View Full Version : Wel of geen bekers bij meeting ?
ik ben 90% van de tijd al weg voor de prijsuitreiking. alleen bij retro elk jaar.
Ach tis wel leuk, maar hecht er persoonlijk geen waarde aan.
ik ben 90% van de tijd al weg voor de prijsuitreiking. alleen bij retro elk jaar.
Ach tis wel leuk, maar hecht er persoonlijk geen waarde aan.
:iamwithst
Wat voor mensen zijn het die daar om gaan zeuren dan...Gaat het zulke mensen nou echt om het bekers winnen met je auto? :D
We zitten dus te dubben ( mooie woordkeuze :D )
of we bij de dub05 meeting 2008 wel of geen bekers te doen , ivm dat gezeik dat "we de prijswinnaars kennen "
wat denken jullie ?
doe zo als wij peter
laat het publiek zelf kiezen ....
ben je van een hoop gezeur af
wij hebben dat vorig jaar gedaan
zo maakt iedereen kans ..( geen inschrijf gedoe )
en je hebt geen drukte met het keuren van de auto's
Jurgen Santana
20-12-2007, 19:18
doe zo als wij peter
laat het publiek zelf kiezen ....
Dan wint iemand uit de grootste club (hebben we ondervonden).
En een meeting zonder "Show & Shine", lijkt me voor sommigen erg saai.
Maar mijn zegen heb jullie, mijn clubgenoten willen altijd op de prijsuiteiking wachten :D
johan8vplus
20-12-2007, 19:23
hoort er wel een beetje bij vind ik................
johan
GerardMkIIVR6
20-12-2007, 19:29
Ik vindt geen bekers.
Ik vindt een meeting meer een ontmoetings plaats voor liefhebbers onder elkaar en dan hoef je elkaar niet te overtroeven.
De ene heeft een andere smaak dan de ander is die dan minder NEE de ene heeft meer geld dan de ander om erin te pompen is die dan minder NEE daarom ;)
Meeting is auto's kijken,praten met elkaar,contacten opdoen en genieten van mooie auto's.
Ik vindt geen bekers.
Ik vindt een meeting meer een ontmoetings plaats voor liefhebbers onder elkaar en dan hoef je elkaar niet te overtroeven.
De ene heeft een andere smaak dan de ander is die dan minder NEE de ene heeft meer geld dan de ander om erin te pompen is die dan minder NEE daarom ;)
Meeting is auto's kijken,praten met elkaar,contacten opdoen en genieten van mooie auto's.
Dat is waar, maar in Nederland is het vaak zo dat een meeting om 1 uur al weer leeg stroomt, misschien heeft een meeting wel iets nodig om de bezoekers langer te laten blijven....
Dan wint iemand uit de grootste club (hebben we ondervonden).
En een meeting zonder "Show & Shine", lijkt me voor sommigen erg saai.
Maar mijn zegen heb jullie, mijn clubgenoten willen altijd op de prijsuiteiking wachten :D
Wij hadden een ander beeld
Bij ons was de auto's die in de prijzen vielen ook van verschillende type's
En zonder is ook zo kaal
1 Ding vind ik wel
Opgeven voor als je mee wil doen aan "Show & Shine'' is zo iets raars
daar mee zorg je ook al dat de zelfde auto steeds in de prijzen vallen
want zo iemand als Gerard zal zich dus niet opgeven voor "Show & Shine''
Terwijl hij de auto er wel voor heeft
Ik zelf doe dat wel maar meer voor de lol .
