Log in

View Full Version : Berserker's commentaar op personen

Berserker
18-12-2007, 10:30
Als vervolg op deze thread: (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37504)

Ten eerste wil ik even duidelijk maken, dat ik hier op deze site post onder het pseudoniem Berserker en het ook op prijs zou stellen als dit gerespecteerd zou worden zonder mijn echte naam te gebruiken, hiervoor alvast mijn dank..

Ten 2de zou ik toch heel graag even de kans krijgen te reageren op de verdere reacties op mijn commentaar, de topic was al gesloten voordat ik de kans had te reageren...

Ik zal in het volgende stukje reageren op Type 17 maar Sjoes zijn commentaar gebruiken als leidraad.

Wat Typ17 naar mijn idee wil zeggen: het delen van deze kennis wordt goed mogelijk met een forum als dit. Dankzij de golf1-ig.de en Volksforum ben ik veel te weten gekomen over coderingen, uitvoeringen maar ook praktische tips hoe je onderdelen vervangt.

Wat je hier dus zegt, is dat jij het een toevoeging vindt om secundaire informatie (die vrij verkrijgbaar is voor iedereen), te "kopieren" en in jouw posts te gebruiken. Moet jij me toch eens uitleggen wat die coderingen voor een waardevolle toevoeging hebben en bijdragen aan dit forum als een geheel, de helft volgt t niet de andere helft interesseert t niet, en 99% hiervan vind t maar dikdoenerij.

Over die praktische tips wil ik het volgende zeggen, iedereen leert hier van het forum en die praktische tips zijn zeker nuttig, maar ik (en ik niet alleen) heb het id dat jij het vooral geweldig vind die (alweer) secundaire kennis te hebben en die kennis te laten zien aan andere maar eigenlijk heel weinig ermee in de praktijk doet (wat volgens mij toch onze hobby is), hoeveel van jouw eigen ervaren kennis heb jij eigenlijk op dit forum gepost? Hoeveel mensen hebben al eens zoiets gehad pfoe wat fijn dat Type 17 mij geholpen heeft met zijn tips en trucs, die hij zelf ervaren heeft in zijn garage al sleutelend aan zijn "type 17" (de auto niet jijzelf ;) ). Hmm volgens mij niet veel...

Velgjes en autootjes op de buik leggen is wel leuk, maar veel wijzer worden we er niet van met zn allen op het gebied van autokennis over onze einsers. op dat gebied voegt een forum vooral iets toe op 'amuserend' gebied.

Hiermee ben ik het dus totaal niet eens, door aan je auto te sleutelen/ te verlagen/ velgjes/ wat dan ook, kom je in contact met jouw auto->komt problemen tegen->denkt erover na->vraagt op het forum->denkt nog meer na-> en uiteindelijk los je het probleem op. Dit zie ik als "onze hobby" het creatief bezig zijn met je voertuig, en door zelf ermee bezig te zijn hieruit voldoening te halen..
P.S. waarom "einsers"? volgens mij is dit niet een Golf 1 forum, maar een algemeen vw forum, en doe me gvd een lol en schei uit met die halfduitse woorden om interessant te lijken, kijk als iemand geen leestekens plaatst/spelfouten maakt, wordt er ook op gereageerd maar dit is gewoon volstrekt slecht gebruik van de Nederlandse taal, (je moet het Wilhelmus niet te serieus nemen ;) )

In mijn beleving valt 'hobby' op meerdere manieren op te vatten. ik verander ook niks aan mn mk1, maar noem het toch 'hobby'. Dat die hobby niet onopgemerkt is gebleven bij Autoweek kun je overigens in het kerstnummer nalezen.

Natuurlijk kun je "onze hobby" op meerdere manieren opvatten, zie al die oudere mannetjes/vrouwtjes in hun ôaldtaimer :rolleyes: (in 99% van de gevallen gerestaureerd gekocht zonder ook maar enige kennis van het voertuig) naar de golfclub/bridgeclub rijden. Ok mooi, je vindt auto's leuk en laat jezelf graag zien, maar als ik dan vervolgens lees van "type 17" dat het hem ook nog teveel moeite is om zijn golfje uit de garage te halen op een mooie dag, dan betwijfel ik wat nu bij hem de hobby inhoudt. En btw met de autoweek veeg ik me reet af, als dat jouw id is van Autoliefhebberij dan betreur ik dit ten zwaarste, nee dan bladen als de "oldtimer praxis" of iets dergelijks...

Every rich idiot can own a car, it's what you do with it that seperates you from the rest and earns you the respect...

Dit geldt trouwens niet alleen voor type 17, maar merk dit bij meerdere mensen...

Lul eens wat minder en sleutel eens wat meer, doe oude kleren aan, ga die garage in, zet dat hittekanon aan, snuif die olie/diesel/benzine/schimmel lucht op, and get your hands dirty!!!!

my 2 cents...

J-9A-N
18-12-2007, 14:23
Onze GOD heeft gesproken :screwy:

Weet je wat jij zou moeten doen?
1 Iedereen in zijn of haar waarde laten.
2 Je vooral niet ergeren aan de interesse's van anderen.
3 Juist blij zijn dat niet iedereen dezelfde "tak" van onze hobby leuk vind ,
en er daardoor juist informatie van een heel breed vlak beschikbaar komt
op ons forum.
4 Er niet automatisch vanuitgaan dat iedereen alles zo goed weet als jij.
5 Bij commentaar op anderen je niet verschuilen achter een nickname.

Gr Jan

Berserker
18-12-2007, 14:40
1. Ik laat hem in zijn waarde, we zijn hier toch wel volwassen genoeg om commentaar van elkaar te kunnen verdragen?
2. Ik erger me niet zo zeer, ik constateer iets en geef hierover mijn (voor sommige) te uitgesproken mening.
3. Leuk dat mensen hun auto origineel willen houden, maar alleen iets bezitten zie ik niet als hobby..
4. Ik weet helemaal niet veel, ik weet alleen iets over mijn model, en vooral door het zelf uit te vogelen en natuurlijk met veel hulp van dit en andere fora.
5. Ik verschuil me nooit, zal met iedereen een confrontatie/discussie aangaan, zowel in levende lijve als via internet, zullen sommige wel gemerkt hebben. Maar aangezien wij hier allemaal elkaar herkennen aan elkaars Nickname vind ik t niet meer dan Logisch dat die dan ook genoemd word, aangezien er nog 1 of meer Folkerts hier zitten, zou jij toch moeten weten aangezien er nog veel meer Jannen hier zullen zitten...

