Log in

View Full Version : wie vind kerst ook zo`n ellende..

DutchRebel
24-12-2007, 20:48
zijn er hier ook mensen die een gigantische hekel aan kerst hebben??
ik vind het allemaal maar zo opgedrongen en fake..

vroeger werkte ik altijd de hele kerst, wat dat betreft was 5 ploegendienst de uitkomst. nu kijk ik vooral manga filmkes met een kratje pils..

meer mensen hier last van?

Tjaap
24-12-2007, 20:52
nooit geweten dat pils van manga hield..

DutchRebel
24-12-2007, 20:53
die filmkes niet, maar ikke wel..

Der Ghopmeister
24-12-2007, 22:27
't is idd wel ieder jaar t zelfde verhaal bah bah bah :screwy:

Misha
24-12-2007, 22:33
ik vind het ook altijd maar een grote kleffe bende
maar goed, het hoort erbij .. het sfeertje is wel leuk

Menace
24-12-2007, 22:51
Sfeertje ligt helemaal aan jezelf en eigen instelling.
Vond er eigenlijk nooit echt wat aan omdat we er nix aan deden, maar de familie van m'n vriendin doet allemaal leuke dingen met kerst en sfeer is ook altijd goed, dit jaar word het dan ook gezellig...

Alleen jammer dat er mensen zijn die in november al de kerstboom optuigen terwijl sinterklaas nog komen moet. :screwy:

By the Way, wat voor manga kijk je altijd? ik voornamelijk Naruto en Bleach :D

GerardMkIIVR6
24-12-2007, 23:53
Gelukkig er zijn meer mensen.
Ik heb er zo een schijt hekel aan kan mijn draai niet vinden mensen zijn helemaal gek in de winkels.
Gewoon een schijt tijd.

Bertus_01
24-12-2007, 23:56
In de tijd dat je het ''gezelligst'' moet doen verveel ik me het meest :D

René
25-12-2007, 01:36
Pff zeikerds...

Ik vind kerst de gezelligste tijd van het jaar :)
Hebben jullie geen vrienden/familie met wie jullie de kerst vieren? :confused:

G-eert-40
25-12-2007, 01:46
gewoon lekker drie dagen zuipen en vreten zodat je de rest van de week bijna niet meer kunt werken haha. is wel leuk zo einde van het jaar afsluiten.

Tiki Madness
25-12-2007, 10:50
Met deze dagen weet ik in ieder geval dat ik niet gestoord word in de garage,geef zelf helemaal niets om welke feestdag dan ook,mar ja als je een vrouw hebt moet je je een beetje aanpassen.Zo lang zij het naar d'r zin heeft vind ik het wel goed.

oja, prettige feestdagen

michael

Alberto
25-12-2007, 10:56
vanmiddag maar even lekker in de garage
...lekker rustig aan, de laaste dingen van de golf slopen .... :D
de stoel van de country eindelijk eens maken
de boel eens wat op ruimen :redface:
hapje eten ,drinken .
ach niet verkeerd hoor kerst :D :D

Pee Jee
25-12-2007, 11:06
http://userpages.prexar.com/dapast/Dead%20Santa.jpg

johan8vplus
25-12-2007, 11:08
kom net uit de garage heerlijk..... lekker t kacheltje aan.
toch wens ik iedereen bij deze, prettige dagen en een gelukkig 2008

Domi
25-12-2007, 11:41
Wij eten vanaaf met kerst gewoon lekker boerekool stampot met een worst van de http://tbn0.google.com/images?q=tbn:QcKu9IUbAIdruM:http://www.kidsweek.nl/uploads/pictures/cache/newsartimage_175024_430_269_scl.jpg%3F1193224758 :D :rock:

Als dat geen kerstmaaltijd wordt :tongue:

Verder doen wij er nu ook niks aan, ook omdat we 3wkn gelden net een tweeling hebben gekregen.
Verder vind ik het wel mooi om te zien hoeveel moeite mensen doen om hun huis te versieren.
Wij hebben gewoon wat lampjes buiten om ons sierhekje en verde rniks.