in heerde heb ik me zelfs opgegeven met de country :D
Maar ik vind het dus vreemd
daarom hebben wij voor het publiek gekozen prijs winnaar gekozen
Want wat dat betreft ben ik het eens met Gerard
Niet iedereen heeft een groot buget voor een auto liggen ,
iedereen doet het op zijn manier
Maar wie op een meeting afkomt zijn IN DE MEESTE GEVALLEN de liefhebbers
Die op hun eigen manier aan de auto hebben gedaan
ronnie_v
20-12-2007, 20:12
is toch ook niet raar, dat je sommige mensen/auto's beter "kent", dan anderen. Neem die golf1, van ron huizer(?), Die auto kent toch ook iedereen, en die auto is ook bij vele meetings te vinden. Nou, als zulke mensen zich overal inschrijven ( wat hun goed recht is), tja dan is de kans groot dat ze weer eens een beker winnen. Dat is ook het mooie van het inschrijven, iedereen heeft zo een "kans" om te winnen. Vaak zijn diegenen die over een uitslag "zeiken",zelf niet eens ingeschreven, omdat ze toch wel weten dat hun auto het niet haalt bij de meeste vd frequente winaars.
En tja, bij mij laat het budget het ook niet toe, om iets supermoois neer te zetten. Maar ik vind het geweldig om naar andermans auto te kijken, waar het budget wel toerijkend was. :thumbup:
Misschien is een "arm maar gelukkig"-klasse wel iets voor een toekomstige meeting :D
de zeikerds verzinnen toch altijd wel wat om te zeiken, of er nou een prijsuitreiking is of niet.
Ik vind een prijs-uitreiking altijd wel wat hebben, alleen zijn er tegenwoordig altijd 50 bekers te verdelen voor de meest uiteenlopende categorien.
De enige prijs die ik echt de moeite waard vind is Best of Show, wie de rest krijgt interesseert me meestal niet zo..
Ja en nee dus... :D
Nou, als zulke mensen zich overal inschrijven ( wat hun goed recht is), tja dan is de kans groot dat ze weer eens een beker winnen. Dat is ook het mooie van het inschrijven, iedereen heeft zo een "kans" om te winnen.
Dat vind ik het nadeel van inschrijven
niet iedereen heeft dan kans
want er zijn soms veel mooiere auto's te vinden maar die mensen vinden net als ik inschrijven onzin en valen zo dus buiten de prijzen
de zeikerds verzinnen toch altijd wel wat om te zeiken, of er nou een prijsuitreiking is of niet.
Ik vind een prijs-uitreiking altijd wel wat hebben, alleen zijn er tegenwoordig altijd 50 bekers te verdelen voor de meest uiteenlopende categorien.
De enige prijs die ik echt de moeite waard vind is Best of Show, wie de rest krijgt interesseert me meestal niet zo..
Ja en nee dus... :D
daarom hebben wij dus maar een stuk of 5 prijzen
maar wel dikke :D :thumbup:
Kevin20v
20-12-2007, 20:42
Aan de ene kant ga ik helemaal mee met het verhaal van Gerard, aan de andere kant heb ik het afgelopen jaar 2x een eerste prijs met de mk4 gewonnen.
Zul je zeggen: ja dus...? maar ik had het dus echt niet verwacht omdat er wat mij betreft dikkere en wel gepoetste mk4's stonden en dan is het ontzettend leuk als je verrast wordt met een prijsje! :D
Mensen die naar een meeting gaan voor een prijs zullen zelf wel iets te kort schieten en moeten dat dan compenseren ofzo...
Scheve gezichten krijg je vaak toch, maar dat heb je ook als er dan "niet eens een show 'n shine is"
Goed doen kun je het toch niet ;)
ik hecht er weinig (lees: geen) waarde aan .. de prijzen dan
ik ga naar meetings voor de gezelligheid en de auto's
daarbij is het idd zo dat prijzen (meestal) budgetgebonden zijn.
en telkens dezelfde winnaars is ook wel een aandachtspuntje.
daarentegen is het wel een leuke extra voor de mensen die prijzengeil zijn
je zal dus wel wat meer mensen aanspreken als je prijzen hebt.
dus: voor persoonlijk NEE, maar ik zou er wel een paar inhouden,
puur om wat meer mensen te lokken die op aandacht (prijzen) kicken.
vaak hebben dat soort mensen dikke auto's omdat ze er veel geld in pompen.