J-9A-N
18-12-2007, 14:49
5. Ik verschuil me nooit, zal met iedereen een confrontatie/discussie aangaan, zowel in levende lijve als via internet, zullen sommige wel gemerkt hebben.

Misschien is dit je probleem??? :D

Berserker
18-12-2007, 14:53
5. Ik verschuil me nooit, zal met iedereen een confrontatie/discussie aangaan, zowel in levende lijve als via internet, zullen sommige wel gemerkt hebben.

Misschien is dit je probleem??? :D

Daar heb je zeer zeker gelijk in, veroorzaakt vaak problemen, maar lost ze ook wel heel snel op, ik vind deze aanpak beter dan ergens mee blijven zitten/iets opkroppen... ;) En misschien heeft een ander er nog iets aan...
Maar het maakt een forum toch zoveel mooier, als je veel eigen ideen, methodes en manieren leest, ochal zijn ze niet allemaal even handig en mislukken ze nog wel eens, dan dat iedereen maar alles 100 keer vraagt en niemand wat zelf probeert...

J-9A-N
18-12-2007, 14:55
Daar geeft ik je dan weer wel groot gelijk in.

breadfan83
18-12-2007, 14:59
Die quote in je signature siert je, meer zeg ik niet. ;)

J-9A-N
18-12-2007, 15:02
:goodpost:
Ik hou er ook over op.

Menace
18-12-2007, 15:13
Piepels rustig rustig,

Tis Potdikkie bijna KERST!

Verdraagzaamheid is soms ook ver te zoeken( dat is int algemeen zo tegenwoordig )

Laat ons toch es gezellig een biertje drinken en met z'n allen de polonaise dansen :D

J-9A-N
18-12-2007, 15:21
Allemaal even goede vrienden hoor ;)

P.s. Wanneer gaan we bierdrinken in stadskanaal :D

Menace
18-12-2007, 15:23

Geef maar n gil 'savonds en int weekend ben ik meestal wel thuis :D

En natuurlijk met de kerstdagen en met oud en nieuw :thumbup: :woowoo:

breadfan83
18-12-2007, 15:25
Piepels rustig rustig,

Tis Potdikkie bijna KERST!

Verdraagzaamheid is soms ook ver te zoeken( dat is int algemeen zo tegenwoordig )

Laat ons toch es gezellig een biertje drinken en met z'n allen de polonaise dansen :D

Het is niet zozeer de verdraagzaamheid.
Soms moet je dingen met een korreltje zou t nemen, en ik heb het idee dat er hier af en toe ook wel eens een paar pallets zout tegenaan mogen worden geflikkerd.

Neem niet alles zo serieus en zeik niet om te zeiken. :thumbup:

Berserker
18-12-2007, 15:37
Het is niet zozeer de verdraagzaamheid.
Soms moet je dingen met een korreltje zou t nemen, en ik heb het idee dat er hier af en toe ook wel eens een paar pallets zout tegenaan mogen worden geflikkerd.

Neem niet alles zo serieus en zeik niet om te zeiken. :thumbup:

:thumbup:

Der Typ Siebzehn
18-12-2007, 16:20
Effe een edit, want ik heb daarnet te vlug eroverheen gelezen:

Wat je hier dus zegt, is dat jij het een toevoeging vindt om secundaire informatie (die vrij verkrijgbaar is voor iedereen), te "kopieren" en in jouw posts te gebruiken. Moet jij me toch eens uitleggen wat die coderingen voor een waardevolle toevoeging hebben en bijdragen aan dit forum als een geheel, de helft volgt t niet de andere helft interesseert t niet, en 99% hiervan vind t maar dikdoenerij.

Dat het JOUW niet interesseert hoeft ook niet, een ander interesseert het_ misschien_wel wat codes e.d. inhouden, en evt. de mogelijkheid om elders, waar dat voor sommige zaken alleen maar mogelijk is, die informatie te vergaren...

Over die praktische tips wil ik het volgende zeggen, iedereen leert hier van het forum en die praktische tips zijn zeker nuttig, maar ik (en ik niet alleen) heb het id dat jij het vooral geweldig vind die (alweer) secundaire kennis te hebben en die kennis te laten zien aan andere maar eigenlijk heel weinig ermee in de praktijk doet (wat volgens mij toch onze hobby is), hoeveel van jouw eigen ervaren kennis heb jij eigenlijk op dit forum gepost? Hoeveel mensen hebben al eens zoiets gehad pfoe wat fijn dat Type 17 mij geholpen heeft met zijn tips en trucs, die hij zelf ervaren heeft in zijn garage al sleutelend aan zijn "type 17" (de auto niet jijzelf ;) ). Hmm volgens mij niet veel...

Ik geef hier en daar al eens mijn tips, idd. niet veel, maar dat zie ik ook nog bij genoeg anderen hier...(net zoweinig tips, alleen maar korte reply´s in de trant van "vette velgen wat je daar op je auto hebt, nu nog iets verlagen dan is ie goed!", levert zoiets dan wat op?)

En is een forum alleen bedoeld om tips over sleutelen te geven? Ik wil mezelf niet op de borst kloppen, maar dankzij dat wat jij "secundaire kennis" noemt, zijn we b.v. wel erachter gekomen dat de in januari 1975 voor het eerst toegelaten Golf 1 van Split 52 in mei van het jaar ervoor was geproduceerd, een van de allereerst geproduceerde Golfje´s, iets bijzonders dus (vind ik tenminste ;) ), als ik dat chassisnummer niet had nagecheckt, geen haan die ernaar had gekraaid...en zouden we het nooit te weten zijn gekomen...

P.S. waarom "einsers"? volgens mij is dit niet een Golf 1 forum, maar een algemeen vw forum, en doe me gvd een lol en schei uit met die halfduitse woorden om interessant te lijken, kijk als iemand geen leestekens plaatst/spelfouten maakt, wordt er ook op gereageerd maar dit is gewoon volstrekt slecht gebruik van de Nederlandse taal, (je moet het Wilhelmus niet te serieus nemen ;) )

Heb je ook eens gevraagd waarom "MK1" en weet ik wat nog allemaal voor engelse termen vaak onnodig hier in de NL afdeling van volksforum wordt geschreven, is dat dan geen slecht gebruik van de NL-taal? Daar stoor ik me nl. al eens aan. Ik wou van dat hele "MK1" en wat nog voor de rest angelsaksische gedoe (is nl. in mijn ogen "dikdoenerij") eigenlijk niks zeggen, maar nu kon ik dat dus niet over me heen laten gaan...