Melvin
25-12-2007, 12:27
Beetje rare instelling zo... Als je je er iets meer voor openstelt en realiseert dat het gaat om lekker lamballen, eten en extra aandacht aan je familie/geliefden, kan je er toch niet omheen?

Ik erger me eerder aan mensen die zich aan kerst irriteren, vind je je familie/geliefden dan niets aan? (oke, je moet er altijd aandacht aan geven, maar daar is nu juist de tijd voor (iedereen vrij en bij elkaar)...

evilnyntje
25-12-2007, 12:31
Beetje rare instelling zo... Als je je er iets meer voor openstelt en realiseert dat het gaat om lekker lamballen, eten en extra aandacht aan je familie/geliefden, kan je er toch niet omheen?

Ik erger me eerder aan mensen die zich aan kerst irriteren, vind je je familie/geliefden dan niets aan? (oke, je moet er altijd aandacht aan geven, maar daar is nu juist de tijd voor (iedereen vrij en bij elkaar)...

Ach, de een heeft er een hekel aan, de ander vind het super, de een houd van de F&F stijl, de ander van retro. Ergeren aan elkaar is niet echt kerst :tongue:

retro hans
25-12-2007, 12:38
Ach ja vindt het altijd wel gezellig.

Gezellig biertje drinken en happie eten.
s,avonds effe naar de kroeg.
Het voordeel is dat je niet hoeft te werken met de kerst tenminste ikke niet.

Oud en nieuw is een beetje anders voor mij.want op 31 dec is mijn vrouw jarig.dubbel op feest zeg maar.om 10 uur s,ochtends al visite en om half 11 eerste biertje.
Kun je na gaan hoe de rest van de dag er uit ziet.

Kortom tis maar net wat je er zelf van maakt..

kerst groeten uit Heerde...

Matheo
25-12-2007, 13:21
Ik zou het niet echt een ellende noemen, ik zie er wel tegenop meestal. Vooral omdat ik bijna altijd vrijgezel de kerst in ga, is niet erg op zich, maar is toch raar als je bij de familie zit en je bent weer de enige vrijgezel op je nichtje van 8 maanden na. Maar als ik eenmaal bezig ben valt het wel weer mee :D
Meest belachelijke is nog wel dat ik rond carnaval meestal weer wel een vriendin heb, en dat zou ik nou net extreem goed doorkomen als vrijgezel.. :p
Maarja.. vanmiddag mezelf weer eens volproppen en gieten, en morgen nog een keer.
edit: toch nog fijne kerstdagen iedereen! :cool:

Zollie
25-12-2007, 13:51
wij doen voor kerst een familiereunie, de 31e feest want mn ma is dan ook jarig..

op die manier doen we kerst lekker rustig, iedereen doet wat ie wil, ff eten bij ouders, dan fimlpje ofzo. lekker rustig, je hoeft niet te komen, want de hele maand is het al gedoe.

JurjenV
25-12-2007, 13:55
Enige voordeel zijn de doorbetaalde vrije dagen en de feestjes :D Voor de rest tsja, mocht van mij ook wel in de zomer vallen. En nee ik ga niet verhuizen naar down under :D

jettaracing
25-12-2007, 15:04
Ik heb er geen probleem mee hoor ,ben t weekend en maandag even lekker rustig in de garage bezig geweest (ja ,heb anderhalf week vrij ,tot en met 1 jan ) zit nu lekker op de bank met de vrouw en kids (zien die me ook eens in huis. )
Morgen de familie eens even opzoeken ,lekker even toeren met de jetta,of golf ,ik vermaak me wel !

O ja ,prettige dagen nog (voor degenen die het wel gezellig hebben ) :D

Lieuwe
26-12-2007, 12:17
Vrij zijn + gezelligheid is wel prima .. alleen dat hele commerciële gebeuren rondom kerst is wat triest :)