Ik doe persoonlijk ook nooit mee, wel eens een stikker op mijn raam gehad zo van "je hebt kans! " maar dan ga ik 1. de prijs niet halen , 2. ik ga.
tis niet mijn ding n.l.
maar goed dat is persoonlijk.
Bij ons was het tot nu toe: kom je op het terrein : dan heb je kans op een beker.
veel goede redenaties al gehoord ! :cool:
Ik weet het niet , we wachten de pol wel af .
jetta mk1 '82
20-12-2007, 21:11
hecht er zelf weinig/geen waarde aan !
maar als de bezoekers laten kiezen lijkt mijn wel het eerlijkst !
op die manier heb je geen gezeik over een wel of niet partijdige zijnde jury !!
gr. Martijn
dan krijg je weer het "grootste club vriendjes politiek" verhaal wat enkele mensen hierboven al aangaven ...
jury die onafhankelijk is hadden we al .. maar is nie genoeg schijnt.
beste maar paar prostituees van de straat plukken of zo ...... :rolleyes:
GerardMkIIVR6
20-12-2007, 21:18
Jaaaaaaaaaaaaa Peter goed idee alleen niet van de straat :D
jetta mk1 '82
20-12-2007, 21:45
dan krijg je weer het "grootste club vriendjes politiek" verhaal wat enkele mensen hierboven al aangaven ...
daar heb je dan idd wel weer gelijk in !
kunnen alle zeikerds niet gewoon thuis blijven :D ??
gr. Martijn
een top 5 algemeen vin ik genoeg.
want 50 bekers (bij sommige treffens) is overdreven en duurt te lang.
tis natuurlijk wel es plezant ene te krijgen dan natuurlijk.
maar wat doe je er thuis dan mee? ik allesinds nie veel...
is mijn mening maar...
We zitten dus te dubben ( mooie woordkeuze :D )
of we bij de dub05 meeting 2008 wel of geen bekers te doen , ivm dat gezeik dat "we de prijswinnaars kennen "
wat denken jullie ?
Peet, jullie feesje, jullie bepalen dus wat er gebeurt! :thumbup:
er zijn altijd wel lui die het er niet mee eens zijn, UND??? :screwy:
onze ervaring is dat dat wel mee valt
en kwa jury die onafhankelijk is zit je dan ook niet mee
wij gaan het wel weer doen
maar nu iets anders , :D iets waar groote clubs geen invloed op zal hebben
een top 5 algemeen vin ik genoeg.
want 50 bekers (bij sommige treffens) is overdreven en duurt te lang.
tis natuurlijk wel es plezant ene te krijgen dan natuurlijk.
maar wat doe je er thuis dan mee? ik allesinds nie veel...
is mijn mening maar...
mee eens ....daar hebben wij op gevonden , klein bekertje + spullen die door de sponsors zijn aangeboden
http://fatalm.serial.nl/images/Lennart/VAGmeetingburgum/pages/DSC_1247%20copy.htm
kijk maar eens wat de nummer 1 kreeg :D staat naast hem
Ik vind persoonlijk dat bekers wel bij een meeting horen.
Nederlanders zijn Nederlanders, ze hebben altijd wel wat te zeuren. :D
Wel bekers--> vriendjes politiek
Geen bekers--> saai,
Meeting op parkeerplaats--> bah meeting was sfeerloos (wel strakke ondergrond, daar hoor je ze niet over)
Meeting op het gras--> hobbels, klote terrein (wel sfeer, ook daar hoor je ze niet over)
Het is onmogelijk iedereen het naar zijn zin te maken.
jettaracing
21-12-2007, 09:39
Sja weer zo'n topiconderwerp wat waarschijnlijk weer veel stof gaat opwerpen denk ik.
