View Full Version : kent er iemand 1 van deze bandjes?
G-eert-40
18-12-2007, 21:16
aangezien ik liefhebber ben van rock en punkrock muziek was ik eens benieuwd of iemand een van deze bandjes ooit heeft gezien. gaat om bandjes die opgegroeid zijn in mijn omgeving.
of no avail, facing down, reaching forward, blind sight, anubiz, 4 fridges and a microwave, paranoid devils, orange country blossom band (johnny cash cover band), murder by millions, razor crusade.
ben eens benieuwd of iemand ze kent.
grtz.
arno Derby
19-12-2007, 18:28
of no avail.
Jongens uit Cuijk. Hebben ooit een nummer met de zangeres van krezip gedaan ik weet alleen niet of ze nog steeds wat doen. Volgens mij is 1 van die jongens toen bij een bandje uit Haps gegaan klopt dat?
Verder is het niet mijn muziek maar kende de band via 1 van de jongens en ben toen ik wel een paar keer bij een optrede geweest.
Gr
evilnyntje
19-12-2007, 18:32
Of no avail heb ik volgens mij wel eens live gezien, klinkt bekend. Iig tijd terug, ken je de Travoltas niet? One in a million, the Apers, NRA uiteraard, dat zag ik nog wel eens een tijd terug (vroeger :)).
G-eert-40
19-12-2007, 18:55
of no avail komt inderdaad uit cuijk. goede maat van me heeft nog een jaar gedrumt bij hun. altijd lekkere en goede punkrock shows die blijven boeien.
of no avail speelt volgens mij niet echt meer. iedereen is hun eigen bandje/project begonnen. is wel een van de bekendste bandje wat in mijn lijst staat. hebben door heel europa getoured en in canada. heel wat shows gehad.
@evilnijntje, jup bandjes komen me bekend voor :thumbup:
grtz.
evilnyntje
19-12-2007, 19:06
Nog eentje, Undeclinable Ambuscade.
G-eert-40
19-12-2007, 19:52
Nog eentje, Undeclinable Ambuscade.
zo heten ze vroeger, het is nu undeclinable. bandje uit tilburg meen ik. oude repertoire is het beste, nieuwe valt tegen. adhesive en strung out is ook goed.
evilnyntje
19-12-2007, 19:54
DenBosch kwamen ze volgens mij
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.