PDA

View Full Version : Gezocht: goede lasser omgeving Lelystad

kawouter
19-12-2007, 13:09
Hallo lassers,

Ik ben op zoek naar jullie.
Waarom: ik heb een VW Polo coupe waar een aantal dingen aan gedaan moeten worden.

De achterklep moet nog gedeeltelijk strak gelast worden. Er moet een plaatje gelast worden op de plek waar nu het slot zit en de bobbel boven de nummerplaat.

Ook moet er weer een originele demper onder gelast worden. Er zit nu helemaal geen demper meer onder.
Nu is het zo dat deze demper wel een beetje speciaal gemonteerd moet worden. De auto is namelijk heel erg laag en de demper moet dus zo hoog mogelijk gemonteerd worden en hiet liefst ook niet zichtbaar van achter.

Als er nog meer vragen zijn dan hoor ik dat wel. U kunt mij altijd mailen.

Prijs komen we wel uit.

Mvg

Wouter

bugdaddy
19-12-2007, 19:57
Hallo lassers,
Ik ben op zoek naar jullie.
Waarom: ik heb een VW Polo coupe waar een aantal dingen aan gedaan moeten worden.
De achterklep moet nog gedeeltelijk strak gelast worden. Er moet een plaatje gelast worden op de plek waar nu het slot zit en de bobbel boven de nummerplaat.
Ook moet er weer een originele demper onder gelast worden. Er zit nu helemaal geen demper meer onder.
Nu is het zo dat deze demper wel een beetje speciaal gemonteerd moet worden. De auto is namelijk heel erg laag en de demper moet dus zo hoog mogelijk gemonteerd worden en hiet liefst ook niet zichtbaar van achter.
Als er nog meer vragen zijn dan hoor ik dat wel. U kunt mij altijd mailen.
Prijs komen we wel uit.
Mvg
Wouter

Hebt PM.
Ik wil je best wel ff helpen met je laswerk.
Voorbereidend werk is voor jezelf , maar als dat nodig is mag je dat ook hier (in Lelystad dus) doen.

Lasklus Nederland
12-01-2008, 21:14
Kijk eens op www.lasklus.nl en stuur een mailtje :thumbup:

Mvg patrick
www.lasklus.nl

Ruben de wegenw
13-01-2008, 22:48
hey,

ik ken ook wel iemant die goed kan lassen weet nie of je er baat bij hebt?

mvrg, Ruben

kawouter
20-01-2008, 21:29
Bedankt voor de reacties mensen. Maar ik wacht er even mee totdat het iets beter weer gaat worden. Begin van de zomer waarschijnlijk. Dan heb ik zeker interresse in een goede lassen.

Gr Kawouter

Ralph
20-01-2008, 22:17
Tegen die tijd wil ik je er ook wel mee helpen, helaas wel omg. Limburg.

RATFINK
20-01-2008, 22:33
Misschien weet Rene er wel een :D