Ik ben in principe vóór bekers (prijzen) ,want het geeft je wel een stukje waardering voor alle werk en tijd die je in de auto hebt gestoken .
Ik heb zelf ook geen dik budget (al denken sommige mensen van wel :screwy: )
Ik heb mijn witte jetta al heel wat jaren ,en heb er alles zelf aan gedaan ,en heb voor alles hard moeten werken en sparen !
En ik vergeet mijn 1e beker ook nooit weer ,ik was om de Hoogeveen meeting ,de 1e meeting met de jetta ,en kreeg daar de 3e prijs ,in de klasse golf2/jetta2 .
En dit werd bepaald door het publiek !
Ik heb mijn prijzen in de vitrinekast staan ,in de woonkamer ,(tussen de schaalmodellen ;) ) ,en ben er best trots op . :woowoo:
Een meeting zonder prijzen mist toch iets vind ik ,en op de jurering zal altijd kritiek bijven ,dat houd je toch !
Het gaat mij zeker niet om de bekers ,ik ben ook de laatste jaren op meetings geweest waar ik geen prijzen heb gewonnen ,en het gaat natuurlijk om de auto's en gezelligheid !Laat dat voorop staan!
Maar ik ben dus voor prijzen ,en het mooist is dat je je niet hoeft in te schrijven ,dus alle auto's op het terrein maken kans ,en laat het publiek bij intree een stemformulier geven ,wat ze voor een bepaalde tijd weer in moeten leveren .
Dan krijg je volgens mij de eerlijkste stemming .
Maar ja ,dat is mijn mening :cool:
En zoals al eerder gemeld ,als er geen prijsuitreiking is zitten de meesten om 1 uur al weer in de auto naar huis :screwy:
persoonlijk kan ik me niet zo druk maken om een beker,zeg ook niet van mezelf dat mijn auto daarvoor in aanmerking komt.maar is vaak toch elke keer hetzelfde liedje,zijn meestal dezelfde auto's die naar voren komen voor een prijs.en dat komt omdat er ook mensen zijn die wel auto's hebben die heel goed mee kunnen komen,maar wat dat betreft niet zozeer in de belangstelling willen en hoeven staan.dus gaan die mensen voor de prijs uitrijking vaak alweer weg.en de meesten die weten van te voren ook al of ze in de prijzen zijn gevallen,dus de niet prijs winnaars gaan van te voren ook al weer weg.gewoon geen bekers,ben je overal vanaf en de meeting wat later laten beginnen.zijn ze ook niet zo vroeg weg.
juist, een meeting een keer om 1 uur laten beginnen ofzo.. lijkt me wel wat...
geld in dit geval natuurlijk niet. dit is een weekend.
vragen we dit jaar toch of iedereen een stickertje met zijn naam op het raam plakt ;)
is dat vriendjes politiek gezeik gelijk weg.
bekers moeten er wel vindt ik anders krijg je dat de helft om 13uur weg loopt(rijdt)
anders de prijs uitrijking nog wat vroeger doen om 15uur.
Zat er na de prijs uitrijking dit jaar wel flink doorheen(onder ook)
juist, een meeting een keer om 1 uur laten beginnen ofzo.. lijkt me wel wat...
geld in dit geval natuurlijk niet. dit is een weekend.