Natuurlijk kun je "onze hobby" op meerdere manieren opvatten, zie al die oudere mannetjes/vrouwtjes in hun ôaldtaimer :rolleyes: (in 99% van de gevallen gerestaureerd gekocht zonder ook maar enige kennis van het voertuig) naar de golfclub/bridgeclub rijden. Ok mooi, je vindt auto's leuk en laat jezelf graag zien, maar als ik dan vervolgens lees van "type 17" dat het hem ook nog teveel moeite is om zijn golfje uit de garage te halen op een mooie dag, dan betwijfel ik wat nu bij hem de hobby inhoudt. En btw met de autoweek veeg ik me reet af, als dat jouw id is van Autoliefhebberij dan betreur ik dit ten zwaarste, nee dan bladen als de "oldtimer praxis" of iets dergelijks...

Ondanks dat ik m´n Golf 1 kant en klaar heb gekocht, was ook nog ongerestaureerd maar doet er niet toe, heb ik wel genoeg kennis van m´n auto, meer als je denkt, maak je maar geen zorgen...

En dat jij met de Autoweek jou "reet afveegt", fijne kerel ben je om zulke taal te gebruiken, erg beschaafd...:thumbup: :woowoo: Ben je misschien een tikkeltje jaloers dat ze jou niet hebben gevraagd voor een reportage met jou `77er Audi 50 waar jij zoveel tijd en werk in hebt gestoken?

Het is overigens niet mijn Golf 1 die in die kerst-uitgave van de Autoweek komt te staan, maar die van Sjoes 85...

Lul eens wat minder en sleutel eens wat meer, doe oude kleren aan, ga die garage in, zet dat hittekanon aan, snuif die olie/diesel/benzine/schimmel lucht op, and get your hands dirty!!!!

Kerel, dat is een goed idee!!! :thumbup: Maar dat laatste van je, wat ik effe dik heb geaccentueerd, doe ik al de hele dag, van 7.00u.(!)-15.30u. in die fabriek waar ik werk, dat is de tijd waarin ik niet kan computeren, en dus het volksforum bezoeken, dan kun jij dat wel mooi op dat kantoor waar je werkt in je baas z´n tijd... ;)

O ja, voor ik het vergeet, ik was m´n handen niet in onschuld, wist wel dat ik op die zin van me in die thread: "Gespot: Golf MK1 uit April 1974", kritiek zou krijgen, zou het niet van jou zijn, dan van iemand anders. ;)

Baldrimmer
18-12-2007, 16:21
Nog ff en Pedaalemmer gaat weer schreeuwen dat je naar Geen Stijl moet optiefen .
Heel soms mis ik dit forum om deze discussies .
Voor de rest is het te vaak http://www.kapitein.com/barbworld/germany2005/22092005/66.jpg

Kijken hoe lang het duurt voordat het plaatje weer veranderd wordt :kelly:

Zolang er niet gescholden wordt : laat lekker gaan die discussies .
Beter zo dan onder de mat vegen

Nou ik ga de kerstboom vast verder aftuigen !!

Pedaalemmer
18-12-2007, 16:37
Ben dat onze perfecte ex-moderator even een psychologische analyse geeft van deze thread anders wisten we echt niet met hoeveel korrels zout ik deze thread moest nemen. ;)

Baldrimmer
18-12-2007, 16:43
Ben dat onze perfecte ex-moderator even een psychologische analyse geeft van deze thread anders wisten we echt niet met hoeveel korrels zout ik deze thread moest nemen. ;)

Met zulke spel- en stijlfouten kom je weg op Fok.nl maar niet hier :tongue:
Spaar je zout maar voor als het glad wordt : kunt je de stoep strooien voor als je naar de bus huppelt

Pedaalemmer
18-12-2007, 16:52
Met zulke spel- en stijlfouten kom je weg op Fok.nl maar niet hier :tongue:
Spaar je zout maar voor als het glad wordt : kunt je de stoep strooien voor als je naar de bus huppelt

Kom er al bijna 8000 posts mee weg, dus niet lullen ga lekker geenstijl met posts vullen. :tongue:

Wellicht dat je jezelf even opnieuw moet voorstellen (http://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145) ? :rolleyes:

Erik
18-12-2007, 17:08
Lul eens wat minder en sleutel eens wat meer, doe oude kleren aan, ga die garage in, zet dat hittekanon aan, snuif die olie/diesel/benzine/schimmel lucht op, and get your hands dirty!!!!En hoe zie jij dat dat niet gedaan wordt? :rolleyes:
Genoeg van je opmerkingen (of je ze nu met een korreltje zout moet nemen of ze met een leuke smiley eindigen) ronden toch uit op wat, in mijn ogen, tegen iemands schenen trappen is. Ook telkens tegen dezelfde personen vreemd genoeg ;)

Grow up, haal dat zout uit je vagina, en meld jou nuttige ideeën en opmerkingen op een zaak zodat men ook wat eraan heeft. Met opkroppen en wat banaal geschreeuw schieten we ook niet veel op.

RubenD
18-12-2007, 17:11
Wat ben je, blij?

Pedaalemmer
18-12-2007, 17:17
Wat ben je, blij?

ahum...dat is een geintje he?

RubenD
18-12-2007, 17:18
Nee, er mist een woord in de reactie die ik gequote had. Dus ik vraag wat hoort er te staan en deed gelijk een suggestie. Maar dat was kennelijk niet goed gesuggereerd?

Richard
18-12-2007, 17:21
http://www.montfoort.nl/plaat.php?fileid=296

Pedaalemmer
18-12-2007, 17:24
Nee, er mist een woord in de reactie die ik gequote had. Dus ik vraag wat hoort er te staan en deed gelijk een suggestie. Maar dat was kennelijk niet goed gesuggereerd?

Inderdaad, had er ... moeten zetten maar ach never mind.

J-9A-N
18-12-2007, 17:46
http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/6/7/images_212597.jpg

Ook goed voor de bloeddruk :D

Christiaan
18-12-2007, 17:53
http://img.photobucket.com/albums/v44/StraffeGast/welcum.jpg

RubenD
18-12-2007, 18:00
Op deze manier brengen je ook een boodschap naar buiten. Aangezien je wel wat post. Werd mijn vandaag ook nog weer uitgelegd in een college, wat is dat toch een saai vak wat ik vandaag had :(

Nas
18-12-2007, 18:15
Wat is nou het grote probleem?

