View Full Version : gezocht: ervaren lasser
chris_vw89
17-12-2007, 19:12
Beste forummers,
Ik ben op zoek naar ervaren CO2 of mig lasser..waarmee je dus bepaalde roestgaten dichtbakt ( ik heb dr ook geen verstand van :D ) Bij mij is dus een accubak erg gaar , golf II.. Ik zou dus graag hulp willen hebben van een van jullie om die accubak te fixen.. mn auto staat nu geschorst in de schuur, dus dan zou je mijn kant op moeten komen met las apparaat en materiaal. Dit alles natuurlijk tegen vergoeding..prijs komen wij wel over eens..
alvast bedankt
mvg
christiaan
D'r is hier iemand die origineel plaatwerk te koop heeft staan. Het lijkt me verstandig als je dat aanschaft. De delen zijn er namelijk niet in repro (heb ik tenminste niet kunnen vinden).
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35610
Of post anders eens wat foto's. Lassen met Co2 kan ik ook wel, alleen mijn fles is leeg...
chris_vw89
17-12-2007, 19:19
alleen mn accubak is rot..moet stuke plaat werk, of metalen plaatje ingelast worden..maakt niet uit wat..als het gat maar dicht is..ghehe..ik stuur zo ff foto
chris_vw89
17-12-2007, 19:21
http://i206.photobucket.com/albums/bb137/chris_vw89/DSC00952.jpg
dit is dus de rotte accubak..wat voor plaatwerk er in gelast wordt maakt mij niet zo veel uit..desnoods haal ik iets bij de sloop...maar als iemand dit voor mij kan lassen met goed resultaat..liefst mig, schijnt beter te zijn... natuurlijk tegen vergoeding:D
Die plaat is aardig weg inderdaad, onder de kabelboom en rechts dat hele grote gat. Dikke kans dat er onder dat hoekprofieltje waar de accu in klemt ook roest zit. Was bij de mijne wel het geval.
chris_vw89
17-12-2007, 19:28
hoe heb jij dit opgelost ruben..zelf gelast?
Jazeker, kijk mijn projecttopic er maar eens op na.
chris_vw89
17-12-2007, 19:34
ik zal is ff kijken..anders mag je zelfs bij mij doen..ghehe
chris_vw89
17-12-2007, 19:59
je mag het bij mij ook doen..ghehe..goed werk..