heb je gelijk in,zo snel even niet bij nagedacht. :)
hier is de poll op het andere forum : http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=53085&postdays=0&postorder=asc&start=15
Wat ook kan :
toch bekers/prijzen en wie schreewt "vriendjespolitiek" wordt door het hele forum uitgejouwd :D
meningen zijn verdeeld zie ik wel, nog es een paar daagjes aankijken, zou wel weer in de kosten schelen :thumbup:
Christiaan
21-12-2007, 19:11
Wat ook kan :
toch bekers/prijzen en wie schreewt "vriendjespolitiek" wordt door het hele forum uitgejouwd :D
Hangen we hier aan de forum schandpaal :D
heb nog een ijzeren pijp, dan nemen we een ketting slot en lassen we die gast met ketting aan die pijp vast....wordt lekker heet ook :)
Jan de Tuinman
21-12-2007, 20:14
Mensen die het niet eens zijn met de jury zul je altijd blijven houden. In een land als Nederland zijn in bepaalde klasse weinig concurentie en in bepaalde klasse uitgesproken mooie auto's die het dan ook bijna altijd winnen als ze aanwezig zijn. Deze auto's kun je bijvoorbeeld alleen toelaten in een bepaalde Topklasse. Hierdoor krijgen andere mensen ook is een keer een kans. Want er is volgens mij niets leuker als ook een keer een prijssie winnen met je eigen auto waar je hele ziel en zaligheid in zit.
Het hele prijzen verhaal is nooit te volgen,ik heb jaren overal prijzen gewonnen en soms hoorde ik ook vaak "Oh daar heb je hem weer " en dat er soms vriendjes politiek is zal ik ook niet ontkennen,alhoewel wij op onze eigen meeting daar absoluut geen gehoor aan geven.
Maar het afgelopen jaar heb ik op geen enkele meeting ook maar een 1,2 of 3de prijs gewonnen,dat kan je vreemd vinden als je altijd bovenaan hebt gestaan maar je ziet nu dat clubs andere mensen ook een prijs "Gunnen"en dat heeft dus niks met afwerking of een staaltje techniek te maken.
Bij ons op de meeting wordt er erg gelet op de afwerking en de techniek die is toegepast,een auto met veel zelf gefabriceerde onderdelen zal hoger scoren dan een auto die is opgebouwd uit de autostyle gids.
Wij respecteren het handwerk en creativiteit die is gestoken in een auto,en dus niet wie de eigenaar is.
Ja,vaak zijn dat de engelse op onze meeting maar daar kan je ook helemaal niks op inbrengen,dat is ook vaak super kwaliteit en wij zouden nooit een andere auto laten winnen omdat een mooiere auto vorig jaar ook al de eerste prijs had.wat overigens wel bij "Alles vw" gebeurt.
Het gaat gewoon om de totaal som.
Maar het afgelopen jaar heb ik op geen enkele meeting ook maar een 1,2 of 3de prijs gewonnen,dat kan je vreemd vinden als je altijd bovenaan hebt gestaan
Golf4 front? :eek: :D :D
breadfan83
22-12-2007, 01:11
Hele neus, toch? Kwam dacht ik van een Golf 4 Cabrio af als ik me niet vergips.
Maar ik snap wel wat je bedoelt. ;)
classic-edition
22-12-2007, 09:15
Ik vond het erg leuk om een beker te winnen op de eerste dub05 meeting met mijn jetta 1.Omdat ik het helemaal niet had verwacht en omdat het mijn eerste en enige 1e prijs is.Ik heb me nooit ingeschreven voor show en shine omdat ik voor de gezelligheid naar een meeting ga en niet om een beker op te halen.
Maar het is idd wel een stukje waardeering voor je werk.
Maar voor mij persoonlijk hoeft een meeting geen prijzen te hebben.
Het hangt voor mij persoonlijk meer samen met aan de ene kant de kwaliteit van de auto's die er komen en aan de andere kant de mensen die er komen.
Ik kijk dan vaak naar het jaar ervoor en bepaal dan of het nog de moeite is om te gaan.
Geen bekers dus en ja ik ben erbij.
Ik hoop aankomend seizoen een paar meetings te gaan bezoeken met de GTI, en zou het best leuk vinden als ik in de prijzen zou (mogen) vallen.
Bekers: JA !!