De een klust lekker in zijn vrije uurtjes aan zijn auto..

En de ander koopt zijn oldtimer kant en klaar en heeft al genoeg plezier aant rijden..

ieder zijn eigen ding toch?

Jurgen Santana
18-12-2007, 18:16
Op deze manier brengen je ook een boodschap naar buiten.

En op deze manier ook ;)

RubenD
18-12-2007, 18:39
Klopt! ;)

Sjoes 85
18-12-2007, 18:52
Berserker,

wel eens van interpreteren gehoord? Dat zie ik je hier heel vaak doen. Jammer, die beeldvorming die in veel gevallen niet klopt. Volgens mij ben je best een intelligente kerel, ik zie je vaak ook bruikbare tips hier neerzetten. Jammer dat hier negatieve gedachten nu de boventoon voeren.

Ik ga even verder in op je uitspraken:

Mijn visie: Je trekt een conclusie ("wat je hier dus zegt.."). Die conclusie luidt dat ik het een toevoeging vind secundaire info te kopieren en te gebruiken. Ik zie dit als het delen van kennis, met toegevoegde waarde. Aan de hand van die coderingen kun je achterhalen wat voor uitvoeringen je auto allemaal heeft en waar/wanneer die is geproduceerd. Veel mensen vinden dit interessant, om alles te weten over hun al dan niet originele auto. Indien je geen fan bent van origineel en liever je eigen inzichten/creaties toepast, kan ik me voorstellen dat je daar niets/minder mee op hebt. Maar ach ja, af en toe is het toch wel handig als je weet aan welk motorblok je zit te sleutelen om wat goede onderdelen te bestellen, toch?
Verder vind ik dat je je conclusies nogal breed trekt. Je geeft jouw mening weer als de waarheid, want heel veel mensen vinden wat je zegt, redeneer je. Geef me maar eens drie namen van mensen die die 'secundaire' info niet boeit, dusdanig dat ze zich er even veel aan ergeren als jij. Ik ben het dus niet met je eens

Mijn visie: je hebt gelijk als je zegt dat je heel veel leert van die praktische bezigheden. Hierin heb ik mij ook verkeerd uitgedrukt. Excuses daarvoor. Wat ik wilde benadrukken is dat er veel zeer spontane reacties komen van mensen op geposte foto's van auto's met andere velgen, op de buik en andere bumpers en dergelijke. Dat is leuk, ik herhaal: dat is LEUK, maar inhoudelijk voegt het niets toe aan het delen van KENNIS en INFORMATIE.
Dat is wel op het moment dat je gaat sleutelen, je komt er niet uit en iemand van het forum helpt je.
Wat ik jammer vind in jouw verhaal, is dat je jouw hobby (het sleutelen) verwoordt als ieders hobby op dit forum. En dat is het niet. Ik noem je zo twee mensen op die niet dezelfde hobby als jij hebben;)
Bovendien: ik zou dolgraag een auto kopen om te strippen en lekker aan te sleutelen. Helaas heb ik er geen ruimte voor, geen tijd en ook geen geld. Wat moet je dan nog meer?

Hiermee ben ik het dus totaal niet eens, door aan je auto te sleutelen/ te verlagen/ velgjes/ wat dan ook, kom je in contact met jouw auto->komt problemen tegen->denkt erover na->vraagt op het forum->denkt nog meer na-> en uiteindelijk los je het probleem op. Dit zie ik als "onze hobby" het creatief bezig zijn met je voertuig, en door zelf ermee bezig te zijn hieruit voldoening te halen..
Mijn visie: ik ben het op dit punt volledig met je eens, zie tekst hierboven..

tsja, waarom niet. mk1 is Engels, vliegt je hier ook om de oren...

mijn visie: naar mijn idee een beeldvorming van jou. Jij hebt een bepaald beeld bij het uitvoeren van je hobby. Vind ik een mooi beeld en dat respecteer ik ook. Maar dat wil niet zeggen dat er niet nog andere invullingen van die hobby zijn. Wederom lijkt het voor mij alsof je jouw beeld verkoopt als 'het' beeld, zoals iedereen het doet/zou moeten doen. Ik wijs je zo wat mensen aan die een andere invulling van deze hobby hebben. Ben het dus niet met je eens.
Ik vind het trouwens jammer hoe negatief je doet over een bekend blad als Autoweek. Ik ben benieuwd naar je inhoudelijke argumenten waarom dit blad niets met autoliefhebberij te maken zou hebben. Menig autoliefhebber is er in ieder geval wel lezer van, waaronder ik ook. Bovendien denk ik dat je genoeg mensen hier op het forum beledigd met dergelijke onbezonnen uitspraak

En voor de rest denk ik inderdaad dat je verder een prima kerel bent, maar vrij direct in je uitingen. In real life zou dat waarschijnlijk heel anders overkomen dan in dit forum. Omdat je niet ziet/begrijpt wat we allemaal bedoelen en we elkaar ook niet allemaal al in het echt ontmoet hebben, is er natuurlijk grotere kans op wrijvingen.
Een forum is net als gewone leven een afspiegeling van de maatschappij. er zitten mensen bij die je (soms) niet kunt uitstaan, en mensen waar je het goed mee kunt vinden. In het dagelijks leven moet je daar mee om kunnen gaan, maar op een forum dus ook.
Daartoe waag ik graag een poging, ook middels deze inhoudelijke discussie.

Berserker, graag jouw INHOUDELIJKE visie hierop

golf3freak
18-12-2007, 18:55
waar is het kerstsfeertje van geluk en liefdadigheid gebleven tegen over mekaar

Sponze®
18-12-2007, 18:56

Bier? knoal? :cool:

:cheers:

Anyway,

Berserkers reacties heb ik ook wel eens raar tegen aangekeken,
maar ik begrijp zijn opvattingen richting beide "Typ17-geleerden"
best wel. Ik reageer er nauwelijks op omdat je dan van zulke zinloze
discussies krijgt, maar toch verwoordt hij (op een ietwat ongelukkige
manier) een deel van mijn ideeen op zo'n moment. Maar in mijn ogen
probeert Berserker niemand bewust aan te vallen of te kwetsen ;)

Berserker is trouwens niet de enige hier die wel eens raar uit de
hoek komt... Er zijn er wel meerdere die je er zo weer in terug zou
willen trappen :D Maar daarom zou ik nog niet zo erg in de verdediging
schieten...

