto is momenteel niet te vervoeren..ghehe
groeten..natuurlijk tegen vergoeding ..!!!
Lasklus Nederland
12-01-2008, 21:15
Ik las op lokatie en zeer ervaren....kijk eens op www.lasklus.nl en stuur een mailtje :thumbup:
Mvg Patrick
www.lasklus.nl
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.