MMgolfnut1
22-12-2007, 15:24
Ik ook! Ik kan wel zeggen JA, maar ik krijg op deze meeting iig geen beker :D
61 RagTop
26-12-2007, 23:05
doe het gewoon net zo als ranst in 2005,
goedkope koffiemokken laten bedrukken met bijvoorbeeld
"dub05 meeting 2008"
Krijgt iedereen een koffiebeker bij aankomst,
das pas een handige beker dan ook,
goed voor jaren koffieplezier :thumbup:
zomaar een idee :tongue:
mellowyellow20VT
27-12-2007, 08:45
Ja, maar die kun je weer vrij makkelijk omkopen ;)
Krijg je daar weer gezeur over.
mellowyellow20VT
27-12-2007, 08:47
doe het gewoon net zo als ranst in 2005,
goedkope koffiemokken laten bedrukken met bijvoorbeeld
"dub05 meeting 2008"
zomaar een idee :tongue:
Is ook wel een aardig idee, en dan doen we elk jaar wat anders, heb je over 30 jaar een heel DUB05 servies bij elkaar gespaard ;).
vind ik wel een goeie ....en iedereen heeft de beker :D
classicline
27-12-2007, 09:09
Mijn mening is:
Wel bekers.
Wel Inschrijving (om het voor de mensen wie keuren ook een beetje leuk te houden en ook de tijd te geven om goed naar een auto te kijken)
Met een eerlijk en goed team (moeilijk te vinden) om te keuren zul je nooit vriendjespolitiek krijgen.
en als een auto 20 x een beker wint dan heeft ie het waarschijnlijk verdient!
Vaak word bij treffens een Show & Shine er zo maar even bij gedaan maar het is iets om als organisatie goed over na te denken aangezien het je naam van het treffen kan maken en breken. (en die naam wil je tenslotte goed houden anders is het het jaar erop waarschijnlijk erg rustig;))
Wij besteden bij ons treffen heel veel aandacht aan de Show & Shine en je zult altijd achteraf wat comentaar krijgen want iedereen vind zijn eigen auto tenslotte het mooist;)
Kortom als je een Show & Shine wilt doen zorg dan voor een kundige jury wie naar de
auto's kijkt en niet naar de eigenaar.
Maak goede lijsten met de te keuren punten.
Probeer de eigenaren van de auto aanwezig te hebben tijdens het keuren want
na 30 auto's keuren kan een jurylid snel een paar belangrijke details over het hoofd zien..
Wij zelf hebben de Jury vorige keer verdeeld in de helft nederlanders wie weten waar ze het over hebben en de andere helft Duitsers van 500 km verderop wie ook heel erg goed weten waar ze het over hebben en op die manier konden wij geen vriedjespolitiek krijgen maar zoals ik net al zei een kundige jury vinden is erg moeilijk en niet voor iedereen weggelegt..
Mijn tip: Doe het goed of doe het niet.
Waar???? niet op mijn golf:)
Mijn mening is:
Wel bekers.
Wel Inschrijving (om het voor de mensen wie keuren ook een beetje leuk te houden en ook de tijd te geven om goed naar een auto te kijken)
Met een eerlijk en goed team (moeilijk te vinden) om te keuren zul je nooit vriendjespolitiek krijgen.
en als een auto 20 x een beker wint dan heeft ie het waarschijnlijk verdient!
Vaak word bij treffens een Show & Shine er zo maar even bij gedaan maar het is iets om als organisatie goed over na te denken aangezien het je naam van het treffen kan maken en breken. (en die naam wil je tenslotte goed houden anders is het het jaar erop waarschijnlijk erg rustig;))
Wij besteden bij ons treffen heel veel aandacht aan de Show & Shine en je zult altijd achteraf wat comentaar krijgen want iedereen vind zijn eigen auto tenslotte het mooist;)
Kortom als je een Show & Shine wilt doen zorg dan voor een kundige jury wie naar de
auto's kijkt en niet naar de eigenaar.
Maak goede lijsten met de te keuren punten.