Maar het zal me eigenlijk ook allemaal worst zijn.

Tjaap
18-12-2007, 19:20
http://davidschwartz.com/photos/popcorn_10000.jpg
sitting back, enjoying the mayhem

MartinGT
18-12-2007, 19:42
:iamwithst Tijd voor een nieuwe smilie --> http://www.extreme-machines.nl/forum/images/smiles/em-popcorn.gif :D

MMgolfnut1
18-12-2007, 20:27
http://davidschwartz.com/photos/popcorn_10000.jpg
sitting back, enjoying the mayhem

Dude, me 2. Pass me your popcorn! :D Ik lees de lange verhalen niet eens. De korte zijn vermakelijk!

En he, de kale is ook weer terug op aarde! :thumbup:

Alberto
18-12-2007, 20:43
:screwy: ik zeg ........

nee laat maar zitten

fijne kerst dagen :thumbup:

hajee
18-12-2007, 20:55
http://www.smarts.nl/images/zucht.jpg

Der Typ Siebzehn
18-12-2007, 20:59
En ik zeg: geef de persoon die deze thread is gestart hier nog 1 keer eens de kans goed een reactie geven, en dan maar een :lock: :screwy:

ik beloof b.t.w. dat ik géén nieuwe thread zal starten, omdat ik hier in deze thread niet de kans zou hebben gekregen om dan weer op hem z'n reactie te reageren, snappie...? :D

Lennart
18-12-2007, 21:12
Marnix, doe mij ook ff wat popcorn!

Groeten uit Johannesburg! :D

Berserker
18-12-2007, 21:17
Berserker,

wel eens van blablabla........blablablabla inhoudelijke discussie.

Berserker, graag jouw INHOUDELIJKE visie hierop

Uuh leer dingen korter en gevatter op te schrijven anders zal geen hond ze lezen?? :rolleyes:

En dat jij met de Autoweek jou "reet afveegt", fijne kerel ben je om zulke taal te gebruiken, erg beschaafd... Ben je misschien een tikkeltje jaloers dat ze jou niet hebben gevraagd voor een reportage met jou `77er Audi 50 waar jij zoveel tijd en werk in hebt gestoken?

Het is overigens niet mijn Golf 1 die in die kerst-uitgave van de Autoweek komt te staan, maar die van Sjoes 85...

Mwoah Autoweek is net zoiets als Nederlandse autoprogramma's ze testen een Hyundai en beginnen dan dat de bekleding lekker fleurig is, omdat er zo'n leuk motiefje opzit..Pffff :confused: (mist de L op voorhoofd Smily)
-Ten eerste zal een echte autoliefhebber geen Hyundai kopen.
-Ten 2de geven ze zulke waardeloos slechte argumenten waarom een auto goed of slecht is dat ik er serieus spontaan een slappe van krijg...
-Ten 3de behoort de Audi 50 niet tot de autoweek lezersdoelgroep aangezien hun Auto-kennis niet veel verder rijkt dan het alledaagse fileverkeer...
-Ten 4de wordt mijn mening stilletjes bevestigt omdat Sjoes' golfje erin staat. :redface:

Heb ooit op een verjaardag een discussie gehad met een 18 jarige knul die meende veel van auto's te weten, Alfa's waren de beste auto's. Toen ik hem vroeg of ie zelf al een auto had, was het antwoord nee, MAAR hij had het uit de Autoweek en tjah toen heb ik toch wel een perfect getapt pilsje via mijn neus verspild over die jongen zijn shirt...

En ohwja jaloers? Nee leuk voor Sjoes dat ie erin staat :thumbup: , ik ga met mijn ketel niet eens naar meetings, hecht er eerlijk gezegd geen waarde aan om in zo'n blad te staan.
Tip: koop de Oldtimer praxis eens vele interessantere auto's en tips en trucs.

je werkt in je baas z´n tijd...

Doen de meeste van ons toch? :redface:

Ik noem je zo twee mensen op die niet dezelfde hobby als jij hebben

Ik nog wel meer :redface:

http://www.chersfun.com/data/wimbledon-streaker.jpg

http://www.wereldoorlog1418.nl/engelsekamp/breiclub-06.jpg

Alberto
18-12-2007, 21:18
Marnix, doe mij ook ff wat popcorn!

Groeten uit Johannesburg! :D
bang voor koude voetjes jochie :D :D

Baldrimmer
18-12-2007, 21:26
En he, de kale is ook weer terug op aarde! :thumbup:

Weekendverlof .. that's all

@ Spons : trap je me niet te hard ? Als je oud ben dan blijven de blauwe plekken wat langer .
Ben het wel met je eens dus een schop is genoeg ;)

Lennart
18-12-2007, 21:29
bang voor koude voetjes jochie :D :D
nee, warme! :D (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?goto=lastpost&t=37361)

Alberto
18-12-2007, 21:30
nee, warme! :D (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?goto=lastpost&t=37361)
geniet er van kerel .... :thumbup: sorry :offtopic: :D

MMgolfnut1
18-12-2007, 21:32
Lennart, dat is me toch net ff iets te ver weg voor een handje popcorn! :D

Der Typ Siebzehn
18-12-2007, 21:35
Medio 2014: mensen van Autoweek kloppen bij dhr. Berserker aan met de mededeling dat hun een reportage gaan maken ter gelegenheid dat het 40 jaar geleden is dat de Audi 50 werd geintroduceerd, en met de vraag of ze hiervoor misschien zijn top-gerestaureerde Audi 50 mogen gebruiken voor foto's?

Antwoord van Berserker: "nee, met Autoweek veeg ik m'n reet af", zegt het, en gooit de deur voor hun neus dicht! :thumbup:

MMgolfnut1
18-12-2007, 21:35

Definieer weekend :D

berendd
18-12-2007, 21:37
kennis kopieren doen we allemaal weleens, maar inderdaad er zijn er een paar bij die net zo goed de link in hun onderschrift kunnen zetten....

en btw een reportage in autoweek zou ik ook nee tegen zeggen, zelfs in een folder van de hyundai dealer is de text over de nieuwe tuscon of hoe dat barrel heet nog kritischer.

Baldrimmer
18-12-2007, 21:45
Definieer weekend :D

Mijn wereld is een groot weekend .. sorry .

Moest jullie de groeten doen van Skywalker .
Heb hem deze keer maar tegengehouden toen hij een misdaad wou begaan .
Op uitbraak staat raar genoeg tegenwoordig ook al straf .
Sorry Berseiker voor het MSN gehalte ;)

Over dat Autoweek gedoe : er zijn mensen die dat principeel vinden :tongue:

mk2 stoo
18-12-2007, 21:48
Wat een gezeur joh :( nog ff en we gaan aan elkaars haar trekken en ff een dansje rond ons handtassen doen :D

Ik geef hier en daar al eens mijn tips, idd. niet veel, maar dat zie ik ook nog bij genoeg anderen hier...(net zoweinig tips, alleen maar korte reply´s in de trant van "vette velgen wat je daar op je auto hebt, nu nog iets verlagen dan is ie goed!", levert zoiets dan wat op?)

Heb je ook eens gevraagd waarom "MK1" en weet ik wat nog allemaal voor engelse termen vaak onnodig hier in de NL afdeling van volksforum wordt geschreven, is dat dan geen slecht gebruik van de NL-taal? Daar stoor ik me nl. al eens aan. Ik wou van dat hele "MK1" en wat nog voor de rest angelsaksische gedoe (is nl. in mijn ogen "dikdoenerij") eigenlijk niks zeggen, maar nu kon ik dat dus niet over me heen laten gaan...

FF 2 dingen....
1. Ik had begrepen dat een forum ook bedoeld was om je mening te kunnen geven. Commentaar zoals "vette velgen, nu nog iets verlagen" is toch een mening? Niet iedereen moet hetzelde mening hebben als jij, ik of wie dan ook. Maar misschien dat de starter van de thread er wel wat aan heeft. Ik weet wel dat als ik over een set velgen zit te twijfelen en 10 mensen die ik via een forum heb leren kennen zeggen dat ze de auto niet staan, dan gaan ze eronder uit al is er een persoon wie ze mooi zegt te vinden.

2. Wat is nou de problem met MK1 of dergelijke engelse termen. Komen net zo stom over als "einzer" als je ze vootdurend gebruikt, dus om te zeggen dat je daaraan stoort is eigenlijk een beetje "the pot calling the kettle black" vind je niet? Net zo slecht gebruik van de nederlands taal, waar ik trouwens geen begrip voor hebt aangezien dat ik kom uit dat hele anglosaksische gebied, als constant duitse termen gebruiken. Als ik me eigen niet stoor aan de feit dat sommige engelse termen en uitsprakjes niet juist worden uitgesproken of niet juist geschreven worden dan vind ik dat mensen niet moeten klagen als ze gebruikt worden.

Het is een forum, je hoeft niet een kliene kamer met mensen hier te delen. Sommige moeten inderdaad een korreltje zout met dingen nemen en een beetje meer humor hebben....lighten up :D
En nu ga ik al m'n speelgoed weer uit de buggy gooien :thumbup:

Sjoes 85
18-12-2007, 21:51
Uuh leer dingen korter en gevatter op te schrijven anders zal geen hond ze lezen?? :rolleyes:
Tsja, er viel nogal veel over je 'argumenten' te roepen..
Jammer dat je deze kans om fatsoenlijk wat argumenten aan te dragen wederom laat liggen. Ik krijg een beetje het idee dat je die eigenlijk niet hebt.. :rolleyes:

Mwoah Autoweek is net zoiets als Nederlandse autoprogramma's ze testen een Hyundai en beginnen dan dat de bekleding lekker fleurig is, omdat er zo'n leuk motiefje opzit..Pffff :confused: (mist de L op voorhoofd Smily)
-Ten eerste zal een echte autoliefhebber geen Hyundai kopen.
-Ten 2de geven ze zulke waardeloos slechte argumenten waarom een auto goed of slecht is dat ik er serieus spontaan een slappe van krijg...
Dat vind jij. Wederom gooi je alles over één kam. Ben nu trouwens wel benieuwd wanneer jij t dan wel goed vindt
-Ten 3de behoort de Audi 50 niet tot de autoweek lezersdoelgroep aangezien hun Auto-kennis niet veel verder rijkt dan het alledaagse fileverkeer...
-Ten 4de wordt mijn mening stilletjes bevestigt omdat Sjoes' golfje erin staat. :redface: Zegt dat nu iets over jouw beeldvorming of over mijn Golf? Je weet nog niet eens waar het artikel over gaat! :D

Heb ooit op een verjaardag een discussie gehad met een 18 jarige knul die meende veel van auto's te weten, Alfa's waren de beste auto's. Toen ik hem vroeg of ie zelf al een auto had, was het antwoord nee, MAAR hij had het uit de Autoweek en tjah toen heb ik toch wel een perfect getapt pilsje via mijn neus verspild over die jongen zijn shirt...
...en dus redeneert iedereen zo? en dus is autoweek een slecht blad? kom op zeg..

En ohwja jaloers? Nee leuk voor Sjoes dat ie erin staat :thumbup: , ik ga met mijn ketel niet eens naar meetings, hecht er eerlijk gezegd geen waarde aan om in zo'n blad te staan.
volgens mij zou je dat juist wel leuk vinden, maar je bent een veel te stoere kerel met een veel te grote mond om dat toe te geven (is mijn idee ervan)
Tip: koop de Oldtimer praxis eens vele interessantere auto's en tips en trucs.
bedankt voor je tip, ga ik zeker eens doen! maar waar gaat dat blad over? ik heb namelijk niets om te restaureren, als het daar over zou gaan//

Toedels!

Sjoes 85
18-12-2007, 21:52
Mijn wereld is een groot weekend .. sorry .

Moest jullie de groeten doen van Skywalker .
Heb hem deze keer maar tegengehouden toen hij een misdaad wou begaan .
Op uitbraak staat raar genoeg tegenwoordig ook al straf .
Sorry Berseiker voor het MSN gehalte ;)

Over dat Autoweek gedoe : er zijn mensen die dat principeel vinden :tongue:

Is dat Berseiker een typefout of een bewust foutje? pas maar op, dadelijk voelt hij zich op de teentjes getrapt, want je mag m alleen bij zn bijnaam noemen!! ;)

Sjoes 85
18-12-2007, 21:54
Maar inderdaad.
Genoeg gezeiverd, wat mij betreft: zand erover, kilootje zout erbij, pilsje pakken met zn allen en de hele avond niks anders roepen dan bier en tieten.