Probeer de eigenaren van de auto aanwezig te hebben tijdens het keuren want
na 30 auto's keuren kan een jurylid snel een paar belangrijke details over het hoofd zien..
Wij zelf hebben de Jury vorige keer verdeeld in de helft nederlanders wie weten waar ze het over hebben en de andere helft Duitsers van 500 km verderop wie ook heel erg goed weten waar ze het over hebben en op die manier konden wij geen vriedjespolitiek krijgen maar zoals ik net al zei een kundige jury vinden is erg moeilijk en niet voor iedereen weggelegt..
Mijn tip: Doe het goed of doe het niet.
helaas dat maakt niet uit ...
Ok bij deze mijn EIGEN mening...
Afschaffen, want het blijft gewoon vriendjespolitiek...
En nu niet tegen me aan gaan zeuren, want zo denk ik er nu eenmaal over
maw, je doet het toch niet goed .
Ik blijf erbij,gewoon met vrouw en kinderen naar de efteling en dat hele VW meeting gedoe uit je hoofd zetten.En ook in de efteling heb je gezeik over bekers,statiegeld ,met of zonder opdruk..........:)
parebool
30-12-2007, 12:12
ik vindt wel bekers Gewoon doen Maar dan wel inschrijven als je mee wil doen
Bekers => van mij hoeft 't niet.
arno Derby
01-01-2008, 20:26
Ik denk dat het wel leuk is voor de gene die in de prijzen vallen. En natuurlijk hoopt iedereen een beker te winnen maar als je er buiten valt kan ik me niet voorstellen dat mensen er slapeloze nachten van hebben.
Iedereen lijkt mij toch wel volwasse genoeg om tegen zijn verlies te kunnen. toch?
Er zijn altijd mensen die JOUW auto de mooiste vinden en als de jury dat net niet vind dan is dat toch geen ramp?
Ik zou het al leuk zat vinden als mijn Audi straks (als ie een keer klaar is) door de liefhebbers veel bekeken word en als ik daarbij een beker zou winnen zou dat heel leuk zijn maar zo niet dan zou ik er ook niet wakker van liggen.
Dus ik zeg wel bekers. Leuk voor de gene die in de prijzen vallen dus.
gr
frankvr6
02-01-2008, 09:06
ik roep wel bekers en een goeie jury
en vaak de grootste bekken hebben commentaar en blijken niet eens mee te doen
en een bekertje pakken is altijd leuk
ik pakte begin 2007 op allesvw de 3e prijs golf 1 cabrio je mag gerust weten dat ik daar rete trots op ben
Ik weet genoeg, er zijn mensen genoeg (zoals ik zelf) die er niets om geven. zoals al eerder gezegd is het wel een leuke afsluiter en geeft de mensen ook een reden om te blijven kijken wie er volgens de jury een prijsje verdiend hebben.
Ik kan het echter niet eens zijn met de vriendjes politiek, voorbeelden genoeg waarbij gewoon een hele mooie auto 1 e wordt smaakverschillen buiten beschouwing gelaten , dit is mijn meing.
(tuurijk zal het wel eens voorkomen )
Degene die aankomende meetings geen prijzen winnen en dan zeggen dat het vriendjespolitiek is geweest zijn voor mij gewoon jaloers op de winnaars. al dan niet terecht.
Wij van Dub05 zijn eruit (ook namens de poll op div forums )
Prijzen voor het DUB05 weekend 2008 worden gemaakt,en zullen in het weekend 28/29 Juni 2008 uitgerijkt worden.
Van mij mag de topic dicht, en iedereen bedankt voor het geven van zijn/haar mening ! :thumbup:
classicline
06-01-2008, 20:58
Succes met de voorbereidingen van de Meeting.
Edition-Blue
06-01-2008, 22:13
Idd succes met de voorberedingen.
En prijzen dat zegt mij niets, gaat mij om de gezelligheid !
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.