René
18-12-2007, 21:55
De meetings van 2008 zullen wel gezellig worden denk ik!

Misschien een boksring ipv een snackcar? :D

RubenD
18-12-2007, 21:59
Zpelfaut.... ;)

Ik lees graag GTO. Wat vinden jullie van dat blad? De Performance VW zou ik ook graag willen lezen maar die ligt niet gewoon in de winkel (waar ik ook naar binnen loop) en voor een abonnement heb ik helaas geen geld.

Sorry voor de offtopic, maar het is nu toch wel duidelijk?

Baldrimmer
18-12-2007, 22:00
Is dat Berseiker een typefout of een bewust foutje? pas maar op, dadelijk voelt hij zich op de teentjes getrapt, want je mag m alleen bij zn bijnaam noemen!! ;)

Ja dat was een bewustje .. no worries

Willen jullie niet tussen mijn gesprek met Marnix over leuke dingen in het leven gaan zeuren over auto's ?

Ik ga me weer eens een zelf verkozen IP ban opleggen denk ik
Kijk allemaal uit met vuurwerk dudes and dudettes .

Tip voor het nieuwe jaar : www.hyves.nl !!

Scheelt weer postzegelskes (http://youtube.com/watch?v=bG-VEjd-hl4)

Sjoes 85
18-12-2007, 22:02

Willen jullie niet tussen mijn gesprek met Marnix over leuke dingen in het leven gaan zeuren over auto's ?

Ik heb al een hyves!! wat is die van jou? :woowoo: :tongue:
kunnen we kerstkaarten versturen, was k toevallig net mee bezig hahaha

LRR
18-12-2007, 22:07
Bier? knoal? :cool:

:cheers:

Anyway,

Berserkers reacties heb ik ook wel eens raar tegen aangekeken,
maar ik begrijp zijn opvattingen richting beide "Typ17-geleerden"
best wel. Ik reageer er nauwelijks op omdat je dan van zulke zinloze
discussies krijgt, maar toch verwoordt hij (op een ietwat ongelukkige
manier) een deel van mijn ideeen op zo'n moment. Maar in mijn ogen
probeert Berserker niemand bewust aan te vallen of te kwetsen ;)

Berserker is trouwens niet de enige hier die wel eens raar uit de
hoek komt... Er zijn er wel meerdere die je er zo weer in terug zou
willen trappen :D Maar daarom zou ik nog niet zo erg in de verdediging
schieten...

Maar het zal me eigenlijk ook allemaal worst zijn.

En we drinken er 1 op als de GTI klaar is in Knoal !!!!
Neem jij die worst dan maar mee !! (Eemn aine van Willie uut Vlagtwedde).

FF :offtopic: Had ik al verteld dat mijn GTI'tje zijn jubileum heeft gehaald en dat de Belastingdienst me nu niet meer kent !!! :thumbup: :thumbup:

ON-TOPIC MAAR WEER !!!

Groeten,

LRR

Sponze®
18-12-2007, 22:08

@ Spons : trap je me niet te hard ? Als je oud ben dan blijven de blauwe plekken wat langer .
Ben het wel met je eens dus een schop is genoeg ;)

Gheghe... Had jou nog niet eens in gedachten hoor ;)

Soms lees ik gewoon dingen van bepaalde mensen (vaak
dezelfde) wat wel wat tactischer had gekund, maar misschien
ben ik wel TE sociaal :green::rolleyes: :D

LRR
18-12-2007, 22:11
De meetings van 2008 zullen wel gezellig worden denk ik!

Misschien een boksring ipv een snackcar? :D

Laten we maar weer over de grens gaan in 2008.....heb een hekel aan boksen en daar komt nog eens bij dat de halve meter braadworsten weer uitermate goed waren in Lingen dit jaar !!!!

:woowoo:

berendd
18-12-2007, 22:12
Ik heb al een hyves!! wat is die van jou? :woowoo: :tongue:
kunnen we kerstkaarten versturen, was k toevallig net mee bezig hahaha

kan ook zonder hyves hoor.. :rolleyes:

Sjoes 85
18-12-2007, 22:14
kan ook zonder hyves hoor.. :rolleyes:

ja klopt maar hyves is zo makkelijk he..:D

Sponze®
18-12-2007, 22:17

En we drinken er 1 op als de GTI klaar is in Knoal !!!!
Neem jij die worst dan maar mee !! (Eemn aine van Willie uut Vlagtwedde).

FF :offtopic: Had ik al verteld dat mijn GTI'tje zijn jubileum heeft gehaald en dat de Belastingdienst me nu niet meer kent !!! :thumbup: :thumbup:

ON-TOPIC MAAR WEER !!!

Groeten,

LRR

GEFELICITEERD KEREL!

WELKOM IN DE MAGISCHE WERELD VAN BELASTINGVRIJ RIJDEN :D
(Combinatie van Capslock en luiheid)
#
Worssie komp goud miejong... Derk mot ook wat te kaauwn hebn ;)

volgens mij zou je dat juist wel leuk vinden, maar je bent een veel te stoere kerel met een veel te grote mond om dat toe te geven (is mijn idee ervan)

Speaking for myself:

Autoweek zou ik ook wel in willen staan hoor, maar zeker
niet mijn eerste keus... Niet dat ik daar te stoer voor ben, maar
vind mezelf niet echt tot het publiek van de Autoweek horen ;)
Dat kan natuurlijk ook nog...

Gefeliciteerd trouwens

Sjoes 85
18-12-2007, 22:23
GEFELICITEERD KEREL!

WELKOM IN DE MAGISCHE WERELD VAN BELASTINGVRIJ RIJDEN :D
(Combinatie van Capslock en luiheid)
#
Worssie komp goud miejong... Derk mot ook wat te kaauwn hebn ;)

Speaking for myself:

Autoweek zou ik ook wel in willen staan hoor, maar zeker
niet mijn eerste keus... Niet dat ik daar te stoer voor ben, maar
vind mezelf niet echt tot het publiek van de Autoweek horen ;)
Dat kan natuurlijk ook nog...

Gefeliciteerd trouwens

Dankje! Ik snap wel wat je bedoelt. Ik beschouw het echter als een hele eer dat ze me ervoor gevraagd hadden. vond ik echt tof! dus ben er ook blij mee. en tsja..wat is het publiek dat Autoweek leest? Ik denk heel breed, van echte autoliefhebber tot iemand die er niets van snapt..
Maarja de nadruk ligt natuurlijk op nieuwe auto's, persoonlijk heb ik daar weer minder mee:)

Berserker
18-12-2007, 22:33
Gast neem eens alles niet zo serieus, ga niet van die verwijfde vragen stellen, gebruik eens wat humor...

Btw bedankt voor je Hyves krabbel, heb meteen nog iemand gevonden met een andere hobby als ik... (serieus heb me bijna bepist hierom)

Iedereen ik presenteer u: Kapitein Sjoes :D

http://www.vdreijdenschool.nl/beheer/upload/editor_images/logo/smiley.gif

heb r 2 weggehaald, excuses..

Sjoes 85
18-12-2007, 22:37
[QUOTE=Berserker]Gast neem eens alles niet zo serieus, ga niet van die verwijfde vragen stellen, gebruik eens wat humor...

Btw bedankt voor je Hyves krabbel, heb meteen nog iemand gevonden met een andere hobby als ik... (serieus heb me bijna bepist hierom)

Iedereen ik presenteer u: Kapitein Sjoes :D

Ja dankje voor het gratis promoten van een van mijn vele hobby's:D
Toevallig gaat het hier over een mooie traditie in mijn dorp:D

En verder wil ik je vragen dit soort foto's niet op een volksforum te zetten, daar heb ik niet om gevraagd en daar heb ik ook geen behoefte aan!

En verder: wat is er mis met mijn voorstel? Je komt een beetje zielig over zo... :rolleyes:

Matheo
18-12-2007, 22:39
Ik zal mijn moeder eens leren hoe t forum werkt! Dit is beter dan gtst, onm en atwt gecombineerd!
Ik zou het trouwens ook als een hele eer beschouwen om voor de autoweek gevraagd te worden hoor, ook al ben ik geen grote fan van het blad, lijkt me alleen al leuk om het autoweek publiek een blik in "onze" wereld te laten werpen.
Al zullen ze mij niet zo snel vragen met mijn "aso" golf2 gti (even een bruggetje naar de wegmisbruikers discussie bouwen) ;)

MMgolfnut1
18-12-2007, 22:43

Ze snappen het gewoon echt niet! Dat gezeik over auto's....

Ik wil ook weekendverlof!!

Soms denk ik met weemoed terug aan het M.Vermaat-tijdperk. Vooral als ik topics als deze lees :D

Der Typ Siebzehn
18-12-2007, 22:44
Als Berserker géén argumenten meer heeft...

dacht dat jij toch wel raad zou weten hoe te counteren, maar deze actie, sorry Berserker, begin nu toch echt aan je incasseringsvermogen te twijfelen...

"his coolness" Berserker weet alleen nog maar zo te counteren, op zo´n goedkope manier?!?

Sjoes 85
18-12-2007, 22:46
Ik zal mijn moeder eens leren hoe t forum werkt! Dit is beter dan gtst, onm en atwt gecombineerd!
Ik zou het trouwens ook als een hele eer beschouwen om voor de autoweek gevraagd te worden hoor, ook al ben ik geen grote fan van het blad, lijkt me alleen al leuk om het autoweek publiek een blik in "onze" wereld te laten werpen.
Al zullen ze mij niet zo snel vragen met mijn "aso" golf2 gti (even een bruggetje naar de wegmisbruikers discussie bouwen) ;)

Veel mooier inderdaad! En nog niet één keer "het spijt me" gehoord hier, wat in GTST allang geroepen was!:D

Ruud
18-12-2007, 22:51
Ik heb ook al eens met type 17 problemen gehad,
kun je hem niet gewoon blokkeren.
:puke:

Der Typ Siebzehn
18-12-2007, 22:53
Ik heb ook al eens met type 17 problemen gehad,
kun je hem niet gewoon blokkeren.
:puke:

:rolleyes: ben je er nog steeds niet overheen...?

Berserker
18-12-2007, 22:53
Als Berserker géén argumenten meer heeft...

dacht dat jij toch wel raad zou weten hoe te counteren, maar deze actie, sorry Berserker, begin nu toch echt aan je incasseringsvermogen te twijfelen...

"his coolness" Berserker weet alleen nog maar zo te counteren, op zo´n goedkope manier?!?

Counteren??? Sorry heb mijn zegje gedaan, mijn mening gegeven, het is nu meer op een vrolijke manier bashen en off-topic gaan, heb eens wat plezier, leef een beetje...

@Sjoes sorry voor het plaatsen van die foto's maar echt serieus zoiets kan ik gewoon niet laten, er zijn gewoon grenzen, en jij gaat daar heeeeel ver overheen...

Ruud
18-12-2007, 22:54
:rolleyes: ben je er nog steeds niet overheen...?

Je hoort hier gewoon niet thuis, en daar gedraag je je naar.

Der Typ Siebzehn
18-12-2007, 22:57
Counteren??? Sorry heb mijn zegje gedaan, mijn mening gegeven, het is nu meer op een vrolijke manier bashen en off-topic gaan, heb eens wat plezier, leef een beetje...

Okay, maar foto´s op een publiek forum van iemand plaatsen waar die geen toestemming voor heeft gegeven is toch wel het allerlaatste wat ik zou doen...(ook niet van jou).

Je hoort hier gewoon niet thuis, en daar gedraag je je naar.

Misschien, maar weet je waar jij thuishoort met dat kermisgedoe van je, op het VWForum :D :tongue:

MMgolfnut1
18-12-2007, 22:58
It's getting dirty now :D

knarfmk1
18-12-2007, 23:00
moet niemand hier aan zijn mk1/einser/zweier/mk69 sleutelen en vieze handen krijgen?

Stijn
18-12-2007, 23:01
Zijn we d'r klaar mee heren? -zucht-

Der Typ Siebzehn
18-12-2007, 23:05
moet niemand hier aan zijn mk1/einser/zweier/mk69 sleutelen en vieze handen krijgen?

ikke!!!

Dus @Stijn: we zijn klaar, denk ik...

Berserker
18-12-2007, 23:06
ikke!!!

Dus @Stijn: we zijn klaar, denk ik...

Dan heeft t toch nut gehad...

Stijn
18-12-2007, 23:07
Op slot dan maar, verdere discussie op Superdudes.nl graag :tounge: